MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
(14-April-2021 13:41:02)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]
(14-April-2021 11:40:21)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(14-April-2021 11:05:49)Admin napisał(a): [ -> ]
(13-April-2021 14:04:50)ImHexa napisał(a): [ -> ]Z tego co widzę został jedynie boski pegaz.

(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

dlaczego templariuszowi? juz losowany nie ma byc? moge zrobic tylko jakies argumenty chcialbym uslyszec Smile

Owszem, może wydawać się, że Pegaz jest tylko kosmetycznym bajerem, jednak prawda jest taka, iż totalnie niszczy grę. Dlaczego?
1. Na koniu gracz jest tak szybki jak na rogu, co za tym idzie - żaden potwór ani praktycznie każdy boss go nie dogoni (coś a'la permanentny róg).
2. Koń, a dokładnie jego głowa, odbija wszelkie pociski lecące w gracza (od kul smoka/dementora, przez strzały aż po grale).
3. Efekt slowness nie działa; nawet, jeżeli dostaniemy gralem, albo zamrożeniem smoka, i tak pędzimy z taką samą prędkością.
4. Można pić mikstury bądź strzelać z łuku nie zwalniając.
5. Walka pvp z takim graczem również jest praktycznie niemożliwa, jako że koń pochłania połowę hitów, plus do tego doliczmy oczywiście szybkość, z jaką się przemieszcza.
Efekt jest taki, że gracze, którzy grają na trybie pierwszy dzień i kupili VIPa, są praktycznie nieśmiertelni póki siedzą na koniu.
Nasza propzycja zmiany:
(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

Jeżeli chodzi o Młot Hefajstosa, mieliśmy na myśli coś takiego:
https://pastebin.com/UbEui6NV
Efekt wizualny zbliżony do topora tyranów z WD, naturalnie można go zmienić na jakiś ciekawszy.

Oczy mnie bolą jak czytam niektóre propozycje. Gracz na koniu to dla was widać spory problem, a ja nwm nawet jak przeczytałem te "argumenty" dlaczego xDDD. Zacznę od tego że boski pegaz jest tylko jeden na cało GRE , większość graczy traktuje go jak dirta w EQ przez to jest po prostu wyrzucany z EQ i w większości gierek nie ma go wogóle. Usunięcie pegaza vipowi jest totalnie bez sensu ale dodanie go templariuszowi się trzyma kupy ponieważ templariusz to rycerz a rycerz jeździł na koniu. Pisząc że gracz na pegazie jest nieśmiertelny jest waszym wymysłem ( praw podobnie ból czterech literek ) a to dlatego że pegaz się buguje na niektórych blokach/pegaz nie niweluje wybuchów i czarów z skilli / większość graczy ma problem z PVP na koniu bo np. trudniej jest trafić rybika..... Co do strzelania i picia mikstur to z tego co pamiętam to gdy jedziemy pegazem i próbujemy strzelać to złazimy z niego. CO do efektu spowolnienia to się nie dziwie że koń go nie dostaje i według mnie nie powinien go dostawać. Jedynie co bym zmienił jeszcze to dodanie HP pegazowi bo aktualnie jest nieśmiertelny, według mnie mógł by mieć 30H

dorosnij do kompetetnej dyskusji...
Tarcza dalej jest zbugowana :/
No taką napisał bum, ja jej w boju nawet nie testowalem w boju, zdałem się na jego doświadczenie i testowanie tego co wysyła.
(15-April-2021 22:02:26)TheDancingDemon napisał(a): [ -> ]Tarcza dalej jest zbugowana :/

Co dokładnie jest nie tak? Testowałem ją u siebie po usunięciu zbugowanego lore i działa.
(16-April-2021 13:40:27)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(15-April-2021 22:02:26)TheDancingDemon napisał(a): [ -> ]Tarcza dalej jest zbugowana :/

Co dokładnie jest nie tak? Testowałem ją u siebie po usunięciu zbugowanego lore i działa.

Wczoraj testowałem ją razem z Alexem i efekt był taki jak na początku, tarcza się nie niszczyła i dawała nieśmiertelność przy noszeniu z full diaxem

Dodam że graliśmy na Isengardzie
Chyba trzeba będzie zrobić ją inaczej, widać taki jest efekt armora ponad skalę ;/
nie sadze zeby armor ponad skale mial cokowliek do znaczenia, po prostu zle napisales prosty skrypt albo go nie przetestowales.

Podeslijcie blad zebym go zrozumial i zweryfikuje sam skoro nie potrafisz tego zrobic.
Błąd jest dosyć prosty - kiedy mamy na sobie emeraldowy set (12 armora), tarcza działa normalnie.
Kiedy natomiast nosimy zbroję wojownika (20 armora), gracz jest praktycznie nieśmiertelny, wszystko bije mu 0hp.
ah ze w ten sposob, zrozumialem ze tarcza wgl sie nie niszczy/nie znika, w takim wypadku pozostawiam wam do dalszej decyzji co z tymi tarczami.

Albo obnizycie jej ochrone... albo zwiekszycie tak zeby wszedzie byla ta niesmiertelnosc obnizajac jej wytrzymalosc.
Zamiast kombinować wystarczy dać np 15-20% redukcji kiedy nosimy tarcze i wywalić armor, problem z głowy, nic nie będzie się bugować.
EDIT:
https://pastebin.com/bpSq1kya
Poprawiłem durability, dodałem 15% odporności.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie