(28-October-2020 09:14:10)ImHexa napisał(a): (27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a): Więc dwa giganty, które stoją przy świątyni, abyś nie mógł sobie podlecieć archaniolem na elytrze i sfarmić zwykłe moby nie są taktycznym rozwiązaniem? Bo jeżeli nie dwa giganty to kto ma powstrzymać nieśmiertelnych archaniołów, którzy przemieszczają się po mapie z prędkością światła?
Jeśli dochodzi do tego, że archanioła mogą zabić jedynie combo zabierające łącznie 20+ HP, znaczy to, iż
a) klasa jest za mocna
b) inne ataki bossów są za słabe
Na trybie mamy całe mnóstwo różnorodnych umiejętności, od trujących lasek do ataków dementora, i powinno dziwić, że archanioł może zginąć tylko od połączonych eksplozji.
"archanioła mogą zabić jedynie combo zabierające łącznie 20+ HP" gdy stosuję tak zwaną taktykę na reset niszczenia św (przynajmniej ja tak to sobie nazywam), czyli używa ataków obszarowych (pioruny/młot thora), aby zadać obrażenia potworom. Gdy gracze otrzymają obrażenia dostaną knocka co skutkuje przerwaniem procesu niszczenia kawałka świątyni. Przy dobrze obitych mobach może zrobić multikilla z piorunów.
A dlaczego w takim przypadku archa można zabić przy użyciu takiego comba? A no dlatego, że nie ma innych postaci do zdania takiej ilości dmg w tak krótkim czasie. Ale czy to znaczy, że archa da się zabić tylko przy użyciu krowy/giganta/rycerza? Absolutnie nie. W teorii każda postać może zabić każdą postać. Zależy to tylko od tego jak dany gracz to rozegra.
(28-October-2020 09:14:10)ImHexa napisał(a): (27-October-2020 22:36:58)bum35 napisał(a): Ale każdy boss razy X stanowi większą siłę. Więc nie tędy droga imo. Na trybie zdecydowanie przydał by się jakiś ogranicznik co do ilości posiadania tej samej profesji w tym samym czasię. Szczególnie teraz gdy na trybie liczba graczy osiąga 30'dziestu online. Ale to już temat na osobny wątek.
Czy boisz się trzech herobrine'ów (bossów za 30k)? Bo ja nie. Nie biją prawie nic. Multi-krowy/giganty natomiast są prawie nie do powstrzymania. Nooba-krowę możesz sprowokować do eksplozji, a potem zająć się samym gigantem, ale takich graczy jest niewiele. Większość bossów to ogarnięci gracze, którzy nie pozwolą się zbaitować, tylko poczekają, aż będziesz w zasięgu eksplozji, i na pewno zginiesz.
Co do ograniczenia ilości bossów, to nie tędy droga. Doprowadzi to tylko do niepotrzebnych kłótni "ja chciałem zagrać a ty mi wszedłeś i ja nie mogę grać!!!".
Herobrine akurat tu jest bardzo złym przykładem, ponieważ jego główną bronią są potki, które zadają 0,5 hp graczom w zbrojach o wysokim enchancie protection (czytaj arch/wszech/hefaj oraz vip'y). I jest to postać przeznaczona do walczenia z graczami w diax setach ze względu na kolosalne obrażenia (dla graczy w diax setach - prot 0) oraz klasa posiada słabą wytrzymałość, aby walczyć przeciwko lepszym, gdzie większość zapewne ma berło.
Co do baitowania to ostatnio "odkryłem" nowy sposób na robienie tego - pokazanie się takim dwóm gigantom i uciekanie z nimi zdala od świątyni(na piechotę). Gdy odejdzie się z nimi dość daleko wyłączamy portal i na elytrze/double jumpie wracamy do świątyni gdzie nie ma gigantów
Niby takie proste, a nie widziałem, aby ktoś na serwerze wcześniej z tego korzystał. Oczywiście trzeba zachować pewien dystans pomiędzy gigantami, aby nas nie zabiły.
Jeśli chodzi o temat ograniczenia, to można by zrobić jakiś przemyślany system kolejki - przed wybraniem bossa zaklepujesz kolejkę, lecz gdy zginiesz jakim kolwiek potworem to kolejka Ci mija(abyś nie trzymał cały czas jednego slota w kolejce) - taki pomysł na szybko, ale jak pisałem - temat na osobny wątek.
(28-October-2020 09:42:37)ImHexa napisał(a): Jeśli mają mało HP to ich problem, w wątku chodziło o sytuacje, kiedy wybucha krowa+gigant i nie masz szans przeżyć, niezależnie od zbroi i efektów. Problemem jest sumowanie się obrażeń, tym bardziej że jeśli jakiś gracz ma mało HP, to powinien uciec i się wyleczyć, a nie tryhardować i na końcu zginąć od krowy. Taką sytuację całkowicie rozumiem, archanioł nie powinien być nieśmiertelny.
Jedna krowa jest całkowicie w porządku. Mając full HP nigdy Cię nie zabije, dlatego musisz uważać a nie pchać się na pałę do świątyni. Gorzej z samotnym gigantem. Tutaj winny jest jego hitbox - giganta można bez problemu strefować, bo bijemy go z większej odległości, niż on może uderzyć nas (taki 'reach' ).
Tutaj jedynie co mogę powiedzieć to
+1
(28-October-2020 09:42:37)ImHexa napisał(a): W przypadku nerfa eksplozji, powinien zostać zbuffowany gigantus, gdyż po buffie setów bije on zbyt mało, a trafić nim kogoś ciężko. Myślałem też nad dodatkowym skillem dla giganta, umożliwiającym odepchnięcie przeciwników.
A może by tak to usunąć z niego sharpness III i dodać gigantowi stałą siłę 1, która sprawi, że deafultowy dmg broni będzie wynosił 10(zamiast 9) oraz gracze w emeraldowej zbroi będą otrzymywać jeszcze większe obrażenia, niż diaxowi. A to ze względu na brak armour thougness, który redukował by "większe obrażenia"(czytaj dmg od efektu siły oraz obrażeń krytycznych)
[/quote]