Przeprowadziłem dziś testy armorów - sprawdzałem z graczami jakie obrażenia krytyczne otrzymujemy w 3 zbrojach. Mianowicie w zbroi górniczej(kolacza prot 3), smoczy set(diax prot 0) i emeraldowej(gold prot 4/5). Obiektem testowym był golem na schodkach - spadając z stopnia schodka golem był w powietrzu i w tym momencie należało udeżyć gracza, wtedy zadawał obrażenia krytyczne. Wyniki testów:
a) Górnicza (kolacza prot 3)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 3,5 serduszka obrażeń.
b) Emeraldowa VIP'a (gold prot 4/5)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 5 serduszek obrażeń.
c) Smoczy set (diax prot 0)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 3,5 serduszka obrażeń.
Aby emeraldowy set mógł redukować obrażenia krytyczne TRZEBA do niego dodać armor toughness, który redukuje większe obrażenia(np dmg z efektem strenght lub właśnie criticalsy). Proponuję dodać +1 do każdego elementu zbroi.