05-July-2021, 13:21:25
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
06-July-2021, 09:13:07
Może jeszcze dodanie:
-sprawdzenie cd teleportacji pod lpm
-sprawdzenie cd legionu (jajko zombie u nekro) pod lpm
-sprawdzenie cd wulkanu (item nekro) pod lpm
-sprawdzenie cd wysokiego podskoku pod lpm
-sprawdzenie cd dzikiego szalu pod lpm
-możliwość używania anielskich piorunów z drugiej ręki
-sprawdzenie cd teleportacji pod lpm
-sprawdzenie cd legionu (jajko zombie u nekro) pod lpm
-sprawdzenie cd wulkanu (item nekro) pod lpm
-sprawdzenie cd wysokiego podskoku pod lpm
-sprawdzenie cd dzikiego szalu pod lpm
-możliwość używania anielskich piorunów z drugiej ręki
06-July-2021, 10:22:13
Cytat:-sprawdzenie cd teleportacji pod lpmDodałem do podsumowania.
-sprawdzenie cd wysokiego podskoku pod lpm
Cytat:-sprawdzenie cd legionu (jajko zombie u nekro) pod lpmZa małe cooldowny, gdybyśmy to dodali gracze zaraz chcieliby sprawdzanie CD pod każdym itemem, a nie o to tu chodzi.
-sprawdzenie cd wulkanu (item nekro) pod lpm
Cytat:-sprawdzenie cd dzikiego szalu pod lpmW życiu

Cooldown i tak jest śmiesznie mały. Nie będziemy robić tej klasy jeszcze bardziej idiotoodpornej niż już jest.
Cytat:-możliwość używania anielskich piorunów z drugiej rękiNiepotrzebne utrudnianie gry. Jedyny efekt byłby taki że przy pierwszym kliknięciu ppm (np użyciu vortexa) zmissowałbyś pioruny.
Jeżeli masz z tym problem, zamieniaj pioruny do głównej ręki przed użyciem (ja tak robię i śmiga).
06-July-2021, 12:21:20
Naprawić piekielna szybkosc
Jego cd działa jakby to powiedziec na odwrót? xD Zamiast normalnie że "możesz użyc za 3 2 1" to jest możesz "użyc ponowie za 33 34 35"
Czyli ze po uzyciu masz 1 cd, a kolejny raz bedziesz mogl uzyc jak bedziesz miec 50 cd
Jego cd działa jakby to powiedziec na odwrót? xD Zamiast normalnie że "możesz użyc za 3 2 1" to jest możesz "użyc ponowie za 33 34 35"
Czyli ze po uzyciu masz 1 cd, a kolejny raz bedziesz mogl uzyc jak bedziesz miec 50 cd
09-July-2021, 16:56:14
Przepisałem Młot Hefajstosa, poprzedni wyglądał brzydko wizualnie a działał jeszcze gorzej ;d
https://pastebin.com/1U6xb5Nh
https://pastebin.com/1U6xb5Nh
11-July-2021, 19:25:20
Podsumowanie błędów/zmian, trochę się ich nazbierało 
Błędy/problemy:
- pajęczynę pająka można kłaść na spawnie potworów, dodatkowo nie znika.
- chemik dostał poty na start zamiast do księgi.
- prefix VIP wyświetla się na tabie i nametagu tylko jeżeli ktoś ma vipa na zawsze.
- eliksir z boskiej skrzyni nadal nie działa.
- Kapłan dostaje zbroję o nazwie "zbroja templariusza".
- dziki szał bije ~5.5 serca zamiast docelowych czterech.
- mapa isengard dalej posiada bedrock, a jak wiemy chodzenie po nim wywołuje cofki
- w świątyniach nie można rzucać potek leczenia
- wzmocniony łuk strzelca ma literówkę w nazwie (brak &)
- piekielna szybkość szatana zamiast cooldownu pokazuje czas od użycia
- piorun smoczego oddechu nie działa (nie zadaje DMG)
- leczenie kotłem maga raz działa raz nie (ciężko powiedzieć od czego to zależy)
- na spawnie (gdzie wybieramy klasę) poradnik zamienił się w mapy
- w świątyniach nie można sprawdzić kto jaką klasą gra (shift + ppm), region blokuje
- błyskawice Thora gdzieś po drodze dostały niezamierzonego nerfa zasięgu (teraz biją mniej niż 4 kratki)
- druid ma inną zbroję niż kapłan/barbarzyńca/templariusz (prawdopodobnie niedokończony update)
Do zrobienia:
- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła
- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM
- healthboost III do Dementora
- ulepszony młot hefajstosa -> https://pastebin.com/1U6xb5Nh

Błędy/problemy:
- pajęczynę pająka można kłaść na spawnie potworów, dodatkowo nie znika.
- chemik dostał poty na start zamiast do księgi.
- prefix VIP wyświetla się na tabie i nametagu tylko jeżeli ktoś ma vipa na zawsze.
- eliksir z boskiej skrzyni nadal nie działa.
- Kapłan dostaje zbroję o nazwie "zbroja templariusza".
- dziki szał bije ~5.5 serca zamiast docelowych czterech.
- mapa isengard dalej posiada bedrock, a jak wiemy chodzenie po nim wywołuje cofki
- w świątyniach nie można rzucać potek leczenia
- wzmocniony łuk strzelca ma literówkę w nazwie (brak &)
- piekielna szybkość szatana zamiast cooldownu pokazuje czas od użycia
- piorun smoczego oddechu nie działa (nie zadaje DMG)
- leczenie kotłem maga raz działa raz nie (ciężko powiedzieć od czego to zależy)
- na spawnie (gdzie wybieramy klasę) poradnik zamienił się w mapy
- w świątyniach nie można sprawdzić kto jaką klasą gra (shift + ppm), region blokuje
- błyskawice Thora gdzieś po drodze dostały niezamierzonego nerfa zasięgu (teraz biją mniej niż 4 kratki)
- druid ma inną zbroję niż kapłan/barbarzyńca/templariusz (prawdopodobnie niedokończony update)
Do zrobienia:
- 10 sekund CD teleportacji po użyciu kowadła
- sprawdzanie cooldownów podskoku i teleportacji pod LPM
- healthboost III do Dementora
- ulepszony młot hefajstosa -> https://pastebin.com/1U6xb5Nh
11-July-2021, 22:04:25
Co do pajęczynki, to ja napisałem, że ma znikać po 3 sekundach, ale to bananowi nie działa więc dam z tym spokój, ale napisałem by potwór mógł kliknąć na pajęczyne, by ją zniszczyć, ale banan nie zmienił zmiennych na wvsp, zamiast moich, które dałem.
12-July-2021, 09:45:41
Znikanie pajęczyn po czasie to jest obowiązkowa zmiana, bez tego raczej nie może być w grze pajęczyn. Zaznaczam, że nie każdy posiada smoczy oddech żeby się z niej wydostać.
12-July-2021, 10:11:50
Prawda, współczuję graczom f2p którzy mają siekierę 
Poza tym pajęczynę możesz wrzucić np do świątyni, wtedy jest niezniszczalna (wpadniesz = insta dead), tak więc znikanie jest konieczne.

Poza tym pajęczynę możesz wrzucić np do świątyni, wtedy jest niezniszczalna (wpadniesz = insta dead), tak więc znikanie jest konieczne.
13-July-2021, 16:15:43