18-February-2021, 11:06:47
Co tu dużo mówić.
Kłócić się można cały dzień i do niczego to nie prowadzi.
Ponadto polecam czytać posty ze zrozumieniem, gdyż nikt nie mówił o jakimś zmniejszeniu cooldownu skilli dla potworów, tylko o zwiększeniu cooldownu dla wojowników...
Zauważ, że wojownicy i tak sporo zyskają na tych zmianach (redukcja insta-dedów od combo, armor toughness), tak więc coś za coś...
EDIT:
I to jest idealny kompromis...
Skoro już niektórzy tak narzekają na ten nerf mobilności, to można to załatwić w ten sposób. W przeciwieństwie do niektórych wiem, kiedy należy ustąpić...
W końcu gracze bez podskoku/tp/elytry też mają mieć jakieś szanse na ucieczkę.
Jeśli nikt nie ma już nic do dodania, pozostaje tylko czekać na wypowiedź Właściciela.
Kłócić się można cały dzień i do niczego to nie prowadzi.
Ponadto polecam czytać posty ze zrozumieniem, gdyż nikt nie mówił o jakimś zmniejszeniu cooldownu skilli dla potworów, tylko o zwiększeniu cooldownu dla wojowników...
Zauważ, że wojownicy i tak sporo zyskają na tych zmianach (redukcja insta-dedów od combo, armor toughness), tak więc coś za coś...
EDIT:
(18-February-2021 11:04:33)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ]Tylko , że profesją , które nie posiadają podskoku ani teleportu już jest naprawdę ciężko uciekać przed warlockiem i dementorem jakby zwiększyć cd vortexa to gra innymi profesjami niż hefajstos i archanioł przy ogarniętych bossach była by niemożliwa.
Jak dla mnie jeżeli już by zwiększać te cooldowny to jedynie podskoku i teleportacji a vortex zostawić w spokoju.
I to jest idealny kompromis...
Skoro już niektórzy tak narzekają na ten nerf mobilności, to można to załatwić w ten sposób. W przeciwieństwie do niektórych wiem, kiedy należy ustąpić...
W końcu gracze bez podskoku/tp/elytry też mają mieć jakieś szanse na ucieczkę.
Jeśli nikt nie ma już nic do dodania, pozostaje tylko czekać na wypowiedź Właściciela.