Zobaczymy jak te zmiany przypadną graczom do gustu, trochę namieszają w gameplayu, ale o to chodzi, żeby było lepiej niż obecnie.
Szał bitewny - 100% --> 50% bonus DMG
Vortex - 25s CD
Podskok - 30s (u wojowników i potworów)
Teleportacja - 30s (u wojowników i potworów)
Księga - regeneracja II na 7s i napełnienie głodu zamiast efektu saturacji [efekt saturacji jest odpowiedzialny za ogromną regenerację zdrowia, mechanika minecrafta]
Pota VIP - regeneracja III na 15s, absorpcja III na 60s
Eliksir - regeneracja II na 2m30s, absorpcja +20s do aktualnego czasu trwania, resistance I na 30s
Róg - siła II na 15s, resistance I na 10s, speed IV na 25s, absorpcja IV na 130s
Anielskie pioruny - 50s CD
Wilczy hełm - regeneracja I na 40s co 60s [20s bez regeneracji]
Młot Hefajstosa - odrzut w promieniu 5 kratek, slowness I na 5s, CD 15s [coś na zasadzie toporu tyranów na wd]
Kowadło - brak odrzutu po użyciu, +10s CD teleportu [po użyciu kowadła przez 10s nie możemy użyć teleportacji]
Chemik - 100% na pozyskanie mikstury siły
Zwykle ostrze kowala - 9 generic damage + sharpness 1 (10dmg)
Wzmocnione ostrze kowala - 9 generic damage + sharpness 3 (11dmg)
Obrońca - poprawić tarczę;
https://pastebin.com/bHR7FDzY
Zombie - full gold set bez hełmu, prot I klata
Szkielet - łuk power II; skórzana klata i spodnie, projectile protection I na każdym
Gigant, zjawa - usunąć miotane mikstury krzywdy
Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]