Cytat:Poza tym masz go sam, wiesz jak działa?
I mówi to osoba, która niedawno pytała się do robi czarna biblia

Masz niesamowity talent do szukania dziury w całym, tyle muszę Ci przyznać. Niedługo kupisz Dementora, będziesz grał nim jeszcze gorzej niż nekro, i co? Będziesz pisał o buffa?

Zabawne jest to, że gdyby 'top1' i 'top2' nagle zaczęli grać nekromantą zamiast dementorem, po tygodniu miałaby go połowa serwera. Tak było z dementorem, hefajstosem, witherem... Po prostu topowi gracze wybrali dementora over nekromantę (kiedy obie klasy były tak samo słabe btw), a że każdy chce być jak top1, teraz mamy 1 nekro na 10 dementorów.
Ja gram p2w i jakoś nie mam, nie muszę wykupić i przetestować wszystkich klas by móc się wypowiedzieć (nawet gdybym miał to bez znaczenia, wypowiedzi tych, którzy mają zdążyłeś już zignorować), wielokrotnie mierzyłem się z demkiem i necro, widziałem też filmiki jak inni nimi grali, obawiam się, że to wystarczy by trafnie ocenić sytuację, niestety nie rozumiem twojego problemu, nie umiesz pokonać dementora? Nie umiesz zabić paru wojowników nekromantą? Jeśli inni lubią grać tą klasą nie odbieraj im tego, ktoś już o tym wspomniał, ale do tych klas potrzeba minimum skilla.
Nekro jest jedną z bardziej wyważonych bossów które nie polegają na kliknięciu jednego przycisku, a na myśleniu. Jak widać gryfcio nawet tego nie potrafisz, myśleć. Dla ciebie balans powinien wyglądać tak by wszystko ginęło na hita.
PS.
Gryfcio bądźmy szczerzy ale jesteś totalnym drewnem i jak coś ci nie idzie to wykupujesz wszystkie profejse, a potem masz wielki ból do wszystkich że postać jest za słaba bo nie zabija na hita. Sytuacja z wszechem (tu nawet na +) kupiłeś, nie potrafiłeś grac to cyk wątek na forum. Potem kupiłeś nekro i ta sama sytuacja okazałeś się nie myślącym drewnem i spamisz na forum że Nekromanta jest nie grywalny bo wymaga myślenia. Sam Banan ci pisał żebyś już skończył pisać takie bezsensowne posty. Z góry sory za toxic.
Cytat:Na aktualny stan gry widzę tylko 2 osoby co go mają. Gdzie jedyna używa go może raz na tydzień a drugim jestem ja.
Powodem, dlaczego nekro jest jedną z najmniej spotykanych postaci nie jest to, że jest on słabym bossem. Wręcz przeciwnie - jest on bardzo potężny. Tylko jego potęga nie polega na posiadanych skillach, lecz na jednym konkretnym - czarnej biblii. Nekro jest jedynym summonerem (postacią przywołującą inne jednostki) na WvsP a co za tym idzie postacią, która odpędza wojowników od miejsca gdzie zrespił nieumarłych. Sam się zastanów - chciałbyś walczyć przeciwko bossom w miejscu gdzie jest grupa nieumarłych, czy tam, gdzie tej grupy nie ma? To chyba logiczne...
Więc jaki jest powód małej ilości nekromant zakupionych przez graczy? - focus od wojowników. Każdy kto zobaczy nekromante od razu go focusuje, bo jest świadomy tego, że gdy użyje czarnej biblii przy świątyni (lub innym strategicznym miejscu) będzie się ciężej walczyć jako wojownik (a co dopiero jak użyje biblii kilka razy).
Najlepiej odac każdemu f2p konta i by było po sprawie
Na miejscu banana zrobił bym 2 zebranie na ts
Cytat:Na miejscu banana zrobił bym 2 zebranie na ts
W jakim celu? Znowu będziemy tam ja, Button, Kelly i Janek, i będziemy rozmawiać sobie o filozofii balansu, o questach, o tym ile jest z nimi roboty i dlaczego ich nie będzie.
Wydaje mi się, że to już prawie koniec zmian w balansie (uff... po prawie pół roku uporaliśmy się z tym

). Ostatnio sporo grałem wszelkimi możliwymi klasami, powiem jedno - na pewno lepiej nie będzie niż jest teraz, gra wygląda normalnie (najlepiej od początku edycji btw). Zostało jeszcze tylko naprawić parę błędów, dokończyć update hefajstosa, dementora (wszystko wyszczególnione w podsumowaniu).
Wreszcie mogę śmiało powiedzieć: skill > wydanie 2k zł (nie sądziłem że kiedyś do tego dojdzie).
Pozdrawiam całą społeczność wvsp

Skoro balansowane jest praktycznie skończone można pomyśleć nad upgrade do klas

Poważnie chcesz te upgrady? Zniszczą wszytko, co do tej pory zrobiliśmy

To nie jest update na dzień czy dwa, a jeżeli bananowi chciałoby się już tym zająć, zdecydowanie lepszą opcją byłyby questy.
Prawda jest taka, że questy przyciągnęłyby więcej graczy na tryb, natomiast upgrady mogą co najwyżej go rozwalić (ponieważ cudowni gracze wykupiliby wszystkie w jeden dzień).
Um w sumie fakt, chciaż myślałem o czymś nie znacznym jak efekt szybkości np dla zombie.
Co do questów jestem za, kilka dziennych zadań dające dodakowe monety, mogłby się przydać początkującym.