Jeżeli chodzi o te cooldowny to właśnie chce je posprzątać.
Ten cooldown 3s do wywalenia, jest to pozostałość że starych czasów i nic już nie robi.
Teleportacja powinna mieć dwa cooldowny: jeden normalny 30s, używasz teleportacji i masz ten cooldown.
Drugi 10s, aktywujący się po użyciu kowadła.
Jeżeli jeszcze zostały jakieś inne cooldowny między tymi itemami to do wyrzucenia.
Jest jeszcze jedna zmiana, zapomniałem dodać do podsumowania: naprawić eliksir z boskiej skrzyni (aktualnie dostajemy uszkodzony eliksir zamiast normalnego).
Błędy/problemy:
- pajęczynę pająka można kłaść na spawnie potworów, dodatkowo nie znika.
- chemik dostał poty na start zamiast do księgi.
- prefix VIP wyświetla się na tabie i nametagu tylko jeżeli ktoś ma vipa na zawsze.
- eliksir z boskiej skrzyni nadal nie działa.
- Kapłan dostaje zbroję o nazwie "zbroja templariusza".
- dziki szał bije ~5.5 serca zamiast docelowych czterech.
- młot hefajstosa nakłada wojownikom spowolnienie
- mapa isengard dalej posiada bedrock, a jak wiemy chodzenie po nim wywołuje cofki
- na spawnie wężowej twierdzy nie można rzucać potek
Jeszcze do zrobienia:
- cooldown tp (wyjaśnione w podsumowaniu i następnym poście)
- dodać healthboost III do Dementora
@down
Zdecydowanie, kiedy lecę elytrą do góry często wyrzuca mnie z trybu i ginę. Oby dało się z tym cokolwiek zrobić.
Można by też naprawić ac?
Wywala ludzi za latanie elytrą ,a cheaterzy na trybie sobie uzywają fly z huzunki i ich nie wywala
Ja zaproponuję od siebie pewną rzecz. Jeśli klikniemy LPM trzymając eliksir lub banan, usunie nam pół mięska, gdy mamy full głód. Przyda się to wtedy, gdy jesteśmy nasyceni, a nie możemy zjeść eliksiru czy banana.
Przypomne też o potężnych lagach serwera gdzie wywala większość graczy.
Czy można sprawdzić w logach co je powoduje i wyeliminować problem?
Data tego laga 24 czerwiec od 15:30 do 15:45
To byl chyba jednorazowy problem, Piotr pisał że już ogarnęli, i od tego czasu nie występuje.
Czy jest możliwość, aby zmniejszyć cd teleportacji u Hefa do 15, 20 sekund lub wywalić całkiem wspólne cd kowadła i teleportacji?
Nie jest możliwe, nie mam zamiaru tłumaczyć dlaczego...
Wystarczy poszukać na forum co działo się, kiedy wspólnego CD nie było a teleport miał 10s.
Jeżeli po zmianach z góry strony hefajstos nadal będzie za słaby, można EWENTUALNIE rozważyć zmniejszenie cd do 25s.
Według mnie nekro nie jest wart swej ceny, tyle samo kosztuje dementor a ma o wiele lepsze ataki.
Kilka propozycji do nekromanty:
-zablokowanie bicia armi przez moby (aktualnie moby nieogarniają i zabijają tą armie)
-i na odwrót bo armia też może bić zwykłe moby a czasem je nawet zabija
-Zrobić tak że jak armia szkieletów zabije gracza to żeby zaliczało to do czarnej bibli
Dajcie znać co o tym myślicie.
nekro jest bardziej defensywny, by przejąć teren, utrudnić gre wojom.
Deme jest pod szybką i ofensywną grę, postawienie portalu i atakowanie pojedynczych jednostek wojowników.
To ty decydujesz pod co idziesz (ofensywę czy defensywę).
Cytat: Ognisty wulkan zamiast magmy niech tworzył lawe mocno by ona spowalniała ,a w 2-3 sekundy i tak ona nikogo nie zabije, wtedy było by to o wiele bardziej przydatne bo sama magma nic nie bije, a oslepienie daje moze na 2-3 sekundy
Wtedy grać by się nie dało, lava zabijałaby momentalnie (zwłaszcza graczy bez seta i graczy którzy ledwo ogarniają)bez szans na ucieczkę i bugowała wojowników i inne pot.
Cytat: -Zrobić tak że jak armia szkieletów zabije gracza to żeby zaliczało to do czarnej bibli
Cios poniżej pasa dla graczy którzy nie potrafią zrobić seta. Nekro postawił by szkielety, tepną się na portal, a one zdobywały by kille za gracza.