No to lecim...
Prawie wszystkie postacie które znajdują się niżej pojawiły się w RP4 i miały w nim swój debiut. Część z nich miała większy udział w wydarzeniach a część była tylko przez chwile ( mówię tu głownie o służących Ignathira których jest 5). W tym rp jednak beda mieć większe znaczenie dlatego zrobiłem im podania.
Wyjątkiem oczywiście jest Ignathir który jest częścią historii już od RP Magic World 2
POSTACIE OBSERWATORZY - Nie interweniują w wydarzenia dziejące się w Magic World - Najbardziej OP:
1. IGNATHIR AL ELHDIN
Pełne Imię: Najwyższy Overlord - Ignathir Al Elhdin
Wiek: Nieznany
Rasa: Nieumarły/Bóg
Profesja: Arcymag / Overlord
Cechy Charakteru/Zachowanie: Ignathir jest zazwyczaj spokojny i opanowany. Praktycznie zawsze skupiony jest na kreowaniu nowych planów i myśli kilka kroków naprzód nim zacznie cokolwiek realizować. Z racji iż jego ciało ma wygląd nieumarłego szkieleta, nie jest w stanie okazywać zbytnio swoich emocji, mimo to jednak jest do tego zdolny. Bywa chłodny i obojętny na losy istot magicznego Wymiaru, nie interesuje go nawet Isabella która w jego oczach jest jedynie jego marionetką i jednym z wielu jego horkruksów. Zupełnie inaczej zachowuje się jednak w stosunku do istot w Dalthei w tym do swoich służących i wojowników gdyż pomimo bycia ich władcą okazuje w stosunku do nich przywiązanie oraz troskę zupełnie tak jakby byli jego własnymi dziećmi.
Wygląd (Opis/Obrazek: )
Umiejętności Bojowe: Poziom magiczny Ignathira jest na tyle zaawansowany, że jest w stanie tworzyć jak i niszczyć stabilne wymiary według swojego uznania. Jest w stanie tworzyć życie oraz je odbierać samym gestem ręki lub siłą swojego umysłu. Jest istotą absolutną.
Inne Umiejętności: Jego moc jest na tyle duża że jest w stanie robić co tylko zapragnie.
Słabości: Czasami bywa zrzędliwy i uparty. Z racji iż jest Bogiem o fizycznej formie, musi wiązać się z konsekwencjami upływającego czasu i jego wpływu na jego ciało – często bolą go plecy. Zwykle jednak ciepłe kąpiele łagodzą ból.
Ocena OP postaci (od 0 do 10): Poza skalą
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Ignathir niegdyś Nieumarły Arcymag, teraz jest Najwyższym Overlordem który własnoręcznie odbudował cały Magiczny Wymiar. Żyje on w swoim odosobnionym i zablokowanym dla innych istot wymiarze – Dalthei, która stała się z czasem jego domem oraz miejscem odpoczynku. Moc Ignathira przekracza wszelkie wyobrażenia i jest zdolny do robienia praktycznie wszystkiego. On sam mając już pod kontrolą 5 innych wymiarów postanowił przybrać rolę obserwatora i nie interweniować w dalsze losy Magicznego Świata nie zależnie od tego jak potoczą się jego losy. W końcu to nie jest w jego interesie – zrobił to co miał zrobić. Teraz ta rola przypada Isabelli, a jego służące które wysłał do Magicznego Wymiaru mają za zadanie monitorować jej decyzje i poczynania.
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Prawdziwy Neutral
2. NABERAL ALPHA
Pełne Imię: Naberal Alpha (dawnej Gamma)
Wiek: Biologiczny wiek nie jest znany, (z wyglądu 29-31 lat)
Rasa: Doppler Wyższy - (jedyna przedstawicielka tego gatunku)
Profesja: Pokojówka Dalthei, Arcymag, Mag bojowy
Cechy Charakteru/Zachowanie: Naberal wyróżnia się od swoich sióstr dużym stoicyzmem i opanowaniem. Jest niezwykle odpowiedzialna i dojrzała. Zazwyczaj na jej twarzy ciężko ujrzeć jakikolwiek wyraz emocji. Jest chłodna i zazwyczaj niezbyt rozmowna. Zwykle skupiona jest na swojej pracy i wykonywaniu swoich obowiązków. Nie przepada za ludźmi, uważając ich za robactwo - istoty podrzędne. Równocześnie będąc najstarszą z pokojówek, jest najbardziej lojalna względem swojego Stwórcy i Pana – Ignathira i robi wszystko aby spełnić jego oczekiwania. Naberal pomimo swojej pozycji jako liderki, nie uważa się za lepszą od swoich sióstr, wręcz przeciwnie.. uważa że jest gorsza, mniej urokliwa oraz że nie zasługuje na uwagę innych osób. W rzeczywistości jednak pomimo chłodnego charakteru, Naberal jest bardzo opiekuńcza i zależy jej na dobru jej sióstr.
Podczas walki jednak jest bezlitosna i zrobi wszystko by unicestwić swojego przeciwnika.
Wygląd (Opis/Obrazek: )
Naberal w ludzkiej formie przybiera wygląd niezwykle atrakcyjnej kobiety o długich czarnych włosach i ciemno-niebieskich/granatowo-czarnych oczach. Jej włosy najczęściej zawinięte są od tyłu w duży kucyk, jednak Naberal stosuje także różne inne fryzury ( w zależności od okazji). Z przodu charakteryzuje ją również równa, prosta grzywka. Jej twarz zazwyczaj jest poważna i trudno z niej wyczytać jakiekolwiek emocje. Posiada atletycznie zbudowane ciało oraz zgrabne nogi. Co ciekawe, Naberal praktycznie nigdy się nie maluje, ceni swój naturalny wygląd i nie jest zainteresowana aby go ulepszać przed innymi.
Wzrost: 172 cm
Jej pełna forma nigdy nie została uwolniona, dlatego jej umiejętności oraz wygląd w 100% formie pozostają nieznane.
Umiejętności Bojowe: Naberal jest najpotężniejszą pokojówką Dalthei i główną służącą Ignathira. Często określana jest jako jego
„Prawa Ręka”. Jej siła fizyczna, szybkość, zwinność i refleks przewyższają umiejętności jakiejkolwiek innej istoty z Magicznego Wymiaru. Pod względem potencjału magicznego ustępuje jedynie samemu Ignathirowi.
Jej specjalizacją jest Magia Elektryczna, w tym Magia Piorunów i Kontrola Pogodowa, z łatwością jednak posługuje się innymi rodzajami magii zarówno ofensywnymi jak i defensywnymi, które przez zwykłych czarodziejów mogłyby być nazywane „Magią Bogów”.
Jej główną bronią jest potężny Kostur zwany
Keraunos który służy jej głownie do walki wręcz, jednak równocześnie może służyć jej do rzucania zaklęć – głownie Magii Elektrycznej i Magii Piorunów. Kostur ten jest praktycznie niezniszczalny, zrobiony ze stopu wielu metali oraz lśniący złoto-srebrnym połyskiem jest doprawdy zabójczą bronią która jest w stanie przebić nawet najtwardsze zbroje na wylot…
Keraunos:
Inne Umiejętności:
• Naberal z łatwością potrafi się teleportować w wybrane przez siebie miejsce, komunikować się przy pomocy telepatii oraz czytać w myślach innych istot.
• Opanowała sztuki walki oraz samoobrony na arcymistrzowskim poziomie.
• Doskonale walczy przy pomocy swojego kostura jednak potrafi tez korzystać z innych broni, w tym mieczy gdyż jej umiejętności szermierki są na podobnym (jak nie na większym) poziomie do tych posiadanych przez legendarnego Kapitana Raughna.
• Jako pokojówka doskonale spełnia swoje obowiązki, potrafi doskonale gotować oraz sprzątać.
• Co ciekawe, własnoręcznie nauczyła się również technik masażu przez co kompletnie zaskoczyła Ignathira, który nigdy nie nadał jej tej umiejętności.
• Potrafi poznać słabe oraz wrażliwe punkty na ciele innych istot jedynie przez pojedynczy dotyk.
• Posiada niezwykle umiejętności regeneracyjne oraz jest odporna na wszelakie trucizny.
• Nie bez powodu również Ignathir wybrał ją na opiekunkę Atroxa i Pandory – Naberal wbrew jej zaprzeczeniom, posiada w sobie pewnego rodzaju instynkt macierzyński którym mimo iż początkowo niechętnie, to obdarowała dwójkę dzieci. Co prawda jej opieka jest niezwykle rygorystyczna, ale to właśnie dzięki tej powadze i rygorowi, Atrox i Pandora byli w stanie w pełni oddać się treningowi Ignathira i osiągnąć pełny potencjał.
Słabości: Naberal praktycznie ich nie posiada. Podczas walki jest podatna zarówno na ataki fizyczne jak i magiczne ( podobnie jak zwykły człowiek) , aczkolwiek jej błyskawiczna reakcja, umiejętności magiczne i regeneracyjne są na tak wysokim poziomie, że nie stanowi to dla niej żadnego zagrożenia -
walka z nią to po prostu czyste samobójstwo.
Naberal w przeciwieństwie do Lupus ma słabszą odporność na działanie alkoholi, stara się wiec ich unikać.
Ocena OP postaci (od 0 do 10): Poza skalą
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Naberal jest pierwszą pokojówką stworzoną przez Ignathira. Została powołana do życia z myślą o kompletnej lojalności oraz oddaniu względem swojego stwórcy. Nazywana jest przez Ignathira zdrobniale jako „Nabe”. Jej siostry również czasami tak do niej mówią ale ona sama jednak preferuje nie być tak nazywana przez inne osoby poza Ignathirem..
Naberal jest liderką pokojówek. Jest najstarsza oraz najpotężniejsza. Zazwyczaj unika konfliktów, jednak nie odmówi walki gdy zostanie na nią wezwana. Jest niezwykle waleczna a zarazem opanowana. Trzyma swoje emocje na wodzy i nigdy nie daje się nikomu sprowokować. Jej elegancja oraz dostojność bardzo przyciąga uwagę, w szczególności mężczyzn, ona jednak w przeciwieństwie do Lupus nie lubi zbędnej uwagi i nie interesują ją imprezy i zabawy. Przez jej pracoholizm bardzo rzadko ma czas dla siebie, jednak gdy jest już w stanie odpocząć, bardzo chętnie czyta książki, testuje nowe przepisy kulinarne, trenuje bieganie oraz medytuje. Pomimo, że jest Dopplerem nigdy nie zaobserwowano u niej umiejętności zmieniania wyglądu. Ignathir przypuszcza że powodem ku temu jest fakt ze nigdy to nie było jej potrzebne..
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Prawdziwy Neutral
POZOSTAŁE POSTACIE:
LUPUS VASSILISA BETA
Pełne Imię: Lupus Vassilisa Beta
Wiek: Biologiczny wiek nie jest znany, (z wyglądu 25-27 lat)
Rasa: Ognisty Wilkołak Alpha
Profesja: Pokojówka Dalthei, Wojownik, Medyk
Cechy Charakteru/Zachowanie: Lupus cechuje się niezwykle zmienną osobowością. W jednej chwili jest w stanie zmienić się z radosnej na przygnębioną lub wściekłą. Jej zachowanie jest często kompletnie nieprzewidywalne i niezrozumiałe dla innych. Co więcej, wykazuje w sobie również oznaki sadyzmu i niezaspokojonej chęci mordu… Od czasu do czasu uwielbia też uwodzić mężczyzn swoim wyglądem oraz rzucać zbereźnymi żartami i tekstami. Uwielbia się bawić i imprezować. Często bierze udział w turniejach w siłowaniu się na rękę oraz konkursach picia alkoholu.
Wygląd (Opis/Obrazek: )
Lupus w swojej Ludzkiej formie ma wygląd młodej kobiety o lśniących rudych włosach, które zazwyczaj zawinięte są od tyłu w dwa warkocze, jednakże lubi często też chodzić w rozpuszczonych włosach. Jej oczy sa duże i błyszczące ( w szczególności w ciemności). Tęczowki maja kolor złoty bądź pomarańczowo-żółty. Jej figura jest zgrabna i zazwyczaj ubiera się w taki sposób aby jej nogi były dobrze widoczne. Na głowie zazwyczaj nosi czarną czapkę która zakrywa oraz chroni jej delikatne wilcze uszy.
Wzrost: 177cm
Lupus w swojej 100% formie zmienia swój wygląd całkowicie, zmieniając się w prawdziwą bestię – dwunożnego wilkołaka. Jej ciało i futro nabiera szarego koloru, a na szyi, nadgarstkach, kostkach i brzuchu, jej ciało owijają metalowe łańcuchy. Natomiast jej oczy, ręce, nogi oraz środek paszczy żarzą się blaskiem Gwiezdnego Ognia.
Wzrost: około 4 metrów wzrostu
Umiejętności Bojowe: Lupus dysponuje szerokim wachlarzem umiejętności. Jej głownym atutem jest ogromna siła fizyczna i szybkość przekraczające jakiekolwiek ludzkie możliwości. Same jej ciosy z pieści były w sile porównywalne do ciosów byłego Dowódcy Nieumarłych - Harh Krilla. Lupus w walce posługuje się często magią Gwiezdnego Ognia w której jest zdecydowanie najsilniejsza, jednak doskonale umie korzystać z innych rodzajów magii. Posiada również najsilniejsze umiejętności regeneracyjne ze wszystkich pokojówek Dalthei dzięki czemu jest w stanie przyjąć na siebie dużo więcej ciosów przeciwników nie ponosząc przy tym krytycznych obrażeń.
Jej główną bronią w formie ludzkiej jest jednak ogromne, ciężkie metalowe berło/pastorał o ostrzu w kształcie gwiazdy które ona sama jest w stanie dzierżyć nawet przy pomocy jednej ręki (dzięki swojej ogromnej sile fizycznej)
Berło Lupus:
https://ibb.co/0XJ3pXP
W 100% Formie jest w stanie manipulować terenem walki tworząc jeziora magmy samym uderzeniem łapy w ziemię. Jej pazury oraz szczęki są zdolne by kruszyć metal a z pyska jest w stanie zionąć Gwiezdnym Ogniem, doszczętnie spopielając swoich wrogów…
Inne Umiejętności:
• Rudowłosa pokojówka z łatwością potrafi się teleportować gdzie tylko zapragnie.
• Tak jak każda z służących Ignathira, korzysta z telepatii.
• Umie też doskonale sprzątać, gotowanie nie idzie jej jednak najlepiej.
• Posiada doskonały wzrok i słuch.
• Jest odporna na wszelkiego rodzaju trucizny, nawet te uważane za śmiertelne dla zwykłych ludzi.
• Posiada także niezwykłą tolerancje jeśli chodzi o alkohol. Wydaje się bowiem, że ten kompletnie na nią nie działa.
Słabości: Lupus bardzo często jest zbyt pewna siebie. Nie grzeszy również niezwykłą inteligencją. Często jest naiwna i próżna, przez co mimo ogromnej potęgi którą posiada, dosyć łatwo ją zmanipulować. Do przeciwników podchodzi w sposób lekceważący.
Jej wilcze uszy są bardzo wrażliwe i delikatne dlatego stara się je chronić najlepiej jak umie.
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8,5/10
Opis Postaci (krótki opis o postaci):
Lupus Vassilisa Beta to jedna z kilku Pokojówek Dalthei stworzonych przez Ignathira. Tak jak kazda z jej sióstr, Lupus nie jest człowiekiem a istotą magiczną o unikalnych zdolnościach i charakterze. Ignathir wybrał ją oraz jej siostrę Entomą aby obie towarzyszyły Isabelli Carraboth Bal w kreowaniu jej świata od zera. Absolutnie lojalna wobec swojego stwórcy i Pana, Lupus rozpoczęła prace pod władzą Isabelli jako jej pokojówka oraz doradczyni. W rzeczywistości jednak Lupus nie interesuje się losem Isabelli i Magicznego Wymiaru. Podchodzi do tego w bardzo obojętny sposób, bowiem zależy jej jedynie na poleceniach wydawanych przez Ignathira. Jednocześnie jednak jej chęć poznania nowego świata jest na tyle duża że każdą wolną chwile pragnie spędzić na zabawie czy to w barach czy to w klubach… Tym samym jednak zwraca na siebie dużą uwagę doprowadzając do tego że w swojej ludzkiej formie jest obiektem westchnień wśród męskiej części królestwa. Ona sama będąc istotą nad podziw ekstrawertyczną nie widzi w tym żadnego problemu.. Atencja innych skierowana w jej stronę, jedynie jeszcze bardziej ją nakręca.
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Neutral ( ze skłonnościami do czynienia zła)
ENTOMA AUREOL ZETA
Pełne Imię: Entoma Aureol Zeta
Wiek: Biologiczny wiek nie jest znany, (z wyglądu 12-14 lat)
Rasa: Arachnoid/Insektoid
Profesja: Pokojówka Dalthei, Szaman, Entomanta
Cechy Charakteru/Zachowanie: Entoma jest zazwyczaj bardzo spokojną istotą, która niewiele mówi. Stara się nie wchodzić w drogę innym oraz nie zwracać na siebie zbyt dużej uwagi, bowiem za tą niezbyt przepada. Absolutnie lojalna wobec swojego Stwórcy, wykonuje wszystkie jego polecenia i nigdy nie kwestionuje jego decyzji, nawet wtedy, gdy te wydają się być z logicznego punktu widzenia dziwne. Posiada duże poczucie odpowiedzialności i nie stroni od upominana swoich sióstr gdy te robią coś czego nie powinny – w szczególności Lupus. Jest bardzo inteligentna i zdecydowanie dojrzalsza niż się na pozór wydaje.
Jej głos jest często przerywany i bardzo nienaturalny o nieustannie zmiennym tonie… Czasami bardzo piskliwy a czasami niezwykle głęboki i mroczny co wprawia niejednokrotnie w lekki niepokój tych którzy z nia rozmawiają. Aura która ją otacza jest po prostu przechodząca o ciarki, w szczególności ze jej twarz jest stała jak głaz… Jej oczy nie mrugają a jedynie błyszczą w ciemności czerwonym blaskiem, a usta nigdy się nie otwierają, zastygłe w lekkim, upiornym uśmiechu.
Entoma ma jednak limity swojej cierpliwości. Gdy nie jest w stanie zaspokoić swoich potrzeb – w szczególności głodu , bądź zostanie sprowokowana, popada w stan „Szału Ciemności” określany przez Ignathira jako dzika furia, która jeżeli nie zostanie szybko zatrzymana, może doprowadzić do ogromnej masakry…
Wygląd (Opis/Obrazek: )
Wygląd Entomy nie można nazwać jako „ludzki” gdyż też nie wiele ma z nim wspólnego. Pomimo uroczego na pierwszy rzut oka stroju w tym sukienki pokojówki z długimi rękawami oraz wielkich błyszczących oczu, praktycznie od razy można dostrzec, że jest to tylko przykrywka. Jej purpurowe "włosy” ułożone są w dwa koki bo bokach głowy. Dodatkowo wystają z nich dwie antenki/czułka których służą prawdopodobnie do komunikacji. Co więcej jej nogi wydaja się być złożone z fragmentów, obklejone bandażami oraz magicznymi kartami (które służą jej również jako bron)
Co bardziej przerażające, Entoma jest w stanie obracać swoja głowę o 360 stopni.
Wzrost: 151cm
W swojej 100% formie Entoma stają się dużo większa i masywniejsza przemieniając się w gigantycznego Arachnoida o czarnym ubarwieniu. Jej odnóża są długie i pokryte małymi kolcami a jej oczy błyszczą rubinowo-czerwonym blaskiem.
Wzrost: około 3,5 metra wzrostu
Umiejętności Bojowe: Entoma w swojej „ludzkiej” formie w głównej mierze jest specjalistką w walce w zwarciu, dostosowana do pojedynków 1 na 1 oraz do walk masowych. Jej magia działa w sposób z goła inny od jej pozostałych sióstr. Do rzucania swoich czarów używa reliktów oraz innych przedmiotów które skryte sa pod jej długimi rękawami. Najczęściej sa to magiczne karty oznaczone tajemniczymi, antycznymi wręcz symbolami w nieznanym języku. Karty te aktywują zaklęcia gdy są wyrzucane i wyparowują chwile później. Entoma jest w stanie rzucać kilka kart na raz w stronę przeciwnika bombardując go niezliczonymi atakami sprawiając że ten nie ma praktycznie żadnej szansy na ucieczkę bądź obronę. Dodatkowo Entoma jest w stanie przyzywać różnorakie insekty i wykorzystywać je podczas walki jako swoją własną broń.. Rój szarańczy… elastyczny bicz z wielkiego wija czy wytrzymała tarcza z chitynowego pancerza to tylko kilka przykładów z arsenału Entomy. Jednak najbardziej destruktywne a zarazem ulubione dla Entomy jest Insekto-Ostrze, które jest na tyle ostre że jest w stanie z łatwością przeciąć kości człowieka, przebić na wylot metalowy pancerz a nawet posiekać stalowy mur.
Entoma równocześnie nie jest tak silna fizycznie jak Lupus. Jej szybkość i zwinność jest jednak większa od jej siostry i ze względu na jej mniejsze rozmiary, trafienie jej jest niezwykle trudne.
W swojej 100% formie maska Entomy pęka uwalniając jej prawdziwe oblicze – Gigantycznego Arachnoida który potrafi strzelać siecią zarówno z otworu gębowego jak i odwłoka. Jej szczękoczułki wyposażone są w potężny jad który paraliżuje jej ofiary.
Jej odnóża sa twarde i bardzo wytrzymałe, zdolne by niszczyć ściany budynków a nawet przebijać się przez metalowe ściany. Pomimo swoich ogromnych rozmiarów jest niezwykle szybka i zwinna a jej ciało wystarczająco twarde by blokować fizyczne ataki.
Inne Umiejętności: Entoma potrafi czytac w myślach, komunikować się poprzez telepatię oraz teleportować.
Jako pokojówka doskonale spełnia swoje obowiązki, wykonując je bez jakichkolwiek zarzutów. Doskonale sprząta.
Wykazuje umiejętności komunikacji z innymi insektami oraz jest w stanie wezwać Skolopendrę Ignathira aby ta wsparła ja w boju oraz co więcej, nawet ją kontrolować.
Słabości: Entoma jest podatna na wszelkie środki owadobójcze. Te bowiem w dostatecznej ilości mogą wpłynąć na jej układ nerwowy oraz miejscowo uszkadzać jej ciało.
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9,5/10
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Entoma pomimo swojego wyglądu wcale nie jest najmłodszą z sióstr. Jest starsza od Lupus oraz od Shizzu. Jej wygląd oraz rozmiary są jedynie maską która ma sprawić by jej przeciwnicy nie brali jej na poważnie i zlekceważyli jej umiejętności, tylko po to aby potem zostać zamordowani z zszokowanym wyrazem twarzy.
Jej twarz jest jedynie maską, twardą jak skała, emitującą twarz małej dziewczynki, podczas jej transformacji maska ta ulega jednak dezintegracji.
Entoma nie ma też rąk, pod swoimi długimi rękawami chowa swoje przednie pajęcze odnóża. Dlatego też za wszelką ceną stara się unikać przebywania zbyt długo w publicznych miejscach.
Preferuje nocny tryb życia a w upalne dni stara się pozostawać w cieniu ponieważ zbyt duże natężenia światła słonecznego jest dla niej drażniące.
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Neutral
SHIZZU DELTA
Pełne Imię: Shizzu Delta
Wiek: Biologiczny wiek nie jest znany ( z wyglądu 20-22 lata)
Rasa: Android/ Cyborg
Profesja: Pokojówka Dalthei, Mistrzyni Broni, Snajper
Cechy Charakteru/Zachowanie: Shizzu jest prawdopodobnie najbardziej spokojną pokojówką stworzoną przez Ignathira. Praktycznie nigdy się nie wychyla, nie lubi zwracać na siebie uwagi i najlepiej czuje się we własnym towarzystwie. Jest urodzoną introwertyczką. Nie zmienia to jednak faktu że lubi spędzać czas ze swoimi siostrami. Nie mówi jednak za dużo. Jej ton mowy jest cichy, delikatny i łagodny – przyjemny dla ucha. Nie wyraża sobą też zbyt wiele emocji… jej wyraz twarzy pozostaje niezmienny niezależnie od sytuacji. Ignathir jednak jest pewny, że Shizzu jest w stanie wyrażać emocje, jednak po prostu nie wie w jaki sposób i nie rozumie kiedy ich uzywać. Całe dnie potrafi spędzić na czytaniu książek lub słuchaniu muzyki - Można rzec że jest to jej osobiste hobby.
Podczas walki jednak jest nieugięta, poważna i kompletnie skupiona. Wykonuje polecenia Ignathira i słucha tylko jego rozkazów.
Wygląd (Opis/Obrazek: ) Shizzu posiada wygląd młodej dziewczyny o atletycznie zbudowanym ciele, długich zgranych nogach oraz szmaragdowo-zielonych, lśniących dużych oczach. Jej włosy są długie i proste oraz posiadają odcień łososiowego blondu.
Zazwyczaj w trakcie walki na lewym oku nosi czarną przepaskę. Spowodowane jest to tym, że jedno oko Shizzu jest sztuczne i służy jej do precyzyjnego namierzania celów. Na pierwszy rzut oka różnica jednak pomiędzy oboma oczami jest jednak niewidoczna.
Wzrost: 165cm
Shizzu nie posiada 100% formy jak jej reszta sióstr. Nie oznacza to jednak że jest słabsza. Aby poszerzać swoje zdolności jest w stanie wyposażyć się o dodatkowe ulepszenia zwiększające jej umiejętności, w tym na przykład metalicznie ramię wykonane z verresiańskiej stali ( jednego z najtwardszych stopów możliwych do stworzenia.)
Umiejętności Bojowe: Shizzu nie jest utalentowana magicznie, zna podstawowe magiczne zaklęcia defensywne. Posiada za to jednak duże umiejętności regeneracyjne oraz ogromną wytrzymałość.
Jej głównym atutem jest ogromna siła fizyczna która niewiele ustępuje tej którą posiada jej najstarsza siostra – Naberal Alpha.
Mimo tego jednak w głownej mierze Shizzu walczy na dystans – Używa swoją główną broń jaką jest Magiczny Karabin (hybryda karabinu szturmowego i snajperskiego) do którego specjalna amunicja została stworzona również przez Ignathira. Pociski te są w stanie przebijać praktycznie wszystkie magiczne bariery i równocześnie kontrować ciosy magiczne wymierzone w jej stronę.
Celność i precyzja Shizzu jest unikalna - nigdy nie pudłuje, a wszystko dzięki jej doskonałemu wzrokowi, a właściwie to systemowi namierzania zaprogramowanemu w jej umyśle.
Inne Umiejętności:
• Shizzu cechuje się dużą inteligencją, na tyle, że jej odpowiedzi często są dosyć filozoficzne a wręcz można rzec że „robotyczne” i pozbawione jakichkolwiek emocji.
• Jako pokojówka spełnia swoje obowiązki bardzo dobrze. Doskonale sprząta i gotuje.
• Jej systemy są wodoodporne oraz ognioodporne, jednak gdyby nastąpiło jakieś zwarcie Shizzu jest w stanie sama je naprawić.
• Dosyć dobrze zna się na elektryce i mechanice.
• Posiada dużą wiedzę propo obsługi broni palnej.
• Umie czytać książki, nawet te w innych językach.
• Potrafi się komunikować poprzez telepatię oraz teleportować tak jak jej pozostałe siostry.
Słabości: Shizzu jest bardzo słaba magicznie i w walce polega głownie na swojej sile i precyzji niż na magicznych zdolnościach. Jest też wrażliwa na ataki fizyczne, aczkolwiek jest w stanie się regenerować .
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8/10
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Shizzu jest najmłodszą pokojówką i została stworzona przez Ignathira jako ostatnia. Według arcymaga, Shizzu jest jednak z wyglądu jak i zachowania najbardziej urocza. Została jednak stworzona poprzez inspiracje Ignathira cybernetycznym ciałem Harkona a w szczególności jego zbroi. Ignathir zapragnął stworzyć super-żołnierza a zarazem uroczą służącą w jednym.. i udało mu się. Przy użyciu swojej mocy jak i zaawansowanej technologii stworzył swoją pokojówkę której cybernetyczne części zwiększające jej siłę, szybkość i precyzję są praktycznie nie do rozpoznania. Dopilnował też aby nigdy nie sprawiało jej to bólu z jakim borykał się swego czasu Darkseid, wręcz przeciwnie… jedynie zwiększał jej potencjał i dynamikę ruchu.
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Neutral
SOLUSSA EPSILON
Pełne Imię: Solussa Epsilon
Wiek: Biologiczny wiek nie jest znany, (z wyglądu 29-31 lat)
Rasa: Starożytny Wodny Elemental
Profesja: Pokojówka Dalthei/ Szpieg / Zabójca
Cechy Charakteru/Zachowanie: Solussa podobnie jak Lupus ma bardzo zmienny charakter, w przeciwieństwie jednak do swojej siostry wykorzystuje to na swoją korzyść do wykonania powierzonego jej zadania drogą podstępu. Lojalna jedynie wobec swojego stwórcy, bardzo często zgrywa nieśmiałą, niedoświadczoną i słabą jednak w jej wykonaniu to tylko gra aktorska. Uwielbia wabić i uwodzić mężczyzn tylko po to aby ich potem zabijać dla własnej rozrywki. Jej zachowanie wielokrotnie jest niepokojące i zdecydowanie lepiej jest jej unikać, w szczególności że uwielbia mordować z przerażającym uśmiechem na ustach.
Wygląd (Opis/Obrazek: )
Solussa w swojej ludzkiej formie przybiera postać bardzo atrakcyjnej kobiety o lśniących, długich blond włosach o kręconych się w loki końcówkach. Jej tęczówki w oczach maja kolor ciemnego błękitu, jednakże wydają się one kompletnie puste, pozbawione jakiejkolwiek empatii i litości. Jej ciało jest zgrabne i zdecydowanie przyciągające uwagę. Posiada też duży biust (największy spośród pokojówek).
Wzrost: 175 cm
W swojej 100% formie Solussa zmienia się w wielkiego Wodnego Elementala o barwie błękitno-zielonej. Co więcej woda z której się składa nie jest zwykłą wodą oceaniczną, a wodą o większej gęstości i kwasowości, zdecydowanie nie polecana do kontaktu ze skórą człowieka…
Wzrost: 2,5m
Umiejętności Bojowe: Solussa specjalizuje się głownie w skrytobójstwie i zabijaniu podstępem. Nie zmienia to jednak faktu że jest utalentowana w walce wręcz.
W swojej ludzkiej formie zdecydowanie nie jest tak silna jak Naberal, Shizzu czy Lupus, jednak jej szybkość i refleks jest doprawdy zdumiewający. Potrafi korzystać z magii specjalizującej się z żywiołem wodnym, jednak zna doskonale inne rodzaje magii zarówno ofensywnej jak i defensywnej.
Jej główną bronią sa podwójne sztylety zwane
Nepheri .
Sztylety Nepheri:
https://ibb.co/sF1bXfb
Jako Elemental, Solussa jest w stanie w pełni korzystać z żywiołu wody uzywając ją jako narzędzie do walki.
Inne Umiejętności:
• Solussa cechują się wrodzoną duża odpornością na ataki ognia
• Jej ciało z racji iż głownie składa się głównie z wody, jest odporna na ataki fizyczne i pociski z broni palnej które przelatują przez nia na wylot
• Potrafi się teleportować i używać telepatii tak jak inne pokojówki
• Solussa jest w stanie pochłaniać inne istoty żywe przez dotyk. (Na przykład gdy ktoś dotknie jej ramienia) Takowy nieszczęśnik zostaje wessany przez Solusse pozbawiony jakiejkolwiek możliwości ucieczki a jego ciało zostaje roztopione żywcem. Zabijanie w taki sposób sprawia Solussie największa radość i satysfakcje gdyż widzi na własne oczy przerażenie ofiary i słyszy jej krzyki bólu.
• Z racji iż jej ciało jest elastyczne i składa się w 100% z cieczy, przy pomocy swojej magii jest w stanie zmieniać wygląd swoich kończyn, zmieniając przykładowo swoją rękę w miecz i używając ją do walki, a nawet zmieniać cały wygląd swojego ciała w zależności od potrzeb.
• Jako pokojówka doskonale spełnia swoje obowiązki.
Słabości: Solussa nie jest silna fizycznie i o ile jest odporna na ogień i magię ognia, to odcięcie ją od dodatkowych źródeł wody znacznie ogranicza jej pełny potencjał w formie Elementala.
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9/10
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Solussa została stworzona jako druga, zaraz po Naberal. Różnica wiekowa pomiędzy nimi wynosi więc zaledwie kilka dni. Z tego też względu rywalizacja pomiędzy nią a Naberal o względy i pochwały arcymaga jest bardzo intensywna. Solussa w głównej mierze żywi się mięsem ludzkim dlatego też wykorzystując swój wygląd wabi ludzi po to aby ich pożreć żywcem. Bez watpienia jest największą sadystką wśród pokojówek i lubi się znęcać nad swoimi ofiarami… Pomimo tego jednak nigdy nie przeciwstawiła się woli swojego stwórcy i nie kwestionowała jego poleceń. W jego obecności jest w stanie kompletnie opanować swoje sadystyczne popędy i stać się kompletnie miłą i spokojną…
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Neutral (ze skłonnościami do czynienia Zła)
NERON FENN
Pełne Imię: Neron Fenn „Żniwiarz”
Wiek: 32 lata
Rasa: Człowiek/Nomada
Profesja: Łowca Nagród/ Zabójca/Skrytobójca
Cechy Charakteru/Zachowanie: Pomimo bycia dawnym nomadom, darzy nienawiścią swoje pochodzenie. Zazwyczaj stara się unikać zbędnej uwagi i przesiaduje w cieniu obmyślając swoje plany. Jest bardzo inteligentny i myśli kilka kroków naprzód w swoim postępowaniu. Jego osobowość jest chłodna i przepełniona tajemniczością. Często zabija więcej osób niż jest mu zlecone. Jest niezwykle opanowany i bardzo trudno go sprowokować. Jednocześnie jednak jest bezlitosny i pozbawiony jakiejkolwiek litości i empatii.
Wygląd (Opis/Obrazek: )
Jego twarz zakrywa metalowa maska przypominająca twarz szkieleta, która wyposażona jest w najnowszą technologię w tym respirator który przy głebszym wydechu wydala parę z jego ust. (podobnie jak to było z Darkseidem) Jego prawdziwy kolor oczu nie jest znany, jedynie poprzez maskę której nigdy nie ściąga widać świecące się w ciemności rubinową czerwienią ślepia które wyposażone są w noktowizory oraz widok na podczerwień ułatwiające mu działanie podczas wykonywania jego zadania. Jego szaty są mroczne o kolorze czarnym. Jego ręce i dłonie natomiast owinięte są w całości bandażami. Powód tego jest jednak nieznany.
Umiejętności Bojowe: W głównej mierze korzysta ze swojego uzbrojenia podczas walki - w tym karabin snajperski
L115A3 wyposażony z tłumikiem oraz
Pistolet TT. Dodatkowo do bezpośredniej walki stosuje
rapier o barwie czarnej wykonany z verssiańskiej stali – (Nie wiadomo w jaki sposób go zdobył, bardzo możliwe że został ukradziony bądź znaleziony przez przypadek)
Karabin L115A4:
https://ibb.co/DCKdXmM
Rapier:
https://ibb.co/FhNrxYB
Inne Umiejętności:
Potrafi się teleportować oraz uzywac technologii kamuflażu przez co może się przemieszczać niezauważony. Opanował wiele technik sztuk walki na poziomie mistrzowskim. Jest więc mocny w bezpośredniej walce. Umie rzucać na siebie zaklęcia kamuflujące oraz używać zaklęć regenerujących. Jest też niezwykle zwinny i szybki.
Słabości: Jego umiejetnosci magiczne są słabe, w głównej mierze opiera się więc na swoich umiejętnościach fizycznych, uzbrojeniu oraz inteligencji. Unika walki z potężnymi czarodziejami, dobrze zdaje sobie sprawę, że przeciwko ich magii nie wiele jest w stanie zdziałać.
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 7/10
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Neron jest dawnym nomadem który po śmierci swojej siostry opuścił wioskę i społeczność w niej żyjącą. Winą za jej śmierć według niego ponosi starszyzna która swego czasu zarządzała wioską i była kompletnie obojętna na jej chorobę. Po uroczystościach pogrzebowych postanowił podążać własną drogą pogrążony w gniewie i rozpaczy. Nie mając środków pieniężnych został zmuszony do wiecznej wędrówki.. Po odbudowie Ignathira osiedlił się w nowo powstającej stolicy. Szybko jednak dostrzegł uroki wiążące się z życiem w mieście. Próbując zarobić na zycie został łowcą nagród. Równocześnie szkolił się w obsługiwaniu broni oraz zwiększał swoje umiejętności w walce. Jego chęć zemsty rosła z każdym dniem. W końcu nadarzyła się okazja. Dotarł do wioski nomadów i po cichu zamordował starszyznę bez wiedzy reszty mieszkańców. Nastepnie uciekł zakrywając przy okazji ślady swojej zbrodni. Przez kolejne miesiące kontynuował swoją pracę jako łowca nagród która potem przerodziła się w zlecenia na zabicie określonych osób. Stał się płatnym mordercom, dochodząc w swoich umiejętnościach do perfekcji. Równocześnie zaczął działać pod pseudonimem „Żniwiarz” które szybko zostało zapamiętane przez miejscowych ze względu na jego wygląd, (w szczegolnosci przez maskę szkieleta oraz czarne szaty). Istnieja pogłoski że wpółpracuje z niedobitkami kultystów Amona jednak nikt nie znalazł na to żadnych dowodów.
Strona (Zło/Dobro/Neutral): Neutral/Zło (30%/70%)
Pozostałych postaci typu
Bellatrix, Varran, Starożytny czy Nihil Vegha nie bedę tu uwzględniać ponieważ ich podania są w poprzednich RP.
Ewentualnie mogę dać nowy wygląd Nihila który po 20 latach nieco ewoluował:
NOWY WYGLĄD NIHILA:
https://ibb.co/4fHPvK9