(17-May-2020 20:24:40)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Serwer: MineSerwer.Pl
Opis błędu:
- Atak Zniszczenia zadaje obrażenia również potworom. Dodatkowo atak zniszczenia nie zalicza zabójstw (przed buffem zaliczał).
- Wither nadal ma odporność I, zamiast II.
no to zaliczac nie bedzie jesli buf dmg ma pozostac, innej mozliwosci dealowania obrazen tego typu nie ma.
tego prota mu dalem.
(18-May-2020 10:27:17)bum35 napisał(a): [ -> ]Golem nie ma efektu wyczerpania, a chyba powinien mieć. Znikł wtedy, gdy do trybu została zaimplementowana funkcja efektu haste na 60 sekund dla potworów podczas, gdy nie ma zniszczonej pierwszej świątyni. Golem nie jest najlepszą klasą do niszczenia serc świątyń, znacznie lepiej sprawuje się do tego rybik czy pająk. Więc myślę, że efekt haste można mu usunąć(efekt haste pozwala też na szybsze uderzanie w przeciwnika) i przywrócić efekt wyczerpania(mining fatigue).
Nie widze zadnych podstaw do tego zabiegu, a argumenty bezsensowne.
(18-May-2020 11:06:49)Admin napisał(a): [ -> ] (18-May-2020 10:27:17)bum35 napisał(a): [ -> ]Golem nie ma efektu wyczerpania, a chyba powinien mieć. Znikł wtedy, gdy do trybu została zaimplementowana funkcja efektu haste na 60 sekund dla potworów podczas, gdy nie ma zniszczonej pierwszej świątyni. Golem nie jest najlepszą klasą do niszczenia serc świątyń, znacznie lepiej sprawuje się do tego rybik czy pająk. Więc myślę, że efekt haste można mu usunąć(efekt haste pozwala też na szybsze uderzanie w przeciwnika) i przywrócić efekt wyczerpania(mining fatigue).
Nie widze zadnych podstaw do tego zabiegu, a argumenty bezsensowne.
Argumenty są takie, że golem za szybko atakuje w porównaniu do stanu przed wprowadzeniem efektu haste. Osoby z makrem zabijają wojowników w nie mniej niż 2 sekundy, właśnie przez efekt haste i brak efektu mining fatigue. W skrócie golem bez mining fatigue jest trochę za mocny, przynajmniej jak na podstawową profesję, którą może wybrać każdy. Dodatkowo jest jej bardzo dużo na polach walki.
(18-May-2020 11:18:11)bum35 napisał(a): [ -> ] (18-May-2020 11:06:49)Admin napisał(a): [ -> ] (18-May-2020 10:27:17)bum35 napisał(a): [ -> ]Golem nie ma efektu wyczerpania, a chyba powinien mieć. Znikł wtedy, gdy do trybu została zaimplementowana funkcja efektu haste na 60 sekund dla potworów podczas, gdy nie ma zniszczonej pierwszej świątyni. Golem nie jest najlepszą klasą do niszczenia serc świątyń, znacznie lepiej sprawuje się do tego rybik czy pająk. Więc myślę, że efekt haste można mu usunąć(efekt haste pozwala też na szybsze uderzanie w przeciwnika) i przywrócić efekt wyczerpania(mining fatigue).
Nie widze zadnych podstaw do tego zabiegu, a argumenty bezsensowne.
Argumenty są takie, że golem za szybko atakuje w porównaniu do stanu przed wprowadzeniem efektu haste. Osoby z makrem zabijają wojowników w nie mniej niż 2 sekundy, właśnie przez efekt haste i brak efektu mining fatigue. W skrócie golem bez mining fatigue jest trochę za mocny, przynajmniej jak na podstawową profesję, którą może wybrać każdy. Dodatkowo jest jej bardzo dużo na polach walki.
prosze nagrac jak zabijasz wojownikow w 2 sekundy.
Po prostu wybierając rycerza zamiast siedzieć na koniu lewitujemy nad nim i się go nie trzymamy, czasem pojawia się też zwykły koń obok konia szkieleta, przed chwilą grałem i tak mnie zbugowało, że siedząc na koniu nie mogłem niszczyć bloków i urzywać umiejętności, nie mogłem też zsiąść, po śmierci rycerza gdy wybieram inną klasę mam konia rycerza, gdy lewitujemy nad koniem wyświetla się jakiś komunikat, to wszystko