MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
(26-May-2021 19:25:39)TheDancingDemon napisał(a): [ -> ]
(26-May-2021 18:22:13)Gryfcio napisał(a): [ -> ]
(26-May-2021 10:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Bump- coś jeszcze zmieniamy? bo od paru tygodni żadnych updatów.

Może mały buff wszechmogacego?
Ostatnio kupilem i troche sie zawiodlem bo myslalem ze jest lepszy.

-dodanie mu 5 ciast

-dodanie 1 naprawy

Armagedon
-Zrobić tak żeby nabijał on kille, bo aktualnie nie opłaca się z niego zabijać

-zablokowanie odbijania fireballa ,bo raz mi jakis gosc odbil jak rzucalem w 7 typa
(jezeli sie nie da to chyba mozna zamienic fireballa na pocisk withera)

-zwiekszenie obszaru jego dzialania o 4 kratki

Dodanie nabijania expa Armie? Nigdy!
Pioruny i Kowadło jest na bliski dystans i by kogoś zabić trzeba podejść, a armagedon jest dystansowy więc gdyby posiadał możliwość nabijania to nie trzeba by było się starać, można by tylko kampić i spamić armą.

Spamić co 100 sekund? hmm troche niewykonalne.
I w pewnym sensie arma też powinno się używać na blisko bo jak walniesz z daleka to potwory predzej uciekna niz on doleci.
Jak na klase za 30k powinno sie chociaz dostawac expa za zabicie z najwazniejszej broni
@up
Nawet jeśli to i tak nie ma to sensu bo dodanie killi do army sprawi że ludzie będą kampili i czekali na możliwość wysadzenia masy expa z bezpiecznej odległości.
klasa ta kosztuje 30k bo ma Wysoki (możliwość mobilności), set chroniący przed potkami krzywdy, miecz, i owy armagedon. Arma to nie jedyna umiejętność wszecha
@up2
Armagedon jest raczej skillem do zadawania dużych obrażeń bossom, nie do zabijania hord potworów.
Co nie zmienia faktu, że i tak skill ten jest trochę 'przereklamowany' - ogromny cooldown (90s, przy 50s na anielskie, 25s na oba ataki berła i 20s na kowadło), a obrażenia nie aż takie znowu duże (według moich obliczeń jest to ok 25 serc 'na sucho', a więc dokładnie tyle, co combo z berła, i w okolicach maksymalnego DMG kowadła), co łącznie daje nam bardzo mały DPS w porównaniu do wymienionych skilli. W dodatku, jak wiadomo, Armageddon nie zalicza killi (i nie powinien, jednak mimo wszystko jest to spora strata w stosunku do nowych broni).

EDIT:
@up
Wszytko to nie jest warte 30k; sety nie różnią się specjalnie dużo, w górniczym również na spokojnie można ugrać grę; miecza nikt nie używa - każdy wszechmogący ma smoczy oddech; podskok owszem, jest przydatny, jednak po nerfach mobilności nie jest on już taki broken jak kiedyś, co u archa było konieczne, jednak przy okazji uderzyło we wszecha (od razu mówię, osobne cooldowny nie są rozwiązaniem - w końcu nie chcemy kolejnej klasy zrobionej pod bezmyślne oranie).
(26-May-2021 19:24:21)Kelly303 napisał(a): [ -> ]Jeśli chodzi o zmiany w armagedonie, to też poszedłbym w stronę zmiany jego animacji (particli). Obecnie niedość, że to armagedonu nie przypomina, to na dodatek zabija nie tylko potwory, ale i też ich komputery, gdyż spadek fps sięga aż do 30/40. Samemu bananowi nie lagowało, pisząc mu że np. mi laguje, to twierdzi, że "mam kompa z dirta" mimo iż ma dopiero 1,5 lat. W takim razie banan powinien powiedzieć to do całego serwera, że mamy kompa z dirta bo nie jeden już się na armagedon skarżył. Jeśli jest potrzeba mogę takową animację napisać, sam kod nie będzie nawet duży, więc mogę go tu nawet wkleić.

polotorej roku to wcale nie nowy komputer a to kiedy byl zakupiony nie ma zadnego znaczenia, mogles go kupic i wczoraj i dalej bylby z dirta - kupujac gowniane laptopy z niskiej półki nastawiaj się na grę w sapera a nie cos co wymaga chociaz przecietnego komputera.

Armagedon juz dawno byl zoptymalizowany pod wzgledem ilosci particli i lwiej czesci graczy to pomoglo, jesli tobie dalej laguje coz... zapewne wiecej umiejetnosci generuje u ciebie taki efekt, pozostaje nowy sprzet.


Jak umiesz zrobic animacje ktora bedzie przypominac grzybek nuklearny jak u mnie to go on - nie ma problemu.
set {_armagedon} to location of projectile
drawDot count 80, particle "explosionlarge", XYZ 4, 1, 4, center {_armagedon}, visibleRange 280, keepFor 1 tick
drawDot count 80, particle "explosion", speed 0.2, XYZ 4, 1, 4, center {_armagedon}, visibleRange 280, keepFor 1 tick
wait 2 ticks
drawDot count 30, particle "explosionlarge", XYZ 1, 4, 1, center location 7 meters above {_armagedon}, visibleRange 280, keepFor 1 tick
drawDot count 30, particle "explosion", speed 0.6, XYZ 1, 4, 1, center location 7 meters above {_armagedon}, visibleRange 280, keepFor 1 tick
wait 2 ticks
drawDot count 140, particle "explosionlarge", XYZ 5, 3, 5, center location 18 meters above {_armagedon}, visibleRange 280, keepFor 1 tick
drawDot count 80, particle "explosion", speed 0.2, XYZ 5, 3, 5, center location 18 meters above {_armagedon}, visibleRange 280, keepFor 1 tick



•Sama animacja nie wymaga pobierania gdyż nie jest super skomplikowana, więc tu ją wkleiłem.
Na wypadek gdyby coś źle zadziałało, wklejam filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=4m1SVrHWftU
obecna jest ladniejsza, ale jesli ta jest mniej obiazajaca to mozna zaakceptowac, przy czym nalezy napisac caly argmagedon w skrypcie bo aktualny napisany mam w pluginie i jest znacznie bardziej skomplikowany niz proste pare linijek w skripcie wiec sposob dzialania tez sie moze roznic. Jak uda ci sie zrobic w pelni swoja wersje to daj znac, ew moze hex cos od siebie dorzuci. Tu jeszcze fireballa podpiac musisz i dodac dmg w radiusie od miejsca trafienia, wedlug skali ustalonej przed was.
W zasadzie to przydało by się też coś zrobić z bossami.
Bo aktualnie ludzie zamiast normalnie grać wojownikiem to wolą się zabić i odrazu każdego walic bossami, np taki gracz f2p nie ma szans z takim magiem.
Czy nawet 10 graczy f2p nie mają szans z szatanem, bo bedzie spamil tymi potkami.

Proponuje:
-Zwiększyć cd bossów.
-Usunąć expa za zabijanie graczy przez bossy. Za zabicie gracza przez np zombie wilka pigmena kostuche endermana itp bylby exp, ale przez bossy juz nie

Mocno zniechecilo by to ludzi do początkowego grania bossami.

Bo aktualnie jeden gosc bierze sobie szatana i wybija 15 osob na poczatku XD przez co gra konczy sie w 3 minuty
@up
Powód jest prosty - na trybie gra zbyt mało osób, aby dało się normalnie grać wojownikiem (gra jest zwyczajnie zbyt prosta, i w dodatku często nudna). Aby tryb był grywalny, powinno grać na nim więcej osób, na co niestety się nie zapowiada z powodów, które wymieniłem wyżej (czyli po raz kolejny błędne koło).
Nie wiem czy wiesz, ale po Twoich zmianach bossy nie miałyby sensu, nikt nie grałby nimi, w efekcie boscy wojownicy nigdy by nie zginęli, czyli więcej szkody niż pożytku.
(27-May-2021 19:07:29)ImHexa napisał(a): [ -> ]@up
Powód jest prosty - na trybie gra zbyt mało osób, aby dało się normalnie grać wojownikiem (gra jest zwyczajnie zbyt prosta, i w dodatku często nudna). Aby tryb był grywalny, powinno grać na nim więcej osób, na co niestety się nie zapowiada z powodów, które wymieniłem wyżej (czyli po raz kolejny błędne koło).
Nie wiem czy wiesz, ale po Twoich zmianach bossy nie miałyby sensu, nikt nie grałby nimi, w efekcie boscy wojownicy nigdy by nie zginęli, czyli więcej szkody niż pożytku.
Tak, ale jeżeli z początku będzie szatan mag i gigant to bedzie to jeszcze bardziej niegrywalne, bo nic sie nie będzie dało zrobic.
Min.in napisałem wyżej, byłem świadkiem sytuacji jak 1 szatan solo rozwalił 10 osob ktorzy chodzili w grupie, przy takich sytuacjach sie nie da w ogole expic i takie gry zwykle trwaja max 5 min. Zniecheca to też nowych graczy, bo chyba nikt nie lubi dedać w 3 sekundy XD A jak zniecheca to graczy to potem jest ich mniej ...
Ludzie z boskimi/klasami też za dużo nie zrobią.

Co do cd może troche przesadziłem, ale exp za zabijanie bossami powinien byc off, bo to zbyt ez farma jak wbijasz sie w frixow walisz 4 potki krzywdy i chlop lezy i tak co gre.


Tak wygląda gra po 30 sekundach: https://imgur.com/a/e4KfX8E (pół taba zabite)
Gra po 8 minutach : https://imgur.com/a/l1Dt8CY (zostali tylko z boskimi)


Cytat:Powód jest prosty - na trybie gra zbyt mało osób,
Ostatnio jest dość dużo a i tak biorą sobie bossy z początku..
(27-May-2021 18:53:16)Gryfcio napisał(a): [ -> ]np taki gracz f2p nie ma szans z takim magiem.
Maga można na luzie zabić bez wydawania pieniędzy.
(27-May-2021 18:53:16)Gryfcio napisał(a): [ -> ]Proponuje:
-Zwiększyć cd bossów.
-Usunąć expa za zabijanie graczy przez bossy. Za zabicie gracza przez np zombie wilka pigmena kostuche endermana itp bylby exp, ale przez bossy juz nie

Mocno zniechecilo by to ludzi do początkowego grania bossami.

Bo aktualnie jeden gosc bierze sobie szatana i wybija 15 osob na poczatku XD przez co gra konczy sie w 3 minuty
Jeśli myślisz ze usunięcie expa za zabójstwa jako boss coś zmienia to napisze jedno wielkie ''XD''. Osoba która chce wbić expa gra wojownikiem, a nie bossem.
(27-May-2021 19:17:24)Gryfcio napisał(a): [ -> ]Tak wygląda gra po 30 sekundach: https://imgur.com/a/e4KfX8E (pół taba zabite)
Gra po 8 minutach : https://imgur.com/a/l1Dt8CY (zostali tylko z boskimi)
Może jestem słaby z matematyki, ale połowa z 24 to nie jest 9, nie mówiąc ze 4 z 9 graczy zabiło się przed startem, a reszta została zdrajcą/zdedalo bez seta.
A no i zapomniałeś napisać ze 2 minuty po ostatnim ss zdedali gracze z boskimi.


Cytat:Ostatnio jest dość dużo a i tak biorą sobie bossy z początku..
Przez kilka dni widziałem tylko jedną grę z 30 graczami, wiec gdzie masz dużo graczy?

Tak, gra się słabo bez wydawania pieniędzy, ale to było ciągle poprawiane (buffy klas f2p, nerfy boskich i klas premium). Jeśli masz DOBRY pomysł jak rozwiązać ten problem to napisz, ale tym co napisałeś nic nie zmienisz na +.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie