MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans trybu.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(18-February-2021 17:09:41)PLbazantPL napisał(a): [ -> ]
(18-February-2021 15:49:36)Admin napisał(a): [ -> ]inferno dostalo nerfa w formie zablokowania "combowania" dwoma spelami na raz, uzywajac jeden z 2 czarow drugi ma 5 sek cooldowu.

Zablokowanie " combowania " jest nawet dobrym pomyslem ale czy te 5 sekund nie jest za dużo ? Myślę że zmienienie z 5 sekund na 3 sekundy będzie adekwatne do tego że potwór/boss będzie mógł uciec i przeżyć atak magicznym berłem . Tak samo jak wojownik może przeżyć atak gigant/rycerz/krowa po dodaniu globalnego cooldownu 1 sekundy.

Nie bo to jedyny z 4 nerfow ktore byly proponowane. DMG pozostawilem bez zmian.
dobra poswiecilem jeszcze godzine+ i zrobilem all sety pod kątem tego armoru,
wprowadzilem tez "sety" dla barba templariusza i kaplana ktore aktywuja sie jak kit vipowski czy set wszechow.
Kapłan nie dostaje butow, a zamiast nich dostaje klate z napisem ,,buty kaplana"
(18-February-2021 17:55:41)MrGamingXD napisał(a): [ -> ]Kapłan nie dostaje butow, a zamiast nich dostaje klate z napisem ,,buty kaplana"

juz fixed



@temat

Wprowadzilem tez zbroje dla giganta niwelujaca knockback.
dobra i to na tyle dzisiaj 9h z wvsp <3 dziekuje za wspolprace milego dnia i milych testow Tongue
Atak berła PPM spami czymś takim:
[Obrazek: image.php?di=VDQZ]
@up

Naprawione
Naprawilem przy okazji magiczne mikstury z /KIT dodalem tez ich przypisanie do osoby po przywolaniu (daja efekt tylko temu co przywolal).
Prawie każda zbroja na trybie dostała buffa. Lecz z tego co mi gracze pisali to ulepszona zbroja zbrójmistrza (ta na którą jest 10/15% szans) nie otrzymała thougnessa. A skoro jesteśmy już przy zbrójmistrzu to popatrzmy jaką on zbroję wytwarza - full diax unbreaking 1. Pozwala ona jedynie zwiększyć wytrzymałość, tylko problem w tym, że gracz w takiej zbroji zostanie prędzej zabity, niż wykorzysta potencjał tego enchantu. W dodatku klasa ta posiada naprawki, co czyni unbreaking jeszcze bardziej uselss. Klasa ta na WvsP II i na początkach WvsP III posiadała ulepszone enchanty prot'a, co zapewniało lepszą ochronę. Lecz teraz nie za bardzo wypada dodawać prota, bo to namiesza w hierarchii armorów.
Jest to trochę szalone, ale proponuję dodać NA TESTY do podstawowej zbroi zbrójmistrza thornsy III (ciernie III) do każdego elementu. Enchant ten de fakto nie będzie chronił bardziej gracza, lecz uprzykrzy walkę potworom/bossom z takim wojownikiem.
(19-February-2021 09:19:13)bum35 napisał(a): [ -> ]Prawie każda zbroja na trybie dostała buffa. Lecz z tego co mi gracze pisali to ulepszona zbroja zbrójmistrza (ta na którą jest 10/15% szans) nie otrzymała thougnessa. A skoro jesteśmy już przy zbrójmistrzu to popatrzmy jaką on zbroję wytwarza - full diax unbreaking 1. Pozwala ona jedynie zwiększyć wytrzymałość, tylko problem w tym, że gracz w takiej zbroji zostanie prędzej zabity, niż wykorzysta potencjał tego enchantu. W dodatku klasa ta posiada naprawki, co czyni unbreaking jeszcze bardziej uselss. Klasa ta na WvsP II i na początkach WvsP III posiadała ulepszone enchanty prot'a, co zapewniało lepszą ochronę. Lecz teraz nie za bardzo wypada dodawać prota, bo to namiesza w hierarchii armorów.
Jest to trochę szalone, ale proponuję dodać NA TESTY do podstawowej zbroi zbrójmistrza thornsy III (ciernie III) do każdego elementu. Enchant ten de fakto nie będzie chronił bardziej gracza, lecz uprzykrzy walkę potworom/bossom z takim wojownikiem.

Heh nwm co się tu odwala. Ten sam pomysł mi też wpadł do głowy kilka tygodni temu , ale jakoś nie miałem natchnienia o tym napisać Smile
Ciernie III mogą okazać się za mocne , myślę że I lub II będą dobre , dodam też że zbroja z enchantem Cierni niszczy się szybciej , a enchant niezniszczalność I miał by teraz jakiś sens.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie