MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Co do zmian po stronie potworów/bosów, to wypowiem się na temat zjawy. Pada ona na ok. 5 hitów z miecza lub z łuku zwykłego (nie wspominając już o łuku wiary). Zjawa po prostu na chwilę obecną jest żartem. Jej koszt w sklepie to 10k, gdzie magma za 8k zrobi więcej niż taka zjawa. Więc moja propozycja to:
- Dodać do zjawy cały skórzany set bez enchantów. Zwiększy jej to żywotność, gdyż obecnie 1 hit z miecza lub z łuku zabiera jej po 4 hp. Oczywiście trzeba mieć na uwadze to, że każdy gracz nawet diax ma łuk + może go sobie zenchantować.
- Patrząc na jej skille, to są one daremne. Eksplozja co może bije te 4/5 hp (pomijając fakt, że totalnie nie pasuje do tego bosa i jest pewnie na szybko dodany), spadając w dół na przeciwnika by go zranić, to użyjemy tego tylko raz, bo zanim wzniesiesz się w górę, to padasz na 2 berła lub 3 strzały z łuku wiary. Co do kuli ognistej - nwm czy to jest specjalnie zrobione, czy nie, ale leci krzywo gdy nią strzelamy, gdzie jak bawiłem się nią w skrypcie to leciała idealnie tam, gdzie nią wycelowałem. Mniejsza o to, kula ognista mogłaby działać jak atak zniszczenia, czyli PPM i LPM miałoby osobny CD + wywalić ten efekt ogni i zastąpić tradycyjnymi particlami flame, gdyż obecny efekt niedość, że wygląda okropnie, to jeszcze nie można kulami strzelać w górę, bo te bloki ją niszczą. Było nawet o tym kiedyś mowa.

To jest moja propozycja na temat zmiany zjawy.
@up
Skoro się da zrobić, żeby kula ognia leciała prosto, to ja jestem jak najbardziej za.
Efekt ogni też zgadzam się, że więcej przeszkadza niż pomaga, bo podczas celowania w góre kula ognia wybucha o ogień.
Ale co do dawaniu zjawie seta - zdecydowanie nie.
1.Widzisz zjawa lata - i tyle jej potrzeba, tani latający boss. Dobra tańsza i nie zaliczająca się do limitu bossów alternatywa dla smoka.
2.Hitboxy zjawy są tak beznadziejne, że trafienie jej z łuku graniczy się z cudem.
3.Gdyby miała set, zbyt długo by żyła, a biorąc pod uwagę to, że kule ognia miałyby 100% celnie trafiać, byłoby to zbyt op.
Pozatym dzięki temu, że zjawa ma mało życia grupa 2 diaxów ma szanse ją ubić i się obronić. Zjawa znakomicie sprawdza się do wyłapywania na mapie pojedynczych słabszych jednostek i zabijaniu ich - buff wytrzymałości zbędny i więcej zaszkodzi moim zdaniem dla gameplayu.
@up
no w sumie racja z tym setem. Lecz jej skill kuli ognistej co opisałem by się przydał bo graniczy z cudem by trafić takiego wojownika z góry, gdy ten jest w ciągłym ruchu. Warto jeszcze dodać że mając tę kulę w lewej ręce możemy ją postawić i stracimy skilla. xd
Chciałbym jeszcze powiedzieć @Hexa, że jeżeli się nie mylę to regeneracja 2 z ksiegi by usunela regeneracje z wilczego dopoki nastepna nie wejdzie, a regeneracja 1 ją jedynie przedłuża. Może skrócenie tej saturacji tak jak banan powiedział zamiast 3s do 1s byloby dobrym rozwiązaniem?
Nie wiem, przydałoby się przetestować efekt jak ktoś umie.

I wciąż kowadło hefajstosa jest młotem hefajstosa, a młot nic nie robi.
Redukcja saturacji nic nie da, każdy tick trwania efektu dodaje 2 "mięska" (przypomnę 1 sekunda = 20 ticków).
Zostaje jeszcze dość toporne rozwiązanie "loop 7 times: heal player by 0.5 wait 0.8 seconds" (dla tych, którzy nie wiedzą, da nam to sztuczną regenerację HP, która nie wpływa na wilczy hełm).
To rozwiązanie mnie zaciekawiło, jak masz czas to mógłbyś przygotować oba rozwiązania i podesłać nagranie tutaj.
Nie rozumiem co tu nagrywać? Po prostu regeneracja będzie taka jak w poprzedniej księdze, tylko że będziemy mogli dostosować ilosc i czas trwania.
Daje to prawie identyczny efekt jak regeneracja 2 i nie przeszkadza wilczemu, jak dla mnie takie coś możnaby wprowadzić.
EDIT: @up racja, sam to sprawdzilem
(04-May-2021 13:53:56)ImHexa napisał(a): [ -> ]Ogólnie to skill młota hefajstosa trafił do kowadła, zastępując jego umiejętność...

Naprawione
(04-May-2021 15:04:12)ImHexa napisał(a): [ -> ]O ile się nie mylę, absorbcja miała zostać.
Wcześniej księga leczyła HP poprzez saturację, co było zdecydowanie zbyt OP (działało mniej więcej jak regeneracja III).
Zamiast tego mamy teraz regenerację I na 7 sekund (swoją drogą, jest to chyba trochę za słabe, jako że wilczy hełm daje stałą regenerację I; w oryginalnym zamyśle miała być to regeneracja II).

zrobione.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie