MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Vortex
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Potwory mają odporność na ogień a punch... Po co?
(08-May-2020 17:31:15)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Potwory mają odporność na ogień a punch... Po co?


hmm no to może odjecie im odporności albo jakies inne buffy dla luku? np. szybsze naciąganie. no trzeba by było pomyslec
Zdjęcie odporności by było zbyt potężne, szybsze naciąganie mogłoby być ale bardziej to bym znerfil bossy niż buffowal wojowników.

Wolę grać jako potwór, ale nie podoba mi się to, że bossy robią wszystko za inne potwory, możnaby było zastąpić te potki jakimiś skillami które zadają troszkę mniejsze obrażenia.
(08-May-2020 17:59:40)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Zdjęcie odporności by było zbyt potężne, szybsze naciąganie mogłoby być ale bardziej to bym znerfil bossy niż buffowal wojowników.

Wolę grać jako potwór, ale nie podoba mi się to, że bossy robią wszystko za inne potwory, możnaby było zastąpić te potki jakimiś skillami które zadają troszkę mniejsze obrażenia.


no to do bossow to się nie mieszam bo zadnego nie mam
boskie powinny być dodatkiem do gry, każdy się chyba z tym zgodzi, obecnie to bardziej jest tak, że bez (pewnych) boskich to grać nie możesz, nie chodzi o nerfienie wszystkich boskich, ale tych, które dają za dużo.

Łuk na wvsp 1 miał power 10 i flame, a na wvsp2 miał power 7 oraz jakiś efekt przy trafieniu, mining fatigue bodajże, obecny jest dużo słabszy.
@up
Łuk na dwójce dawał slowness.
Wg mnie lepszym pomysłem niż nerfienie obrażeń Vortexa byłoby dodanie szansy na zaliczenie bądź nie zaliczenie killa.
Uważam, że ograniczyłoby to sytuacje, w których gracz z setem VIP bezmyślnie wbija się w grupę potworów (w late game), klika losowo vortexem, już ma szał, wtedy młot i 10+ killi za darmo. A nuż Vortex nie zaliczy killa?
Nerfienie obrażeń spowoduje tylko, że Vortex w niektórych sytuacjach będzie useless (ktoś wspominał o zabiciu szkieleta, który atakuje nas z x kratek). Bardziej opłacalnym byłoby zwiększenie cooldownu na kulę... Może chociaż odrobinę ograniczyłoby to farmienie biednych potworów przez pierwsze 15-20 minut gry. Miałyby wtedy większą szansę dojść do murów i cokolwiek zrobić.
Spowolnienie kulki również mogłoby pomóc. Jest wtedy szansa na uniknięcie strzału, troszkę łatwiej jest również odbić go w atakującego.
A propos... Kulkę magmy przydałoby się przyspieszyć, bo w obecnym stanie prawdopodobieństwo trafienia nią kogoś graniczy z cudem, szczególnie z większej odległości.
(08-May-2020 18:42:22)ImHexa napisał(a): [ -> ]@up
Łuk na dwójce dawał slowness.
Wg mnie lepszym pomysłem niż nerfienie obrażeń Vortexa byłoby dodanie szansy na zaliczenie bądź nie zaliczenie killa.
Uważam, że ograniczyłoby to sytuacje, w których gracz z setem VIP bezmyślnie wbija się w grupę potworów (w late game), klika losowo vortexem, już ma szał, wtedy młot i 10+ killi za darmo. A nuż Vortex nie zaliczy killa?
Nerfienie obrażeń spowoduje tylko, że Vortex w niektórych sytuacjach będzie useless (ktoś wspominał o zabiciu szkieleta, który atakuje nas z x kratek). Bardziej opłacalnym byłoby zwiększenie cooldownu na kulę... Może chociaż odrobinę ograniczyłoby to farmienie biednych potworów przez pierwsze 15-20 minut gry. Miałyby wtedy większą szansę dojść do murów i cokolwiek zrobić.
Spowolnienie kulki również mogłoby pomóc. Jest wtedy szansa na uniknięcie strzału, troszkę łatwiej jest również odbić go w atakującego.
A propos... Kulkę magmy przydałoby się przyspieszyć, bo w obecnym stanie prawdopodobieństwo trafienia nią kogoś graniczy z cudem, szczególnie z większej odległości.








ja bym np. zwiekszyl cooldown vorta i zbuffil luk żeby był taki jak na 1/2
Co do łuku, to prawda. Na jedynce, o ile pamiętam, zabijał on często na jeden strzał, przy czym trafienie z łuku jest dużo trudniejsze niż z Vortexa, i jest on zdecydowanie mniej skuteczny z bliska.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Skończcie ten temat, kula vortexa była za silna i w końcu musiała dostać nerfa, który jak dla mnie jest na plus. To nie fair, że mob ginął na hita, w dodatku jak leciały na niego 5kul. Większość bossów też było na 2 hity z vortexa.
Obecnie jest dobrze i nie ma co zmieniać, chcecie zabijać na hita to kupcie se kapłana, który ma ognistą kulę i strzelajcie kulą z vortexa i z kapłana w jednego moba.
oczywiscie ksen423 napiszmy caly serwer od nowa tylko po to by ci vortexa nie znerfic, twoje sugestie i propozycje sa komiczne...
zasluzony nerf zostal dodany i nic tego nie zmieni, podstawowa funkcja vortexa jest ucieczka, juz predzej 5 dodatkowych sekund zostanie dodanych do cooldowna wysokeigo podskoku (boga/hero i innych) niz cokolwiek zmieni sie w vortexie.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie