Na blisko można użyć berła czy jak to tam się nazywało albo po prostu miecza, a na daleko ma się łuk. Vortex powinien być różdżką na średnią odległość, a nie na każdą. Vortex obecnie to połączenie 3 przedmiotów - łuku, miecza i wysokiego podskoku. Trzeba też popatrzeć na to, że istnienie łuku wiary przy vortexie też jest bez sensu, bo łuk trzeba naciągnąć i przycelowac i do tego nie zabija na hita a Vortex to raz się kliknie i po problemie.
już powinien miec obrazenia mniejsze o 40%

To już mobka nie zabije na hita?
(08-May-2020 17:11:31)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Na szczęście tak.
No to teraz tacy gracze jak ja musza kupować np. mlot Thora żeby wgl zabijac? no to fajnie
Nie rozumiesz, że Vortex był zbyt potężny? Brał wszystko na strzała i jeszcze umożliwiał ucieczkę co 10 sekund, prędzej czy później i tak by miał nerfa...
(08-May-2020 17:24:07)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Nie rozumiesz, że Vortex był zbyt potężny? Brał wszystko na strzała i jeszcze umożliwiał ucieczkę co 10 sekund, prędzej czy później i tak by miał nerfa...
ja bym dal jakies znerfienie ucieczki/ powiększenie cooldownu na 15 sek albo nawet więcej
Boskie powinny być podobne do siebie, a tak to popatrz na biedny łuk który w porównaniu do vortexu jest useless.
(08-May-2020 17:28:30)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Boskie powinny być podobne do siebie, a tak to popatrz na biedny łuk który w porównaniu do vortexu jest useless.
Mozeee dodanie do luku odrzutu, podpalonych strzal, itd.