MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
-Wprowadzilem mozliwosc redukcji food baru przy kliknieciu lewym na bananie oraz elixirze - dziala tylko gdy mamy full food - dzieki czemu mozemy spozyc elixira/banana.
-Wprowadzilem mozliwosc niszczenia pajeczyn jako woj/potwor poprzez klikniecie na niej PPM - mamy 40% szans ze sie uda (mozna spamowac). Rozwiazanie to od razu naprawia niezniszczalne pajeczyny w swiatyni wojow i na respie potworow.
Ej banan, a na ile kratek w końcu biją pioruny thora? Czasem mam wrażenie że 2 nie sięga.
Prosiłbym o szybkie wyrzucenie slownessa z młota THORA, utrudnia grę (użyjesz młota = dostajesz slowness Sad)
Dodatkowa saturacja ciast nie działa.
Wgl co się dzieje z txt? Kiedyś ładnie sie ładowało odrazu a teraz mega dużo ludzi sie skarży że im nie działa.
To wina serwera czy graczy?
Jeśli grasz na wersji większej niż 1.12 to folder z teksturami bloków i itemów w tych wersjach jest inaczej nazwany. jest to "blocks" i "items", gdzie txt na wvsp jest pod 1.12 i te foldery nazywają się "block" i "item". Zalecana wersja gry: 1.12
@refresh
Błędy/problemy:
- prefix VIP wyświetla się na tabie i nametagu tylko jeżeli ktoś ma vipa na zawsze.
- eliksir z boskiej skrzyni nadal nie działa.
- Kapłan dostaje zbroję o nazwie "zbroja templariusza".
- dziki szał bije ~5.5 serca zamiast docelowych czterech.
- mapa isengard dalej posiada bedrock, a jak wiemy chodzenie po nim wywołuje cofki
- w świątyniach nie można rzucać potek leczenia
- wzmocniony łuk strzelca ma literówkę w nazwie (brak &)
- piekielna szybkość szatana zamiast cooldownu pokazuje czas od użycia
- piorun smoczego oddechu nie działa (nie zadaje DMG)
- leczenie kotłem maga raz działa raz nie (ciężko powiedzieć od czego to zależy)
- na spawnie (gdzie wybieramy klasę) poradnik zamienił się w mapy
- w świątyniach nie można sprawdzić kto jaką klasą gra (shift + ppm), region blokuje
- błyskawice Thora gdzieś po drodze dostały niezamierzonego nerfa zasięgu (teraz biją mniej niż 4 kratki)
- druid ma inną zbroję niż kapłan/barbarzyńca/templariusz (prawdopodobnie niedokończony update)
Do zrobienia:
- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła
- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM
- healthboost III do Dementora
- ulepszony młot hefajstosa -> https://pastebin.com/1U6xb5Nh
Moglibyśmy prosić o poprawę tych kilku błędów (tylko przypominam, no offensive)?
-Proponuje też naprawić atak zniszczenia u hero, bije on potwory.
-Tak samo legion nekromanty lubi zabijać potwory, lub obijać samego nekromante
-Prosił bym też o naprawe czarnej bibli, nie respi ona armi w zabudowanych miejscach, np last sw na krolestwie, gdzie jednak polozenie takiej armi bylo by kluczem
do wygrania gry przez potwory
-po uzyciu lpm thora dostaje sie 8 sekund spowolnienia

I co wlasciwie z zmniejszeniem cd armagedonu? Widziałem jak pare razy było o tym wspomniane ,ale nie widziałem nigdzie odpowiedzi
Cytat:-Prosił bym też o naprawe czarnej bibli, nie respi ona armi w zabudowanych miejscach, np last sw na krolestwie, gdzie jednak polozenie takiej armi bylo by kluczem
do wygrania gry przez potwory

Armia stawia się, ale na dachu. Na przykład jeśli Portal zostanie postawiony w sw2 na Wezowej Armia pojawi się nad nią (na barierach).
Cytat:@refresh
Błędy/problemy:
- prefix VIP wyświetla się na tabie i nametagu tylko jeżeli ktoś ma vipa na zawsze.
- eliksir z boskiej skrzyni nadal nie działa.
- Kapłan dostaje zbroję o nazwie "zbroja templariusza".
- dziki szał bije ~5.5 serca zamiast docelowych czterech.
- mapa isengard dalej posiada bedrock, a jak wiemy chodzenie po nim wywołuje cofki
- w świątyniach nie można rzucać potek leczenia
- wzmocniony łuk strzelca ma literówkę w nazwie (brak &)
- piekielna szybkość szatana zamiast cooldownu pokazuje czas od użycia
- piorun smoczego oddechu nie działa (nie zadaje DMG)
- leczenie kotłem maga raz działa raz nie (ciężko powiedzieć od czego to zależy)
- na spawnie (gdzie wybieramy klasę) poradnik zamienił się w mapy
- w świątyniach nie można sprawdzić kto jaką klasą gra (shift + ppm), region blokuje
- błyskawice Thora gdzieś po drodze dostały niezamierzonego nerfa zasięgu (teraz biją mniej niż 4 kratki)
- druid ma inną zbroję niż kapłan/barbarzyńca/templariusz (prawdopodobnie niedokończony update)

Do zrobienia:
- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła
- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM
- healthboost III do Dementora
- ulepszony młot hefajstosa -> https://pastebin.com/1U6xb5Nh

- elixir fixed
- set kaplana naprawiony
- dziki szal znerfiony
- isengard naprawiony.
- rzucenie potek to juz do fixniecia tylko podczas gry w tych miejscach gdzie to wystepuje.
- luk strezlca naprawiony
- cooldown szybkosci szatana fixed.
- bo piorun nie ma zadawac obrazen - to tylko wizualny efekt - sam dmg miecza zadaje wtedy dodatkowe obrazenia gdy piorun sie pojawia.
- testowalem kociol i dziala, jesli ktos nie ogarnia jak dziala to tlumacze:

*po polozeniu kotla prezz 50 sekund jest on aktywny, dziala on w ten sposob ze co 5 sekund wszyscy wojownicy w promieniu 10 kratek otrzymuja efekt oslabienia na 15 sekund.
*druga funckja jest leczenie sie przez kosciol, klikajac prawym na kotle jako potworw raz na 20 sekund mozemy sie uleczyc, dzieki czemu otrzymamy efekt regeneracji 2.

-naprawilem poradnik i mapy.
-to samo co w kwesti rzucania potek (kontaktujcie sie gdy zlapiecie mnie online na trybie i razem wyeliminujemy)
-mlot thora: jesli mowisz o lewym przycisku myszy to radius nie wynosi 4 albo mniej tylko az 5.
-druid ma inna zbroje - no i super? i co z tego?


Zlecone do zrobienia:

- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła - wprowadzilem ale sprawdzcie czy dziala, nie testowalem.
"- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM" - przepisalem teleportacje i podskok na nowo, nie testowalem, dopisalem te funkcje ktore chcieliscie ale tez nie testowalem.
"- healthboost III do Dementora" - zaden potwor nie ma i nie bedzie mial health boosta, moze byc zwiekszona absorbcja co najwyzej ale czy to mu faktycznie potrzebne?
"- ulepszony młot hefajstosa" - nie ma nic wspolnego z ulepszonym mlotem, raczej "popsuty mlot thora" pomijajac bledy i brak jakichkolwiek particli kompatybilnych z silnikiem to nie bedzie tez jego buffa z radiusa 5 do 6. Juz jest nadto OP bronią.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie