MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
podsumujcie co jeszcze zmienic.
Z tego co widzę został jedynie boski pegaz.

(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]
@Róg - nie chciałem za bardzo go nerfić, ale wydaje mi się, że przy takich parametrach nadal będzie robić robotę

Siła 2 10s, absorpcja 4 20s, speed 3 30s (aktualnie ma siłe 3 na 20s i speeda 4 na 20s, absorpcja nie ma znaczenia)

taki róg będzie bardziej ratować naszą dupę niż solować wszystkie bossy za nas Tongue



@Chemik [sory za moje nieścisłości w poprzednich postach]-- chemik przy każdym użyciu księgi ma wytwarzać miotaną miksturę siły (obecnie jest na to niewielka szansa), szansa na mikstury krzywdy bez zmian.


Jeżeli pomysl z pegazem nie przypadł do gustu (zabranie vipowi), to nadal wymagana jest zmiana mechaniki jego działania, koń jest nieśmiertelny, absorbuje większość skilli (np, kule smoka ) przy czym pokonanie gracza na pegazie jest bardzo cięźkie.

dalej zostaje jeszcze wprowadzić zmiany uzbrojeń proponowane przez hexe.

Jeszcze moja opinia w kwesti tej całej tarczy, wydaje mi się, że to bardziej pomoże tym graczom p2w niż f2p, ludzie będą robić multi konta, żeby zrobić sobie tarcze, albo będą się wymieniąć jakimiś zbędnymi itemkami premium za tą tarczę. Jeżeli nie zostanie wprowadzone jakieś ograniczenie, że nie można używać tarczy jako wszechmogący/archanioł itd to trzeba szukać innego pomysłu na buff f2p.

@księga - nie widzę, żeby zostało coś zmienione, to jest dosyć skomplikowane - najlepiej do obgadania na tsie

@Młot hefajstosa - wydaje mi się, że dobrze wytłumaczyłem, ale z tego co widzę młot dostał po prostu enchant knockback 2, tak więc sprostowanie:

Młot hefajstosa powinien dostać inną umiejętność (wiesz dlaczego bo opowiedziałem o tym na tsie) moją propozycją jest dodanie umiejętności pod PPM która w promieniu 5 kratek będzie odpychać wszystkie potwory dodatkowo nakładając im slowness 1 przy użyciu na 4s

^ PPM - obszarowy odrzut w promieniu 5 kratek od gracza w każdą stronę, zawsze nakłada slowness 1 przy odepchnięciu [t=4s]
CD skilla - 20s



Żeby nie ponawiać tych wszystkich podsumowań [w przypadku kolejnych nieścisłości] chyba najlepiej będzie umówić się na rozmowę na tsie gdy oboje będziemy mieli na to czas.
(13-April-2021 14:04:50)ImHexa napisał(a): [ -> ]Z tego co widzę został jedynie boski pegaz.

(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

dlaczego templariuszowi? juz losowany nie ma byc? moge zrobic tylko jakies argumenty chcialbym uslyszec Smile
(13-April-2021 14:05:37)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]@Róg - nie chciałem za bardzo go nerfić, ale wydaje mi się, że przy takich parametrach nadal będzie robić robotę

Siła 2 10s, absorpcja 4 20s, speed 3 30s (aktualnie ma siłe 3 na 20s i speeda 4 na 20s, absorpcja nie ma znaczenia)

taki róg będzie bardziej ratować naszą dupę niż solować wszystkie bossy za nas Tongue



@Chemik [sory za moje nieścisłości w poprzednich postach]-- chemik przy każdym użyciu księgi ma wytwarzać miotaną miksturę siły (obecnie jest na to niewielka szansa), szansa na mikstury krzywdy bez zmian.


Jeżeli pomysl z pegazem nie przypadł do gustu (zabranie vipowi), to nadal wymagana jest zmiana mechaniki jego działania, koń jest nieśmiertelny, absorbuje większość skilli (np, kule smoka ) przy czym pokonanie gracza na pegazie jest bardzo cięźkie.

dalej zostaje jeszcze wprowadzić zmiany uzbrojeń proponowane przez hexe.

Jeszcze moja opinia w kwesti tej całej tarczy, wydaje mi się, że to bardziej pomoże tym graczom p2w niż f2p, ludzie będą robić multi konta, żeby zrobić sobie tarcze, albo będą się wymieniąć jakimiś zbędnymi itemkami premium za tą tarczę. Jeżeli nie zostanie wprowadzone jakieś ograniczenie, że nie można używać tarczy jako wszechmogący/archanioł itd to trzeba szukać innego pomysłu na buff f2p.

@księga - nie widzę, żeby zostało coś zmienione, to jest dosyć skomplikowane - najlepiej do obgadania na tsie

@Młot hefajstosa - wydaje mi się, że dobrze wytłumaczyłem, ale z tego co widzę młot dostał po prostu enchant knockback 2, tak więc sprostowanie:

Młot hefajstosa powinien dostać inną umiejętność (wiesz dlaczego bo opowiedziałem o tym na tsie) moją propozycją jest dodanie umiejętności pod PPM która w promieniu 5 kratek będzie odpychać wszystkie potwory dodatkowo nakładając im slowness 1 przy użyciu na 4s

^ PPM - obszarowy odrzut w promieniu 5 kratek od gracza w każdą stronę, zawsze nakłada slowness 1 przy odepchnięciu [t=4s]
CD skilla - 20s



Żeby nie ponawiać tych wszystkich podsumowań [w przypadku kolejnych nieścisłości] chyba najlepiej będzie umówić się na rozmowę na tsie gdy oboje będziemy mieli na to czas.


rog zmieniolem ale nie wiem czy dobrze bo tu kod jest troche nietypowy ani w pluginie ani w skrypcie tylko jeszcze inaczej.


@chemik - nie wiem o czym mowisz bo aktualnie chemik ma caly czas 100% na otrzymanie rzucanej mikstury sily ktora daje str na 3 min....
fakt ze nie doswal potek krzywdy - dodalem mu je losowo dostanie albo 10 albo 5 albo 0


@pegaz - to mozecie zaproponowac wlasny system pegaza, bo jak rozumiem cos jest zle ale poki co nie ma lepszej propzycji.


@ksiega - ok to czekam na wyjasnienia


@mlot hefajstosa - jak proponujecie skilla to napiszcie jego zarys aby mial jakikolwiek efekt.
Wcześniej był proponowany buff dla templariusza (chyba przez justclicka) [osobiście uważam, że nie ma w tym nic złego] który nie został pomyślnie rozpatrzony, a gdy już jesteśmy przy buffie klas f2p, to myślę, że dobrze byłoby dodać coś bardzo zapomnianemu i praktycznie nieuwystępującemu templariuszowi (nawet barbarzyńców więcej widziałem). Oczywiście można pójść na kompromis, zostawić pegaza vipom, żeby nie poczuli się zbytnio pokrzywdzeni przy tych całych zmianach, ale jednocześnie dodając pegaza templaruszowi.

@pegaz- po prostu ma dostawać dmg i zwyczajnie umierać (dodać jakieś customowe hp, nie mam pojęcia ile może być odpowiednią ilością)

w sprawie księgi nie zrobie więcej niż zacytuję swoja poprzednią wypowiedź:

,,@księga - zadaj sobie troche dmg, użyj księgi, twoje zdrowie bardzo szybko się zregeneruje, to jest coś namieszane przez tą saturacje no tak już działa minecraft, dlatego proponuje, żeby nie było tego efektu saturacji, w zamian archanioł dostałby mała regenerację w formie rekompensaty za utratę tamtej, absorpcja bez zmian."
(14-April-2021 11:05:49)Admin napisał(a): [ -> ]
(13-April-2021 14:04:50)ImHexa napisał(a): [ -> ]Z tego co widzę został jedynie boski pegaz.

(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

dlaczego templariuszowi? juz losowany nie ma byc? moge zrobic tylko jakies argumenty chcialbym uslyszec Smile

Owszem, może wydawać się, że Pegaz jest tylko kosmetycznym bajerem, jednak prawda jest taka, iż totalnie niszczy grę. Dlaczego?
1. Na koniu gracz jest tak szybki jak na rogu, co za tym idzie - żaden potwór ani praktycznie każdy boss go nie dogoni (coś a'la permanentny róg).
2. Koń, a dokładnie jego głowa, odbija wszelkie pociski lecące w gracza (od kul smoka/dementora, przez strzały aż po grale).
3. Efekt slowness nie działa; nawet, jeżeli dostaniemy gralem, albo zamrożeniem smoka, i tak pędzimy z taką samą prędkością.
4. Można pić mikstury bądź strzelać z łuku nie zwalniając.
5. Walka pvp z takim graczem również jest praktycznie niemożliwa, jako że koń pochłania połowę hitów, plus do tego doliczmy oczywiście szybkość, z jaką się przemieszcza.
Efekt jest taki, że gracze, którzy grają na trybie pierwszy dzień i kupili VIPa, są praktycznie nieśmiertelni póki siedzą na koniu.
Nasza propzycja zmiany:
(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

Jeżeli chodzi o Młot Hefajstosa, mieliśmy na myśli coś takiego:
https://pastebin.com/UbEui6NV
Efekt wizualny zbliżony do topora tyranów z WD, naturalnie można go zmienić na jakiś ciekawszy.
Zmiany do rogu weszły, działa tak jak powinien.

chemik sprawdzony, z miskturami siły wszystko w porządku, jednak z miksturami krzywdy jest coś nie tak, na 10 użyć nie mam ani jednej.

tarcze obrońcy muszą mieć blokadę na klasy typu wszechmogący, archanioł itd albo należy je totalnie wyrzucić z gry. (jak ktoś się nie zgadza to zapraszam do dyskusji)
(14-April-2021 11:40:21)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(14-April-2021 11:05:49)Admin napisał(a): [ -> ]
(13-April-2021 14:04:50)ImHexa napisał(a): [ -> ]Z tego co widzę został jedynie boski pegaz.

(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Boski pegaz - zabrać vipowi, dodać templariuszowi.
Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

dlaczego templariuszowi? juz losowany nie ma byc? moge zrobic tylko jakies argumenty chcialbym uslyszec Smile

Owszem, może wydawać się, że Pegaz jest tylko kosmetycznym bajerem, jednak prawda jest taka, iż totalnie niszczy grę. Dlaczego?
1. Na koniu gracz jest tak szybki jak na rogu, co za tym idzie - żaden potwór ani praktycznie każdy boss go nie dogoni (coś a'la permanentny róg).
2. Koń, a dokładnie jego głowa, odbija wszelkie pociski lecące w gracza (od kul smoka/dementora, przez strzały aż po grale).
3. Efekt slowness nie działa; nawet, jeżeli dostaniemy gralem, albo zamrożeniem smoka, i tak pędzimy z taką samą prędkością.
4. Można pić mikstury bądź strzelać z łuku nie zwalniając.
5. Walka pvp z takim graczem również jest praktycznie niemożliwa, jako że koń pochłania połowę hitów, plus do tego doliczmy oczywiście szybkość, z jaką się przemieszcza.
Efekt jest taki, że gracze, którzy grają na trybie pierwszy dzień i kupili VIPa, są praktycznie nieśmiertelni póki siedzą na koniu.
Nasza propzycja zmiany:
(06-April-2021 14:57:23)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Cd na przywołanie - 40s; usunąć nieśmiertelność. [obecnie koń pochłania większość różnego typu ataków przy czym jest nieśmiertelny]

Jeżeli chodzi o Młot Hefajstosa, mieliśmy na myśli coś takiego:
https://pastebin.com/UbEui6NV
Efekt wizualny zbliżony do topora tyranów z WD, naturalnie można go zmienić na jakiś ciekawszy.

Oczy mnie bolą jak czytam niektóre propozycje. Gracz na koniu to dla was widać spory problem, a ja nwm nawet jak przeczytałem te "argumenty" dlaczego xDDD. Zacznę od tego że boski pegaz jest tylko jeden na cało GRE , większość graczy traktuje go jak dirta w EQ przez to jest po prostu wyrzucany z EQ i w większości gierek nie ma go wogóle. Usunięcie pegaza vipowi jest totalnie bez sensu ale dodanie go templariuszowi się trzyma kupy ponieważ templariusz to rycerz a rycerz jeździł na koniu. Pisząc że gracz na pegazie jest nieśmiertelny jest waszym wymysłem ( praw podobnie ból czterech literek ) a to dlatego że pegaz się buguje na niektórych blokach/pegaz nie niweluje wybuchów i czarów z skilli / większość graczy ma problem z PVP na koniu bo np. trudniej jest trafić rybika..... Co do strzelania i picia mikstur to z tego co pamiętam to gdy jedziemy pegazem i próbujemy strzelać to złazimy z niego. CO do efektu spowolnienia to się nie dziwie że koń go nie dostaje i według mnie nie powinien go dostawać. Jedynie co bym zmienił jeszcze to dodanie HP pegazowi bo aktualnie jest nieśmiertelny, według mnie mógł by mieć 30H
@up
Od razu widać że Twoja znajomość tematu jest zerowa.
Piszesz totalne bzdury, jeszcze w taki sposób, iż nie da się ich przeczytać (wiesz, że istnieje przecinek? ;s)

(14-April-2021 13:41:02)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]większość graczy traktuje go jak dirta w EQ przez to jest po prostu wyrzucany z EQ i w większości gierek nie ma go wogóle.
Pegaz jest praktycznie w każdej grze; nie wierzysz? wejdź na tryb -.-

(14-April-2021 13:41:02)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]Pisząc że gracz na pegazie jest nieśmiertelny jest waszym wymysłem ( praw podobnie ból czterech literek ) a to dlatego że pegaz się buguje na niektórych blokach/pegaz nie niweluje wybuchów i czarów z skilli / większość graczy ma problem z PVP na koniu bo np. trudniej jest trafić rybika.....
Kolejny idiotyzm, co ma bugowanie się pegaza na blokach do jego nieśmiertelności? Już nie mówiac o tym, że buguje się tylko mały pegaz.
Koń odbija większość pocisków zanim te trafią w gracza; ponownie, jeżeli nie wierzysz, przetestuj... Znowu kłania się nieznajomość tematu...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przekierowanie