MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
(04-April-2021 20:48:27)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(01-April-2021 19:40:17)ImHexa napisał(a): [ -> ]Tarcza obrońcy (poprawiona wersja):
https://pastebin.com/bHR7FDzY

@refresh

wgralem
(01-April-2021 22:58:41)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]aa i oczywiście proszę cofnąć power łuku szkieleta 3 --> 1 (zadaje zbyt duże obrażenia, a jest to jednostka dystansowa, darmowa, dostępna dla każdego)

dodalem power 2
(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Zobaczymy jak te zmiany przypadną graczom do gustu, trochę namieszają w gameplayu, ale o to chodzi, żeby było lepiej niż obecnie.


Szał bitewny - 100% --> 50% bonus DMG

Vortex - 25s CD
Podskok - 30s (u wojowników i potworów)
Teleportacja - 30s (u wojowników i potworów)
Księga - regeneracja II na 7s i napełnienie głodu zamiast efektu saturacji [efekt saturacji jest odpowiedzialny za ogromną regenerację zdrowia, mechanika minecrafta]
Pota VIP - regeneracja III na 15s, absorpcja III na 60s
Eliksir - regeneracja II na 2m30s, absorpcja +20s do aktualnego czasu trwania, resistance I na 30s
Róg - siła II na 15s, resistance I na 10s, speed IV na 25s, absorpcja IV na 130s
Anielskie pioruny - 50s CD
Wilczy hełm - regeneracja I na 40s co 60s [20s bez regeneracji]
Młot Hefajstosa - odrzut w promieniu 5 kratek, slowness I na 5s, CD 15s [coś na zasadzie toporu tyranów na wd]
Kowadło - brak odrzutu po użyciu, +10s CD teleportu [po użyciu kowadła przez 10s nie możemy użyć teleportacji]

Chemik - 100% na pozyskanie mikstury siły
Zwykle ostrze kowala - 9 generic damage + sharpness 1 (10dmg)
Wzmocnione ostrze kowala - 9 generic damage + sharpness 3 (11dmg)
Obrońca - poprawić tarczę; https://pastebin.com/bHR7FDzY

Zombie - full gold set bez hełmu, prot I klata
Szkielet - łuk power II; skórzana klata i spodnie, projectile protection I na każdym

Gigant, zjawa - usunąć miotane mikstury krzywdy


Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

szał zrobiony.

vortex zrobiony
podskok zriobiony

Róg - nie pomylilo ci sie cos? rog i tak jest turbo op, dawanie komus sily i resitanca na raz czyni go goodem.... aktualnei zadnego resista nie bylo wiec nie wiem po co taki OP buff, kosztem zaledwie 5 sekund sily, po co tez wydluzac speeda rogu? zwiekszanie szybkosci jeszcxze bardziej? i jeszcze dluzej? cos tu namieszales.

Pioruny - zrobione

mlot hefa - znerfiony - dzialal na promien 8 teraz dziala na promien 5, zbuffowany o slowness dla ofiar na 10 sek choc wydaje mi sie to op, cooldown zwiekszony z 8 na 15 sek.
kowadlo- odrzuc bedzie bo generuje go explozja ktora zadaje bazowy dmg. Cooldown uzycia caly czas wynosi 20sek. Dodatkowego cooldownu na teleport tu nie bedzie, bynajmniej na te chwile, za duzo przerobek i niekompatybilnosci na ten moment, choc ostatecznie do zrobienia.

chemik - zrobione, wywalilem potki dmg.
zwykle ostrze kowala -nie istenie cos takiego, jesli mowa o wzmoicnionym ostrzu to pozostaje ci bazowac na podstawowym sharpnessie.

tarcza- poprawiona


Ksiega oczyszczenia - nie kumam, piszeszo saturacji ok, ale zadnej regeneracji ksiega nigdy nie miala a o absorbcji ktora dostarcza nic nie wspomniales.
potka vip - done
elixir - done
szkielet i zombi zrobione.


Giant zjawa - mikstury skasowane
dajcie znac po testach
@róg - efekt siły mniejszy o 1 [miał 3] oraz krótszy o kilka sekund, stąd efekt resistance, efekt spd jak sie nie mylę bez zmian/krótszy, chociaż można zostać przy samym nerfie siłki, i nie dodawać resistance.
@chemik [podstawowa profesja wojowników, nie myłić z alchemikiem]- miał dostać 100% na to, że wytworzy miotane mikstury krzywdy, nie usunięcie ich całkowicie

@ostrza kowala - to już hexa musi się wypowiedzieć, odnośnie tego generic dmg, aby broń złota miała bazowo 9dmg (ze względu na obrażenia krytyczne)

@księga - zadaj sobie troche dmg, użyj księgi, twoje zdrowie bardzo szybko się zregeneruje, to jest coś namieszane przez tą saturacje no tak już działa minecraft, dlatego proponuje, żeby nie było tego efektu saturacji, w zamian archanioł dostałby mała regenerację w formie rekompensaty za utratę tamtej, absorpcja bez zmian.
Jak wyżej, miecze kowala nadal pozostają złotymi mieczami, jednak dostają NBT generic.attackDamage 9, plus do tego wymienione wartości sharpnessu.
Z tym resistancem z rogu można się wstrzymać, chyba że nerf będzie za mocny.
Resztę pozostaje przetestować.
No i zostaje jeszcze kwestia boskiego pegaza.
(11-April-2021 22:09:09)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]@chemik [podstawowa profesja wojowników, nie myłić z alchemikiem]- miał dostać 100% na to, że wytworzy miotane mikstury krzywdy, nie usunięcie ich całkowicie

Napisaliście jak byk że mikstury siły, więc zdecydujcie się...

Cytat:Chemik - 100% na pozyskanie mikstury siły
(11-April-2021 22:18:00)ImHexa napisał(a): [ -> ]Jak wyżej, miecze kowala nadal pozostają złotymi mieczami, jednak dostają NBT generic.attackDamage 9, plus do tego wymienione wartości sharpnessu.

wyslij kod swojego mieczu ktory testowales bo coraz bardziej mieszasz
set {_item} to golden sword of sharpness 1
set name of {_item} to "&aWzmocnione ostrze"
set lore of {_item} to "Jakis tam opis..."
set nbt of {_item} to "{AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage", Name:"generic.attackDamage", Amount:9.0, Operation:0, UUIDmost:13, UUIDleast: 86374,Slot:"mainhand"}]}"
give {_item} to player
(11-April-2021 22:04:20)Admin napisał(a): [ -> ]chemik - zrobione, wywalilem potki dmg.

Moja wina, tak chodziło o mikstury siły, jednak o 100% na ich wytworzenie, jeszcze raz przepraszam, wczoraj miałem zawaloną głowę projektem.

Cytat:Chemik - 100% na pozyskanie mikstury siły
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie