MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(17-February-2021 10:17:09)ImHexa napisał(a): [ -> ]Zmiany tutaj są dosyć proste, a ich rozmiar zależy od ilości innych zmian, jakie zostaną wprowadzone.
Jest to zwyczajnie zwiększenie cooldownu skilli mobilności o 5 sekund (vortexa, podskoku i teleportacji). Proste, ale skuteczne.
Wojownicy będą wtedy uciekać tylko wtedy, kiedy będą musieli, a nie co chwilę.

Czy ja wiem po co na co , wysoki podskok stanie się już całkowicie słaby dla osób bez Vortexa posiadając po zmianie 20s cooldown niemal tyle ile berło .
Po co ograniczać mobilność wojowników . Niedawno zostało dodane ograniczenie dla przedmiotów klas premium więc mobilność jest zbalansowana bo niema już osób co przerzucają itemki klas premium . TO zwiększenie cooldownu nic nie zmieni , ten kto ma uciekać to będzie uciekać vortex lub tepnie się teleportacją na wysoko położony i bezpieczny punkt (efekt będzie ten sam). Wątek jest bardzo pomysłowy i podoba mi się w 90% po za tym zwiększeniem cooldownu które nic nie zmieni .( przynajmniej już skończyły się pomysły z manną)
(17-February-2021 18:50:16)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]Czy ja wiem po co na co , wysoki podskok stanie się już całkowicie słaby dla osób bez Vortexa posiadając po zmianie 20s cooldown niemal tyle ile berło .
Po co ograniczać mobilność wojowników . Niedawno zostało dodane ograniczenie dla przedmiotów klas premium więc mobilność jest zbalansowana bo niema już osób co przerzucają itemki klas premium . TO zwiększenie cooldownu nic nie zmieni , ten kto ma uciekać to będzie uciekać vortex lub tepnie się teleportacją na wysoko położony i bezpieczny punkt (efekt będzie ten sam). Wątek jest bardzo pomysłowy i podoba mi się w 90% po za tym zwiększeniem cooldownu które nic nie zmieni .( przynajmniej już skończyły się pomysły z manną)
Najwyraźniej nie zrozumiałeś sensu wątku.
Nerf mobilności wojowników jest konieczny, no chyba że Twoim zdaniem w porządku jest uciekanie co kilka sekund, zamiast walczyć.
Bez zmian w movemencie pozostałe propozycje nie maja sensu, gdyż co da, że wzmocnimy magmę czy maga, skoro wojownik i tak bez żadnego problemu przed nimi ucieknie.
To, że "kto ma uciekać to będzie uciekać" jest żadnym argumentem, gdyż nie będzie się dało uciekać w nieskończoność jak obecnie. Kiedy mówisz natomiast, że "mobilność wojowników jest zbalansowana", masz na myśli to, że sytuacja na filmie jest w porządku?
Choćby nie wiem, jak się starać, i tak nie dogodzisz każdemu. A to dlatego, że zawsze znajdzie się jakaś parówa, która nie może pogodzić się z tym, że jej ulubioną klasa/strategia już nie będzie tak overpowered jak wcześniej.
Podsumowując, nie masz żadnych sensownych argumentów, a tylko przysłowiowy ból czterech liter.
(17-February-2021 19:21:16)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(17-February-2021 18:50:16)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]Czy ja wiem po co na co , wysoki podskok stanie się już całkowicie słaby dla osób bez Vortexa posiadając po zmianie 20s cooldown niemal tyle ile berło .
Po co ograniczać mobilność wojowników . Niedawno zostało dodane ograniczenie dla przedmiotów klas premium więc mobilność jest zbalansowana bo niema już osób co przerzucają itemki klas premium . TO zwiększenie cooldownu nic nie zmieni , ten kto ma uciekać to będzie uciekać vortex lub tepnie się teleportacją na wysoko położony i bezpieczny punkt (efekt będzie ten sam). Wątek jest bardzo pomysłowy i podoba mi się w 90% po za tym zwiększeniem cooldownu które nic nie zmieni .( przynajmniej już skończyły się pomysły z manną)
Najwyraźniej nie zrozumiałeś sensu wątku.
Nerf mobilności wojowników jest konieczny, no chyba że Twoim zdaniem w porządku jest uciekanie co kilka sekund, zamiast walczyć.
Bez zmian w movemencie pozostałe propozycje nie maja sensu, gdyż co da, że wzmocnimy magmę czy maga, skoro wojownik i tak bez żadnego problemu przed nimi ucieknie.
To, że "kto ma uciekać to będzie uciekać" jest żadnym argumentem, gdyż nie będzie się dało uciekać w nieskończoność jak obecnie. Kiedy mówisz natomiast, że "mobilność wojowników jest zbalansowana", masz na myśli to, że sytuacja na filmie jest w porządku?
Choćby nie wiem, jak się starać, i tak nie dogodzisz każdemu. A to dlatego, że zawsze znajdzie się jakaś parówa, która nie może pogodzić się z tym, że jej ulubioną klasa/strategia już nie będzie tak overpowered jak wcześniej.
Podsumowując, nie masz żadnych sensownych argumentów, a tylko przysłowiowy ból czterech liter.

1. większy cooldown dla podskoku sprawi osłabienie mobilności wszechmogącego /archanioła/warlock/magmy/dementora/herobrine przez co ograniczymy mobilność tez i bossów (które nie mogą dogonić wojownika xDDDD)
2. cooldown 10s jest według mnie odpowiedni
3. bossy mają szanse zabić wojownika który ucieka
4. zwiększony cooldown nie rozwiąze problemu .
5. mi jest obojętne ile cooldownu dodacie na vortex podskok i teleportacje nie mam i nie będę mieć BÓLU czterech literek( choć innym graczom po tym odechce się grać wojownikami z braku skilla i przewagi bossów )
(17-February-2021 20:45:18)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]1. większy cooldown dla podskoku sprawi osłabienie mobilności wszechmogącego /archanioła/warlock/magmy/dementora/herobrine przez co ograniczymy mobilność tez i bossów (które nie mogą dogonić wojownika xDDDD)
2. cooldown 10s jest według mnie odpowiedni
3. bossy mają szanse zabić wojownika który ucieka
4. zwiększony cooldown nie rozwiąze problemu .
5. mi jest obojętne ile cooldownu dodacie na vortex podskok i teleportacje nie mam i nie będę mieć BÓLU czterech literek( choć innym graczom po tym odechce się grać wojownikami z braku skilla i przewagi bossów )
1. Osobny cooldown dla podskoku wojowników i potworów chyba nie jest problemem, co?
2. Żaden argument. Wobec tego, ja mogę sobie powiedzieć, że dla mnie cooldown 40s jest odpowiedni.
3. Nie, bossy nie mają żadnych szans zabicia wojownika, który leci elytrą w góry albo teleportuje się na drzewa. A to dlatego, że nawet najbardziej mobilny boss (dementor) jest dużo mniej mobilny od archanioła, natomiast drugi najbardziej mobilny boss (herobrine) jak na razie nic nie robi. Pozostałe bossy natomiast są daleko w tyle. Kiedy myślę natomiast o zwykłych potworach, to az chce mi się śmiać.
4. Again, żaden argument...
5. No nie wiem, odnoszę wrażenie, że jednemu z takich graczy właśnie odpisuję Wink
Każdy wie, jak wygląda Twój gameplay - nie wciskaj mi kitu o jakichś biednych wojownikach bez skilla (co, nawiasem mówiąc, jest hipokryzją).
Ponownie zaprzeczasz samemu sobie - wcześniej jesteś zdecydowanie przeciwny osłabieniu movementu (z wiadomych powodów), teraz natomiast jakoby jest Ci to obojętne... Ciekawa taktyka, jednak w ten sposób i tak nic nie osiągniesz. Gdyby Szybki brał pod uwagę zdanie każdego gracza przy wprowadzaniu updatów, to tryb nigdy nie doczekałby się żadnych zmian - bo, jak wspomniałem, zawsze znajdzie się osoba, której coś nie pasuje.
Nie mówiąc już o totalnym hicie w Twojej wypowiedzi.
Tutaj sam stwierdzasz, że bossy nie mogą dogonić/zabić uciekającego wojownika.
przez co ograniczymy mobilność tez i bossów (które nie mogą dogonić wojownika xDDDD)
Kilka zdań później natomiast temu zaprzeczasz:
3. bossy mają szanse zabić wojownika który ucieka
Czy tylko moim zdaniem coś tu się nie zgadza? Smile
(17-February-2021 21:11:57)ImHexa napisał(a): [ -> ]
(17-February-2021 20:45:18)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]1. większy cooldown dla podskoku sprawi osłabienie mobilności wszechmogącego /archanioła/warlock/magmy/dementora/herobrine przez co ograniczymy mobilność tez i bossów (które nie mogą dogonić wojownika xDDDD)
2. cooldown 10s jest według mnie odpowiedni
3. bossy mają szanse zabić wojownika który ucieka
4. zwiększony cooldown nie rozwiąze problemu .
5. mi jest obojętne ile cooldownu dodacie na vortex podskok i teleportacje nie mam i nie będę mieć BÓLU czterech literek( choć innym graczom po tym odechce się grać wojownikami z braku skilla i przewagi bossów )
1. Osobny cooldown dla podskoku wojowników i potworów chyba nie jest problemem, co?
2. Żaden argument. Wobec tego, ja mogę sobie powiedzieć, że dla mnie cooldown 40s jest odpowiedni.
3. Nie, bossy nie mają żadnych szans zabicia wojownika, który leci elytrą w góry albo teleportuje się na drzewa. A to dlatego, że nawet najbardziej mobilny boss (dementor) jest dużo mniej mobilny od archanioła, natomiast drugi najbardziej mobilny boss (herobrine) jak na razie nic nie robi. Pozostałe bossy natomiast są daleko w tyle. Kiedy myślę natomiast o zwykłych potworach, to az chce mi się śmiać.
4. Again, żaden argument...
5. No nie wiem, odnoszę wrażenie, że jednemu z takich graczy właśnie odpisuję Wink
Każdy wie, jak wygląda Twój gameplay - nie wciskaj mi kitu o jakichś biednych wojownikach bez skilla (co, nawiasem mówiąc, jest hipokryzją).
Ponownie zaprzeczasz samemu sobie - wcześniej jesteś zdecydowanie przeciwny osłabieniu movementu (z wiadomych powodów), teraz natomiast jakoby jest Ci to obojętne... Ciekawa taktyka, jednak w ten sposób i tak nic nie osiągniesz. Gdyby Szybki brał pod uwagę zdanie każdego gracza przy wprowadzaniu updatów, to tryb nigdy nie doczekałby się żadnych zmian - bo, jak wspomniałem, zawsze znajdzie się osoba, której coś nie pasuje.
Nie mówiąc już o totalnym hicie w Twojej wypowiedzi.
Tutaj sam stwierdzasz, że bossy nie mogą dogonić/zabić uciekającego wojownika.
przez co ograniczymy mobilność tez i bossów (które nie mogą dogonić wojownika xDDDD)
Kilka zdań później natomiast temu zaprzeczasz:
3. bossy mają szanse zabić wojownika który ucieka
Czy tylko moim zdaniem coś tu się nie zgadza? Smile

1. Większy cooldown dla wojowników którzy moją jedno życie i mniejszy cooldown dla potworów które mogą ciągle porwacać ? Dbajmy o równo uprawnienie

2.cooldown 10s jest odpowiedni do 1 sekundy w której możemy zginąć

3.Serrio nie mają żadnych sans ? Z tym się nie zgodzę , poza tym jeśli wojownik będzie cały czas uciekać to inne potwory powinny niszczyć swiątynie zamiast za nim latać skoro go nie dodonią

4.CO da zwiększenie cooldownu ? no co bo nwm ? hefajstos nadal będzie mógł tepnąć się w góry archanioł nadal wylecieć po za mape , vortexem będzie można uciec jedyne co to za że rzadziej będziemy uciekać co nie zmieni faktu że jak mamy mało hp to i tak będziemy aby się wyleczyć

5.Ja natomiast odonoszę wrażenie że piszę z osobą dla której gra wojownikiem jest za łatwa i ma ból czterech literek że jak gra bossem i nie może zabić wojownika który mu ucieka. ( też się denerwuje gdy nie mogę zabić wojownika który mi ucieknie na 1-4hp )

6. Nie chce mi się już tego wszystkiego komentować +5sekund cooldownu nic nie zmieni ( według mnie ),znając życie za jakiś czas pojawią się inne wątki powiązane z tym.
Pozdrawiam.
( nie odpisuje już w tej kwestii w tym wątku)
(17-February-2021 16:16:49)Admin napisał(a): [ -> ]
Cytat:Jest to zwyczajnie zwiększenie cooldownu skilli mobilności o 5 sekund (vortexa, podskoku i teleportacji). Proste, ale skuteczne.

tu czuje ze wiekszosc bedzie miec bol dupy Smile

I to chyba podsumowuje sprawę. Jak już mówiłem, każdemu nie dogodzisz.
poki co pozostawiam temat dyskusji, miło jest być pasywny jeść popcorn i nie być tym ktory sie wykloca, ustalcie cos wtedy rozpoczne zmiany.
(18-February-2021 10:04:25)Admin napisał(a): [ -> ]poki co pozostawiam temat dyskusji, miło jest być pasywny jeść popcorn i nie być tym ktory sie wykloca, ustalcie cos wtedy rozpoczne zmiany.

Nie wiem czy to ma sens.... gościu sam się gubi w swoich przekonaniach.
Cytat:Nie mówiąc już o totalnym hicie w Twojej wypowiedzi.
Tutaj sam stwierdzasz, że bossy nie mogą dogonić/zabić uciekającego wojownika.
przez co ograniczymy mobilność tez i bossów (które nie mogą dogonić wojownika xDDDD)
Kilka zdań później natomiast temu zaprzeczasz:
3. bossy mają szanse zabić wojownika który ucieka
Czy tylko moim zdaniem coś tu się nie zgadza? Smile
Po za tym skąd ktoś ma wiedzieć jak dokładnie będzie wyglądał gameplay po tych zmianach? Na papierze one wyglądają bardzo dobrze. A w praktyce.... no trzeba się przekonać :> Z resztą na tym trybie i tak było wiele drastycznych zmian, po których gracze byli oburzeni i zbulwersowani, a po paru dniach i tak się przekonali do tych zmian. Przykład - usunięcie warlocka z systemu balansu. To dlatego, że zmiany były słuszne, czy dlatego, że nie potrafią napisać 128308312 słownego wątku/posta kontrującego propozycje z sensownymi argumentami i spójnością logiczną. Bo jak widać niektórzy próbują tylko później wychodzą posty jak wyżej cytowany.
Jak zapewne każdy powinien wiedzieć każdy ma swoje zdanie i swoją opinią na różne tematy tak samo jak ja mam do tego wątku nie mam zamiaru się z kimś kłócić po prostu wyrażam swoją opinię . Zaproponowane zmiany można mim zdaniem ( moim podkreślam) wdrążyć w życie , ponieważ teraz aktualnie możemy zginąć w ułamku sekundy od comba które nas zaskoczy lub od bossa przeważnie rycerza -14HP xD . Suma summarum ograniczenie mobilności bossów i wojowników wpłynie lepiej na mobilność zwykłych bossów bez żadnych skilli mobilności i zwykłych potowrów . Mniejszy cooldown skilli dla pot to nie fair . A co do berła to nie mam żadnego pomysłu , bo 5s cooldownu miedzy atakimi może być czasem za dużo , myśle za 2-3 sekundy będzie dobre bo w tym czasie boss powinien zdążyć uciec jak ma mało HP .
Czas pokaże co się zmieni.
Tylko , że profesją , które nie posiadają podskoku ani teleportu już jest naprawdę ciężko uciekać przed warlockiem i dementorem jakby zwiększyć cd vortexa to gra innymi profesjami niż hefajstos i archanioł przy ogarniętych bossach była by niemożliwa.
Jak dla mnie jeżeli już by zwiększać te cooldowny to jedynie podskoku i teleportacji a vortex zostawić w spokoju.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie