MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Co tu dużo mówić.
Kłócić się można cały dzień i do niczego to nie prowadzi.
Ponadto polecam czytać posty ze zrozumieniem, gdyż nikt nie mówił o jakimś zmniejszeniu cooldownu skilli dla potworów, tylko o zwiększeniu cooldownu dla wojowników...
Zauważ, że wojownicy i tak sporo zyskają na tych zmianach (redukcja insta-dedów od combo, armor toughness), tak więc coś za coś...

EDIT:
(18-February-2021 11:04:33)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ]Tylko , że profesją , które nie posiadają podskoku ani teleportu już jest naprawdę ciężko uciekać przed warlockiem i dementorem jakby zwiększyć cd vortexa to gra innymi profesjami niż hefajstos i archanioł przy ogarniętych bossach była by niemożliwa.
Jak dla mnie jeżeli już by zwiększać te cooldowny to jedynie podskoku i teleportacji a vortex zostawić w spokoju.

I to jest idealny kompromis...
Skoro już niektórzy tak narzekają na ten nerf mobilności, to można to załatwić w ten sposób. W przeciwieństwie do niektórych wiem, kiedy należy ustąpić...
W końcu gracze bez podskoku/tp/elytry też mają mieć jakieś szanse na ucieczkę.
Jeśli nikt nie ma już nic do dodania, pozostaje tylko czekać na wypowiedź Właściciela.
Jestem za zmianami proponowanymi przez autora, jednak moim zdaniem nerfa powinien dostać również speed III na 60s nadawany wszystkim wojownikom w okolicy. Przy większej ilości graczy posiadającej róg, wojownicy posiadają ten efekt bez przerwy, co sprawia ze przez całą grę wojownik idzie plecami szybciej niz zwykły zombie biegnie. Proponuje zmianę 60s speeda III na speeda II na 30s.
(18-February-2021 11:56:30)MrGamingXD napisał(a): [ -> ]Jestem za zmianami proponowanymi przez autora, jednak moim zdaniem nerfa powinien dostać również speed III na 60s nadawany wszystkim wojownikom w okolicy. Przy większej ilości graczy posiadającej róg, wojownicy posiadają ten efekt bez przerwy, co sprawia ze przez całą grę wojownik idzie plecami szybciej niz zwykły zombie biegnie. Proponuje zmianę 60s speeda III na speeda II na 30s.

pozostalwiem 60 sek ale zmniejszylem z 3 na 2, zmniejszylem tez zasieg z 50 na 40 kratek.
1. a) dmg krowki zmnienione powinien zabierac i absorbcje i hp, nie wiem czy zadziala
1. b)
-gigant zminiony cooldown explozji z 15 na 20.
-efekt sily 1 naa stale dodany


odnosnie: - zwiększenie szansy na nałożenie efektu nudności po uderzeniu gigantusem - to masz 100% szans caly czas, rozumiem ze chodzilo o wydluzenie dzialania,
zwiekszylem o 400% z 2 sekund na 8 sekund.


-ilosc potek krzywdy zmniejszona z 15 na 5.
1.c)

-redukcja potek z 64 na 15
-Wielki Mroczny Miecz - upgradowany z sharp 6 na sharp 8

nie dodalem " dodanie efektu withera do miecza " ten sharpnes wydaje mi sie nadto dobrym bonusem.

-dmg szalu bitewnego zmieniony.
Krowa nie zabiera absorbcji (bierze jedynie 4 normalne serca).
Dodalem globalny cooldown dla atomowki, szalu i explozji gianta.
zjawa utracila mikstury krzywdy 1 pozostaly jej 5 mikstury krzywdy 2
magma zredukowana ilosc mikstur do 5


kula ognia zwiekszyla dmg x2
explozja magmy zwieksozna dwukrtonie
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie