MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
- hitboxy smoka zgadzam się nadal jest on trudny do trafienia z łuku
- odebranie gigantowi hp uważam za zły pomysł. Boss padałby za szybko. Ale może właśnie odebranie mu tp na portal będzie rozwiązaniem lub ewentualnie zmniejszenie ochrony na zbroi.
- co do archanioła nie widzę powodu do zmniejszenia dopalaczy. Ta profesja ma być mobilna i taka nich zostanie.
- zmniejszenie czasu ochrony potworów to fatalny pomysł. Cios prosto w graczy f2p którzy i tak nie mają łatwo. Sprawiłoby to że gracze typu arch/hef mogliby bezmyślnie farmić pod portalem. Aktualnie jeśli portal jest dobrze postawiony i gracze premium nie mogą sobie poradzić wycofują się do 2św gdzie nie ma portalu i ochrony.
- zbrojmistrz by wytwarzał za mocne zbrojki (zbrojka wytwarzana przez prof. f2p nie może być równa z szafirową). Aktualnie może wytworzyć on jedną z najsilniejszych zbroi darmowych (silniejszą nawet od niektórych klas premium np.kapłana) potrzeba tylko cierpliwości.
TheDancingDemon napisał(a):Nie jest zbyt łatwo zabić giganta nie mając żadnych mobilnych skilli (elytra, tele), nie da się zebrać portalu przez co gigant będzie cały czas uciekał (jeśli się go zdominuje) w przeciwnym wypadku to wojownik nie będzie miał szans na ucieczkę, nie wspominając połączenia rycerza/warla/deme/nekro i giga. Zwiększanie mu jeszcze bardziej hp to chamski ruch w stronę f2p i graczy bez hefa czy archy. Gigant jeszcze bardziej bez karnie będzie mógł nabijać sobie expa.
Gościu miał na myśli zmniejszenie HP, a nie zwiększenie (buff HP to oczywiście głupi pomysł).
Zabranie gigantowi teleportacji do portalu zabije go. Jest to jedyna rzecz, która utrudnia zabicie giganta na rogu (jest to bardzo proste jeżeli choć trochę ogrania się grę). Wyglądałoby to tak, że ktoś bierze giganta, jak tylko podejdzie używam rogu i 30 sekund później już go nie ma, bo co ma biedny zrobić? Sad
Portal można wyłączyć i efekt jest podobny, jeżeli nie masz hefa/archa zawsze możesz podejść pod portal i łapać spadające klocki gdy ktoś kopie, bądź poprosić o nie kogoś. Jak już portal jest off, gigant jest właściwie martwy.
Jeżeli natomiast portal jest włączony, owszem, nie zabijesz giganta, ale i on raczej nie zabije Ciebie - kula z vortexa, młot, berło, łuk i już musi się teleportować. Może zdąży co najwyżej użyć eksplozji.
Wydaje mi się, że taki układ jest dosyć uczciwy.
Gorzej jeśli portal zrobi dementor gdzieś wysoko a na arenie nie ma ani jednego archy czy hefa. Gra z góry przegrana.
Dobra, ale taka runda zdarza się raz na ile? Piętnaście gier? Poza tym z doświadczenia wiem, że w sytuacji którą wspomniałeś, wojownicy przegrają nawet jeżeli wykopią cały portal. Po prostu bez hefów/archów nie mają praktycznie szans z op bossami, co jest całkowicie normalne. Tak samo przykładowo gigant nawet przy włączonym portalu nie ma szans z trzema archaniołami, choćby nie wiadomo jak się starał - zanim podejdzie do kogokolwiek już musi orać na portal.
Do tych fajerwerek:
Zmniejszenie ilości ich i tak za dużo nie da, bo vortex czy podskok to takie "ulepszone" fajerwerki, które cie wystrzelą w sekunde na 100 kratek


@portal
Przypomne też że często pojawia się enderman co 24/7 kampi na spawnie i caly czas włącza portal
@up
Tak, a wystarczy że dwóch wojowników wyłączy portal i enderman nic nie da (taki element teamplayu).
Templariusz posiada zbugowany set przez co dostaje on 2x buty natomiast nie dostaje klaty
https://imgur.com/a/eZqdZI1

Herobrine jest w stanie zadawać obrażenia potworom poprzez atak zniszczenia
https://mineserwer.pl/Temat-Templariusz-94713
Polecam refresh zamiast pisać kolejny raz (tak, wiem, ile to już trwa Tongue)
Nie działają mi gość z /kit, kartka /UPRAWNIENIA i ta komenda.
Eliksir działa jak zwykły kurczak.
Rozwiń? Komenda /uprawnienia nie działa czasami na wersjach innych niż 1.12.2; co nie działa z kit?
Eliksir był już zgłaszany.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Przekierowanie