MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
(18-April-2021 09:25:38)ImHexa napisał(a): [ -> ]Zamiast kombinować wystarczy dać np 15-20% redukcji kiedy nosimy tarcze i wywalić armor, problem z głowy, nic nie będzie się bugować.
EDIT:
https://pastebin.com/bpSq1kya
Poprawiłem durability, dodałem 15% odporności.
Nie, nie wystarczy bo jak doskonale wiesz nie w samym skripcie dealowane sa dmg, poza tym sposobow na ich dealowanie jest multum. A na penwo nie będę zmieniał dmg w 40 roznych miejsach za kazdym razem przy poprawce wzgledem nieumiejetnie napisanej tarczy.

Choc na wiekszosci atakow fizycznych bedzie to dzialac, dodalem zebyscie mogli potestowac.

na końcu kodu zjadłeś:

else:
if {_lore} is less than 5:
set 1st line of victim's offhand tool's lore to "&5&lWytrzymalosc Przedmiotu: &2%{_lore}%/100"

ktory byl poprzednio
Wtrącę się... a nie możecie wywalić dodawania pkt zbroi i dodać, zamiast tego ,Resistance II / I podczas noszenia??
Myślałem nad tym, ale resistance = 20% ochrony per level, co może być trochę zbyt OP.
No i pewnie będzie się dało zbugowac ten efekt, podmieniając item w ręce/wyrzucając go etc.
Zauwazylem, ze zadne poprawki do tarczy nie zostały wgrane, jest ona identyczna jak na początku
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=7YT5
(14-April-2021 13:41:02)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]
(14-April-2021 11:40:21)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(14-April-2021 11:05:49)Admin napisał(a): [ -> ]
(13-April-2021 14:04:50)ImHexa napisał(a): [ -> ]Z tego co widzę został jedynie boski pegaz.

(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

dlaczego templariuszowi? juz losowany nie ma byc? moge zrobic tylko jakies argumenty chcialbym uslyszec Smile

Owszem, może wydawać się, że Pegaz jest tylko kosmetycznym bajerem, jednak prawda jest taka, iż totalnie niszczy grę. Dlaczego?
1. Na koniu gracz jest tak szybki jak na rogu, co za tym idzie - żaden potwór ani praktycznie każdy boss go nie dogoni (coś a'la permanentny róg).
2. Koń, a dokładnie jego głowa, odbija wszelkie pociski lecące w gracza (od kul smoka/dementora, przez strzały aż po grale).
3. Efekt slowness nie działa; nawet, jeżeli dostaniemy gralem, albo zamrożeniem smoka, i tak pędzimy z taką samą prędkością.
4. Można pić mikstury bądź strzelać z łuku nie zwalniając.
5. Walka pvp z takim graczem również jest praktycznie niemożliwa, jako że koń pochłania połowę hitów, plus do tego doliczmy oczywiście szybkość, z jaką się przemieszcza.
Efekt jest taki, że gracze, którzy grają na trybie pierwszy dzień i kupili VIPa, są praktycznie nieśmiertelni póki siedzą na koniu.
Nasza propzycja zmiany:
(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

Jeżeli chodzi o Młot Hefajstosa, mieliśmy na myśli coś takiego:
https://pastebin.com/UbEui6NV
Efekt wizualny zbliżony do topora tyranów z WD, naturalnie można go zmienić na jakiś ciekawszy.

Oczy mnie bolą jak czytam niektóre propozycje. Gracz na koniu to dla was widać spory problem, a ja nwm nawet jak przeczytałem te "argumenty" dlaczego xDDD. Zacznę od tego że boski pegaz jest tylko jeden na cało GRE , większość graczy traktuje go jak dirta w EQ przez to jest po prostu wyrzucany z EQ i w większości gierek nie ma go wogóle. Usunięcie pegaza vipowi jest totalnie bez sensu ale dodanie go templariuszowi się trzyma kupy ponieważ templariusz to rycerz a rycerz jeździł na koniu. Pisząc że gracz na pegazie jest nieśmiertelny jest waszym wymysłem ( praw podobnie ból czterech literek ) a to dlatego że pegaz się buguje na niektórych blokach/pegaz nie niweluje wybuchów i czarów z skilli / większość graczy ma problem z PVP na koniu bo np. trudniej jest trafić rybika..... Co do strzelania i picia mikstur to z tego co pamiętam to gdy jedziemy pegazem i próbujemy strzelać to złazimy z niego. CO do efektu spowolnienia to się nie dziwie że koń go nie dostaje i według mnie nie powinien go dostawać. Jedynie co bym zmienił jeszcze to dodanie HP pegazowi bo aktualnie jest nieśmiertelny, według mnie mógł by mieć 30H

Wybacz drogi użytkowniku, ale nie za bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc: "Jedynie co bym zmienił jeszcze to dodanie HP pegazowi bo aktualnie jest nieśmiertelny, według mnie mógł by mieć 30H" -Najpierw oznajmiasz ze jest nieśmiertelny, a potem mówisz, że ma on dostać jeszcze więcej HP? Czemu, aby być jeszcze bardziej nieśmiertelny??? Nie rozumiem za bardzo twojej logiki.
"według mnie mógł by mieć 30H", a nie "powinien mieć dodane".
Naucz się czytać ze zrozumieniem.
(19-April-2021 15:49:41)ImHexa napisał(a): [ -> ]Zauwazylem, ze zadne poprawki do tarczy nie zostały wgrane, jest ona identyczna jak na początku
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=7YT5

zostaly ale jesli ma byc inny kod to podeslij prosze aktualny ktory testowales.
https://pastebin.com/bpSq1kya
Wyrzucony armor i toughness (bugowały się przy diaxowej zbroi)
15% ochrony fizycznej ("set damage...")
przypominam o jakieś formie blokowania używania tarcz przez profesje typu archanioł/wszechmogący, bo to nie będzie buff dla f2p tylko bardziej dla p2w, czyli kompletnie odwrotnie do pierwotnego założenia.
(21-April-2021 15:08:42)ImHexa napisał(a): [ -> ]https://pastebin.com/bpSq1kya
Wyrzucony armor i toughness (bugowały się przy diaxowej zbroi)
15% ochrony fizycznej ("set damage...")

zaktualizowane,
starego elsa wywalic?

else:
if {_lore} is less than 5:
set 1st line of victim's offhand tool's lore to "&5&lWytrzymalosc Przedmiotu: &2%{_lore}%/100"
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie