05-May-2021, 17:18:39
Co do zmian po stronie potworów/bosów, to wypowiem się na temat zjawy. Pada ona na ok. 5 hitów z miecza lub z łuku zwykłego (nie wspominając już o łuku wiary). Zjawa po prostu na chwilę obecną jest żartem. Jej koszt w sklepie to 10k, gdzie magma za 8k zrobi więcej niż taka zjawa. Więc moja propozycja to:
- Dodać do zjawy cały skórzany set bez enchantów. Zwiększy jej to żywotność, gdyż obecnie 1 hit z miecza lub z łuku zabiera jej po 4 hp. Oczywiście trzeba mieć na uwadze to, że każdy gracz nawet diax ma łuk + może go sobie zenchantować.
- Patrząc na jej skille, to są one daremne. Eksplozja co może bije te 4/5 hp (pomijając fakt, że totalnie nie pasuje do tego bosa i jest pewnie na szybko dodany), spadając w dół na przeciwnika by go zranić, to użyjemy tego tylko raz, bo zanim wzniesiesz się w górę, to padasz na 2 berła lub 3 strzały z łuku wiary. Co do kuli ognistej - nwm czy to jest specjalnie zrobione, czy nie, ale leci krzywo gdy nią strzelamy, gdzie jak bawiłem się nią w skrypcie to leciała idealnie tam, gdzie nią wycelowałem. Mniejsza o to, kula ognista mogłaby działać jak atak zniszczenia, czyli PPM i LPM miałoby osobny CD + wywalić ten efekt ogni i zastąpić tradycyjnymi particlami flame, gdyż obecny efekt niedość, że wygląda okropnie, to jeszcze nie można kulami strzelać w górę, bo te bloki ją niszczą. Było nawet o tym kiedyś mowa.
To jest moja propozycja na temat zmiany zjawy.
- Dodać do zjawy cały skórzany set bez enchantów. Zwiększy jej to żywotność, gdyż obecnie 1 hit z miecza lub z łuku zabiera jej po 4 hp. Oczywiście trzeba mieć na uwadze to, że każdy gracz nawet diax ma łuk + może go sobie zenchantować.
- Patrząc na jej skille, to są one daremne. Eksplozja co może bije te 4/5 hp (pomijając fakt, że totalnie nie pasuje do tego bosa i jest pewnie na szybko dodany), spadając w dół na przeciwnika by go zranić, to użyjemy tego tylko raz, bo zanim wzniesiesz się w górę, to padasz na 2 berła lub 3 strzały z łuku wiary. Co do kuli ognistej - nwm czy to jest specjalnie zrobione, czy nie, ale leci krzywo gdy nią strzelamy, gdzie jak bawiłem się nią w skrypcie to leciała idealnie tam, gdzie nią wycelowałem. Mniejsza o to, kula ognista mogłaby działać jak atak zniszczenia, czyli PPM i LPM miałoby osobny CD + wywalić ten efekt ogni i zastąpić tradycyjnymi particlami flame, gdyż obecny efekt niedość, że wygląda okropnie, to jeszcze nie można kulami strzelać w górę, bo te bloki ją niszczą. Było nawet o tym kiedyś mowa.
To jest moja propozycja na temat zmiany zjawy.