Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
|
Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft Serwery MinecraftWitaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas Lista Serwerów Minecraft Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów: - Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
- Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
- Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
- Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
- Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
- Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
- Spersonalizuj swój prywatny profil,
- Uczestnicz w forumowych konkursach,
- Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami! | | |
Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Rozwiązane] Rebalans Run Maga
|
Autor |
Wiadomość |
LordofLanzarote
Autorytet
Liczba postów: 930
Dołączył: Jun 2019
154
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: cisowystarzec
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
|
[Rozwiązane] Rebalans Run Maga
Witam RPGowych,
W tym wątku chciałbym poruszyć temat run maga które powinny dostać zmiane dmg, wedlug ciezkosci uzytku i przeznaczenia jakie powinny mieć.
Dlaczego powinna być zmiana ?
I. Wiekszosc magow nagminnie korzysta z runy ognistego kregu ponieważ strasznie łatwo nim trafić i zadaje największe obrażenia.
II, Przez powyzsze nagminne stosowanie kregu, znacznie zmniejsza sie roznorodnosc uzywanych przez magow czarow przez co wiekszosc w ogole nie uzywa np trujacej chmury lub piekielnej fali po po prostu niezbyt sa uzyteczne.
III. Brak skilla w uzyciu, mowie tu o walce z najciezszymi bossami, ktore w wiekszosci sa bardzo szybkie. Wiekszosc klas musi sie odwrocic i w nie strzelic, trafic a zrobić to kregiem/chmura jest starsznie łatwo, a gdy to tego jeszcze krag posiada najwiekszy dmg to tak naprawde diablo lege boss robi sie posmiewiskiem przy takowym magu.
Sugerowana Zmiana (dla kazdego poziomu run maga):
Fala +20% dmg
Kula +20% dmg
Wiazka - bez zmian
Krag -35% dmg
Chmura -35% dmg
Po przeliczeniach % (zaokraglone polowki itd do liczb calkowitych) dla najważniejszych dla run gier (wysokopoziomowych) wychodzi:
Runy V:
- Fala = 216-300
- Kula = 180-240
- Wiazka = 150-200
- Krag = 130-195
- Chmura = 104-143
Runy VI:
- Fala = 300-336
- Kula = brak danych (niestety nie udalo mi sie dopasc screnna kuli VI)
- Wiazka = 250-320
- Krag = 178-228
- Chmura = 150-176
Jak widać po powyższych buffach fala w końcu mogłaby zostać runą docenioną i słusznie ponieważ strasznie wolno leci, kula zapewne służaby nadal na dlugie dystanse ale sprawowalaby się troszke lepiej niż poprzednio, wiazka zapewne pozstalaby do zabicia paru wrogow na wieksza odleglosc, natomiast runy obszarowe raczej bylyby uzywane czesciej zgodnie z przeznaczeniem czyli pod armie.
Wiem, że zmiany mogą się wydawać kontrowersyjne i krzywdzące, ale sądze
iż pozytywnie by to wpłynęło na różnorodność używanych czarów przez magów, a także
lekko podnioslaby wymaganego skilla do dobrego grania nim na np. epic/lege bossy
Niech powstanie potęga łuku i przebije serce Lodowego Mefisto
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-October-2021 00:38:25 przez LordofLanzarote.)
|
|
Oceny: | |
11-October-2021 00:16:49 |
|
Admin
Właściciel
Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: SzybkiBanan
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
|
RE: Rebalans Run Maga
Cos tam przerobie ale po swojemu
Na poczatek publicznie:
CHMURA I
5 do 10
CHMURA VI
230 do 270
KRAG I
5 do 10
KRAG VI
270 do 350
FALA I
8 do 15
FALA VI
250 do 280
WIAZKA I
5 do 12
WIAZKA VI
250 do 320
tak wygladaly zakresy dla run obecnie, faktycznie krag i chmure oslabie, wzgledem wiazki bo argument ze krag/chmura to najprostsze do uzywania runy a zadaja najwiekszy dmg i sa obszarowe jest bardzo sensowny, co juz omawialem na ostatnim streamie ktory robilem na discordzie.
Chmure i Krag juz znerfie (na glownym rpgu) o 30%~
Kula zostaje bez zmian natomiast fala faktycnzie moze dostac bonus (bo jest wolniejsza od wiazki)
Akutualnie krag zmniejszony na 6 poziomie z 270-350 do 190-240 (runy na poziomie I, II, III bez zmian, runy od IV DO VI znerfione)
chmura zmniejszona na 6 poziomie z 230-270 do 210-220 (runy na poziomie I, II, III bez zmian, runy od IV DO VI znerfione)
Wiazka na poziomie 6 z 250-320 podkrecona do 270-350 (dmg jak dawny krag ognia) - wiazka tez dostala bufa na kazdym Poziomie od I do VI
Fireball pozostaje bez zmian - zmiany wprowadzone - beda widoczne od jutra.
Aktualnie chmura od okregu rozni sie tym ze okreg ma wiekszy zakres obrazen minimalnych i maxymalnych, natomiast chmura ma bardzo srednie obrazenia.
Co to znaczy?
Ze przy takim samym buildzie CHMURA Uderzy DMG za w zakresie 100-110 natomiast krag uderzy za 80-130 - na dluzszy dystans to samo jednak inaczej, jesli chcecie aby te runy jeszcze cos roznilo to mozecie zaproponowac.
|
|
Oceny: | |
11-October-2021 20:24:17 |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości