Cytat:@refresh
Błędy/problemy:
- prefix VIP wyświetla się na tabie i nametagu tylko jeżeli ktoś ma vipa na zawsze.
- eliksir z boskiej skrzyni nadal nie działa.
- Kapłan dostaje zbroję o nazwie "zbroja templariusza".
- dziki szał bije ~5.5 serca zamiast docelowych czterech.
- mapa isengard dalej posiada bedrock, a jak wiemy chodzenie po nim wywołuje cofki
- w świątyniach nie można rzucać potek leczenia
- wzmocniony łuk strzelca ma literówkę w nazwie (brak &)
- piekielna szybkość szatana zamiast cooldownu pokazuje czas od użycia
- piorun smoczego oddechu nie działa (nie zadaje DMG)
- leczenie kotłem maga raz działa raz nie (ciężko powiedzieć od czego to zależy)
- na spawnie (gdzie wybieramy klasę) poradnik zamienił się w mapy
- w świątyniach nie można sprawdzić kto jaką klasą gra (shift + ppm), region blokuje
- błyskawice Thora gdzieś po drodze dostały niezamierzonego nerfa zasięgu (teraz biją mniej niż 4 kratki)
- druid ma inną zbroję niż kapłan/barbarzyńca/templariusz (prawdopodobnie niedokończony update)
Do zrobienia:
- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła
- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM
- healthboost III do Dementora
- ulepszony młot hefajstosa -> https://pastebin.com/1U6xb5Nh
- elixir fixed
- set kaplana naprawiony
- dziki szal znerfiony
- isengard naprawiony.
- rzucenie potek to juz do fixniecia tylko podczas gry w tych miejscach gdzie to wystepuje.
- luk strezlca naprawiony
- cooldown szybkosci szatana fixed.
- bo piorun nie ma zadawac obrazen - to tylko wizualny efekt - sam dmg miecza zadaje wtedy dodatkowe obrazenia gdy piorun sie pojawia.
- testowalem kociol i dziala, jesli ktos nie ogarnia jak dziala to tlumacze:
*po polozeniu kotla prezz 50 sekund jest on aktywny, dziala on w ten sposob ze co 5 sekund wszyscy wojownicy w promieniu 10 kratek otrzymuja efekt oslabienia na 15 sekund.
*druga funckja jest leczenie sie przez kosciol, klikajac prawym na kotle jako potworw raz na 20 sekund mozemy sie uleczyc, dzieki czemu otrzymamy efekt regeneracji 2.
-naprawilem poradnik i mapy.
-to samo co w kwesti rzucania potek (kontaktujcie sie gdy zlapiecie mnie online na trybie i razem wyeliminujemy)
-mlot thora: jesli mowisz o lewym przycisku myszy to radius nie wynosi 4 albo mniej tylko az 5.
-druid ma inna zbroje - no i super? i co z tego?
Zlecone do zrobienia:
- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła - wprowadzilem ale sprawdzcie czy dziala, nie testowalem.
"- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM" - przepisalem teleportacje i podskok na nowo, nie testowalem, dopisalem te funkcje ktore chcieliscie ale tez nie testowalem.
"- healthboost III do Dementora" - zaden potwor nie ma i nie bedzie mial health boosta, moze byc zwiekszona absorbcja co najwyzej ale czy to mu faktycznie potrzebne?
"- ulepszony młot hefajstosa" - nie ma nic wspolnego z ulepszonym mlotem, raczej "popsuty mlot thora" pomijajac bledy i brak jakichkolwiek particli kompatybilnych z silnikiem to nie bedzie tez jego buffa z radiusa 5 do 6. Juz jest nadto OP bronią.