Mi bardziej chodzi o to, że jak już otworzysz drzwi, to każdy będzie chciał wszędzie te info ("skoro on może dodać do eksplozji to ja chcę żeby szał też miał"), przez co będzie po prostu zbyt łatwo.
Ok rozumiem a więc teraz wystarczy poczekać aż banan wybawi się na wakacjach
i wprowadzi to co zaproponował hexa
Znalazłem jeszcze jeden problem - chemik nie wytwarza mikstury krzywdy, a jedynie same siłki.
@up
z tego co mi się wydaje, gdzieś była propozycja żeby mu je wywalić. Ogółem obiło mi się o uszy że jest to celowe.
@up
Wtedy Banan źle zrozumiał o co chodziło z Chemikiem więc zamiast (chyba) wywalić potki siły wywalił krzywdy, a jemu samemu zabrakło czasu i chęci by to poprawić.
A więc mamy kolejną rzecz do poprawy dla banana
A te 3 kamienie u pająka?
Admin napisał(a): @chemik - fakt ze nie doswal potek krzywdy - dodalem mu je losowo dostanie albo 10 albo 5 albo 0
Jak mówiłem, mikstury krzywdy mają zostać.
Gryfcio napisał(a):A te 3 kamienie u pająka?
To prawdopodobnie jest pozostałość po jakimś debugu, dodam do listy.
Ktoś znalazł coś jeszcze?
Hmm a ta eksplozja u bossow? Mi sie wydaje że kiedyś inaczej działala.
Bo jak jej uzyjesz to rozwala blok na poziomie nóg gracza, a wydaje mi się że powinna na poziomie głowy.
Czasem może to przeszkodzić bo jak stoisz na obsie i masz klocek nad sobą to nie będziesz mógł dalej rozwalać bloków.
Bo będzie rozwalać klocek na poziomie nóg, a żeby rozwalić klocek na poziomie głowy to trzeba podskoczyć, a jak podskoczyć jak ma się nad sobą klocek?
To nie jest chyba jakoś bardzo ważne ,ale dodaje bo wydaje mi się że kiedyś to inaczej działało (rozwalało na poziomie nóg i twarzy)
Eksplozje są wywoływane na poziomie gracza ('at player'), co odpowiada mniej więcej lokacji nóg gracza.
Można po prostu wywołać je wyżej ('at player's head').