(26-May-2021 18:22:13)Gryfcio napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 10:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.
Może mały buff wszechmogacego?
Ostatnio kupilem i troche sie zawiodlem bo myslalem ze jest lepszy.
-dodanie mu 5 ciast
-dodanie 1 naprawy
Armagedon
-Zrobić tak żeby nabijał on kille, bo aktualnie nie opłaca się z niego zabijać
-zablokowanie odbijania fireballa ,bo raz mi jakis gosc odbil jak rzucalem w 7 typa
(jezeli sie nie da to chyba mozna zamienic fireballa na pocisk withera)
-zwiekszenie obszaru jego dzialania o 4 kratki
Zamiast zwiększać jego obszar rażenia, proponował bym raczej skrócenie jego cd z 90s do 80/75s.
Templariusz
Templariusz posiada "Łuk przeznaczenia" teoretycznie taki sam jak ma strzelec jednak templariusz ma na nim moc II natomiast strzelec moc III. Proponuję wyrównanie tego poziomu poprzez zwiększenie templariuszowi mocy na III.
(26-May-2021 18:43:36)_rynek_ napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 18:22:13)Gryfcio napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 10:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.
Może mały buff wszechmogacego?
Ostatnio kupilem i troche sie zawiodlem bo myslalem ze jest lepszy.
-dodanie mu 5 ciast
-dodanie 1 naprawy
Armagedon
-Zrobić tak żeby nabijał on kille, bo aktualnie nie opłaca się z niego zabijać
-zablokowanie odbijania fireballa ,bo raz mi jakis gosc odbil jak rzucalem w 7 typa
(jezeli sie nie da to chyba mozna zamienic fireballa na pocisk withera)
-zwiekszenie obszaru jego dzialania o 4 kratki
Zamiast zwiększać jego obszar rażenia, proponował bym raczej skrócenie jego cd z 90s do 80/75s.
Zmniejszenie cd raczej za dużo nie da
Chciałem zwiekszyc pole rażenia bo ta kula która leci jest wolniejsza od golema i zanim doleci na jakąś dalszą odleglosc to moby zdaza juz uciec
(26-May-2021 19:03:26)Gryfcio napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 18:43:36)_rynek_ napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 18:22:13)Gryfcio napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 10:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.
Może mały buff wszechmogacego?
Ostatnio kupilem i troche sie zawiodlem bo myslalem ze jest lepszy.
-dodanie mu 5 ciast
-dodanie 1 naprawy
Armagedon
-Zrobić tak żeby nabijał on kille, bo aktualnie nie opłaca się z niego zabijać
-zablokowanie odbijania fireballa ,bo raz mi jakis gosc odbil jak rzucalem w 7 typa
(jezeli sie nie da to chyba mozna zamienic fireballa na pocisk withera)
-zwiekszenie obszaru jego dzialania o 4 kratki
Zamiast zwiększać jego obszar rażenia, proponował bym raczej skrócenie jego cd z 90s do 80/75s.
Zmniejszenie cd raczej za dużo nie da
Chciałem zwiekszyc pole rażenia bo ta kula która leci jest wolniejsza od golema i zanim doleci na jakąś dalszą odleglosc to moby zdaza juz uciec
Dlatego warto wszechem skupić przy sobie jakies bossy i wtedy arma użyć, imo nie jest konieczne zwiększanie jego pola rażenia. Co do cd to nadal uważam że jego zmniejszenie jest po prostu najlepszą opcją
Jeśli chodzi o zmiany w armagedonie, to też poszedłbym w stronę zmiany jego animacji (particli). Obecnie niedość, że to armagedonu nie przypomina, to na dodatek zabija nie tylko potwory, ale i też ich komputery, gdyż spadek fps sięga aż do 30/40. Samemu bananowi nie lagowało, pisząc mu że np. mi laguje, to twierdzi, że "mam kompa z dirta" mimo iż ma dopiero 1,5 lat. W takim razie banan powinien powiedzieć to do całego serwera, że mamy kompa z dirta bo nie jeden już się na armagedon skarżył. Jeśli jest potrzeba mogę takową animację napisać, sam kod nie będzie nawet duży, więc mogę go tu nawet wkleić.
(26-May-2021 18:22:13)Gryfcio napisał(a): [ -> ] (26-May-2021 10:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.
Może mały buff wszechmogacego?
Ostatnio kupilem i troche sie zawiodlem bo myslalem ze jest lepszy.
-dodanie mu 5 ciast
-dodanie 1 naprawy
Armagedon
-Zrobić tak żeby nabijał on kille, bo aktualnie nie opłaca się z niego zabijać
-zablokowanie odbijania fireballa ,bo raz mi jakis gosc odbil jak rzucalem w 7 typa
(jezeli sie nie da to chyba mozna zamienic fireballa na pocisk withera)
-zwiekszenie obszaru jego dzialania o 4 kratki
Dodanie nabijania expa Armie? Nigdy!
Pioruny i Kowadło jest na bliski dystans i by kogoś zabić trzeba podejść, a armagedon jest dystansowy więc gdyby posiadał możliwość nabijania to nie trzeba by było się starać, można by tylko kampić i spamić armą.
Zgadzam się z _rynek_ co do skrócenia jego cd (bo jest za długi) proponowałbym do 80s i z TheDancingDemon także gdyż wtedy ludzie zaczęliby walic nim w spawn potwórów (tam gdzie one się respią) a takich sytuacji staramy się uniknąć.
@up
potwory na swoim spawnie nie otrzymują obrażeń
(26-May-2021 19:52:20)Kelly303 napisał(a): [ -> ]@up
potwory na swoim spawnie nie otrzymują obrażeń
Okej, ale mimo to i tak się z nimi zgadzam XD
Kiedyś mieliśmy taki zamysł aby wszechmogący był typowo klasą pod wytrzymałość (jak wiemy, obecnie takiej nie ma).
Wtedy nie ruszalibyśmy Armageddonu, byłby to jak obecnie sytuacyjny czar, możnaby nawet wyrzucić podskok (tutaj opinie były podzielone, w końcu był on w tej klasie od zawsze, jednak mamy teraz archanioła pod mobilność, a wtedy możnaby wykonać ruch 'coś za coś').
Koncepcji buffu wytrzymałości było kilka, m. in. wzmocnienie zbroi, dodanie stałego efektu healthboost (kosztem wyrzucenia banana) czy dodanie nowego skilla nadającego np efekt resistance (z jakimś ciekawym i oryginalnym wymaganiem, a nie tylko cd).
Nie wiem, co gracze o tym myślą, powiem tylko, że zwykły nerf CD nie ma większego sensu, jako że Armageddon nie jest już 'wyjątkowym' skillem i ma lepsze, bardziej opłacalne zamienniki.