(05-May-2021 17:18:39)Kelly303 napisał(a): [ -> ]Co do zmian po stronie potworów/bosów, to wypowiem się na temat zjawy. Pada ona na ok. 5 hitów z miecza lub z łuku zwykłego (nie wspominając już o łuku wiary). Zjawa po prostu na chwilę obecną jest żartem. Jej koszt w sklepie to 10k, gdzie magma za 8k zrobi więcej niż taka zjawa. Więc moja propozycja to:
- Dodać do zjawy cały skórzany set bez enchantów. Zwiększy jej to żywotność, gdyż obecnie 1 hit z miecza lub z łuku zabiera jej po 4 hp. Oczywiście trzeba mieć na uwadze to, że każdy gracz nawet diax ma łuk + może go sobie zenchantować.
- Patrząc na jej skille, to są one daremne. Eksplozja co może bije te 4/5 hp (pomijając fakt, że totalnie nie pasuje do tego bosa i jest pewnie na szybko dodany), spadając w dół na przeciwnika by go zranić, to użyjemy tego tylko raz, bo zanim wzniesiesz się w górę, to padasz na 2 berła lub 3 strzały z łuku wiary. Co do kuli ognistej - nwm czy to jest specjalnie zrobione, czy nie, ale leci krzywo gdy nią strzelamy, gdzie jak bawiłem się nią w skrypcie to leciała idealnie tam, gdzie nią wycelowałem. Mniejsza o to, kula ognista mogłaby działać jak atak zniszczenia, czyli PPM i LPM miałoby osobny CD + wywalić ten efekt ogni i zastąpić tradycyjnymi particlami flame, gdyż obecny efekt niedość, że wygląda okropnie, to jeszcze nie można kulami strzelać w górę, bo te bloki ją niszczą. Było nawet o tym kiedyś mowa.
To jest moja propozycja na temat zmiany zjawy.
Ogien z kul ognia wylaczony, z wycentrowaniem kuli przy dalszych odleglosciach to poki co nie wchodzi w gre i to co w u ciebie w prostym skrypcie jest napisane nie ma znaczenia bo zadne shoot fireball from player's head at speed 10 nie rozwiaze tu niczego, to znacznie bardziej rozbudowany kod na kilkadziescia linijek. Poza tym nie uwazam by bylo to potrzebne fireball jest KILKUKROTNIE mocniejszy niz strzal withera ktory byl tu przytaczany jako przykład.
Ghastowi dodalem pare serc absorbcji extra (zamiast absorbcji 5 abosrbcje 6) i nic wiecej nic nie dostanie bo za chwile bedzie sillniejszy od smoka i zamiast cos rozwizac przez ciebie powstanie kolejny problem z zakłoceniem balansu. Za chwile znajdzie sie ktos kto bedzie plakac ze smok za slaby 3x drozszy w efekcie czego bedziesz tworzyc niekonczonce sie problemy i zaden balance nigdy nie zostanie osiagniety.
(06-May-2021 13:14:19)ImHexa napisał(a): [ -> ]Redukcja saturacji nic nie da, każdy tick trwania efektu dodaje 2 "mięska" (przypomnę 1 sekunda = 20 ticków).
Zostaje jeszcze dość toporne rozwiązanie "loop 7 times: heal player by 0.5 wait 0.8 seconds" (dla tych, którzy nie wiedzą, da nam to sztuczną regenerację HP, która nie wpływa na wilczy hełm).
typ z ktorym dyskutujesz nie ogarnia o czym piszesz ale naiwnie przytakuje lub pyta o filmy tak jakby rozumial xX
sugerowane rozwiazanie bardzo januszowe, pomijam ze jeszcze cheakowac w tym loopie trzeba byloby czy helm jest noszny co ten ulamek sekundy aby nie dochodzilo do sytuacji ze ktos go sciaga a regenka dalej pare sekund trwa. To typowe rozwiazania dla enchow i innych niezoptyamlizowanych serwerow na skrypcie.
Sensowniej jest zrobic w druga strone, helm nie tykac a w ksiedze wywalic regeneracje i ustawic dodanie stalych np 5serduszek + do hp gracza po uzyciu.
EDIT. I tak tez zrobilem, instant heal w ksiedze +5 hp po uzyciu.
no i na ten moment to wszystko co podbiliscie w tym temacie.
Poprawiłem od razu zakładanie klat ironowych i goldowych prawym przyciskiem (trezba bylo zakladac recznie).
(09-May-2021 09:35:29)Admin napisał(a): [ -> ] (06-May-2021 13:14:19)ImHexa napisał(a): [ -> ]Redukcja saturacji nic nie da, każdy tick trwania efektu dodaje 2 "mięska" (przypomnę 1 sekunda = 20 ticków).
Zostaje jeszcze dość toporne rozwiązanie "loop 7 times: heal player by 0.5 wait 0.8 seconds" (dla tych, którzy nie wiedzą, da nam to sztuczną regenerację HP, która nie wpływa na wilczy hełm).
typ z ktorym dyskutujesz nie ogarnia o czym piszesz ale naiwnie przytakuje lub pyta o filmy tak jakby rozumial xX
?
Pozostawie to bez komentarza.
(09-May-2021 14:43:45)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ] (09-May-2021 09:35:29)Admin napisał(a): [ -> ] (06-May-2021 13:14:19)ImHexa napisał(a): [ -> ]Redukcja saturacji nic nie da, każdy tick trwania efektu dodaje 2 "mięska" (przypomnę 1 sekunda = 20 ticków).
Zostaje jeszcze dość toporne rozwiązanie "loop 7 times: heal player by 0.5 wait 0.8 seconds" (dla tych, którzy nie wiedzą, da nam to sztuczną regenerację HP, która nie wpływa na wilczy hełm).
typ z ktorym dyskutujesz nie ogarnia o czym piszesz ale naiwnie przytakuje lub pyta o filmy tak jakby rozumial xX
?
Pozostawie to bez komentarza.
to po co ten kolejny nic nie wnoszacy komentarz? xX
Nie odpowiadaj to pytanie retoryczne jakbys tez nie zrozumial.
@temat
aktualnie wszystko omawiane wczesniej wprowadzone.
Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.
(26-May-2021 10:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.
Może mały buff wszechmogacego?
Ostatnio kupilem i troche sie zawiodlem bo myslalem ze jest lepszy.
-dodanie mu 5 ciast
-dodanie 1 naprawy
Armagedon
-Zrobić tak żeby nabijał on kille, bo aktualnie nie opłaca się z niego zabijać
-zablokowanie odbijania fireballa ,bo raz mi jakis gosc odbil jak rzucalem w 7 typa
(jezeli sie nie da to chyba mozna zamienic fireballa na pocisk withera)
-zwiekszenie obszaru jego dzialania o 4 kratki