Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] RPG - Update - Zamki Klanów
Autor Wiadomość
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #1
[Rozwiązane] RPG - Update - Zamki Klanów
Heja,

jak wiecie planuej wprowadzic upgrade dla klanow który wprowadzi parę ciekawych rzeczy

1) Zostana wprowadzone portfele klanow - beda one takim skarbcem klanu do ktorego kazdy czlonek klanu bedzie mogl wlozyc swoje pieniadze, wyplacic ich sie nigdy nie bedzie dalo ani przez czlonka ani przez lidera, pieniadze ktore beda w portfelach klanu bedzie mozna przeznaczyc na zakup dzialki klanowej oraz jej rozwoj.


2) pojawi sie nowa mapa na ktorej bedzie znajdowac sie 5-6 dzialek ktore beda mogly zostac zakupione przez klany


3) na kazdej dzialce pojawi sie okolo 8-9 obiektow ktore beda mogly byc rozwijane, kazdy obiekt bedzie mogl posiadac 5 poziomow i bedzie mogl byc rozwijany osobno


4) na nowej mapie mozna byloby wprowadzic wojny klanow ktore aktualnie przebiegaly na warzone - jesli macie propozycje jak takie wojny mialyby wygladac zeby bylo to bardziej sensowne zapraszam do propozycji.

5) polecam dobrym graczom zakladac wlasne klany i byc ich liderami a nie wszystkim leciec do jednego - na pewno lider klanu w jakis sposob bedzie wyrozniany wiec to dodatkowy fejm dla niego - i od razu zaznaczam zadnych zastepcow liderow czy innych nizszych rang nigdy nie bedzie.



i teraz czas na rozkminki na temat obiektow i tego co moga one dawac, na pewno nie chce aby dawały zwiększone obrażenia czy parametry typu zrecznosc, sila, odrponrosc na dmg i innego tego typu statusy, jesli macie jakies propozycje to mozecie zarzucic - bonusy wynikajace z rozbudowy obiektow beda przyslugiwac wszystkim czlonkom klanu, dla kilku mam zastosowanie dla pozostalych mozecie sami zaproponowac.

Obiekty na działce klanowej


1) Zamek - Jego rozwój byłby niezbędny aby móc rozwijać inne obiekty do tego samego poziomu, czyli np jeśli mamy zamek na poziomie 2 to wszystkie inne obiekty typu kowal/magazyn też mogą być maksymalnie poziomu 2.


2) Mury
Propozycja:
Może wprowadzić ilość ŻYCIA dla murów i podczas wojny klanów będzie można zaatakować czyiś zamek niszcząc jego mury, wojny klanów odbywałyby się np raz dziennie o jakiejś godzinie. Można wymyślić co miałoby się dziać jeśli jakaś drużyna rozwali mur i w jaki ewentualny sposób można byłoby go naprawiać.

3) Portal

4) Drzewo zycia - może pozwoli zregenerować szybko mane jeśli ktoś jest w poblizu?
powiedzmy jeśli jest:
1 poziom to regeneruje co 10 sek dodatkowe 5 pkt
2 poziom to regeneruje co 10 sek dodatkowe 10 pkt
3 poziom to regeneruje co 10 sek dodatkowe 15 pkt
4 poziom to regeneruje co 10 sek dodatkowe 25 pkt
5 poziom to regeneruje co 10 sek dodatkowe 50 pkt

5) Wieza Magiczna

6) Magazyn

7) Posag

8) Kowal
Kowal zwiekszalby szanse na ulepszenie przedmiotu u kowala na spawnie oraz wiezy demonow.

U mlodszego o:
1 poziom to +2% szans
2 poziom to +4% szans
3 poziom to +6% szans
4 poziom to +8% szans
5 poziom to +10% szans

u Starszego o:
1 poziom to +1% szans
2 poziom to +2% szans
3 poziom to +3% szans
4 poziom to +4% szans
5 poziom to +5% szans

9) Wieze Straznicze (4x na rogach mapy)


10) Tawerna - POZWOLI NA WIĘKSZĄ ILOŚĆ OSÓB W KLANIE


11) wolne miejsce - wasza propozycja

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: skydiks (+1), Czolg (+1), Zaaz433 (+1), Hex (+1)
31-August-2018 10:13:00
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Hex Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2018
11
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
HeX

MineGold: 0.00
Post: #2
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
A może jeszcze dodać czat gildyjny tylko, że pomiędzy klanami które mają ze sobą sojusz? Chat gildii jest /c , a chat z sojuszami mógłby być /cs Huh Blush
31-August-2018 10:47:36
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #3
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
nah, nawet te sojusze niepotrzebnie wprowadzałem to miałoby sens gdyby klanów były dziesiątki a nie kilka.

Proszę też nie offtopować i trzymać się propozycji odnośnie pozostałych obiektów opisanych w tym temacie.

Można też wymyślić jeden dodatkowy obiekt budowalny.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-August-2018 11:22:32
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #4
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
Pomysł Ajrona na wierze magów:


co poziom podwyzszenie szxansy na pojawienie sie bosa podczas expienia (Zabijania mobow):

procz podstawowych 0.5% szans otrzymamy:

1 poziom +0,5%
2 poziom +1%
3 poziom +1,5%
4 poziom +2%
5 poziom +2,5%

czyli na ostatnim poziomie mamy 3% szans na pojawienie sie bossa podczas expienia!

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-August-2018 14:33:55
Znajdź wszystkie posty
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #5
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
Posag- zwiększa szanse na drop z bossa o:
1 poziom +0.75%
2 poziom +1.5%
3 poziom +2.25%
4 poziom +3%
5 poziom +3.75%

Wieze Straznicze -zwiększają hp Murów/informuja jeśli podczas wojny klanów przeciwnik wkroczy na nasz teren.

Magazyn- zwiększa liczbę slotów w endercheście
1 poziom +1 slot
2 poziom +1 slot
3 poziom +2 sloty
4 poziom +2 sloty
5 poziom +3 sloty

Co do Tawerny to moim zdaniem lepiej byłoby gdyby jednak wciąż istniało ograniczenie ludzi w klanie, do pewnego stopnia mogłoby to spowodować powstawanie nowych klanów zamiast dołączania do obecnie istniejących.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-August-2018 18:58:16 przez Zaaz433.)
31-August-2018 16:29:14
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #6
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
@up

drop z bossów słabe bo i tak bossy maja ogrome procenty szans na drop spoko rzeczy, nie wiem czy zwiekszyc enderchesta sie da jesli tak to pomysl jest spoko.


co do tawerny to miej na uwadze ze dzialek dla klanow jest tylko 5 i wiekszej ilosi specjalnie nie planujemy wprowadzac, poza tym obiekty beda na tyle drogie ze korzystniej bedzie zrzucac sie w grupach na nie, niz kombinowac solo. Byle jaki klan i tka nie bedzie stac na zakup dzialki czy jej rozwoj ktory bedzie kosztowac miliony.

Jednak trzeba miec na uwadze ze to nie koszty dla 1 osoby tylko dla wszystkich czlonkow ktorzy moga wspierac klan wiec nie bedze to takie hardcorowe Smile



@temat

dzieki krystian/czech/koke/ajron za dzisiejszą pomoc, bez was tak dużo by na pewno nie było zrobione, choć poświęciłem cały dzień

Aktywny od:14 hour(s) 44 minute(s) 25 s

https://scr.hu/qNWNlmR blisko końca jeśli chodzi o system rozbudowy, system bonusów jeszcze nie został nawet zaczęty.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-August-2018 22:04:33
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
3 godzinki dziś poświeciłem już na rozwój działek rpg

koszt budynków jest identyczny dla każdego

koszt wybudowania oraz rozwoju:

Poziom I: 100000$
Poziom II: 300000$
Poziom III: 500000$
Poziom IV: 700000$
Poziom V: 1000000$


Obiekty takie jak wieżyczki strażnicze czy mur posiadają tylko 3 poziomy:

Poziom I: 100000$
Poziom II: 300000$
Poziom III: 500000$

Na rozwój może się składać cała gildia, więc jest to łączna inwestycja z której później będzie każdy czerpał łączny zysk.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: MrManga (+1)
01-September-2018 09:23:20
Znajdź wszystkie posty
Czolg Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 47
Dołączył: Jun 2017
16
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Czolg1

MineGold: 0.00
Post: #8
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
Może taki budynek, który by dawał jakąś ilość punktów klanowi/osobie za zabicie podczas wojny klanów, Za te punkty będzie można coś kupić np. klejnoty (Można legendarną skrzynie klejnotów np. + 15, ale bonus będzie losowy od 1 do np 15).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-September-2018 19:10:13 przez Czolg.)
01-September-2018 19:08:01
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #9
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
2/10 oczywiście odpada.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

02-September-2018 10:18:21
Znajdź wszystkie posty
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #10
RE: RPG - Update - Zamki Klanów
Wojny klanów- Codziennie o godz 18:00. Gracze atakowaliby mury przeciwnych zamków, aby zadać obrażenia murom należałoby stać przy nich i jeśli nie otrzymujemy obrażeń to po 2 sekundach zadajemy 1 pkt obrażeń, kiedy hp murów spadnie do zera dany klan przegrywa wojnę, mury odnawiałyby się same po pewnym czasie, za daną ilość wygranych wojen moglibyśmy odblokować specjalne skiny u krawca.
02-September-2018 11:59:08
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości