24-June-2021, 20:36:34
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
24-June-2021, 22:16:15
Tak ale jak myślisz dlaczego?
a:slaby dedyk zasilany siłą nożną chomika
b: brak prądu w miejscu gdzie jest dedyk
c: A ale w c
Imo najgorszy jest dedyk na w vs p gdzie nie dość że ping już jest standardowo powyżej 100 albo to że jak ktoś użyje skilla gdzie ma dużo particli każdy w promieniu 15 kratek (około) traci z 100 fps i w moim przypadku zwiększa się tez ping (xD)
a:slaby dedyk zasilany siłą nożną chomika
b: brak prądu w miejscu gdzie jest dedyk
c: A ale w c
Imo najgorszy jest dedyk na w vs p gdzie nie dość że ping już jest standardowo powyżej 100 albo to że jak ktoś użyje skilla gdzie ma dużo particli każdy w promieniu 15 kratek (około) traci z 100 fps i w moim przypadku zwiększa się tez ping (xD)
24-June-2021, 23:08:48
Ja nie rzadko mam 1000 pingu XD, ale to wina neta i sprzętu.
25-June-2021, 12:22:41
Nie tylko bo znam osoby które na obecne realia mają dobre komputery a jak użyją np aure warlocka to mają z 70 fps przez 2 sekundy (co z 400 jest ogromnym spadkiem i tez powoduje lagi) oraz np w moim przypadku jeśli chodzi o ping to np na creativie mam 10 pingu ale już na w vs p to minimalnie 100
26-June-2021, 11:32:39
Grając ostatnio na wvsp doszedłem do ciekawego wniosku.
Mianowicie, gracze sami niszczą tryb.
W celu doprowadzenia go do stanu grywalności wprowadziliśmy trochę zmian, m. in. osłabialiśmy wojowników p2w. Co w tym czasie zrobiła społeczność? Wykupili niezliczoną ilość bossów...
Co trzeci gracz na trybie ma po 10 bossów i więcej, w efekcie każda gra jest po prostu rzezią (odkąd wróciłem na tryb nie widziałem ani jednego zwycięstwa wojowników). Najzabawniejsze jest jednak to, że gracze którzy wydali 1000zł i przyczynili się do niszczenia trybu, mają czelność przychodzić na forum i płakać "balans jest zły, zróbcie coś!!!1!1!".
Jest tylko jeden sposób, jak można choć trochę zwiększyć grywalność trybu.
Od razu mówię - zwykle nerfienie bossów nie pomoże. Problemem nie jest siła pojedynczego bossa - nadal można wysolować warlocka czy Dementora piekarzem z boskimi. Prawdziwym problemem jest ich ilość - w każdej grze na starcie mamy bossy. Nieogarnięci wojownicy giną, co robią? Biorą kolejne.
Pięć minut po starcie gry zostaje nam 1-2 wojowników kontra trzy warlocki, trzech rycerzy, dwa dementory, i tak dalej...
I mimo, że większość tych bossów totalnie nie potrafi grać, i tak rozwalają wojowników samą swoją liczbą.
Niewielu o tym pamięta, ale identyczna sytuacja miała miejsce we wrześniu - bossów było zbyt dużo, aby wojownicy mogli cokolwiek zrobić. Co pomogło? Ograniczenie bossów.
Jest ono nadal, niestety, nie spełnia już swojej roli, musimy je więc przebudować.
Pytałem się graczy, co proponowaliby w tej sprawie (zazwyczaj tak robię; wtedy wspólnie możemy opracować coś skutecznego).
Oto moim zdaniem najlepsze propozycje.
1. Dodać kolejne bossy do limitu, ewentualnie zwiększając go do 4.
Mowa tu przede wszystkim o warlocku (sam go usunąłem z limitu, niestety wkrótce później połowa serwera go kupiła
) oraz dementorze (czy istnieje jakikolwiek gracz p2w który go nie ma?
).
2. Dodać kolejny limit, na wszystkie bossy.
Tutaj jestem trochę sceptycznym, no ale...
Proponowała to z górą połowa graczy, których pytałem.
3. Wprowadzić limit bossów, którymi jeden gracz może zagrać w ciągu gry.
Przyznaje, interesującą propozycja, jednak ma sporą wadę - gracze i tak wezmą najlepsze bossy.
To by chyba było na tyle. Z ruszaniem tego wstrzymałbym się aż Banan wprowadzi poprawki z podsumowania, jednak już wcześniej powinniśmy podjąć decyzję.
Pozdrawiam.
Mianowicie, gracze sami niszczą tryb.
W celu doprowadzenia go do stanu grywalności wprowadziliśmy trochę zmian, m. in. osłabialiśmy wojowników p2w. Co w tym czasie zrobiła społeczność? Wykupili niezliczoną ilość bossów...
Co trzeci gracz na trybie ma po 10 bossów i więcej, w efekcie każda gra jest po prostu rzezią (odkąd wróciłem na tryb nie widziałem ani jednego zwycięstwa wojowników). Najzabawniejsze jest jednak to, że gracze którzy wydali 1000zł i przyczynili się do niszczenia trybu, mają czelność przychodzić na forum i płakać "balans jest zły, zróbcie coś!!!1!1!".
Jest tylko jeden sposób, jak można choć trochę zwiększyć grywalność trybu.
Od razu mówię - zwykle nerfienie bossów nie pomoże. Problemem nie jest siła pojedynczego bossa - nadal można wysolować warlocka czy Dementora piekarzem z boskimi. Prawdziwym problemem jest ich ilość - w każdej grze na starcie mamy bossy. Nieogarnięci wojownicy giną, co robią? Biorą kolejne.
Pięć minut po starcie gry zostaje nam 1-2 wojowników kontra trzy warlocki, trzech rycerzy, dwa dementory, i tak dalej...
I mimo, że większość tych bossów totalnie nie potrafi grać, i tak rozwalają wojowników samą swoją liczbą.
Niewielu o tym pamięta, ale identyczna sytuacja miała miejsce we wrześniu - bossów było zbyt dużo, aby wojownicy mogli cokolwiek zrobić. Co pomogło? Ograniczenie bossów.
Jest ono nadal, niestety, nie spełnia już swojej roli, musimy je więc przebudować.
Pytałem się graczy, co proponowaliby w tej sprawie (zazwyczaj tak robię; wtedy wspólnie możemy opracować coś skutecznego).
Oto moim zdaniem najlepsze propozycje.
1. Dodać kolejne bossy do limitu, ewentualnie zwiększając go do 4.
Mowa tu przede wszystkim o warlocku (sam go usunąłem z limitu, niestety wkrótce później połowa serwera go kupiła


2. Dodać kolejny limit, na wszystkie bossy.
Tutaj jestem trochę sceptycznym, no ale...
Proponowała to z górą połowa graczy, których pytałem.
3. Wprowadzić limit bossów, którymi jeden gracz może zagrać w ciągu gry.
Przyznaje, interesującą propozycja, jednak ma sporą wadę - gracze i tak wezmą najlepsze bossy.
To by chyba było na tyle. Z ruszaniem tego wstrzymałbym się aż Banan wprowadzi poprawki z podsumowania, jednak już wcześniej powinniśmy podjąć decyzję.
Pozdrawiam.
26-June-2021, 11:42:12
Dodam, że najlepiej byłoby ten limit napisać w zmiennych, czyli przy wybieraniu bosa jest "add 1 to {bosy}", oczywiście on quit lub on death i jeśli gracz jest bosem to "remove 1 from {bosy}". Za pomocą tej zmiennej można zrobić 100% działający limit gdzie przy wybieraniu bosa skrypt sprawdza, czy {bosy} nie jest większe niż np. 3. Bo banan napisał to tak, że sprawdza lore przedmiotu, i to jest szczerze... do kitu taki limit, nawet bym nie wpadł na takie coś. Co innego, gdyby ten lore, w jaki kolwiek sposób był odświeżany to ok, ale na chwilę obecną to sam aż zapominam o tym limicie.
Całość jest oczywiście przykładem jak można by to zrobić i nie mówię, że to koniecznie musi być.
Całość jest oczywiście przykładem jak można by to zrobić i nie mówię, że to koniecznie musi być.
26-June-2021, 13:48:01
Mam taki pomysł by podzielić bossy na dwa tiery, tier 1 bossy na, które nie trzeba limitu bo ich ilość nie zmieni znacząco przebiegu gry, tier 2 bossy z tego tieru będą mogły być maksymalnie 3 w tym samym czasie.
26-June-2021, 14:10:08
Myślę, że do op bossów zaliczymy:
- warlocka
- rycerza
- dementora
- giganta
- krowę (?)
- smoka
Co do krowy nie jestem pewien, teraz jest ona dużo słabsza niż kiedyś i zdecydowanie mniej popularna.
Reszta bossów nie wpływa aż tak drastycznie na przebieg gry.
- warlocka
- rycerza
- dementora
- giganta
- krowę (?)
- smoka
Co do krowy nie jestem pewien, teraz jest ona dużo słabsza niż kiedyś i zdecydowanie mniej popularna.
Reszta bossów nie wpływa aż tak drastycznie na przebieg gry.
27-June-2021, 07:51:11
a) Zenri jak nie masz podstawowej wiedzy na temat tego na jakim dedyku stoi wvsp ani tego czym sa lagi spowodowane fpsami to nie osmieszaj sie bardziej.
Jak z wvsp cie wywala to problem nie ma zadnego zwiazku z dedykiem wvsp.
b) zbiórka na dedyka wvsp nigdy nie dobiegła końca, baa mało tego po niemal 10 miesiącach nie zabrała się nawet połowa kwoty na koszt MIESIĘCZNEGO utrzymania dedyka w efekcie czego juz dawno przerosła obecne koszty, więc twoje farmazony i głupoty proszę zachowaj dla siebie bo nie pozwolę sobie aby jakiś obszczymurek wypisywał takie brednie, nie uwzględniając jakichkolwiek faktów.
@Kelly303
ty tez nie zgrywaj znawcy ktoremu wydaje sie ze wie lepiej co i jak jest napisane, szczegolnie ze nie masz racji i wypisujesz brednie bo bazowania na zadnym lore nie ma.
Wasze trywialne i proste skrypty nie maja żadnego zastosowania w silniku trybu, jesli cos jest napisane tak jak ci sie wydaje to nie bez powodu.
Rozumiem ze masz podstawowa wiedze w zakresie skrypta i chcesz pomóc, nie mniej wvsp jest oparte przedewszystkim na mirrorze a nie gówno-skryptach rodem ze skript.pl ktore tu najczesciej proponujecie.
To tez odpowiedz na to dlaczego każda próba podrobienia trybu przez laików to nieudolna porażka kończąca się zawsze fiaskiem, grywalnym dla 5 osób.
Zreszta nawet gdyby mialo to zastosowanie to i tak sie posypie - napisz sobie to w zmiennych zapros 30 osob na serwer i kaz kazdemu otworzyc gui i wybrac bossa w tym samym czasie.
Jak chcesz krytykować jakiekolwiek rozwiązania to najpierw naucz się sam pisać coś do porządku to taka dyskusja i wyjaśnienia to strata mojego i twojego czasu.
@entity_seven
nic to nie rozwiaze i jest to zbyt skomplikowany system dla nowych.
dlaczego nie rozwiaze? jak juz ustalilismy na ostatnim zebraniu graczy ze skillem i graczy bez skilla równi przepaść, i taki laik jak np ja nie ma się co równać z tobą czy kilkoma innymi osobami które najaktywniej sie tu wypowiadają. I żadne próby balansu tego nie zmienia pod czym już się każdy wspólnie podpisał.
Jak z wvsp cie wywala to problem nie ma zadnego zwiazku z dedykiem wvsp.
b) zbiórka na dedyka wvsp nigdy nie dobiegła końca, baa mało tego po niemal 10 miesiącach nie zabrała się nawet połowa kwoty na koszt MIESIĘCZNEGO utrzymania dedyka w efekcie czego juz dawno przerosła obecne koszty, więc twoje farmazony i głupoty proszę zachowaj dla siebie bo nie pozwolę sobie aby jakiś obszczymurek wypisywał takie brednie, nie uwzględniając jakichkolwiek faktów.
@Kelly303
ty tez nie zgrywaj znawcy ktoremu wydaje sie ze wie lepiej co i jak jest napisane, szczegolnie ze nie masz racji i wypisujesz brednie bo bazowania na zadnym lore nie ma.
Wasze trywialne i proste skrypty nie maja żadnego zastosowania w silniku trybu, jesli cos jest napisane tak jak ci sie wydaje to nie bez powodu.
Rozumiem ze masz podstawowa wiedze w zakresie skrypta i chcesz pomóc, nie mniej wvsp jest oparte przedewszystkim na mirrorze a nie gówno-skryptach rodem ze skript.pl ktore tu najczesciej proponujecie.
To tez odpowiedz na to dlaczego każda próba podrobienia trybu przez laików to nieudolna porażka kończąca się zawsze fiaskiem, grywalnym dla 5 osób.
Zreszta nawet gdyby mialo to zastosowanie to i tak sie posypie - napisz sobie to w zmiennych zapros 30 osob na serwer i kaz kazdemu otworzyc gui i wybrac bossa w tym samym czasie.
Jak chcesz krytykować jakiekolwiek rozwiązania to najpierw naucz się sam pisać coś do porządku to taka dyskusja i wyjaśnienia to strata mojego i twojego czasu.
@entity_seven
nic to nie rozwiaze i jest to zbyt skomplikowany system dla nowych.
dlaczego nie rozwiaze? jak juz ustalilismy na ostatnim zebraniu graczy ze skillem i graczy bez skilla równi przepaść, i taki laik jak np ja nie ma się co równać z tobą czy kilkoma innymi osobami które najaktywniej sie tu wypowiadają. I żadne próby balansu tego nie zmienia pod czym już się każdy wspólnie podpisał.
27-June-2021, 08:23:30
Cytat:Szybkie podsumowanie dla Banana:
- zablokować używanie Armageddonu przez inne klasy
- usunąć wspólny cooldown młotów Hefa i Thora
- zablokować odrzucanie wojowników młotem hefa Smile
- dodać sprawdzanie CD księgi pod lpm
- poprawić damage dzikiego szału (docelowo 4 serca).
- wywalić pająkowi 3 bloki stronę
- zwiększyć cooldown stawiania kotła maga
- przywrócić chemikowi mikstury krzywdy
- naprawić poradnik na lobby wvsp (aktualnie zamiast niego mamy mapy spawna)
- podnieść power łuku Templariusza do 3
- zmniejszyc resistance dementora do II w zamian dając healthboost III
- zamiast aktywacji CD tp po użyciu kowadła, dodać drugi cooldown o wartości 10s (aktualnie każde użycie kowadła daje aż 30s CD na teleportacji, co zabiło tę klasę).
Ok wprowadzam aktualizacje
-armagedon zablokowany
-mloty otrzymaly osobne cooldowny
-wprowadzilem ograniczenie do knockowania wylacznie potworow mlotem hefa
-wprowadzilem mozliwosc sprawdzenia cooldownu ksiegi oczyszczenia
-dmg szalu obnizony z 9 na 7
-stone u pajaka out
-ustawilem kociol na 30 sek
-dodalem chemikowi 40 mikstur krzywdy I
-Luk templariusza zbufowany do power 3
-Resistence dementora znerfiony z 3 do 2 jesli chodzi o healboost to nie wiem bo juz ma absorbcje 10
- "Absorption 10 99999999"
- "resistance 2 99999999"
- nie bede juz dodawac zadnych nowych dodatkowych cooldownow dla kowadel ani innych, juz zrobiliscie totalny syf gdzie nie golym okiem nie widac co od czego jest uzaleznione. Aktualnie sa 2 cooldowny jeden 20 sekund, drugi 3 sekundy, jeden bazowy drugi podejrezwam ze uzalezniony od teleportacji, jesli jakies wartosci w nich chcecie zmienic to informujcie.
Sama teleportacja ma cooldown 30 sek bazowy i nie jest to w zaden sposob uzaleznione od mlota.