Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
Autor Wiadomość
maciuszek1 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 429
Dołączył: Sep 2017
85
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
maciuszek1

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 10.00
Post: #1
[Rozwiązane] [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy poradnik, a j, że nie widziałem jeszcze żadnego poradniku z WvsP 3 postanowiłem takowy zrobić, tak wiem nie jest on idealny dlatego prosiłbym wszelkie uwagi zgłaszać tutaj lub w wiadomości prywatnej. Tongue
Cele gry:
Jako WOJOWNIK
- Musisz przeżyć jednocześnie broniąc ŚWIĄTYNI przed POTWORAMI.
- Wykorzystaj bloki, żeby opóźnić potwory, a gwarantuje, że zyskasz chociaż kilka sekund na zregenerowanie życia.

Jako POTWÓR
- Możesz zniszczyć ŚWIĄTYNIE lub
- Wybić wszystkich wojowników

Jak się uzbroić?
Aby stworzyć Smoczą zbroję będziemy musieli mieć blok złota, który się wykonuje z 9 złota wykopanego w kopalni. Takowy blok trzeba postawić na tłok i zniszczyć. Po zniszczeniu bloku wypada [b]Smoczy Set
, który można rozpakować trzymając go w ręce i klikając PPM. Można takowy set również podarować sojusznikowi, w takim przypadku trzymając go w ręce trzeba najechać kursorem na sojusznika i kliknąć LPM.

- Miecz Wojownika, podobnie jak wszystkie narzędzia czy mikstury lecznicze bierzemy ze stojaka. Tutaj przykładowe stojaki.
[Obrazek: image.php?dm=EB8K]

Jak Umocnić Mury?
Aby umocnić mury musimy posiadać Klejącą Substancję. Aby ją stworzyć na początek musimy wziąć siekierę oraz trzymając ją w ręce kliknąć PPM na kawałku drzewa. Otrzymamy wtedy Odłamek Drewna który można przerobić w pile na Deskę, którą przerabiamy na Patyk, który z kolei trzeba przerobić na Miskę. Po otrzymaniu miski musimy udać się do źródła kleju, aby takową napełnić. Poniżej zdjęcie przykładowego źródła.
[Obrazek: image.php?dm=K9ES]

Jak zdobyć potrzebne materiały?
Aby zdobyć redstone wystarczy niszczyć bloki. Nieważne jakie są to bloki, wystarczy je niszczyć
Natomiast aby zdobyć Jasnopył musisz niszczyć ziemie lub żwir.
A z kolei, aby zdobyć strzały musisz niszczyć drewno.

Jak zarabiać?
Żeby zarabiać musisz zdobywać poziomy. (1 poziom - 100 expa)
No okej, ale jak zdobyć expa? To proste wystarczy, że będziesz zabijać potwory (1 kill - 1 EXP), dodatkowo za wygranie gry jako wojownik otrzymujesz +5 expa. Za każdy poziom otrzymujesz 300$ (VIP 450$)


Profesje WOJOWNIKÓW:
Zbrojmistrz:
Posiada:
- x2 zestawy naprawcze (umożliwiają naprawę przedmiotów),
- x2 skrzynia
- 2x64 bloki bruku,
- 1x64 wzmocnione bloki
- 1x64 szkła
Umożliwia: stworzenie Wzmocnionej złotej zbroi (ochrona 3) za pomocą Księgi zbrojmistrza (musisz posiadać 30 sztuk złota).
Jest to najsilniejsza zbroja którą możesz zdobyć korzystając z podstawowych profesji.

Piekarz:
Posiada:
- 1x32 szkło
- 1x64 wzmocniony blok
- 1x64 nasiona
- 1x64 mączka kostna
- x1 motyka
- x1 wiadro
- x2 skrzynia
Umożliwia: stworzenie ciast za pomocą księgi piekarza.
Piekarz posiada również ochronę przed spadaniem głodu, więc jak zrobisz ciasta to nie zostawiaj ich sobie bo to jest bez sensu tylko je rozdaj.

Kowal
Posiada:
- x2 zestawy naprawcze (umożliwiają naprawę przedmiotów),
- x2 skrzynia
- 2x64 bloki bruku,
- 1x64 wzmocnione bloki
- 1x64 szkła
- x3 stół rzemieślniczy
Umożliwia: stworzenie wzmocnionego ostrza za pomocą księgi kowala.

Obrońca
Posiada:
- 2x64 wzmocnione bloki
- 1x10 klejąca substancja
- 1x15 trujący gral
- 1x15 osłabiający gral
- 1x15 zamrażający gral
Umożliwia: stworzenie świętych grali za pomocą księgi obrońcy.

Strzelec:
Posiada:
- 1x64 strzały
- 2x64 wzmocniony blok
- 2x64 blok kamienia
- x1 łuk przeznaczenia (moc 2)
Umożliwia: stworzenie strzał za pomocą łuku przeznaczenia.
Strzelec posiada również odporność przed upadkiem.

Alchemik:
Posiada:
- 1x64 wzmocnione bloki
- 1x48 szkła
- 1x32 butelki
- x5 czerwonego proszku
- x2 skrzynie
- x2 statywy
- x2 kocioły
- x1 wiadro z wodą
Umożliwia: stworzenie wzmacniających mikstur za pomocą księgi alchemika. Dodatkowo korzystając ze swojej księgi może zdobyć Kostur Alchemika.

Chemik:
Posiada:
- 1x64 wzmocnione bloki
- 1x48 szkła
- 1x30 butelek
- x3 stoły rzemieślnicze
- x3 statywy alchemiczne
- x1 wiadro z wodą
Umożliwia: stworzenie mikstur krzywdy 2 za pomocą księgi chemika.

Budowniczy:
Posiada:
- 1x64 bloki kamienia
- x3 stół rzemieślniczy
- żelazne narzędzia (Kilof, siekiera, łopata)
Umożliwia tworzenie bloków za pomocą księgi budowniczego Stawiając bloki masz szansę na stworzenie Młotu budowniczego. Jest to bardzo silna broń umożliwiająca walkę wręcz.

Druid (10000$)
Posiada:
- 3x jajko krowy - po użyciu otrzymujemy krowę, którą można zabić i otrzymać mleko
- 1x jajko świni - po użyciu pojawia się świnia. Po jej zabiciu otrzymujemy jabłuszko (odporność 1 (5 min), absorpcja 4 (1 min), regeneracja 3 (2 min).
- 3x źródła lecznicze - po postawieniu możemy brać mikstury leczenia 2
- 1x stół rzemieślniczy
- 64x butelki z expem
- 3x 64 wzmocnionych bloków
- 2x 64 bloków stone'a

Barbarzyńca: (10000$)
Posiada:
- Siekierę Barbarzyńcy (12 obrażeń)
- Zbroję Barbarzyńcy (żelazna zbroja, ochrona 1 i niezniszczalność 1)
- Narzędzia barbarzyńcy (żelazne wydajność 3)

Templariusz: (15000$)
Posiada:
- Zbroję Templariusza (ochrona 1)
- Ostrze Chwały (11,5 obrażeń)
- 2x64 butelek z expem
- 1x64 wzmocnionych bloków
- Smaczny Banan (Absorpcja 4 - 16HP)

Kapłan: (25000$)
Posiada:
Ognista Kula Przyzywa świętą kulę, która zadaje obrażenia po trafieniu w cel
- Księga Oczyszczenia - usuwanie negatywnych efektów, daje efekt nasycenia, oraz daje absorpcje 1/2 w zależności od pkt zdrowia
- Magiczny Elixir (+ 30 HP, odporność 2)
- Smaczny Banan (Absorpcja 4 - 16HP)
- Zbroja Kapłana (ochrona 2)
- Święcone Ostrze (10 obrażeń)

Wszechmogący (30000$)
Posiada:
- 1x64 wzmocnionych bloków
- 1x64 butelek z expem
- Anielska Szafirowa Zbroja (Niezniszczalność 2)
- Ostrze Chwały (11,5 obrażeń)
- Magiczny Elixir (+ 30 HP, odporność 2)
- Smaczny Banan (Absorpcja 4 - 16HP)
- Wysoki Podskok - umożliwia dalekie wybicie w powietrze
Jako wszechmogący jesteś w stanie przywołać potężny ARMAGEDON - zadaje olbrzymie obrażenia na dużym obszarze (zabije każdą darmową klasę)
Wszechmogący jest idealny we wczesnej oraz środkowej fazie gry.

Archanioł (45000$)
Posiada:
- Anielski Miecz (10 obrażeń)
- Anielska Szafirowa Zbroja (niezniszczalność 2)
- Elytra
- 48 dopalaczy
- Magiczny Elixir (+ 30 HP, odporność 2)
- Smaczny Banan (Absorpcja 4 - 16HP)
- Wysoki Podskok - umożliwia dalekie wybicie w powietrze
- Księga Oczyszczenia - usuwanie negatywnych efektów, daje efekt nasycenia, oraz daje absorpcje 1/2 w zależności od pkt zdrowia
Archanioł jest w stanie przywołać Anielskie Pioruny (40s) zadając wokół siebie obrażenia (16hp). Szał zwiększa obrażenia.
Archanioł ma najsilniejszą późną fazę gry, ze względu na potężne obrażenia zadawane wokół Siebie.


Każda profesja wojowników posiada również Kryształowy magazyn gdzie można dawać niepotrzebne Ci rzeczy (bloki, zbroje itp.


Czas na klasy POTWORÓW:
Zombie:
Posiada:
- 1x2 miksturę leczenia 2
- Przeklętą zbroję
- Przeklęte nogawice
Walczy za pomocą Krwistej maczugi. (7 obrażeń od ataku)

PigZombie walczy za pomocą Kryształowej siekiery

Szkielet:
Posiada:
- 2x64 strzał
- Zbroje nieumarłego (buty, nogawice, napierśnik).
W walce korzysta z Łuku nieumarłych oraz Ostrza nieumarłych

Enderman:
Posiada:
- teleportacje
- niszczenie bloków
- bramę portalów za pomocą której jesteś w stanie stworzyć/włączyć portal
- zamrażający pocisk
Enderman walczy za pomocą Laski mroku

Wilk:
Posiada:
- wilczą zbroję (komplet)
Wilk walczy za pomocą pazurów
Jest w stanie również przyzwać wilki, które będą atakować wojowników.

Śnieżny golem:
Posiada:
- x3 zamrażające pociski
- x3 osłabiające pociski
- x3 trujące pociski
- skórzaną zbroję (komplet)
Śnieżny golem walczy za pomocą artylerii oraz Śnieżnego oddechu.

Pająk
Posiada:
- x32 pajeczyn
- x5 miotanych mikstur zatrucia (45s)
Pajak walczy za pomocą Konfuzji dodatkowo jest w stanie przyzywać pajęczą sieć.

Creeper:
Posiada:
- niszczenie bloków
- Autodestrukcje
Creeper ma za zadanie zniszczyć jak najwięcej struktur obronnych za pomocą Autodestrukcji

Golem:
Posiada:
- Niszczenie bloków
- Fale sejsmiczną
- Eksplozje
- wysoki podskok
- x10 lian
- skórzaną zbroje (hełm, napierśnik, nogawice)
Golem to jest klasa, która ma zadanie niszczyć wrogie struktury obronne oraz przyjmować na siebie obrażenia.

Rybik:
Posiada:
- Osłabienie Murów
- Kwas
- Niszczenie Bloków
Rybik walczy za pomocą Łopaty

Przyszła pora na BOSSY:
Kostucha
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Atak Zniszczenia - przyzywasz mroczne pociski, które zadają obrażenia po trafieniu w cel
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie
- Piekielne Zaklęcia - zadają obrażenia w linii.
- Plugawy atak - wystrzeliwujesz slimy, które zadają obrażenia
Kostucha to boss darmowy (8% szans). Walczy za pomocą Wielkiego Miecza Śmierci

Szlam: (7000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Plugawy atak - LPM - wystrzeliwujesz wiązkę, którą zadajesz obrażenia w linii PPM - wystrzeliwujesz slimy, które zadają obrażenia
- x64 Trująca miskstura
x10 Magiczna mikstura osłabiająca - osłabia mury
Slime to boss stworzony pod wkurzanie przeciwników zalewając ich masą slimeów

Magma: (8000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Ognista Kula - wysyła ognistą kulę, która zadaje obrażenia po trafieniu w cel
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie
- Wysoki Podskok - wybija Cię w powietrze, idealne do ucieczki.
- x15 Mikstur Krzywdy - idealne do wykończenia wojownika

Zjawa: (10000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie oraz niszczy pobliski teren
- Ognista Kula - Wysyła kule, która zadaje obrażenia po trafieniu w cel oraz wysyła płomień.
- x20 mikstur krzywdy 1

Wither: (13000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajduje się:
- Atak Zniszczenia - przyzywasz mroczne pociski, które zadają obrażenia po trafieniu w cel
- Mikstura Leczenia x3

Toksyczna Krowa: (13000$)
W jej zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie oraz niszczy pobliski teren
- Niszczenie bloków - niszczy pojedynczy blok
- Atomówka - jest to bardzo potężny wybuch niszczący teren dookoła oraz zadaje olbrzymie obrażenia (40% szans na przeżycie)
Krowa jest idealna do niszczenia struktur obronnych oraz wykańczania i obijania wojowników.

Blaze: (15000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Ognista Kula - wysyła ognistą kulę, która zadaje obrażenia po trafieniu w cel
- Piekielne Zaklęcia - zadają obrażenia w linii.
Blaze posiada również x3 mikstury lecznicze.
Boss ten jest idealny do trzymania wojowników na dystans, oraz przeszkadzania im podczas obrony świątyni.

Ognisty Smok (15000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Ognisty Podmuch - Smok wypluwa fale ognia paląc wszystko
- Smocza Kula - Wysyła kule, która zadaje obrażenia po trafieniu w cel
- Lodowe Zamrożenie - zamraża pobliski teren oraz nadaje spowolnienie 3 wojownikom znajdującym się na terenie zamienionym w lód
- x 10 Mikstury Krzywdy 2 - idealne do zabicia wojownika.

Gigant: (20000$)
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie oraz niszczy pobliski teren
- x15 mikstur krzywdy 2
- x15 mikstur krzywdy 1
Gigant walczy za pomocą Gigantusa

Mroczny Mag (20000$)
Posiada:
- 1x5 Miotanych Mikstur Leczniczych 2
- 1x64 Miotanych Mikstur Trujących (45s)
- 2x64 Miotanych Mikstur Krzywdy
- 1x8 Miotanych Mikstur Krzywdy 2
- Osłabienie murów
Mag to klasa, która ma za zadanie zabić jak największą ilość wojowników za pomocą Mikstur trujących, Mikstur Krzywdy oraz Trującej Laski.

Szatan: (30000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Piekielna Szybkość - zapewnia szybkość 4
- Laska Mroku (10s) - jest to laska za pomocą której jesteś w stanie zadać obrażenia w linii
- Teleportacja - idealna do zajścia na plecy, skrócenia dystansu bądź ucieczki
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie
- Atak Zniszczenia - przyzywasz mroczne pociski, które zadają obrażenia po trafieniu w cel
- Piekielne Zaklęcia - zadaje obrażenia w linii
- Mikstury krzywdy 1 x64 - idealne do dobicia przeciwnika
- Mikstury krzywdy 2 x15
Szatan to idealna postać, żeby trzymać przeciwnika na dystans. Nie dość, że posiada bardzo dużą mobilność to swoim combem jest w stanie zabić każdego odosobnionego gracza, który mu się napatoczy.

Herobrine (30000$)
W jego zestawie UMIEJĘTNOŚCI znajdują się:
- Atak Zniszczenia - przyzywasz mroczne pociski, które zadają obrażenia po trafieniu w cel
- Piekielne Zaklęcia - zadaje obrażenia w linii
- Wysoki Podskok - wybija Cię w powietrze, idealne zarówno do skrócenia dystansu jak i ucieczki.
- Teleportacja - idealna do zajścia na plecy, skrócenia dystansu bądź ucieczki
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie
- Niszczenie bloków - niszczy pojedynczy blok
- Mikstury krzywdy 1 x64 - idealne do dobicia przeciwnika
- Mikstury krzywdy 2 x15
- Trująca laska - osobę, którą zaatakujesz laską zapamięta sobie to przez długi czas. Laska nakłada truciznę 3 na 3 sekundy, posiada również fire aspect 2 oraz odrzut 2 co zapewnia możliwości ucieczki
Herobrine jest idealny do sforsowania 1. linii obrony, jest w stanie napadać grupy przeciwników, oraz nie musisz się martwić o ucieczkę, ponieważ jest to mobilny boss.

Rycerz Mroku: (45000$)
Jego UMIEJĘTNOŚCI:
- Dziki Szał - zadaje obszarowe obrażenia wokół rycerza(45s)
- Atak Zniszczenia - przyzywasz mroczne pociski, które zadają obrażenia po trafieniu w cel
- Niszczenie bloków - niszczy pojedynczy blok
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie
- Róg Mrocznego Rycerza - przywołuje konia
- Mikstury Krzywdy x64 - Idealne do wykończenia przeciwników
Rycerz Mroku walczy za pomocą Wielkiego Mrocznego Miecza

Warlock: (55000$)
Jego UMIEJĘTNOŚCI:
- Piekielna Aura - daje Ci absorpcje
- Laska Mroku (10s) - jest to laska za pomocą której jesteś w stanie zadać obrażenia w linii
- Atak Zniszczenia - przyzywasz mroczne pociski, które zadają obrażenia po trafieniu w cel
- Eksplozja - zadaje obrażenia wokół Ciebie
- Wysoki Podskok - wybija Cię w powietrze, idealne zarówno do skrócenia dystansu jak i ucieczki.
- Maska Warlocka - zapewnia efekty wzmacniające takie jak: regeneracja czy szybkość
- Mikstury Krzywdy x64 - Idealne do wykończenia przeciwników.
Warlock (55000$) walczy za pomocą Wielkiego Miecza Śmierci
Jest to najsilniejszy boss, jest w stanie bez problemu walczyć zarówno wręcz jak i trzymać swoich przeciwników z dystansu.

Każda klasa potworów posiada również Teleport do Portalu za pomocą którego są w stanie przeteleportować się do Portalu stworzonego przez Endermana.

Zestawy odblokowujesz za pomocą komendy /uprawnienia
- Ciasta
#1 - 5 ciast (1000$)
#2 - 10 ciast (2000$)
#3 - 30 ciast (3000$)
#4 - 45 ciast (5000$)
#5 - 60 ciast (7000$)

- Substancja Klejąca
#1 - 10 sztuk (1000$)
#2 - 20 sztuk (2000$)
#3 - 30 sztuk (3000$)
#4 - 45 sztuk (5000$)
#5 - 60 sztuk (7000$)

Bloki
#1 - 1x64 bloków (1000$)
#2 - 2x64 bloków (2000$)
#3 - 3x64 bloków (3000$)
#4 - 4x64 bloków (5000$)
#5 - 5x64 bloków (7000$)

Miotane Mikstury Lecznicze
#1 - 1 mikstura (1000$)
#2 - 2 mikstury (2000$)
#3 - 3 mikstury (3000$)
#4 - 4 mikstury (5000$)
#5 - 5 mikstur (7000$)

Butelki EXP'a
#1 - 10 butelek (1000$)
#2 - 20 butelek (2000$)
#3 - 30 butelek (3000$)
#4 - 45 butelek (5000$)
#5 - 60 butelek (7000$)

Paczka
#1 - 3 mleka (1000$)
#2 - 3 mleka + stół rzemieślniczy (2000$)
#3 - 3 mleka + stół rzemieślniczy + blok złota (3000$)

Zestaw Naprawczy
#1 - 1 naprawa (1000$)
#2 - 2 naprawy (2000$)
#3 - 3 naprawy (3000$)

Teraz pora na boskie bronie:


Smoczy oddech to najsilniejsza broń wręcz dla wojowników posiada dodatkowo 10% szans na przyzwanie piorunów.

Lodowy Vortex to jeden z najlepszych boskich, ponieważ umożliwia bardzo szybkie przemieszczanie z miejsca na miejsce. Posiada również możliwość wysłania w potwory kuli ognia.

Róg Wojenny zapewnia Tobie i twoim sojusznikom Szybkość 3 na 25 sekund, oraz Tobie przyznaje siłę 2 na 20 sekund i absorpcje na 2 minuty.

Łuk Wiary to najsilniejszy łuk w grze. Zadaje ogromne obrażenia oraz potrafi wytworzyć strzały.

Magiczne berło to broń średniego zasięgu. Zadaje bardzo potężne obrażenia na LPM oraz PPM (20s cooldawnu). Jest idealny do bezpiecznego zabijania dużych grup potworów oraz bossów.

Młot thora umożliwia rzucenie nim w przeciwników, przyzwanie pioruna oraz zadanie dużych obrażeń obszarowych.

Wilczy Hełm Regeneracji zapewnia regeneracje 2 do 7s. Idealny jak musisz się mierzyć z hordami potworów.

VIP posiada:
- Anielską Szafirową Zbroję (ochrona 1)
- Świętą Miksturę Zdrowia (regeneracja 4 - 50s, absorpcja 4 - 50s, szybkość 3 - 40s)
- Magiczną Substancję - wzmacnia mury

Przyszedł czas na bronie dodatkowe

Pochłaniacz dusz - jest to broń wręcz, która przechowuje dusze swoich ofiar. Po uzbieraniu 10 dusz jesteśmy w stanie sprawić, że przeciwnicy będą lewitować. (30000$)

Gwieździsta Różdżka - jest to broń na dystans, która zadaje potężne obrażenia w linii. Idealna broń do walki w wąskich przejściach. (12000$)

Kościołam - broń wręcz, która jest skuteczna, oraz tania. Idealny jeśli nie masz innego oręża.






Na koniec chciałbym podziękować kilku osobom za pomoc przy poradniku: Trawsonek, szeryfABC, ironhide, PePsI_2, KokeKoke, Musen_9, JanekPLPL, Igoras2005
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-June-2020 22:14:10 przez maciuszek1.)
Oceny: Kokojosil (+1), ShotgunWilly (+1), Nemfis (+1), fazzy (+1), Zaaz433 (+1), Musenka (+1), Tempest (+1), TerroR1881 (+1), kamil120 (+1), JanekPLPL (+1)
05-May-2020 14:09:05
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
zestaw naprawczy - naprawia 100 punktów durability każdego przedmiotu w eq (wyjątek elytra)
zbrojmistrz - prot 3 projectile prot 2 - 15% na fragment żelaznego seta prot 1 unb 5 i pare innych protów, teraz nie jestem pewien na jakim poziomie.

piekarz - 64 ciasta na 1 użycie księgi (jeżeli chcesz podawać dokładne informacje)

kowal - wzmocnione ostrze posiada obrażenia 9.5, kowal posiada także możliwość wykonania jeszcze lepszego ostrza (~10%) dmg - 10 + fire aspect

obrońca - wytwarza 5 grali jednego typu, przy świątyni posiada stały efekt regeneracji 1 oraz efekt resistance 1 na 5s co 10s.

alchemik - wytwarza mikstury siły, leczenia, szybkości, mleko, ciasta, kostur alchemika ma sharp 7/8 - 4/4,5dmg

chemik - tworzy mikstury krzywdy 1/2, gdzie 1 maja większą szanse na wytworzenie oraz mikstury siły (miotane), a także bardzo dobrą zbroje skórzaną (1
fragment) z enchantem prot 5 i kilkoma innymi. (znacznie lepsze od smoczego uzbrojenia)



szkielet - posiada stały efekt weakness, oraz łuk power 1

wilk - pazury sharp 6 - 3.5dmg

pająk - stały efekt spd2 oraz jump boost 2, konfuzja sharp 5 - 3dmg, nwm co robi pajęcza sieć xd jakby ktoś wiedział to proszę o informacje

golem - stały efekt slowness 2, resistance 2, strength 4, oraz brak możliwości skakania

mag jest bossem, mogę pomóc przy opisie większości z nich (jak coć to pisz)
-mag - resistance 2, speed 1, absorption 7, laska sharp 2, knockback 2, fire aspect 2 *buff - 15 potek krzywdy 2*

Smoczy oddech - 11dmg oraz enchant fire aspect
Vortex - 10s LPM - kula ognia zabija na hita podstawowe jednostki potworów 10s PPM - daleki wyskok
Róg - sojusznikom daje spd 3 na 1min, tobie spd 4 na 20s, siłke 3 na 20s, regenerację 2 na 5s oraz absorpcję 2 na 2min
Łuk wiary - power 5, unb 10 infinity 5
Młot - LPM - 7.5s cooldownu ~3 kratki zasięgu - atak błyskawic (~10dmg cięzko powiedzieć), PPM 15s cooldownu, rzut młotem, zadaje obrażenia podczas rzutu i powrotu (~10dmg)
Hełm - regeneracja 2 na 7s co 10s


Barbarzyńca:
-żelazny ekwipunek prot 1 unb 1
-kamienna łopata sharp 16 - 12dmg
-żelazne narzędzia eff 3

Druid:
-jabłuszko - resistance 1 5min, absorption 4 1min, regeneration 3 2min
-3 źródła lecznicze
-żelazne uzbrojenie prot 1 unb 1
-stak butelek z expem

Templariusz:
-żelazny miecz shar 10 - 11.5dmg
-łuk przeznaczenia - power 2 unbreking 10
-3 miotane potki regeneracji 2 (22s)
-smaczny banan (absorption 4 17min)
-x100 xp bottle
-żelazny set prot 1 unbreaking 3

Kapłan:
-miecz - 10dmg
-zaklęcie kuli ognia (mniejszy dmg od vortexa, cooldown sprawdzę później)
-magiczny elixir - regenaracja 2 na 1000s, resistance 2 na 30s, i absorption 8 na 30s oraz hunger na 30s
-smaczny banana
-żelazny set prot 1 unbrekaing 4 (hełm prot 2)
-potki leczenia (później zweryfikuje jakie)
-stak mikstur krzywdy (później zweryfikuję czy 1 czy 2)


Wszechmogący:
-miecz 11,5dmg
-wysoki podskok - 15s, dalekie wybicie w powietrze
-armagedon 90s - ogromne obrażenia na sporym obszarze (darmowe profesje umieraja na 1 uderzenie)
-diamentowe uzbrojenie unb 2
-stak butelek z expem
-magiczny elixir
-smaczny banan

Archanioł:
-miecz 10dmg
-diamentowe uzbrojenie unb 2
-elytra (pancerz jak diamentowe uzbrojenie)
-48 dopalaczy (fajerwerki)
-magiczny elxir
-smaczy banan
-wysoki podskok 15s
-księga oczyszczenia - 50s cooldownu daje efekt nasycenia, usuwa negatywne efekty, nadaje efekt absorpcji 1 gdy mamy więcej jak połowę zdrowia, a absorpcji 2 gdy mamy mniej jak połowę zdrowia
-anielskie pioruny - obrażenia w promieniu 3/4 kratek wokół nas, obrażenia ~16 (nie zabije nikogo na 1 uderzenie) 40s cooldown

bossów już nie chce mi sie pisać, słabo u mnie z czasem xd ale w wolnej chwili coś tutaj wspomnę
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-May-2020 19:27:17 przez JanekPLPL.)
Oceny: kamil120 (+1)
05-May-2020 14:21:22
Znajdź wszystkie posty
maciuszek1 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 429
Dołączył: Sep 2017
85
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
maciuszek1

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 10.00
Post: #3
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
(05-May-2020 14:21:22)JanekPLPL napisał(a):  zestaw naprawczy - naprawia 100 punktów durability każdego przedmiotu w eq (wyjątek elytra)
zbrojmistrz - prot 3 projectile prot 2 - 15% na fragment żelaznego seta prot 1 unb 5 i pare innych protów, teraz nie jestem pewien na jakim poziomie.

piekarz - 64 ciasta na 1 użycie księgi (jeżeli chcesz podawać dokładne informacje)

kowal - wzmocnione ostrze posiada obrażenia 9.5, kowal posiada także możliwość wykonania jeszcze lepszego ostrza (~10%) dmg - 10 + fire aspect

obrońca - wytwarza 5 grali jednego typu, przy świątyni posiada stały efekt regeneracji 1 oraz efekt resistance 1 na 5s co 10s.

alchemik - wytwarza mikstury siły, leczenia, szybkości, mleko, ciasta, kostur alchemika ma sharp 7/8 - 4/4,5dmg

chemik - tworzy mikstury krzywdy 1/2, gdzie 1 maja większą szanse na wytworzenie oraz mikstury siły (miotane), a także bardzo dobrą zbroje skórzaną (1 fragment) z enchantem prot 5 i kilkoma innymi. (znacznie lepsze od smoczego uzbrojenia)

Zapomniałeś o budowniczym Smile

szkielet - posiada stały efekt weakness, oraz łuk power 1

wilk - pazury sharp 6 - 3.5dmg

pająk - stały efekt spd2 oraz jump boost 2, konfuzja sharp 5 - 3dmg, nwm co robi pajęcza sieć xd jakby ktoś wiedział to proszę o informacje

golem - stały efekt slowness 2, resistance 2, strength 4, oraz brak możliwości skakania
Dodam to przy większym updacie, dzięki Ci wielkie.
05-May-2020 14:30:08
Znajdź wszystkie posty
RokoPVP Offline
✪ RPG Maniak ✪
********

Liczba postów: 861
Dołączył: Jun 2015
219
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
RokoPVP

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 203.00
Post: #4
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
Oj chłopie będziesz to edytował 100 razy zobaczysz jeszcze Big Grin

Kontakt Discord: Roko#2069
Oceny: JanekPLPL (+1)
05-May-2020 19:49:02
Znajdź wszystkie posty
maciuszek1 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 429
Dołączył: Sep 2017
85
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
maciuszek1

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 10.00
Post: #5
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
(05-May-2020 19:49:02)RokoPVP napisał(a):  Oj chłopie będziesz to edytował 100 razy zobaczysz jeszcze Big Grin
Spokojnie, nie raz się przy kompie nudzę to przynajmniej będę miał co robić Big Grin
05-May-2020 19:53:22
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
[Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
Rycerz mroku:
-Wielki mroczny miecz
-Dziki szał
-Róg mrocznego rycerza
-Atak zniszczenia
-Niszcz bloki
-Eksplozja
-Mikstury krzywdy

Kostucha
-Wielki miecz śmierci
-Atak zniszczenia
-Plugawy atak
-Piekielne zaklęcia
-Mikstury krzywdy
-Eksplozja

Blaze:
-Ognista kula
-Piekielne zaklęcia
-Mikstury leczenia X3

Magma:
-Ognista kula
-Eksplozja
-Wysoki podskok
-15 mikstur krzywdy

Mam nadzieję że o niczym nie zapomniałem.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-May-2020 14:38:18 przez ImHexa.)
06-May-2020 14:23:30
Znajdź wszystkie posty
maciuszek1 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 429
Dołączył: Sep 2017
85
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
maciuszek1

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 10.00
Post: #7
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
(06-May-2020 14:23:30)ImHexa napisał(a):  Rycerz mroku:
-Wielki mroczny miecz
-Dziki szał
-Róg mrocznego rycerza
-Atak zniszczenia
-Niszcz bloki
-Eksplozja
-Mikstury krzywdy

Kostucha
-Wielki miecz śmierci
-Atak zniszczenia
-Plugawy atak
-Piekielne zaklęcia
-Mikstury krzywdy
-Eksplozja

Blaze:
-Ognista kula
-Piekielne zaklęcia
-Mikstury leczenia X3

Magma:
-Ognista kula
-Eksplozja
-Wysoki podskok
-15 mikstur krzywdy

Mam nadzieję że o niczym nie zapomniałem.
Bardzo dziękuje, na pewno skorzystam Big Grin
06-May-2020 15:10:23
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
dlaczego kłamiesz xd młot budowniczego jest do kitu
do elixiru dopisz regeneracje 2 na 1000s

banan daje absorpcję na 1000s, a elixir na 30s

Magma - spd 2, jump boost 2, resistance 2
Blaze- spd 2, jump boost 3, resistance 2
Smok- resistance 3, absorption 10, ma 3 punkty głodu z rego względu nie może regenerować zdrowia
Mag - resistacne 2, spd 1
Szatan - resistance 3, bazowo spd 3
Herobrine - spd nie jestem pewien, resistance 2
Rycerz - ??
Warlock - spd 3, resistance 3, strength 3 piekielna aura ~67s cooldownu, daje także regeneracje 2 na kilka sekund.
Szlam- resistance 4, możliwość przywoływania slimów, które świetnie blokują ataki, usuwa efekty wojownikom (nie mam 100% pewności)
Krowa - spd 1 resistance 2 absorption 10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-May-2020 15:24:49 przez JanekPLPL.)
07-May-2020 13:21:04
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Szymiii Offline
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,466
Dołączył: Jun 2019
342
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzYmiii

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 820.00
Post: #9
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
1. Nie dodałeś ceny magmy --> 8,000
2. Smok ma 10 mikstur krzywdy II
3. Do szatana dopisz 30 mikstur krzywdy II
4. Do herobrine dopisz 15 mikstur krzywdy II
5. "Każda klasa potworów posiada również Teleport do Portaluza pomocą którego są w stanie przeteleportować się do Portalu stworzonego przez Endermana." --> W zaznaczonym miejscu daj spacje
6. Do warlocka dopisz 64 mikstury krzywdy I
7. Do wilczego hełmu dopisz, że ma regeneracje II do 6 sekund.
8. Dodaj opis VIP'a podpowiem lekko (zbroja diaxowa klata,spodnie - prot 1 , hełm,buty - prot 1, unbreaking 1, | 30 mikstur wzmacniających mury | 2 mikstury lecznicze (regeneracja IV na 20 sekund) | zarabianie +50%
9. Dodaj cenę archanioła (45,000$)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-May-2020 13:31:06 przez Szymiii.)
07-May-2020 13:30:08
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: [Poradnik] Wojownicy vs Potwory III
7s wilczy daje nie 6 (wyświetla się 6, bo od razu trwa ta 1 sekunda)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-May-2020 13:56:17 przez JanekPLPL.)
07-May-2020 13:53:39
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości