Sprawdzanie cooldownu wysokiego podskoku nie dziala, po uzyciu jest napisane ze musze poczekać 10s (cooldown byl 30sm, a teraz jest 10s), a pod lpm caly czas pokazuje, że mogę użyć.
Teleportacja nie ma cooldownu i działa cały czas np. enderman się może tepać ciągle.
Prosze naprawcie ten tp szybko, zabicie hefa teraz jest prawie niewykonalne bo sie tepa po calej mapie i trzeba z nim sie bawic w berka
Admin napisał(a):"- ulepszony młot hefajstosa" - nie ma nic wspolnego z ulepszonym mlotem, raczej "popsuty mlot thora" pomijajac bledy i brak jakichkolwiek particli kompatybilnych z silnikiem to nie bedzie tez jego buffa z radiusa 5 do 6. Juz jest nadto OP bronią.
To nie jest młot Thora tylko hefajstosa. Przypomnę - odrzuca potwory od gracza. Obecny, który napisałem niedawno nie sprawdził się na wvsp, więc go przepisałem - teraz odrzuca lepiej i trochę ładniej wygląda.
Tak samo nie wiem dlaczego particle miałyby nie działać, skoro obecna wersja która jest na trybie (
https://pastebin.com/UbEui6NV) również używa warpRings z dragona i działa normalnie.
widocznie wykorzystuje inne, ten nie wysiwetla zadnych particli.
teleportacja i podskok naprawione.
Kowadło nie aktywuje żadnego cd na teleportacji, co sprawia ze znowu można używać zbyt op połączenia kowadło + teleportacja, a sam błąd jest ciągle wykorzystywany przez graczy.
Co do dementora, jeśli ma nie dostać health boosta to proponuje wprowadzić mu odpornosc 3 jak mial wcześniej i zmniejszyc mu absorpcje o 1-2 poziomy (2-4 serca)
1. Nie widzę powodu by bufować postać, która była nerfiona nie dawno z powodu że jest wystarczająco mocna jak umie się nią grać.
2. Zmiana poziomu serc o 1 lub 2 to zmiana ilości serc absorpcji o 2 lub 4 serca więc różnica max 1 hita z miecza xd
(01-August-2021 23:10:53)Kelly303 napisał(a): [ -> ]1. Nie widzę powodu by bufować postać, która była nerfiona nie dawno z powodu że jest wystarczająco mocna jak umie się nią grać.
Dementor dostal nerfa odpornosci ale miał miec healthboosta ktorego nie ma co sprawia ze aktualnie dementor jest slaby nawet w rękach ogarniętych graczy. Dementor moze zrobic coś sensownego jedynie gdy wojownicy siedzą w okolicach portalu i go nie offaja. Oczywiście dementor
może zrobić coś gdy jest 10 bossow na jednego lub kilku wojownikow jednak każda klasa może wtedy coś zrobić. Jesli wojowników nie ma przy portalu to dementor straci absorpcje w jedna chwilę (2-3 berla czy jedno kowadło), a z tak małą odpornością bez healthboosta po straceniu absorpcji nic nie zrobi, zanim oslepi kogos to po berle juz nie ma hp. Przypominam ze dementor jest klasą która jednak wymaga skilla a robienie go słabszego od postaci takich jak szatan czy hero które podczas walki wymagają trzymania jednego przycisku by zrobić duży dmg jest "trochę" słabe, nawet smok, boss za 15k jest groźniejszy od dementora za 35k...
Cytat:2. Zmiana poziomu serc o 1 lub 2 to zmiana ilości serc absorpcji o 2 lub 4 serca więc różnica max 1 hita z miecza xd
Zmniejszenie serc o 4 przy odporności 3 będzie napewno zauważalne, a sam dementor nie wymaga większych zmian, nawet dawny dementor z odpornoscia 3 i 2 pełnymi paskami absorpcji nie był zbyt silny, nie miałem wtedy z dementorami żadnego problemu, a teraz trudniej zabic malego szlama niż ogarniętego dementora. Oczywiście dementor może zrobić dobry portal i go bronić, jednak tylko przez chwile po zaraz przyleci kilka archow/hefow i po chwili bronienia portalu dementor musi uciekac bo ma kilka serc
Zwróćmy uwagę na to ze tych dementorow może być bardzo dużo bo nie ma go w tym ograniczeniu na bosy. Sam demek nie służy do zabijania tylko irytowania (w czym sprawdza sie znakomicie) a skoro musi uciekać z portalu bo mało hp to może sobie z daleka strzelać. W końcu ma ataki na dystans, poza tym nikt nie każe żeby się bić z nim na blisko z haftami. Ja tak gram i wszysko jest ok, nie widze potrzeby zadnego bufu czy nerfa. Ale ok, taki arch może też do ciebie przylecieć co porostu pogodzić się trzeba z przegranom.