MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
1) ArcyMag zadaje sobie obrażenia potkami
2) Wither ma slaba odporność i można go zabic na 2 hity ze smoczego oddech
3)Na mapie Smocza Kopalnia tloki buguja sie po 1 stronie
4) można niszczyc tloki na spawnie
5) Po śmierci wojownik nie teleportuje sie na spawna potworow ale zostaje w miejscu w którym zginal i może zabijac wojownikow
6)Bossy i klasy nie maja cooldowna
7)Szkielet i klasy z atakami na dystans mogą ranic i zabijac swoich sojuszników
8)Pajak i Arcymag zatruwają sie potkami i potwory w polu razenia
9)Można sie odradzać po śmierci jako wojownik
10)Elixir niema textury
11)Zombie,Pigman,Szkielet zadaja za duże obrażenia
12)Rogu nieda sie przywolac pomimo zakupu
13) Setu wszechmogącego nieda sie rozpakować
14)./kity nie działaja pomimo zakupu w ./uprawnieniach
15)Arcymag ma w sumie 30 potek w tym 20 które zadaja obrażenia(to stanowcz za mało)
16)W swiatyni 1 i 2 nieda sie enchantowac przedmiotow
17) Na mapach niewidac strefy zatrucia i zadaje ona za duże obrażenia
18)Berlo nie zabija na hita
19)Można zabic sie Armagedonem
20)Za lvl up dostaje sie 300$ (niewiem czy tak ma być ale tyle sie dostaje)
21)Skaczac wysokim podskokiem czasami dostajemy obrażenia od upadku
22)enchantujac rzeczy w enchancie z biblioteczkami nie tracimy dużo lvla
23)Grajac Druidem nie wypada mleko z krówek ani kox ze swinki
24) Bedac potworem można wziasc boskie za pomocą komendy ./boskie
25) po śmierci wojownika wypadają z niego wszystkie itemy
26)Potwory mogą opuszczać spawna przed atakiem przez teleportacje lub portal endermana
27)Bossy maja za mało zycia
28) Na mapie Lesna Kraina piekarz nie może zrobić ciast ponieważ z dojrzałego zboza nie wypada pszenica
29)Larwy bija i zabijal potwory
30)ArcyMagowi niedziala umiejetnosc osłabiania murow

Moim zdaniem bossy powinny mieć jakiś efekt specjalny jak np. speed alebo jak w przypadku withera jumpboosta

Wedlug mnie umiejetnosc osłabienia powinna zostać usunieta i zamiast tego powinien on dostać cos w stylu np. podpuchy -wzywa do siebie 4 albo 5 rybików które nie zadaja obrazen ale może sie w srod nich skryc.

Wither ma za duzy cooldown do swojego ataku powinien on zostać zmniejszony do 1 sekundy

TO bledy , które wychaczylem bedac beta testerem
1) Na mapie LeśnaTwierdza grając robakiem podczas rozwalania osłabionego bloku nie powstają silverfishe mimo ze na innych mapach wypadają
2) Alchemik podczas tworzenia mikstur i uzycia ksiazki dostaje sie potke leczenia II i szybkosc II oraz mleko .Dawny alchemik
powinien dostawac tez dodatkowe 5 ciast/ potke sily II (50%szans na otrzymanie)
3) Wiekszosc klas wojownikow nie dzialaja umiejetnosci specjalne
1. Po przejęciu bazy wojowników, przydałoby się zwiększenie strefy zatrucia tak aby objęła nowy resp potworów i powiedzmy 25 bloków przed nim, żeby zmniejszyć pole do manewru wojownikom.
2. Łuk strzelca po naciśnięciu LPM nie tworzy strzał.
3. Fala sejsmiczna u golema nie działa gdy pod nami znajduje się dywan.
4. Sądzę, że przydałaby się inna form zarobku niż tylko lvl, a mianowicie wygrana w przypadku wojowników dodaje powiedzmy 50$-100$ dla całej drużyny, a dla potworów 1$-3$ dla całej drużyny za każdy zniszczony fragment i powiedzmy 12 zniszczonych fragmentów (przez jednego gracza w statach)=250$ dla niego, zmusiłoby to wojowników do gry zespołowej a nie tylko walki o kille, bo czy chcemy czy nie to prędzej czy później stanie się tak samo jak na 1 i 2, poza tym byłaby to atrakcyjna forma zarobku dla nowych graczy, którzy chcieliby dorównać tym, którzy mają już klasy lub boskie przedmioty, które zdecydowanie ułatwiają zarabianie.
5. Księga zbrojmistrza nie działa, mimo, że mamy 30 złota nie tworzy setu.
6. Zwykłe potwory są zbyt silne, wiele z nich zabija wojownika w smoczym secie na 2 hity.
1. Enderman może teleportować się przed atakiem potworow i stworzyc portal by inne potwory mogły się teleportowac i zabić nieprzygotowanych wojowników
2. Przed zniszczeniem światyni przez potwory, w jej środku (tam gdzie są beacony) jest strefa non pvp dla wszystkich. Przez co gdy wojownik ma malo hp może tam uciec, albo potwor moze niszczyc swiatyni bez smierci.

3. Potwory mogą za pomocą komendy /boskie przywołać boskie przedmioty
1) Umiejetnością Niszcz bloki można niszczyć resp potworów na mapie SmoczaKopalnia
2) W /kity na miejscu kitu klejącej substancji jest nazwa Ciasto zamiast klejąca substancja oraz brak kitu z ciastami
3) Toksyczna krowa jest w podstawowych klasach zamiast do tych premium wkońcu to boss tak jest też z innymi bossami https://zapodaj.net/1d928a11d4daf.png.html
4) Komendą skript:dolacz można stać się wojownikiem jak jesteśmy potworem (przed atakiem potworów)
5) W opisie księgi budowniczego piszę "Kliknij prawym aby co cobweb sek, stworzyc bloki budowlane!" jest tak też w innych księgach https://zapodaj.net/c5b338ce216b6.png.html
6)Jak wybierzemy zjawe aktywujemy latanie a następnie wpiszemy komendę /dolacz lub /skript:dolacz wybieramy jakąś klase
i możemy nią latać (i potworem i wojownikiem)
7) Czasami mapy się nie resetują
8) Na wszystkich mapach możemy wyjść z respa bez wybrania klasy po ataku (potwory)
Mag nie zadaje obrażeń miksturami krzywdy.
1. Chciałbym aby dostępne były 3 podtryby gier. 1 mógłby być 30 minutowy i do zniszczenia będzie 1 świątynia, 2 1 godzinny gdzie trzeba zniszczyć 2 świątynie a ostatni 3 będzie od 2 godzin do np 1:30 i trzeba bedzie zniszczyć 3 świątynie, ponieważ każdy ma inny czas przeznaczony na grę
2. Obniżenie cen np. za smoczy oddech kiedyś to chyba było 24zl a teraz 30.
3. Jeśli jeszcze nie ma to zaznaczcie linie zatrucia np. Czerwoną wełną.
4. Jakieś fajne turnieje w przyszłości
5. Jednorazowe kupno np. 5 złotych jabłek za 1k.
Tu się jeszcze coś pojawi
Proponuje limit klas żeby np nie było 5 wszechmogących i jednego piekarza
(03-January-2020 12:03:59)K4milSTT_ napisał(a): [ -> ]1. Chciałbym aby dostępne były 3 podtryby gier. 1 mógłby być 30 minutowy i do zniszczenia będzie 1 świątynia, 2 1 godzinny gdzie trzeba zniszczyć 2 świątynie a ostatni 3 będzie od 2 godzin do np 1:30 i trzeba bedzie zniszczyć 3 świątynie, ponieważ każdy ma inny czas przeznaczony na grę
2. Obniżenie cen np. za smoczy oddech kiedyś to chyba było 24zl a teraz 30.
3. Jeśli jeszcze nie ma to zaznaczcie linie zatrucia np. Czerwoną wełną.
4. Jakieś fajne turnieje w przyszłości
5. Jednorazowe kupno np. 5 złotych jabłek za 1k.
Tu się jeszcze coś pojawi

1. niczego takiego nie bedzie.
2. Kiedys chleb byl za 3zl dzis jest za 7zl, jak to zalatwisz to my tez damy rade.
3. to na pewno jakos na kazdej mapie wyroznimy.
4. -
5. nic takiego nie bedzie. Pomijam ze to cena z sufitu i calkowicie bezsensowna dla gracza.

(04-January-2020 19:00:43)_Szybkikoszmar_ napisał(a): [ -> ]Proponuje limit klas żeby np nie było 5 wszechmogących i jednego piekarza

Bedzie za duzo silnych klas to zwiekszy sie cooldown na ich wybór i po problemie.
Nie działa ognista kula u klas magma, kapłan, blaze (coś tam jeszcze)
Po zespawnowaniu wilków z klasy wilk widnieje nad nimi napis Przywolanj wilka
Na mapie Smocza Kopalnia przydało by się dorobić złoża złota bo obecnie nie ma jak zrobić smoczej zbroi.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Przekierowanie