Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Propozycja zmiany w armor'ach.
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Propozycja zmiany w armor'ach.
Przychodzę z propozycją zmiany dotychczasowych armorów dla wojowników, ponieważ imo są one trochę niezbalansowane(tak, w tym dziale lubimy to słowo Big Grin) oraz średnie. Pisząc średnie mam na myśli to, że nie wyróżniają się niczym szczególnym, tylko są uśrednione. Mianowicie taki smoczy set - goldowy, prot 3 unb 5. Posiada średnią odporność na obrażenia fizyczne(czytaj z miecza/łuku), średnie durability(wytrzymałość zbroji), lecz najlepszą odporność na obrażenia od potek krzywdy II(enchant prot redukuje obrażenia od potek krzywdy) czy od custom dmg(eksplozje, fireball'e etc.). Co sprawia, że łatwiej zabić takiego żółtka z broni białej, która zadaje fizyczny dmg, niż z takich potek. Tutaj "tabelka", która przedstawia dmg od potek krzywdy w zależności jakiego mamy prota(full set):

Bez Armora - 6 serc (12 dmg)
Skórzany Prot4 - 2 serca (4 dmg)
Gold - 6 serc (12 dmg)
Gold Prot3 - 3 serca (6 dmg) [Smoczy set]
Gold Prot4 - 2 serca (4 dmg)
Diax - 6 serc (12 dmg)
Diax Unb2 - 6 serc (12 dmg) [Set wszecha/archa]
Diax Prot1 - 5 serc (10 dmg) [Set VIP'a]
Diax Prot4 - 2 serca (4 dmg)

Patrząc na to "Diax Unb2 - 6 serc (12 dmg) [Set wszecha/archa]" i porównując to do tego "Gold Prot3 - 3 serca (6 dmg) [Smoczy set]" widać, że gracza w diamentowym secie zabijemy szybciej(z potek krzywdy), niż gracza w złotym secie. A gracze w diamentowych setach(Ci lepsi) powinni mieć większe szansę w starciu z bossami. Gdzie w między czasie otrzymują większe obrażenia od spelli/potek krzywdy, niż złoci. Czyli jak na razie wychodzi na to, że złoci mają większe szansę w walce z bossami, a diaxowi z mobami, które atakują wręcz. Dlatego przychodzę z propozycją zmiany armor'ów dla wojowników. Tutaj macie tabelkę, która posłuży później do porównania setów(nie wszystkie sety się tam znajdują, tylko te najważniejsze). Są to obecne na dzień dzisiejszy sety. Kalkulator, którym się posługiwałem: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...p=drivesdk , aby móc edytować należy kliknąć w lewym górnym rogu arkusza "Plik", a następnie "Utwórz kopię".

Set wszecha/archa(diax prot 0, unb 2)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 20
Armor Toughness: 8
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 0
Otrzymany dmg: 2,61(1,3 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 6,39(3,20 serduszka)

Set VIPA(diax prot 1)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 20
Armor Toughness: 8
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 4
Otrzymany dmg: 2,19(1,1 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 6,81(3,41 serduszka)

Smoczy set(gold prot 3, unb 5)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 11
Armor Toughness: 0
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 12
Otrzymany dmg: 3,46(1,7 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 5,54(2,8 serduszka)

Set barby/druida/tempa(iron prot 1, unb 1/2)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 15
Armor Toughness: 0
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 4
Otrzymany dmg: 4,38(2,2 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 4,62(2,3 serduszka)

Spostrzegawczy dostrzegą, że zbroja barby/druida/tempa jest słabsza od smoczego setu pod względem fizycznego dmg, ale nie tylko. Posiada prot 1, czyli gracz w tej zbroi otrzymuje więcej dmg od potek i custom dmg. Co czyni te zbroje najsłabszymi w całej grze(jeszcze jest chyba górnicza).

Moja propozycja:

1. Propozycja na smoczy set:
Set wszecha/archa(diax prot 0, *jakiś śmieciowy enchant, aby nie można było tej zbroji enchantować,np fortune* oraz mniejsze durability)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 20
Armor Toughness: 8
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 0
Otrzymany dmg: 2,61(1,3 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 6,39(3,20 serduszka)

Zamysł:
Zastąpienie obecnego smoczego seta na diaxowy set jest imo dobrym rozwiązaniem. Dlaczego? Ponieważ:
- gracze będą mieli łatwiejszą walkę ze zwykłymi mobami
- gracze będą mieli trudniej przeciwko bossom, które mają spelle(z custom dmg) oraz potki krzywdy II(które przy dobrym trafieniu składają gracza na 2 potki)
- gracze będą musieli mieć więcej takich setów w EQ(czytaj niżej)
Proponuje, aby nowy smoczy set(ten wyżej) posiadał zmniejszone durability do 100. Czyli, np taka diamentowa klata będzie posiadała durability 100/528. Lub jeżeli nie będzie dało się tego zrobić to proponuję dać tej zbroi status "Unbreakable" i dodać sztuczne durability tak jak w wilczym hełmie(nwm czy będzie się dało naprawić naprawką taką zbroje). Lub też jakaś inna metoda. Ważne, aby zbroja miała mniejsze durability. Wtedy walka z takim graczem w nowym smoczym secie będzie wyglądała tak, że albo go zabijemy tradycyjnie, albo zniszczymy mu zbroje przy czym będzie otrzymywał więcej dmg. A przy 10 potworach nie tak łatwo uciec i założyć nowego seta graczowi, który nie ma vortex'a/bloków.
Z takim deafultowym secie, gra będzie trwała dłużej dla słabszych graczy, a ich większość będzie padać w midgame'ie, gdy ich sety zaczną pękać.

2. Propozycja na set wszecha/archa:
Set goldowy(gold prot 4, unb 200?)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 11
Armor Toughness: 0
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 16
Otrzymany dmg: 2,4(1,2 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 6,6(3,3 serduszka)

Zamysł:
Zbroja podobna do obecnego seta wszecha/archa, ale złota z większym protem. Co sprawi, że gracze będą otrzymywać mniej obrażeń od ataków fizycznych za równo jak i od ataków opierających się na custom dmg oraz od potek krzywdy II. Co przekłada się na przyjemniejszą walkę z bossami, bo nie giniesz na 2 potki krzywdy :] Jedyny problem tej zbroi to jej durability(złota deafultowo posiada +/- 100). Z tego co testowałem to nawet z wysokimi enchantami unbreakingu potrafi szybko paść. A zbroja archa/wszecha miała właśnie cechować się wyższą wytrzymałością(przynajmniej od set VIP'a). Może magia pluginów będzie potrafiła rozwiązać ten problem Smile

3. Propozycja na set vipa:
Set VIPA(gold prot 4(spodnie prot 5), unb 150?)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 11
Armor Toughness: 0
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 18
Otrzymany dmg: 1,86(0,9 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 7,14(3,57 serduszka)

Zamysł:
Zbroja podobna do powyższej. Większy prot, ale za to mniejszy unbreaking. Jeżeli ktoś by był ciekawy, dlaczego prot 5 akurat na spodniach, a nie np na klacie - ze względu na to, że obecnie spodnie nie mają "itemu zastępczego". Klata taki item ma - elytra archanioła. A spodnie są drugim po napierśniku elementem zbroji, który ma duży durability.

4. Propozycja na set barby/druida/tempa
Smoczy set(gold prot 3, unb 120?)
Dmg(siekiera pigmana): 9
Armor(poszczególne punkty armoru): 11
Armor Toughness: 0
Prot na zbroji[(4 x poziom prota)%]: 12
Otrzymany dmg: 3,46(1,7 serduszka)
Redukcja dmg(dmg, który pochłania zbroja): 5,54(2,8 serduszka)

Zamysł:
Jest to pewny rodzaj obecnego smoczego seta tylko z wyższym unbreaking'em. Set będzie lepszy od obecnego żelaznego, ale nie lepszy od seta vipa/archa/wszecha. Będzie można w nim walczyć z normalnymi potworami i bossami.

Wartości zbroi przedstawione w wątku są przykładowe! Możecie pisać co byście zmienili poniżej używając do tego wyżej podlinkowanego kalkulatora, którym się posługiwałem. Ważne, aby były stosowne do mojego zamysłu.

Patrząc na to, że podstawowe profesje otrzymały by lepsze zbroje pod względem redukcji obrażeń to zwiększył bym obecny czas rozgrywki(chyba 30 min jest) do poprzedniego - 50 min.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
Oceny: kuzynxfps123 (+1), Antymoonek (+1)
13-July-2020 15:07:04
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #2
RE: Propozycja zmiany w armor'ach.
Generalnie odwazny pomysl zeby graczom dac diax set a vipom/wszechowi golda Big Grin

na pierwszy rzut oka wygląda na coś co może zmienić wvsp całkowicie, czy to dobry czy złe cięzko mi ocenic bez testów praktycznych choc wnioskuje ze ty CHYBA takowe wykonales skoro piszesz o statystyce (moze ktos jeszcze z praktykow sie wypowie). Jesli jakims cudem pomysl okazalby sie wywazony to zlote sety otrzymaly by texture emeraldowego setu (zielonego), bo ten gold jako best set mi nie lezy Tongue ale to tylko kosmetyka, poki co pozostawiam analizie komus kto wykonywal jakies testy, a kilka osób bardziej biegłych w enchantach mamy.

Obawy mam jednak przy durability, spodziewam sie ze diax set bez durability bedzie i tak kilka x lepszy niz gold set z durability 200.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-July-2020 15:20:02
Znajdź wszystkie posty
[$$$] Lojd_XD Niedostępny
Ninja

Liczba postów: 696
Dołączył: Apr 2016
216
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lojd_XD

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 180.00
Post: #3
RE: Propozycja zmiany w armor'ach.
Ta propozycja ma sens I być może znów daloby się grać na wvsp.
A I ten o kapłanie zapomniałeś
13-July-2020 15:41:14
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
Propozycja zmiany w armor'ach.
Ochronę można zmienić sztucznie, edycją NBT. Łatwiejsze to niż zmieniać sety i tekstury. Tzn, vipowi dać diax prot 4/5, ale z ochroną złotego. Ogólnie, spoko pomysł.

Edit:
Tak wyglądają Twoje przedmioty po zaproponowanych wcześniej przeze mnie zmianach.:

1. Set wszecha/archa:
Diax ze statystykami golda
protection IV
unbreaking II

2. Set VIPa:
Diax ze statystykami golda
protection IV (spodnie protection V)
Hełm i buty unbreaking I

3. Smoczy set:
Gold ze statystykami diaxa
Sztucznie zmienione durability (do 100)

4. Set barby/druida/tempa:
Iron ze statystykami golda
protection III
unbreaking II?

Dodatkowo:
5. Set kapłana:
Iron ze statystykami golda (dodatkowo, +1 armor point na spodniach i butach)
protection III
unbreaking III?
Dałoby to zbroję troszkę wytrzymalszą od barba/druida/tempa, a przy tym mająca nieco większa ochronę (5,91 redukcji przy zadaniu 9 DMG)

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-July-2020 19:18:28 przez ImHexa.)
13-July-2020 15:49:53
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Propozycja zmiany w armor'ach.
@Admin

Testów zbytnio nie robiłem, bo nie mam jakiegoś serwera testowego na którym jest wvsp Big Grin Co do wyważenia to nie wiem, czy nie będzie trzeba trochę podkręcić zwykłych mobów typu pająk i wilk, które jako broń mają tylko item z sharpness'em. A to ze względu na większą redukcję obrażeń przy nowym smoczym secie, który miałby być dostępny dla każdego. Ewentualnie dodać jakiś skill, który niszczy wytrzymałość zbroi przeciwnika do jakiegoś bossa, który jest supportem. Mógłby być to, np blaze/szlam
/wither/mag.
Jeszcze jedno mi teraz przyszło do głowy. Mianowicie elytra i wilczy hełm. Są one odpowiednikami dzisiejszych diamentowych setów to jeżeli te zmiany by weszły to też powinny mieć NBT tagi takie same jak gold armor, ale podwyższony enchant prot'a do protection 4. Tak, aby redukowały obrażenia od potek krzywdy i od custom dmg.
Jeżeli chodzi o set zbrójmistrza - taki sam jak nowy smoczy set, ale z enchantem projectile protection 3 i ewentualnie unbreaking'em 1

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
14-July-2020 16:36:42
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
Propozycja zmiany w armor'ach.
@up
Enchant protection nie działa na przedmiotach niebędących elementami zbroi (np. na wełnie, którą jest wilczy hełm). Co do elytry, na 90% jest podobnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Balans to stan umysłu.
14-July-2020 18:44:14
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Propozycja zmiany w armor'ach.
(14-July-2020 18:44:14)ImHexa napisał(a):  @up
Enchant protection nie działa na przedmiotach niebędących elementami zbroi (np. na wełnie, którą jest wilczy hełm). Co do elytry, na 90% jest podobnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Jezeli już to nie działa przeciwko atakom fizycznym( z miecza/łuku), bo testowałem kiedyś wilczy hełm po zmianach i pamiętam, że potki krzywdy zabierały mi mniej hp. Nie wiem jak z custom dmg - trzeba będzie to sprawdzić.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
14-July-2020 19:50:57
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
Propozycja zmiany w armor'ach.
Ostateczny wynik testów: enchant protection na wełnie chroni przed każdym rodzajem obrażeń (oprócz voida).

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-July-2020 10:44:00 przez ImHexa.)
14-July-2020 20:33:06
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 283
Dołączył: Nov 2019
66
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Propozycja zmiany w armor'ach.
Jak dla mnie świetny pomysł z zamianą setów, a zwłaszcza z pojawieniem się eme setu. Ta zmiana może mieć pozytywny wpływ na rozgrywkę, "gold" powinni wtedy przestań narzekać na swój set. Jeśli chodzi o iron set zostawiłbym go, zapewne trzeba by było go wzmocnić, oczywiście ekspertem nie jestem więc czekam z niecierpliwością, aż ktoś potestuje. Wzmocninienie setów spowoduje, że będzie trzeba ciut wzmocnić zwykłe potwory by w ogóle miały jakąś szansę dopaść gracza. Co do durability, to set musi w końcu pęknąć by to się mogło stać. Mam nadzieję, że pomysł zostanie wprowadzony.


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
15-July-2020 10:40:57
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #10
RE: Propozycja zmiany w armor'ach.
Na dniach zaczne przerabiać i potestujemy wspólnie może w wekkend.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: kamil120 (+1)
15-July-2020 10:46:26
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości