25-December-2019, 17:38:54
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
27-December-2019, 01:07:40
1. Golem wylatuje w powietrze kiedy zostanie uderzony lub gdy będąc na lianach płytkę "Atak sejsmiczny" położy pod siebie na bloku.
2. Da się craftować co się tylko chce.
3. Kiedy czerwona pochodnia jest postawiona na ścianie to nie działa i nie da się brać mikstur.
4. Pająk czasami nie dostaje ani teleportu ani lian.
5. Po śmierci można odrodzić się jako wojownik a nie jako potwór.
6. Mając wszechmogącego można stworzyć szafirowy set z protection 4.
7. Klejąca substancja nie działa.
8. Po zabiciu świni i krów od druida nie dropi ani kox ani mleko.
9. Czasami niektóre moby są widocznie jako inne np. szkielet jako larwa pomimo że nią nie jest.
10. Wszechmogący dostaje mięso kury które już nie jest elixirem.
6. Mając wszechmogącego można stworzyć szafirowy set z protection 4.
10. Wszechmogący dostaje mięso kury które już nie jest elixirem.
27-December-2019, 14:17:51
Nie wiem czy to celowe, ale wojownicy gdy zabudowują świątynie, to tym samym zabudowują nowe bazy potworów, co utrudnia grę potworom.
27-December-2019, 14:36:56
(27-December-2019 14:17:51)Zaaz433 napisał(a): [ -> ]Nie wiem czy to celowe, ale wojownicy gdy zabudowują świątynie, to tym samym zabudowują nowe bazy potworów, co utrudnia grę potworom.Łapka w ruch i do boju!
Nie wiem co możnaby z tym zrobić, więc jak ktoś ma jakiś pomysł to niech śmiało pisze.
27-December-2019, 14:41:59
(27-December-2019 14:36:56)szumielxd napisał(a): [ -> ](27-December-2019 14:17:51)Zaaz433 napisał(a): [ -> ]Nie wiem czy to celowe, ale wojownicy gdy zabudowują świątynie, to tym samym zabudowują nowe bazy potworów, co utrudnia grę potworom.Łapka w ruch i do boju!
Nie wiem co możnaby z tym zrobić, więc jak ktoś ma jakiś pomysł to niech śmiało pisze.
po rozwaleniu swiatyni mozna zrobic explozje force 5 zeby sciany wszelkie pekly ktore pozostaly, a nastepnie po rozwaleniu swiatyni blokade stawiania blokow w promieniu 10-15 kratek od regionu swiatyni, ewentualnie dodatkowy region o takim promieniu? cos w tym kierunku
27-December-2019, 20:18:24
1.Na zatrutym terenie w pierwszej bazie potworów tracenie HP jest zbyt szybkie i zbyt mocne i nie widać gdzie się zaczyna trująca strefa dokładnie.
Może dodać na ten resp trującą strefę żeby żaden Wojownik nie mógł się tam dostać?
27-December-2019, 20:45:44
1) Jeżeli umrzemy przed atakiem potworów (np. wojownik zabije wojownika) stajemy się potworem jak już jesteśmy na tym respie potworów wychodzimy i wchodzimy na tryb wtedy wybieramy klase ale mamy klasy wojowników i możemy być wojownikiem naprawione
2)Na LesnejTwierdzy nie wypada pszenica
3) Rybik ahh rybik chcemy się przebić przez mury używamy umiejętności osłabienia murów jest to poprostu masakra kilka takich rybików użyje umiejętności i pełno zwykłych rybików (dlatego że bloki z rybikami same sie niszczą..) atakuje i wojowników i potwory może być ich nawet cała armia co już jest przesadą nie da rady przejść przez taką armie https://zapodaj.net/8b1908d426421.png.html
moją propozycją jest to żeby takie rybiki nie atakowały potworów naprawione rybiki nie atakują już potworów
4) Szkielet ma swój łuk ale może atakować potwory może sobie stać na respie potworów i tak zabijać inne potwory naprawione
5) Jesteśmy wojownikiem po wpisaniu /samobojstwo nie teleportuje nas na resp potworów a mamy itemy które mieliśmy i możemy atakować wojowników naprawione
6) Na mapie SmoczaKopalnia trzecią światynie można wykorzystać jako enchant (chyba że to celowe)
7) W opisie klasy budowniczy piszę że jest odporny na upadek lecz otrzymuje obrażenia
Piekarz traci głód (chyba ze to miało być celowe) ale pisze w opisie że jest odporny na głód
8) Gdy gracz zamieni się w toksyczną krowę widać samego gracza bez żadnej zamiany naprawione
2)Na LesnejTwierdzy nie wypada pszenica
3) Rybik ahh rybik chcemy się przebić przez mury używamy umiejętności osłabienia murów jest to poprostu masakra kilka takich rybików użyje umiejętności i pełno zwykłych rybików (dlatego że bloki z rybikami same sie niszczą..) atakuje i wojowników i potwory może być ich nawet cała armia co już jest przesadą nie da rady przejść przez taką armie https://zapodaj.net/8b1908d426421.png.html
moją propozycją jest to żeby takie rybiki nie atakowały potworów naprawione rybiki nie atakują już potworów
4) Szkielet ma swój łuk ale może atakować potwory może sobie stać na respie potworów i tak zabijać inne potwory naprawione
5) Jesteśmy wojownikiem po wpisaniu /samobojstwo nie teleportuje nas na resp potworów a mamy itemy które mieliśmy i możemy atakować wojowników naprawione
6) Na mapie SmoczaKopalnia trzecią światynie można wykorzystać jako enchant (chyba że to celowe)
7) W opisie klasy budowniczy piszę że jest odporny na upadek lecz otrzymuje obrażenia
Piekarz traci głód (chyba ze to miało być celowe) ale pisze w opisie że jest odporny na głód
8) Gdy gracz zamieni się w toksyczną krowę widać samego gracza bez żadnej zamiany naprawione
27-December-2019, 23:43:34
1)Na niektórych mapach da się wykopać bloki diamtnów / złota / obsydianu
2) Crafting nie jest zablokowany, więc można tworzyć przedmioty (np czerwone pochodnie - stoiska z potkami, diamentowe miecze, złote jabłka, etc)
3)Łuki, mikstury krzywdy, trucizny, ataki withera, silverfishe oraz prawdopodobnie wybuchy - są obusieczne, można zadawać nimi obrażenia każdemu (wojownikowi i potworowi)
4)Alchemik nie tworzy ciast (na I i II odsłonie tworzył)
5)Umiejętność Teleportacji jest w stanie pomijać zabezpieczenia respu potworów
6)Na mapach brakuje koniecznych regionów, przez co można niszczyć i zbierać kluczowe obiekty (stoiska z miksturami, broniami, stoły do enchantu, etc.)
7)Ogólnodostępne siekiery ze względu na połączenie wersji pvp 1.8 i 1.9 są dosłownie overpowered
8)Uprawnienia (ciatsa, mikstury, exp, etc) nie działają
9)Zbroja wszechmogącego nie działa
10)Przez fakt, iż potwory nie otrzymują obrażeń na strefie zatrucia - mogą bez żadnych przeszkód strzelać w wojowników na murach (na jednej z map); przy czym moim zdaniem odpornośc na obrażenia powinna dotyczyć wyłącznie terenu w promieniu ~5m od respu.
11)Bossy działają jedynie połowicznie, ale tego chyba nadmieniać nie trzeba
12)Golem nie posiada butów, oraz posiada tylko 3 pnącza (niewystarczająco)
13)Brak dostępu do komendy /r
14)Komenda /pomoc nie istnieje
15)Po wpisaniu komendy /samobojstwo gracz zamienia się w potwora, jednak jego EQ pozostaje bez zmian, a sam gracz pozostaje w tym samym miejscu, w którym wpisał komendę i nie otrzymuje możliwości wyboru klasy.
16)Mikstury zombie są pitne, nie rzucane, tak jak było na poprzednich odsłonach
17)Po użyciu 'pajęczej sieci' otrzymuje się komunikat 'asd'
18)Psy przywoływane przez wilka nie są oswojone, przez co są bezużyteczne
19)Sety Kapłana i Templariusza również nie działają.
20)Kapłan zamiast 3 rzucanych mikstur leczenia (II) ma mikstury regeneracji (niemal bezużyteczne); nie posiada także 64 mikstur krzywdy (które bazowo posiadał wcześniej)
21)Łuk Przeznaczenia nie tworzy strzał, w przeciwieństwie do tego, co mówi jego opis
22)Narzędzia Barbarzyńcy zamiast wydajności III mają fortunę (useless)
23)Olbrzym nie posiada 'atomówki'
24)Ognista kula (kapłan, magma, zjawa,blaze) nie działa
2) Crafting nie jest zablokowany, więc można tworzyć przedmioty (np czerwone pochodnie - stoiska z potkami, diamentowe miecze, złote jabłka, etc)
3)Łuki, mikstury krzywdy, trucizny, ataki withera, silverfishe oraz prawdopodobnie wybuchy - są obusieczne, można zadawać nimi obrażenia każdemu (wojownikowi i potworowi)
4)Alchemik nie tworzy ciast (na I i II odsłonie tworzył)
5)Umiejętność Teleportacji jest w stanie pomijać zabezpieczenia respu potworów
6)Na mapach brakuje koniecznych regionów, przez co można niszczyć i zbierać kluczowe obiekty (stoiska z miksturami, broniami, stoły do enchantu, etc.)
7)Ogólnodostępne siekiery ze względu na połączenie wersji pvp 1.8 i 1.9 są dosłownie overpowered
8)Uprawnienia (ciatsa, mikstury, exp, etc) nie działają
9)Zbroja wszechmogącego nie działa
10)Przez fakt, iż potwory nie otrzymują obrażeń na strefie zatrucia - mogą bez żadnych przeszkód strzelać w wojowników na murach (na jednej z map); przy czym moim zdaniem odpornośc na obrażenia powinna dotyczyć wyłącznie terenu w promieniu ~5m od respu.
11)Bossy działają jedynie połowicznie, ale tego chyba nadmieniać nie trzeba
12)Golem nie posiada butów, oraz posiada tylko 3 pnącza (niewystarczająco)
13)Brak dostępu do komendy /r
14)Komenda /pomoc nie istnieje
15)Po wpisaniu komendy /samobojstwo gracz zamienia się w potwora, jednak jego EQ pozostaje bez zmian, a sam gracz pozostaje w tym samym miejscu, w którym wpisał komendę i nie otrzymuje możliwości wyboru klasy.
16)Mikstury zombie są pitne, nie rzucane, tak jak było na poprzednich odsłonach
17)Po użyciu 'pajęczej sieci' otrzymuje się komunikat 'asd'
18)Psy przywoływane przez wilka nie są oswojone, przez co są bezużyteczne
19)Sety Kapłana i Templariusza również nie działają.
20)Kapłan zamiast 3 rzucanych mikstur leczenia (II) ma mikstury regeneracji (niemal bezużyteczne); nie posiada także 64 mikstur krzywdy (które bazowo posiadał wcześniej)
21)Łuk Przeznaczenia nie tworzy strzał, w przeciwieństwie do tego, co mówi jego opis
22)Narzędzia Barbarzyńcy zamiast wydajności III mają fortunę (useless)
23)Olbrzym nie posiada 'atomówki'
24)Ognista kula (kapłan, magma, zjawa,blaze) nie działa
28-December-2019, 00:00:27
1)Alchemik nie dropi w ogóle ciast;
2)Chemik tworzy następujące przedmioty podczas użycia księgi: 1 miksturę krzywdy i dwie mikstury krzywdy II. Nie tworzy w ogóle mikstur siły;
3)Chemik tworzy pojedyncze mikstury krzywdy zamiast 10 w staku;
4)Nie ma ochrony przed zniszczeniem stanowisk z darmowymi narzędziami i miksturami leczenia;
5)Chemik dropi jasnogłazy (bloki) zamiast jasnopyłu;
Mam jeszcze trzy propozycje:
1)Możliwość tworzenia refili (zwykłych złotych jabłek), co za tym idzie - możliwość wydropienia jabłek z jakichkolwiek gatunków liści z pewną skutecznością - Złote jabłka nie są jakieś szczególnie mocne, a na pewno byłyby ciekawym dodatkiem i możliwością zagospodarowania sobie czasu przygotowań do walki z potworami, + złota jest pełno;
2)Zastąpienie mieczy tworzonych przez kowala tarczami - w 1.9 są prawdziwe tarcze, więc można by wrócić do starych czasów (W VS P 1), kiedy to z 3 zegarków robiło się 32 pochodnie i 1 tarczę. Miecze Kowala są kompletnie useless, bo zwykły Miecz wojownika bije o wiele więcej niż taki miecz od Kowala. A tarcza może się przydać do ochrony przed strzałami szkieletów, głowami Witherów, fireballami, a nawet ciosami niektórych potworów;
3)Na ostatnim streamie Banan coś mówił o zmroku. A co jeśli dobrym i całkiem klimatycznym pomysłem byłoby ustalenie cyklu dnia i nocy w zależności od ilości zniszczonych świątyń? A konkretnie:
#1 Brak zniszczonych świątyń - pełny dzień;
#2 Jedna świątynia zniszczona - zmierzch;
#3 Dwie świątynie zniszczone - noc, która byłaby w stanie spowodować zamroczenie i oślepienie wojowników, jeśli nie posiadają pochodni;
@edit
Wpadłem na jeszcze jeden pomysł - Dodanie do Chemika dziesięciu tzw. "Przewlekłych miotanych mikstur (lingering potions)" zamiast jednej dziesiątki mikstur krzywdy w staku. Dodałoby to ciekawej wariancji do planowania obrony, ze względu na to że te mikstury działają jak bomby dymne, które zadają obrażenia jak się w nie wejdzie. Pozwoliłoby to Chemikom na tymczasową kontrolę danego terytorium.
Mało tego, dzięki tym miksturom można stworzyć strzały z efektem krzywdy lub krzywdy II (mikstura na środku, 8 strzał wokół), a te Chemik może następne użyć, lub podarować swoim sprzymierzonym łucznikom, aby zadawali więcej obrażeń z pomocą swoich łuków. I nie martwcie się o nadużywanie, te strzały są zużywane nawet z enchantem Infinity.
2)Chemik tworzy następujące przedmioty podczas użycia księgi: 1 miksturę krzywdy i dwie mikstury krzywdy II. Nie tworzy w ogóle mikstur siły;
3)Chemik tworzy pojedyncze mikstury krzywdy zamiast 10 w staku;
4)Nie ma ochrony przed zniszczeniem stanowisk z darmowymi narzędziami i miksturami leczenia;
5)Chemik dropi jasnogłazy (bloki) zamiast jasnopyłu;
Mam jeszcze trzy propozycje:
1)Możliwość tworzenia refili (zwykłych złotych jabłek), co za tym idzie - możliwość wydropienia jabłek z jakichkolwiek gatunków liści z pewną skutecznością - Złote jabłka nie są jakieś szczególnie mocne, a na pewno byłyby ciekawym dodatkiem i możliwością zagospodarowania sobie czasu przygotowań do walki z potworami, + złota jest pełno;
2)Zastąpienie mieczy tworzonych przez kowala tarczami - w 1.9 są prawdziwe tarcze, więc można by wrócić do starych czasów (W VS P 1), kiedy to z 3 zegarków robiło się 32 pochodnie i 1 tarczę. Miecze Kowala są kompletnie useless, bo zwykły Miecz wojownika bije o wiele więcej niż taki miecz od Kowala. A tarcza może się przydać do ochrony przed strzałami szkieletów, głowami Witherów, fireballami, a nawet ciosami niektórych potworów;
3)Na ostatnim streamie Banan coś mówił o zmroku. A co jeśli dobrym i całkiem klimatycznym pomysłem byłoby ustalenie cyklu dnia i nocy w zależności od ilości zniszczonych świątyń? A konkretnie:
#1 Brak zniszczonych świątyń - pełny dzień;
#2 Jedna świątynia zniszczona - zmierzch;
#3 Dwie świątynie zniszczone - noc, która byłaby w stanie spowodować zamroczenie i oślepienie wojowników, jeśli nie posiadają pochodni;
@edit
Wpadłem na jeszcze jeden pomysł - Dodanie do Chemika dziesięciu tzw. "Przewlekłych miotanych mikstur (lingering potions)" zamiast jednej dziesiątki mikstur krzywdy w staku. Dodałoby to ciekawej wariancji do planowania obrony, ze względu na to że te mikstury działają jak bomby dymne, które zadają obrażenia jak się w nie wejdzie. Pozwoliłoby to Chemikom na tymczasową kontrolę danego terytorium.
Mało tego, dzięki tym miksturom można stworzyć strzały z efektem krzywdy lub krzywdy II (mikstura na środku, 8 strzał wokół), a te Chemik może następne użyć, lub podarować swoim sprzymierzonym łucznikom, aby zadawali więcej obrażeń z pomocą swoich łuków. I nie martwcie się o nadużywanie, te strzały są zużywane nawet z enchantem Infinity.
28-December-2019, 00:29:59
Uwaga:
-Dlaczego boskie kosztują 30.75zł (sms) 25zł (psc) a zawsze kosztowały 5zł mniej ,a na WD są ceny po staremu czyli 24.60 (sms) 20zł (psc) ?
-Dlaczego boskie kosztują 30.75zł (sms) 25zł (psc) a zawsze kosztowały 5zł mniej ,a na WD są ceny po staremu czyli 24.60 (sms) 20zł (psc) ?