MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(19-February-2021 09:55:22)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]Ciernie III mogą okazać się za mocne , myślę że I lub II będą dobre
Lepiej dać od razu większą wartość, bo ona jest najbardziej wydajna i dzięki niej będzie można to wyważyć - zmniejszyć lub zostawić. Dlatego napisałem "NA TESTY".
(19-February-2021 10:04:37)bum35 napisał(a): [ -> ]
(19-February-2021 09:55:22)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]Ciernie III mogą okazać się za mocne , myślę że I lub II będą dobre
Lepiej dać od razu większą wartość, bo ona jest najbardziej wydajna i dzięki niej będzie można to wyważyć - zmniejszyć lub zostawić. Dlatego napisałem "NA TESTY".

Z resztą racja jak okaże się za mocna zawsze będzie można ją wyważyć .
Halo zbyt dużo nerfów wojowników.
Oslabienie berła , vortexa i potężne buffy bossów. Gra nawet profesją za 25k czyli kaplanem jest NIEMOŻliwa. Dostałem trucizne , odskoczylem vortexem i schowalem sie. Trucizna zjechala mi polowe hp to wypilem potke leczenia i czekam az trucizna zejdzie, zanim zeszla zdjela mi kolejny raz polowe hp i podlatuje z nikad zjawa i leże.Dementor , który dogoni każdego nie archanioła każdego zabije gdy kula ognia bije taki damage no błagam.
Gigant w pare sekund pokonał mnie na rogu aha.
Buff trucizny przesadzony , buff kuli ognia przesadzony przynajmniej w przypadku dementora. Oslabienie kuli ognia dementora jak najpredzej. I vortex 15s zdecydowanie za dlugo przy aktualnej mocy bossów. Co 15 sekund mogę uciec vortexem gdy dementor moze mnie bezproblemu dogonic i polowe hp z kuli ognia.

Jak ktoś sie sprzeciwi to chyba nie grał na trybie od czasu update.
Potwory wygrywają 100% gierek.

A może limit bossów na każdego bossa , a nie tylko na op bossy?
O ile kuli przydałby się nerf o tyle limit "każdego bossa"? Zabawne, szlama też? Co do limitu op bossów zostawiłbym jak jest.
Jeśli chodzi o trutkę to od czego masz mleko?
Nawet jakbym mial zakupione uprawnienie to i tak mlek dostaje sie 3 a szlam ma 64 potek trucizny zakladajac ze na mapie bylby tylko 1 szlam.
Nerf kuli ognia definitywny https://www.youtube.com/watch?v=haql_H5V...l=Buttonik Ten dmg, który ona zadaje jest zbyt wielki, szczególnie w diaxie XDDD
Co do reszty to ktoś napisał, że powinien być zwiększony cooldown teleportu i podskoku dla wojownika, lecz zamiast nerfa tych przedmiotów otrzymaliśmy nerf vortexa, co bardzo osłabiło klasy bez dodatkowych oraczy.
Kolejną rzeczą jest gigant, a mianowicie jego napierśnik. Jest jeden bardzo ważny aspekt, który powoduje, że ta klasa jest broken - gigant może niszczyć kawałek świątyni i nijak mamy go przed tym powstrzymać z daleka. Jedyną opcją jest zaatakowanie go na rogu i zabicie. Lecz w większości ma on obstawe w postaci krowy, rycerza czy innego giganta.

Edit:
Jeżeli chodzi o balans bossów to może by dodać kolejny system balansu, który ograniczał by OGÓLNĄ liczbę bossów do, np 8. Wliczając w to oczywiście system balansu OP bossów. - Niestety to jest bardzo potrzebne, z czasem na kontach graczy tych bossów będzie coraz więcej.
(19-February-2021 12:29:40)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ]Nawet jakbym mial zakupione uprawnienie to i tak mlek dostaje sie 3 a szlam ma 64 potek trucizny zakladajac ze na mapie bylby tylko 1 szlam.

Najprościej mówiąc nie daj się trafić, ewentualnie można lekko znerfić zjadliwość trutki lub jej ilość.
(19-February-2021 12:33:07)bum35 napisał(a): [ -> ]Nerf kuli ognia definitywny https://www.youtube.com/watch?v=haql_H5V...l=Buttonik Ten dmg, który ona zadaje jest zbyt wielki, szczególnie w diaxie XDDD
Co do reszty to ktoś napisał, że powinien być zwiększony cooldown teleportu i podskoku dla wojownika, lecz zamiast nerfa tych przedmiotów otrzymaliśmy nerf vortexa, co bardzo osłabiło klasy bez dodatkowych oraczy.
Kolejną rzeczą jest gigant, a mianowicie jego napierśnik. Jest jeden bardzo ważny aspekt, który powoduje, że ta klasa jest broken - gigant może niszczyć kawałek świątyni i nijak mamy go przed tym powstrzymać z daleka. Jedyną opcją jest zaatakowanie go na rogu i zabicie. Lecz w większości ma on obstawe w postaci krowy, rycerza czy innego giganta.

Edit:
Jeżeli chodzi o balans bossów to może by dodać kolejny system balansu, który ograniczał by OGÓLNĄ liczbę bossów do, np 8. Wliczając w to oczywiście system balansu OP bossów. - Niestety to jest bardzo potrzebne, z czasem na kontach graczy tych bossów będzie coraz więcej.

Nie lepiej wprowadzić ograniczenie per boss? na przykład max 2 blaze 1 smok 1 gigant
(19-February-2021 12:44:20)_rynek_ napisał(a): [ -> ]Nie lepiej wprowadzić ograniczenie per boss? na przykład max 2 blaze 1 smok 1 gigant

Jeżeli będzie miał on (system) podobne działanie co teraz to będzie go łatwiej zbugować.
(18-February-2021 14:18:58)_rynek_ napisał(a): [ -> ]Skoro jesteśmy już w temacie bossów, to proponował bym usunięcie automatycznego wsiadania na mrocznego rumaka, gdy wybierzemy rycerza, często przytrafia się sytuacja że chcemy od razu tepnąć się na portal, aby nie narażać się na nie potrzebne obrażenia ze strony wojowników stojących przy strefie, aczkolwiek jest to nie możliwe ze względu na tego rumaka z którego a) nie da się zejść będąc w strefie b)nie możemy teleportować się na portal będąc na rumaku, gdyż wtedy bardzo prawdopodobne jest że ekran zacznie nam wariować po czym wyrzuci nas do lobby przez co stracimy rycerza
-
Gdy grając magiem zostaniemy podpaleni po czym użyjemy niewidki nadal widać ogień, co w takich sytuacjach czyni ten skill bezużytecznym.
Drugą rzeczą dotycząca kotła maga jest to że po prostu nie da się go postawić [gdy klikamy ppm na ziemie nie pojawia się kocioł a jedynie particle]
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie