Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Autor Wiadomość
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #11
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(28-October-2020 09:45:26)Kelly303 napisał(a):  "Jeśli mają mało HP to ich problem, w wątku chodziło o sytuacje, kiedy wybucha krowa+gigant i nie masz szans przeżyć, niezależnie od zbroi i efektów. Problemem jest sumowanie się obrażeń, tym bardziej że jeśli jakiś gracz ma mało HP, to powinien uciec i się wyleczyć, a nie tryhardować i na końcu zginąć od krowy."

Jeśli chodzi o wyleczenie się, to mówię właśnie że nawet nie zdążysz uciec, bo taka krowa jednym przyciskiem sobie wybuchnie, a ty nie zdążysz się wyleczyć. MOŻE jeszcze ma szanse archanioł wyleczyć się z Księgi oczyszczenia, ale dopiero gdy użyje w idealnym momencie żeby regeneracja zdążyła ciebie zregenerować.

Ile bije krowa? Dokładnie 6 serc. Może zabrać więcej, ale musiałbyś być w zasięgu zwykłej eksplozji, a to znaczy, iż podeszła do Ciebie bardzo blisko, a Ty jej nie zauważyłeś/nie byłeś wystarczająco ostrożny. Ja na przykład, mając mniej niż 6 serc wycofuję się, żeby zjeść ciasto - wtedy taka samotna krowa nigdy mnie nie zabije.
Możnaby zmniejszyć obrażenia atomówki, zwiększając damage zwykłej eksplozji. Wtedy krowa musiałaby podejść bliżej żeby zadać duże obrażenia. Myślę, że to usatysfakcjonowałoby większość (wszystkich się nie da Sad ).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-October-2020 09:56:00 przez ImHexa.)
28-October-2020 09:50:21
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #12
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(28-October-2020 09:14:10)ImHexa napisał(a):  
(27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a):  Więc dwa giganty, które stoją przy świątyni, abyś nie mógł sobie podlecieć archaniolem na elytrze i sfarmić zwykłe moby nie są taktycznym rozwiązaniem? Bo jeżeli nie dwa giganty to kto ma powstrzymać nieśmiertelnych archaniołów, którzy przemieszczają się po mapie z prędkością światła?
Jeśli dochodzi do tego, że archanioła mogą zabić jedynie combo zabierające łącznie 20+ HP, znaczy to, iż
a) klasa jest za mocna
b) inne ataki bossów są za słabe
Na trybie mamy całe mnóstwo różnorodnych umiejętności, od trujących lasek do ataków dementora, i powinno dziwić, że archanioł może zginąć tylko od połączonych eksplozji.
"archanioła mogą zabić jedynie combo zabierające łącznie 20+ HP" gdy stosuję tak zwaną taktykę na reset niszczenia św (przynajmniej ja tak to sobie nazywam), czyli używa ataków obszarowych (pioruny/młot thora), aby zadać obrażenia potworom. Gdy gracze otrzymają obrażenia dostaną knocka co skutkuje przerwaniem procesu niszczenia kawałka świątyni. Przy dobrze obitych mobach może zrobić multikilla z piorunów.
A dlaczego w takim przypadku archa można zabić przy użyciu takiego comba? A no dlatego, że nie ma innych postaci do zdania takiej ilości dmg w tak krótkim czasie. Ale czy to znaczy, że archa da się zabić tylko przy użyciu krowy/giganta/rycerza? Absolutnie nie. W teorii każda postać może zabić każdą postać. Zależy to tylko od tego jak dany gracz to rozegra.

(28-October-2020 09:14:10)ImHexa napisał(a):  
(27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a):  Ale każdy boss razy X stanowi większą siłę. Więc nie tędy droga imo. Na trybie zdecydowanie przydał by się jakiś ogranicznik co do ilości posiadania tej samej profesji w tym samym czasię. Szczególnie teraz gdy na trybie liczba graczy osiąga 30'dziestu online. Ale to już temat na osobny wątek.
Czy boisz się trzech herobrine'ów (bossów za 30k)? Bo ja nie. Nie biją prawie nic. Multi-krowy/giganty natomiast są prawie nie do powstrzymania. Nooba-krowę możesz sprowokować do eksplozji, a potem zająć się samym gigantem, ale takich graczy jest niewiele. Większość bossów to ogarnięci gracze, którzy nie pozwolą się zbaitować, tylko poczekają, aż będziesz w zasięgu eksplozji, i na pewno zginiesz.
Co do ograniczenia ilości bossów, to nie tędy droga. Doprowadzi to tylko do niepotrzebnych kłótni "ja chciałem zagrać a ty mi wszedłeś i ja nie mogę grać!!!".
Herobrine akurat tu jest bardzo złym przykładem, ponieważ jego główną bronią są potki, które zadają 0,5 hp graczom w zbrojach o wysokim enchancie protection (czytaj arch/wszech/hefaj oraz vip'y). I jest to postać przeznaczona do walczenia z graczami w diax setach ze względu na kolosalne obrażenia (dla graczy w diax setach - prot 0) oraz klasa posiada słabą wytrzymałość, aby walczyć przeciwko lepszym, gdzie większość zapewne ma berło.
Co do baitowania to ostatnio "odkryłem" nowy sposób na robienie tego - pokazanie się takim dwóm gigantom i uciekanie z nimi zdala od świątyni(na piechotę). Gdy odejdzie się z nimi dość daleko wyłączamy portal i na elytrze/double jumpie wracamy do świątyni gdzie nie ma gigantów Smile Niby takie proste, a nie widziałem, aby ktoś na serwerze wcześniej z tego korzystał. Oczywiście trzeba zachować pewien dystans pomiędzy gigantami, aby nas nie zabiły.
Jeśli chodzi o temat ograniczenia, to można by zrobić jakiś przemyślany system kolejki - przed wybraniem bossa zaklepujesz kolejkę, lecz gdy zginiesz jakim kolwiek potworem to kolejka Ci mija(abyś nie trzymał cały czas jednego slota w kolejce) - taki pomysł na szybko, ale jak pisałem - temat na osobny wątek.

(28-October-2020 09:42:37)ImHexa napisał(a):  Jeśli mają mało HP to ich problem, w wątku chodziło o sytuacje, kiedy wybucha krowa+gigant i nie masz szans przeżyć, niezależnie od zbroi i efektów. Problemem jest sumowanie się obrażeń, tym bardziej że jeśli jakiś gracz ma mało HP, to powinien uciec i się wyleczyć, a nie tryhardować i na końcu zginąć od krowy. Taką sytuację całkowicie rozumiem, archanioł nie powinien być nieśmiertelny.
Jedna krowa jest całkowicie w porządku. Mając full HP nigdy Cię nie zabije, dlatego musisz uważać a nie pchać się na pałę do świątyni. Gorzej z samotnym gigantem. Tutaj winny jest jego hitbox - giganta można bez problemu strefować, bo bijemy go z większej odległości, niż on może uderzyć nas (taki 'reach' Wink ).
Tutaj jedynie co mogę powiedzieć to +1

(28-October-2020 09:42:37)ImHexa napisał(a):  W przypadku nerfa eksplozji, powinien zostać zbuffowany gigantus, gdyż po buffie setów bije on zbyt mało, a trafić nim kogoś ciężko. Myślałem też nad dodatkowym skillem dla giganta, umożliwiającym odepchnięcie przeciwników.

A może by tak to usunąć z niego sharpness III i dodać gigantowi stałą siłę 1, która sprawi, że deafultowy dmg broni będzie wynosił 10(zamiast 9) oraz gracze w emeraldowej zbroi będą otrzymywać jeszcze większe obrażenia, niż diaxowi. A to ze względu na brak armour thougness, który redukował by "większe obrażenia"(czytaj dmg od efektu siły oraz obrażeń krytycznych)
[/quote]

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
28-October-2020 10:55:13
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #13
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Trochę się zgodzę z Twoją wypowiedzią, ale.... Widziałem próby 'baitowania', nie tylko w Twoim wykonaniu. Po prostu piszę drugiemu gigantowi/krowie żeby nie wychodził że świątyni choćby nie wiem co. Proste? Wojownik taki prędzej czy później musi wrócić do świątyni jeżeli nie chce jej stracić, wtedy BUUUM i GG.
Jeśli chodzi o herobrine, to nie uważasz, iż klasa za 30k powinna nadawać się do czegoś więcej niż wyrzynanie diaxowych? Ale mniejsza z tym...
Co do zabijania archa przy użyciu innych postaci... Trzeba być noobem, żeby od nich paść, chyba że atakują Cię cztery smoki szatan i co tam jeszcze....
Taktykę resetowania stosuje 90% archaniołów, IMO jest to najlepsza strategia na trybie. Tak długo, jak niszczymy wszystkie pnącza, potwory nie mają szans dostać się do nas (w tym krowy i giganty). My tymczasem obijamy je aż do śmierci krowy. Inaczej się nie da, jeśli bossy mają mózg i nie buchną bezmyślnie.
Co do zmian sharpnessa na siłkę, jestem zdecydowanie za. Nie spowoduje to że gracze w diaxie będą od razu padać na hita, a emeraldowym nie będzie już bił po 1 HP. Można jeszcze zmienić generyczny atak gigantusa na większy, co da większe obrażenia krytyczne.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-October-2020 12:51:24 przez ImHexa.)
28-October-2020 12:49:59
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #14
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Powiem tylko, że jestem również za zmianą shaprnessa dla Gigantusa. Smile
28-October-2020 12:56:54
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #15
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(27-October-2020 22:27:29)Kelly303 napisał(a):  Szafirową zbroję w przypadku kupna Wszechmogącego lub Archanioła, klasa nie jest warta swojej ceny

Po tym zdaniu to śmiechłem i whałem się czy czytać dalej...

(27-October-2020 22:27:29)Kelly303 napisał(a):  
(27-October-2020 22:17:54)ImHexa napisał(a):  I tak oto trafiliśmy na epicki impas. Ciekawe jest to, jak ilość graczy wpływa na siłę tych bossów. Dwa szatany nie są dużo bardziej problematyczne niż jeden, natomiast dwa giganty są w stanie wybić cała masę emeraldowych graczy. Przy czym, samotny gigant bez portalu jest totalnie bezużyteczny.
Problemem jest tutaj sumowanie się obrażeń, gdy wychodzą one poza 10 serc. Moją propozycją jest lekka zmiana sposobu zadawania obrażeń: zamiast bezwzględnej redukcji 6 serc w przypadku krowy czy 5.5 w przypadku giganta, zrobić tak:
Redukcja 4 serc + 8 serc zwykłego damage (przykład, do wyważenia). Skutek? Całkowite obrażenia podobne jak obecnie, ale masz większą szansę przeżyć. Dodam, że duża liczba gigantów i tak Cię zabije, więc "NERF" ten nie będzie zbyt op. Wtedy wieksze znaczenie będzie miała gra taktyczna, a nie bezmyślne kliknięcie w myszkę jak tylko zobaczysz gracza.
Innym pomysłem byłoby umożliwienie graczom nałożenia na zbroje enchantu blast protextion, ze zmianą w eksplozjach ("jeżeli gracz ma blast protextion, zadaj mniej obrażeń").

Powiem że nawet sensownie opisałeś tego "nerfa". A co do bum35 to powiem, że większość emeraldowych (w tym dobrych graczy) padała częściej od tych wybuchów niż gracze w diax secie czy w żelaznej.

Jak dla mnie to twoja zmyślona teoria, a nawet jeśli jest poparta jakimiś faktami to tylko dlatego że emeraldzi o których piszesz to no handy które pchają się na pierwszą linie ognia.

Tak jak wspomniał Bum enchant zbroi nie ma żadnego znaczenia przy custom dmg z explozji więc nie ma znaczenia czy zagrasz w smoczym secie czy emeraldowym.


Nerfa explozji oczywiscie ze nie bedzie bo jak wspomniał bum35 to jedna z podstawowych umiejętności niektórych klas, propozycje typu "daj wszechmogacemu/archaniolowi super odpornosci bo to drogie klasy" wywoluje u mnie smiech na twarzy, szczegolnie gdy raptem tydzientemu czesc osob ktora sie tu wypowiada chwalila masowy nerf/buff wojownikow (według niektórych lepszy balans) który miał polegać na osłabieniu wszecha/archanila i każdej klasy premium i zmocnienia klas bazowych, aby tylko skille ich odróżniały.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

29-October-2020 07:09:48
Znajdź wszystkie posty
W0lf1k Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 131
Dołączył: Jun 2020
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
W0lf1k

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #16
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Od tego jest gigant i krowa - nie masz do nich podchodzić jak do jakiejs magmy czy warlocka i pobic sie z nimi mieczem tylko musisz próbować zabijać je z dystansu. Gdyby te klasy dostały nerfa do obrazen nie nadawaly by sie do użytku gdyż.
Krowa - Eksplozja + Atomówka = około 7 - 7,5 serca
Gigant - Eksplozja = 4-4,5 serca (giganta łatwo zabić z dystansu dodam to odrazu)
Czyli to jest jedyne duo na zabicie ,,spoconych" graczy którzy mysla sobie ze moga podejsc kogo chca i nie padna a potem zdziwienie , rage , i płakanie że te bossy są do nerfa.

GOD BALANCE

[Obrazek: image.php?di=MBO1]
01-November-2020 21:30:39
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości