Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Rebalans Run Maga
Autor Wiadomość
LordofLanzarote Offline
Autorytet
********

Liczba postów: 930
Dołączył: Jun 2019
154
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
cisowystarzec

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Rebalans Run Maga
Witam RPGowych,

W tym wątku chciałbym poruszyć temat run maga które powinny dostać zmiane dmg, wedlug ciezkosci uzytku i przeznaczenia jakie powinny mieć.

Dlaczego powinna być zmiana ?


I. Wiekszosc magow nagminnie korzysta z runy ognistego kregu ponieważ strasznie łatwo nim trafić i zadaje największe obrażenia.

II, Przez powyzsze nagminne stosowanie kregu, znacznie zmniejsza sie roznorodnosc uzywanych przez magow czarow przez co wiekszosc w ogole nie uzywa np trujacej chmury lub piekielnej fali po po prostu niezbyt sa uzyteczne.

III. Brak skilla w uzyciu, mowie tu o walce z najciezszymi bossami, ktore w wiekszosci sa bardzo szybkie. Wiekszosc klas musi sie odwrocic i w nie strzelic, trafic a zrobić to kregiem/chmura jest starsznie łatwo, a gdy to tego jeszcze krag posiada najwiekszy dmg to tak naprawde diablo lege boss robi sie posmiewiskiem przy takowym magu.

Sugerowana Zmiana (dla kazdego poziomu run maga):

Fala +20% dmg
Kula +20% dmg
Wiazka - bez zmian
Krag -35% dmg
Chmura -35% dmg

Po przeliczeniach % (zaokraglone polowki itd do liczb calkowitych) dla najważniejszych dla run gier (wysokopoziomowych) wychodzi:

Runy V:
- Fala = 216-300
- Kula = 180-240
- Wiazka = 150-200
- Krag = 130-195
- Chmura = 104-143

Runy VI:
- Fala = 300-336
- Kula = brak danych (niestety nie udalo mi sie dopasc screnna kuli VI)
- Wiazka = 250-320
- Krag = 178-228
- Chmura = 150-176

Jak widać po powyższych buffach fala w końcu mogłaby zostać runą docenioną i słusznie ponieważ strasznie wolno leci, kula zapewne służaby nadal na dlugie dystanse ale sprawowalaby się troszke lepiej niż poprzednio, wiazka zapewne pozstalaby do zabicia paru wrogow na wieksza odleglosc, natomiast runy obszarowe raczej bylyby uzywane czesciej zgodnie z przeznaczeniem czyli pod armie.

Wiem, że zmiany mogą się wydawać kontrowersyjne i krzywdzące, ale sądze
iż pozytywnie by to wpłynęło na różnorodność używanych czarów przez magów, a także
lekko podnioslaby wymaganego skilla do dobrego grania nim na np. epic/lege bossy

[Obrazek: 69fa481f65fdbb4bb793f428cfa721b8.jpg]

Niech powstanie potęga łuku i przebije serce Lodowego Mefisto
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-October-2021 00:38:25 przez LordofLanzarote.)
11-October-2021 00:16:49
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Monster Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 254
Dołączył: Mar 2021
57
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Tajemiczy

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Rebalans Run Maga
Jestem na nie, ponieważ każdy gracz gra klasa jaką chce a nawet jeżeli gra magiem to se używa runy jakiej chce, na live u banana było spomniane o 2 nowych klasach i jedynie o zamiania runy strzelca na inną.
11-October-2021 07:50:26
Znajdź wszystkie posty
Kendal555 Offline
Majestatyczny No Life
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Feb 2020
56
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Kendal555/N3ECRO

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Rebalans Run Maga
Jeżeli kogoś to interesuje to już wstępnie na discordzie rozmawialiśmy z bananem na temat run i raczej krąg będzie miał nieco mniejszy dmg

Druga rodzinka Tongue
[Obrazek: image.php?di=NI6X]
11-October-2021 08:59:02
Znajdź wszystkie posty
Admin Online
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #4
RE: Rebalans Run Maga
Cos tam przerobie ale po swojemu


Na poczatek publicznie:



CHMURA I
5 do 10
CHMURA VI
230 do 270

KRAG I
5 do 10
KRAG VI
270 do 350

FALA I
8 do 15
FALA VI
250 do 280


WIAZKA I
5 do 12
WIAZKA VI
250 do 320



tak wygladaly zakresy dla run obecnie, faktycznie krag i chmure oslabie, wzgledem wiazki bo argument ze krag/chmura to najprostsze do uzywania runy a zadaja najwiekszy dmg i sa obszarowe jest bardzo sensowny, co juz omawialem na ostatnim streamie ktory robilem na discordzie.

Chmure i Krag juz znerfie (na glownym rpgu) o 30%~

Kula zostaje bez zmian natomiast fala faktycnzie moze dostac bonus (bo jest wolniejsza od wiazki)

Akutualnie krag zmniejszony na 6 poziomie z 270-350 do 190-240 (runy na poziomie I, II, III bez zmian, runy od IV DO VI znerfione)
chmura zmniejszona na 6 poziomie z 230-270 do 210-220 (runy na poziomie I, II, III bez zmian, runy od IV DO VI znerfione)

Wiazka na poziomie 6 z 250-320 podkrecona do 270-350 (dmg jak dawny krag ognia) - wiazka tez dostala bufa na kazdym Poziomie od I do VI

Fireball pozostaje bez zmian - zmiany wprowadzone - beda widoczne od jutra.

Aktualnie chmura od okregu rozni sie tym ze okreg ma wiekszy zakres obrazen minimalnych i maxymalnych, natomiast chmura ma bardzo srednie obrazenia.
Co to znaczy?

Ze przy takim samym buildzie CHMURA Uderzy DMG za w zakresie 100-110 natomiast krag uderzy za 80-130 - na dluzszy dystans to samo jednak inaczej, jesli chcecie aby te runy jeszcze cos roznilo to mozecie zaproponowac.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

11-October-2021 20:24:17
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości