18-February-2021, 13:15:30
18-February-2021, 13:19:30
laska ma zwiekszony dmg o 45%~
particle zmniejszone o 66% (ilosc)
cldn nie zmieniam bo ma lewy i prawy strzal co 10 sek.
particle zmniejszone o 66% (ilosc)
cldn nie zmieniam bo ma lewy i prawy strzal co 10 sek.
18-February-2021, 13:20:32
zwieksyzlem dwukrotnie plugawy atak slima i zmniejszylem mu particle
cooldown zmniejszylem z 20 na 15
cooldown zmniejszylem z 20 na 15
18-February-2021, 13:33:42
jesli chodzi o atak zniszczenia to nie taki prosty temat aby to zrobic globalnie, jesli chcecie jego zmiany to podajcie odpowiedni dmg dla KAZDEJ profesji z osobna,
aktualny dmg withera to = 1.5
wprowadzilem testowo dla herobrine dmg = 1 mozecie potestowac czy jest lepiej gorzej.
aktualny dmg withera to = 1.5
wprowadzilem testowo dla herobrine dmg = 1 mozecie potestowac czy jest lepiej gorzej.
18-February-2021, 13:40:38
kostur odrzutu withera dostal buffa, podczas ataku ma 50% szans na nadanie ofiarze slow 3 na 3 sekundy.
18-February-2021, 14:18:58
Skoro jesteśmy już w temacie bossów, to proponował bym usunięcie automatycznego wsiadania na mrocznego rumaka, gdy wybierzemy rycerza, często przytrafia się sytuacja że chcemy od razu tepnąć się na portal, aby nie narażać się na nie potrzebne obrażenia ze strony wojowników stojących przy strefie, aczkolwiek jest to nie możliwe ze względu na tego rumaka z którego a) nie da się zejść będąc w strefie b)nie możemy teleportować się na portal będąc na rumaku, gdyż wtedy bardzo prawdopodobne jest że ekran zacznie nam wariować po czym wyrzuci nas do lobby przez co stracimy rycerza
18-February-2021, 14:24:05
wprowadzilem ten kociol, przepislem ten twoj kod na taki juz pod nasze standardy.
nie mniej to nie ma sensu:
#PPM
on rightclick:
if name of player's tool is "&5&lMagiczny Kociol":
set {czas::%player%::kociol2} to difference between {uzycie::%player%::kociol2} and now
if {czas::%player%::kociol2} is less than 90 seconds:
send "&cMusisz odczekac &7%difference between 90 seconds and {czas::%player%::kociol2}% &cprzed nastepnym uzyciem"
cancel event
else:
set {uzycie::%player%::kociol2} to now
wait 1 tick
set player's tool to cauldron named "&5&lMagiczny Kociol"
nie mniej to nie ma sensu:
#PPM
on rightclick:
if name of player's tool is "&5&lMagiczny Kociol":
set {czas::%player%::kociol2} to difference between {uzycie::%player%::kociol2} and now
if {czas::%player%::kociol2} is less than 90 seconds:
send "&cMusisz odczekac &7%difference between 90 seconds and {czas::%player%::kociol2}% &cprzed nastepnym uzyciem"
cancel event
else:
set {uzycie::%player%::kociol2} to now
wait 1 tick
set player's tool to cauldron named "&5&lMagiczny Kociol"
18-February-2021, 15:22:50
Trzeba czym prędzej dodać armor thougness do eme setów, bo dmg jaki teraz wchodzi w wojowników to jest śmiech na sali. Szczególnie z kuli ognia.
18-February-2021, 15:36:36
^^^ tak
18-February-2021, 15:43:40
cooldowny teleportu zwiekszone z 10 na 15 sek
coooldown wysokeigo podskosku z 16 na 20 sek
cooldown vortexa z 10 na 15 sek.
coooldown wysokeigo podskosku z 16 na 20 sek
cooldown vortexa z 10 na 15 sek.