Miecz Piorunów podczas rozgrywki nazywa się Smoczy Oddech
- Info na czacie kto kogo zabil i czym zostalo wprowadzone
- poprawilem ponownie niesmiertelnosc po skorzystaniu z portalu jako potwor
- wprowadzilem mase upgradow klas wojownikow i potworow (nerfy/buffy) biorac pod uwage wasze sugestie.
gdy smok nas bije na blisko i my go to my go nie mozemy trafic a on tak
@up
Nie wiem, czy to jest pewnego rodzaju dla Ciebie wyjaśnieniem.
Jak gracz zostaje "przebrany" za innego mobka to nie jest zmieniany (zazwyczaj) tzw. BoundingBox, który jest odpowiedzialny za obszar hitbox'ów.
Jeżeli gracz "przebierze" się za smoka w czasie, gdy ten obszar nie jest zmieniany, to jedyny sposób, by zranić smoka to bicie go w okolice serca, przy skrzydłach (tam mniej więcej znajduje się gracz przebrany za ów smoka).
siekiera barbarzyncy nie ma textury
(17-April-2020 10:53:28)offelo11 napisał(a): [ -> ]gdy smok nas bije na blisko i my go to my go nie mozemy trafic a on tak
oczywiscie ze mozemy trzeba wiedziec tylko gdzie jest hitbox.
(17-April-2020 11:02:10)offelo11 napisał(a): [ -> ]siekiera barbarzyncy nie ma textury
naprawilem, zaktualizowalem txt.
pochłaniacz dusz w /kit jest drewnianym mieczem i mało estetycznie to wygląda
gdy bendze lag to moze nas zabic lub stracimy hp
gdy gramy jako potwor i jest boss slime to mozemy bic jego slime jako potwor