Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Autor Wiadomość
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
Lightbulb [Rozwiązane] Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Cześć. W tym wątku chciałbym przedstawić pewną propozycję, z którą większość graczy na serwerze się z nim zgodziła i ma ono duże znaczenie dla rozgrywki na WvsP III. Chodzi mi o to, że przez Szafirową zbroję w przypadku kupna Wszechmogącego lub Archanioła, klasa nie jest warta swojej ceny. Chodzi mi o to: Jeśli taki np. archanioł ma tę zbroję i ma 7/8 HP to krowa czy gigant ma taką klasę na hita, przez co nie da się grać taką klasą; a takich bosów na codzień jest wiele. Dlatego też proponuję zmniejszyć customowy damage tych eksplozji z 6 hp na 4 hp dla krowy, a dla giganta z 5.5 hp na 3.5 hp. Myślę że zyskały by nawet inne klasy, gdyż też nie będą padać tak szybko przez eksplozje. A taki nerf dla wybuchów u tych bosów był by dobry, a zabijać nimi jest na wiele sposobów. Potki, zwykłe pvp lub współpraca z innymi potworami.

PS. W takiej szafirowej zbroji ginięto bardzo często przez wybuch, a np ja w zrboji druida częściej przeżywałem wybuchuchy niż w zbroji Szafirowaej. Nawet patrząc na innych w diax setach przeżywali.

Wierzę że SzybkiBanan coś z tym zrobi, ponieważ myślę że byłaby to pozytywna zmiana w trybie. Pozdrawiam Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-October-2020 20:22:17 przez Kelly303.)
Oceny: Mikifon (+1), ImHexa (+1), M4rt0l1ni (+1), VaatuMF1 (+1)
27-October-2020 19:55:51
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
VaatuMF1 Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 72
Dołączył: Oct 2020
-7
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Vaatu

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Bardzo dobry pomysł. Gigant 4 hp eksplozją zabiera archom i wszechmogącemu.
A jeśli ktoś poszedł duo krowa + gigant to dosłownie nie da się przeżyć tego.
Oczywiście bez przesady ale tak z ochrone przed wybuchem I czy może II powinna mieć.

Tym bardziej że absorcja banana i rogu nie chroni przed wybuchem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-October-2020 20:59:54 przez VaatuMF1.)
27-October-2020 20:30:06
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Cytat:PS. W takiej szafirowej zbroji ginięto bardzo często przez wybuch, a np ja w zrboji druida częściej przeżywałem wybuchuchy niż w zbroji Szafirowaej. Nawet patrząc na innych w diax setach przeżywali.
Dmg od eksplozji czytaj (custom dmg) nie ma wpływu na to jaką zbroje nosimy(niestety :/). Więc nie zależnie, czy będziemy w diax secie prot20934813912 czy bez zbroi dostaniemy tyle samo dmg. Jeżeli chodzi o częste ginięcie od eksplozji jako emerald jest to normalne Tongue Eksplozje zadają kolosalne obrażenia, a w połączeniu dwóch postaci z wielkimi obrażeniami otrzymujemy pewnego fraga na JAKIMKOLWIEK wojowniku. Wiec to logiczne, że gracze używają tego na najlepszych - najczęściej emeraldowych.
Co do zmian obrażeń krowy oraz giganta - nie zgadzam się. Krowa i gigant są to bossy, które mają odstraszać graczy silnym uderzeniem, a w połączeniu krowa + gigant lub gigant + gigant mają stanowić trudną do rozbicia wojownikom twierdze. Obecnie sytuacja wygląda tak - widzisz giganta i masz z nim okazje 1v1 to możesz go śmiało bić jeśli masz róg, a on nie ma drogi ucieczki (portal edka/ucieknie do strefy). Ty masz potki bez cooldowna, a on jest teoretycznie bezbronny przez 20 sekund. Sytuacja z dwoma gigantami - podchodzisz jedynie jako archanioł używając księgi i liczysz, że giganty się nie zgrają i księga zdoła Cię wyleczyć. Inaczek kaput, giniesz.
Jak by wyglądała sytuacja po twoich sugerowanych zmianach?
Widzisz jednego giganta - nic się nie zmienia. Widzisz dwa giganty i możesz je z solować przy dogodnej sytuacji na rogu (brak możliwości ucieczki) przy założeniu, że masz potki leczenia. Dopiero trzy giganty stanowiły by zagrożenie, a jeszcze muszą się z grać i wybuchnąć w bliskim okresie czasu.

Podsumowując postacie takie jak krowy i giganty straciły, by swoją cechę główną na polu walki - potężne uderzenie i moc przełamania. A "najlepsi" gracze byli by jeszcze bardziej nieśmiertelni.

Cytat:Bardzo dobry pomysł. Gigant 4 hp eksplozją zabiera archom i wszechmogącemu.
A jeśli ktoś poszedł duo krowa + gigant to dosłownie nie da się przeżyć tego.
Oczywiście bez przesady ale tak z ochrone przed wybuchem I czy może II powinna mieć.
Jeżeli chodzi Ci o enchant Blast Protection to to odpada. Obrażenia zadawane przez eksplozje na serwerze to nie zwykłe minecraftowe eksplozje. Są one zadawane przez custom dmg. Czyli zupełnie inny rodzaj obrażeń. A enchant blast protection działa tylko na minecraftowe "deafultowe" eksplozje, np wybuch TNT, czy wybuch creeper'a (nie klasy na serwerze, a moba w mc).

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-October-2020 21:48:56 przez bum35.)
27-October-2020 21:28:51
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
I tak oto trafiliśmy na epicki impas. Ciekawe jest to, jak ilość graczy wpływa na siłę tych bossów. Dwa szatany nie są dużo bardziej problematyczne niż jeden, natomiast dwa giganty są w stanie wybić cała masę emeraldowych graczy. Przy czym, samotny gigant bez portalu jest totalnie bezużyteczny.
Problemem jest tutaj sumowanie się obrażeń, gdy wychodzą one poza 10 serc. Moją propozycją jest lekka zmiana sposobu zadawania obrażeń: zamiast bezwzględnej redukcji 6 serc w przypadku krowy czy 5.5 w przypadku giganta, zrobić tak:
Redukcja 4 serc + 8 serc zwykłego damage (przykład, do wyważenia). Skutek? Całkowite obrażenia podobne jak obecnie, ale masz większą szansę przeżyć. Dodam, że duża liczba gigantów i tak Cię zabije, więc "NERF" ten nie będzie zbyt op. Wtedy wieksze znaczenie będzie miała gra taktyczna, a nie bezmyślne kliknięcie w myszkę jak tylko zobaczysz gracza.
Innym pomysłem byłoby umożliwienie graczom nałożenia na zbroje enchantu blast protextion, ze zmianą w eksplozjach ("jeżeli gracz ma blast protextion, zadaj mniej obrażeń").

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-October-2020 22:18:18 przez ImHexa.)
27-October-2020 22:17:54
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(27-October-2020 22:17:54)ImHexa napisał(a):  I tak oto trafiliśmy na epicki impas. Ciekawe jest to, jak ilość graczy wpływa na siłę tych bossów. Dwa szatany nie są dużo bardziej problematyczne niż jeden, natomiast dwa giganty są w stanie wybić cała masę emeraldowych graczy. Przy czym, samotny gigant bez portalu jest totalnie bezużyteczny.
Problemem jest tutaj sumowanie się obrażeń, gdy wychodzą one poza 10 serc. Moją propozycją jest lekka zmiana sposobu zadawania obrażeń: zamiast bezwzględnej redukcji 6 serc w przypadku krowy czy 5.5 w przypadku giganta, zrobić tak:
Redukcja 4 serc + 8 serc zwykłego damage (przykład, do wyważenia). Skutek? Całkowite obrażenia podobne jak obecnie, ale masz większą szansę przeżyć. Dodam, że duża liczba gigantów i tak Cię zabije, więc "NERF" ten nie będzie zbyt op. Wtedy wieksze znaczenie będzie miała gra taktyczna, a nie bezmyślne kliknięcie w myszkę jak tylko zobaczysz gracza.
Innym pomysłem byłoby umożliwienie graczom nałożenia na zbroje enchantu blast protextion, ze zmianą w eksplozjach ("jeżeli gracz ma blast protextion, zadaj mniej obrażeń").

Powiem że nawet sensownie opisałeś tego "nerfa". A co do bum35 to powiem, że większość emeraldowych (w tym dobrych graczy) padała częściej od tych wybuchów niż gracze w diax secie czy w żelaznej.


"Eksplozje zadają kolosalne obrażenia, a w połączeniu dwóch postaci z wielkimi obrażeniami otrzymujemy pewnego fraga na JAKIMKOLWIEK wojowniku. Wiec to logiczne, że gracze używają tego na najlepszych - najczęściej emeraldowych." - bum35

Więc po to w tym wątku piszę o tym, żeby mniej zadawał by taki wybuch bo ty i kolega klikniecie sobie PPM i po graczu. Nieważne czy w emeraldowym secie czy w jakim, ale w końcu te wybuchy mogły by dostać lekkiego nerfa, ponieważ gra była by bardziej taktyczna a nie kliknięcie w mysz i gg. Lecz pragnę zauważyć, że comba gigant + gigant lub gigant + krowa bardzo często się pojawiają na trybie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-October-2020 22:36:20 przez Kelly303.)
27-October-2020 22:27:29
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(27-October-2020 22:17:54)ImHexa napisał(a):  Moją propozycją jest lekka zmiana sposobu zadawania obrażeń: zamiast bezwzględnej redukcji 6 serc w przypadku krowy czy 5.5 w przypadku giganta, zrobić tak:
Redukcja 4 serc + 8 serc zwykłego damage (przykład, do wyważenia). Skutek? Całkowite obrażenia podobne jak obecnie, ale masz większą szansę przeżyć.

Jeżeli dobrze rozumiem "4 serc + 8 serc" to się pomyliłeś i chodziło Ci o damage, a nie o serca. Ale czy przy otrzymywaniu dwóch różnych damage'ów gracz nie otrzyma tylko jednego rodzaju dmg? Bo z tego co mi wiadomo to w mc jest pewne ograniczenie co do hit per tick, czy coś takiego. Czyli ograniczenie co do ilości możliwych uderzeń naszej postaci.

Cytat:Więc po to w tym wątku piszę o tym, żeby mniej zadawał by taki wybuch bo ty i kolega klikniecie sobie PPM i po graczu. Nieważne czy w emeraldowym secie czy w jakim, ale w końcu te wybuchy mogły by dostać lekkiego nerfa, ponieważ gra była by bardziej taktyczna a nie kliknięcie w mysz i gg. Lecz pragnę zauważyć, że comba gigant + gigant lub gigant + krowa bardzo często się pojawiają na trybie.
WvsP jest grą typu atak obrona. Wojownicy mają za zadanie obronienie świątyń i to aż trzech. Wiadomo, że w grach typu obrona atak strona broniąca ma (a przynajmniej powinna) łatwiej, bo to strona atakująca ma za zadanie wykonać pierwszy ruch. A do pierwszego ruchu po stronie atakującej potrzebne są postacie przełamania, takimi postaciami właśnie są gigant oraz krowa. Więc dwa giganty, które stoją przy świątyni, abyś nie mógł sobie podlecieć archaniolem na elytrze i sfarmić zwykłe moby nie są taktycznym rozwiązaniem? Bo jeżeli nie dwa giganty to kto ma powstrzymać nieśmiertelnych archaniołów, którzy przemieszczają się po mapie z prędkością światła? Żaden inny boss tego Ci nie zapewni (po za jeszcze rycerzem, którego pewnie też bardzo wszyscy lubicie Wink ).
Oczywiście nie mówię, że 5 takich gigantów to nie problem, bo w takiej sytuacji nerf byłby wymagany. Ale każdy boss razy X stanowi większą siłę. Więc nie tędy droga imo. Na trybie zdecydowanie przydał by się jakiś ogranicznik co do ilości posiadania tej samej profesji w tym samym czasię. Szczególnie teraz gdy na trybie liczba graczy osiąga 30'dziestu online. Ale to już temat na osobny wątek.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-October-2020 23:26:50 przez bum35.)
27-October-2020 22:36:58
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a):  Jeżeli dobrze rozumiem "4 serc + 8 serc" to się pomyliłeś i chodziło Ci o damage, a nie o serca. Ale czy przy otrzymywaniu dwóch różnych damage'ów gracz nie otrzyma tylko jednego rodzaju dmg? Bo z tego co mi wiadomo to w mc jest pewne ograniczenie co do hit per tick, czy coś takiego. Czyli ograniczenie co do ilości możliwych uderzeń naszej postaci.
Nie, jeśli wymusisz redukcję HP gracza, Minecraft nie wykryje tego jako zwykłe obrażenia. Jeszcze to przetestuję, ale jestem praktycznie pewien.

(27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a):  Więc dwa giganty, które stoją przy świątyni, abyś nie mógł sobie podlecieć archaniolem na elytrze i sfarmić zwykłe moby nie są taktycznym rozwiązaniem? Bo jeżeli nie dwa giganty to kto ma powstrzymać nieśmiertelnych archaniołów, którzy przemieszczają się po mapie z prędkością światła?
Jeśli dochodzi do tego, że archanioła mogą zabić jedynie combo zabierające łącznie 20+ HP, znaczy to, iż
a) klasa jest za mocna
b) inne ataki bossów są za słabe
Na trybie mamy całe mnóstwo różnorodnych umiejętności, od trujących lasek do ataków dementora, i powinno dziwić, że archanioł może zginąć tylko od połączonych eksplozji.
Zauważcie, że sama krowa, atakując z zaskoczenia obitego gracza jest w stanie zabić go równie skutecznie co pięć gigantów walących go na twarz, a stopień użycia skilla jest nieporównanie większy Wink Więc nie jest tak, jak mówisz, że MUSZĄ być 2 giganty, żeby potwory mogły coś zrobić. Prowadzą po prostu do nieprzyjemnych sytuacji, kiedy nawet gracz na eliksirze nie może wejść do świątyni, więc staje gdzieś ponad nią (np. na mapie WężowaTwierdza) i strzela w potwory czym tylko się da.

(27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a):  Ale każdy boss razy X stanowi większą siłę. Więc nie tędy droga imo. Na trybie zdecydowanie przydał by się jakiś ogranicznik co do ilości posiadania tej samej profesji w tym samym czasię. Szczególnie teraz gdy na trybie liczba graczy osiąga 30'dziestu online. Ale to już temat na osobny wątek.
Czy boisz się trzech herobrine'ów (bossów za 30k)? Bo ja nie. Nie biją prawie nic. Multi-krowy/giganty natomiast są prawie nie do powstrzymania. Nooba-krowę możesz sprowokować do eksplozji, a potem zająć się samym gigantem, ale takich graczy jest niewiele. Większość bossów to ogarnięci gracze, którzy nie pozwolą się zbaitować, tylko poczekają, aż będziesz w zasięgu eksplozji, i na pewno zginiesz.
Co do ograniczenia ilości bossów, to nie tędy droga. Doprowadzi to tylko do niepotrzebnych kłótni "ja chciałem zagrać a ty mi wszedłeś i ja nie mogę grać!!!".
28-October-2020 09:14:10
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
Dodam też od siebie, że skoro WvsP to gra atak i obrona, to musi też być coś co broni tych wojowników, czyli zbroja, z których w nieważne w jakiej to i tak się padnie. W przypadku archaioła z elytrą, tu już nie ważne kto jakiego ma skilla, ale nawet NAJLEPSI jak mają ok. 7HP to nawet nie zdążą uciec przed taką krową, która niedość że ma zamocną siłę wybuchu to jeszcze ZASIĘG, przez którego nie zdążysz nawet wylecieć elytrą. Poza tym mimo iż wszelkie eksplozje dostały nerfa, to zauważ że było jeszcze to przed zamianą zbrój, i dzisiaj one inaczej działają, więc nerfy znowu by się przydały dla wybuchów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-October-2020 09:42:17 przez Kelly303.)
28-October-2020 09:40:28
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
(28-October-2020 09:40:28)Kelly303 napisał(a):  Dodam też od siebie, że skoro WvsP to gra atak i obrona, to musi też być coś co broni tych wojowników, czyli zbroja, z których w szafirowej gracze częściej padają od krowy niż gracze w diaxach. Tu już nie ważne kto jakiego ma skilla, ale nawet NAJLEPSI jak mają ok. 7HP to nawet nie zdążą uciec przed taką krową, która niedość że ma zamocną siłę wybuchy to jeszcze ZASIĘG, przez którego nie zdążysz nawet wylecieć elytrą. Poza tym mimo iż wszelkie eksplozje dostały nerfa, to zauważ że było jeszcze to przed zamianą zbrój, i dzisiaj one inaczej działają, więc nerfy znowu by się przydały dla wybuchów.

Jeśli mają mało HP to ich problem, w wątku chodziło o sytuacje, kiedy wybucha krowa+gigant i nie masz szans przeżyć, niezależnie od zbroi i efektów. Problemem jest sumowanie się obrażeń, tym bardziej że jeśli jakiś gracz ma mało HP, to powinien uciec i się wyleczyć, a nie tryhardować i na końcu zginąć od krowy. Taką sytuację całkowicie rozumiem, archanioł nie powinien być nieśmiertelny.
Jedna krowa jest całkowicie w porządku. Mając full HP nigdy Cię nie zabije, dlatego musisz uważać a nie pchać się na pałę do świątyni. Gorzej z samotnym gigantem. Tutaj winny jest jego hitbox - giganta można bez problemu strefować, bo bijemy go z większej odległości, niż on może uderzyć nas (taki 'reach' Wink ). W przypadku nerfa eksplozji, powinien zostać zbuffowany gigantus, gdyż po buffie setów bije on zbyt mało, a trafić nim kogoś ciężko. Myślałem też nad dodatkowym skillem dla giganta, umożliwiającym odepchnięcie przeciwników.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-October-2020 09:48:26 przez ImHexa.)
28-October-2020 09:42:37
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Ochrona przed wybuchem dla zbroi WvsP III
"Jeśli mają mało HP to ich problem, w wątku chodziło o sytuacje, kiedy wybucha krowa+gigant i nie masz szans przeżyć, niezależnie od zbroi i efektów. Problemem jest sumowanie się obrażeń, tym bardziej że jeśli jakiś gracz ma mało HP, to powinien uciec i się wyleczyć, a nie tryhardować i na końcu zginąć od krowy."

Jeśli chodzi o wyleczenie się, to mówię właśnie że nawet nie zdążysz uciec, bo taka krowa jednym przyciskiem sobie wybuchnie, a ty nie zdążysz się wyleczyć. MOŻE jeszcze ma szanse archanioł wyleczyć się z Księgi oczyszczenia, ale dopiero gdy użyje w idealnym momencie żeby regeneracja zdążyła ciebie zregenerować.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-October-2020 09:45:38 przez Kelly303.)
28-October-2020 09:45:26
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości