Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Hefajstos - hit czy shit?
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #11
RE: Hefajstos - hit czy shit?
Cytat:Jeśli sądzisz że młot hefajstosa jest słaby bo nie zadaje obrazen jak mlot thora to jestes niepowazny, bo jakiekolwiek boskie przy takich skillach/klasach tracilyby jakikolwiek sens i były liściem w twarz dla kazdego kto je zakupił.
Opisałem to tylko jako minus, a nie jako rzecz, którą należy w nim zmienić. Głównym problemem jest właśnie kowadło, którego użytkowanie nie jest komfortowe ze względu na bezbronność podczas użytkowania go oraz losowy dmg, który jest równocześnie broken, bo mając farta można zdjąć całą absorpcję bossom, a mając pecha zadać im tylko 0,5 hp :/

Cytat:Co chce przez to powiedzieć, skill teleportacji jest znacznie lepszy od wysokiego podskoku, teleportuje nas bezzwłocznie, często przeciwnik nie wie w jakim kierunku się udaliśmy w przeciwieństwie do wysokiego podskoku (podczas używania wysokiego podskoku możemy zblokować się o jakieś bloki co pozbawia nas ucieczki)
Wysoki podskok i teleportacja mają swoje plusy i minusy. Największym minusem teleportacji jest brak możliwości ucieczki podczas, gdy jesteśmy po użyciu kowadła w gromadzie potworów. A to dlatego, że skill nie teleportuje nas przez graczy(potwory), a nie wspominając już o bossach z większym hitboxem. Przy podskoku to nie był by problem, bo nie musimy wybrać bloku, na który chcemy się przeteleportować, tylko wskazać stronę, w którą podskok ma nas wybić.
Co do tezy, że przeciwnik nie wie, w którą stronę się udaliśmy to nie zgodzę się z tym. Przecież przeciwnik widzi naszą postać i widzi gdzie patrzymy. Spostrzegawczy gracz szybko namierzy hefajstosa, który użył teleportacji.

Cytat:jeżeli chodzi o porównanie umiejętności, przepraszam bardzo, ale wedle moich obserwacji/doświadczeń armagedon jest jakby to powiedzieć, przestarzały? Krótko mówiąc obrażenia nie są adekwatne do czas odnowienia umiejętności, czy na odwrót (prędzej ta druga opcja),
Armagedon może i jest przestarzały, ale jest komfortowy w użyciu - możemy z niego strzelać z odległości. Co prawda jest niecelny, ale zawsze to lepsze niż nic. Natomiast kowadło jest skillem bliskodystansowym, gdzie narażamy się na utratę HP, przez co jesteśmy mniej efektywni na polu bitwy, bo prawie ciągle po użyciu kowadła musimy się wyleczyć. W przeciwieństwie do armagedonu, którym możemy strzelać z daleka Smile
Jeżeli chodzi obrażenia do czasu odnowienia umiejętności (DPM - damage per minute) to armagedon posiada około 20 obrażeń, zaokrąglijmy to do 22. Cooldown armagedonu to 1 minuta i 30 sekund. Czyli DPM wynosi 33 obrażenia/minuta. Gdzie kowadło ma cooldown 10s i dmg wacha się w granicach 0,5 HP do nawet 40HP w zależności od szczęścia lub pecha. W tym przypadku DPM wynosi od 3 HP do 240 HP, średnia wartość wynosi 121,5. Wartość jest bardzo duża, ale czy prawdziwa, gdy dmg zależy od farta(lub od jakiegoś czynnika, którego jeszcze nikt nie odkrył Tongue). Jeśli miałbyś wybrać skill - armagedon czy kowadło to wybrał byś ten, który ma TEORETYCZNIE większą wartość DPM, czy armagedon, który ma mniejszą wartość DPM, ale zapewnia pewne zabójstwo na hordy zwykłych potworów, a w dodatku jest komfortowy w użytkowaniu.

Cytat:gdzie warto zaznaczyć, że skill wszechmogącego nie zalicza zabójstw.
Teoretycznie nie zalicza zabójstw, ale jeżeli zna się mechanikę zaliczania zabójstw to z każdej broni/przedmiotu/skillla jesteśmy w stanie zaliczyć killa na nasze konto do levela. Mechanika ta polega na tym, że aby zaliczyło nam killa to musimy obić/uderzyć gracza czymś co "naturalnie" te kille zalicza. Najlepszym przedmiotem do tego jest młot thora, ponieważ zalicza on kille i zadaje obrażenia obszarowe. Oczywiście wszechmogący deafultowo nie posiada młotu thora, bo przecież jest to broń boska. Ale da się to zrobić przy pomocy nawet zwykłego łuku.

Cytat:Mówisz o loterii obrażeń kowadła, przypuszczam, że to kwestia szału bitewnego
Nie jest to kwestia szału bitewnego. Szał bitewny mnoży obrażenia razy dwa. Jest to nie możliwe, aby osiągnąć dmg 40 z 0,5. Gdzie dmg 40 można otrzymać w walce 1vs1 przeciwko bossom. Bez żadnego mięsa armatniego, które uruchomi nam szał bitewny.

Podsumowując - co należało by zmienić w hefajstosie?
- dmg kowadła, aby nie osiągał wartości takich małych jak 0,5 hp oraz takich wielkich jak 40 HP i żeby był stały
- animacje kowadła, aby było bardziej komfortowe

Co do animacji mam pewną propozycję. Co gdyby zamiast wybicia gracza w powietrze to wybijało się kowadło. W miejscu, w którym ono spadnie zostały by zdawane obrażenia obszarowe(tak jak dotychczas). Ułatwiło by to korzystanie z niego, ponieważ gracz grający tą postacią nie był by już bezbronny w momencie używania tej umiejętności oraz zachowała by się impotencja tego skilla, czyli opóźniony zapłon - obecny wzlot i zlot naszej postaci. Oczywiście spodziewam się odpowiedzi "napisz tego skilla sam" Smile ale ja nie programiren machen.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
21-October-2020 13:32:47
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #12
RE: Hefajstos - hit czy shit?
Nie wiem dlaczego odwołujesz się do czynnika, który określasz jako DMP (damage per minut), częstotliwość z jaką możemy używać umiejętność odgrywa bardzo ważną rolę. Odnośnie tych obrażeń kowadła, to pytanie bardziej do banana, o co dokładnie chodzi, a w sprawie bycia bezbronnym podczas castowania tej umiejętności, FORMALNIE powinieneś farmić bronią białą/łukiem, a skille to takie bajery, gdzie większość ma zastosowanie tylko w konkretnej sytuacji, trzeba po prostu wiedzieć kiedy można, a kiedy nie.

O teleportacji trochę źle się wyraziłem, przeciwnik może (lecz nie zawsze) znać nasz kierunek ucieczki, ale nie dokładnego położenia jak w przypadku podskoku.

Ogólnie też polecam zrezygnować z założenia, że będziemy robić chaos i rozpiździel czymkolwiek w tej gierce (o ile ktoś tak uważa), gra w pewnym stopniu opiera się na losowości, każda runda potrafi być kompletnie inna, już nie mówiąc o założeniach gry zespołowej (gra zespołowa na wvsp jest mega silna, polecam się pobawić, im lepsze zgranie tym lepsze efekty)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-October-2020 14:00:23 przez JanekPLPL.)
21-October-2020 13:49:48
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #13
RE: Hefajstos - hit czy shit?
(21-October-2020 13:49:48)JanekPLPL napisał(a):  gra w pewnym stopniu opiera się na losowości, każda runda potrafi być kompletnie inna, już nie mówiąc o założeniach gry zespołowej (gra zespołowa na wvsp jest mega silna, polecam się pobawić, im lepsze zgranie tym lepsze efekty)

Wiesz że i tak pojawiają się tacy co powiedzą że wvsp nie jest grą zespołową i nie istnieje tu taki element Angel tyle że jeśli ktoś nie umie grać w teamie... to taki efekt będzie zawsze...

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

21-October-2020 14:23:16
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #14
RE: Hefajstos - hit czy shit?
Cytat:Nie wiem dlaczego odwołujesz się do czynnika, który określasz jako DMP (damage per minut), częstotliwość z jaką możemy używać umiejętność odgrywa bardzo ważną rolę
Chciałem pokazać różnice wartości obrażeń kowadła oraz to, że na dłuższą metę armagedon jest bardziej efektywny od kowadła. Co raczej nie powinno mieć miejsca, bo przecież hefajstos jest droższą klasą, więc teoretycznie powinien być silniejszy.

Cytat:a w sprawie bycia bezbronnym podczas castowania tej umiejętności, FORMALNIE powinieneś farmić bronią białą/łukiem, a skille to takie bajery, gdzie większość ma zastosowanie tylko w konkretnej sytuacji, trzeba po prostu wiedzieć kiedy można, a kiedy nie.
Skille obszarowe używa się na grupy potworów, tak też gram. Ale przez impotencje późnego zapłonu(wzlot i zlot postaci) potwory nas zauważą i dostajemy bomby na łeb od każdego potwora obok nas. Sama animacja skilla zachęca do atakowania nas - wyskakujemy w górę jednocześnie oznajmując "hej, jestem tutaj" po czym czasami okazuje się, że dostaliśmy więcej dmg niż zadaliśmy.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
21-October-2020 14:23:52
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #15
RE: Hefajstos - hit czy shit?
wolę używać umiejętności częściej i nie zastanawiać się zbyt długo czy teraz jest dobry moment i nie będę bezbronny przez 1.5min, ale to moje preferencje, jeżeli chodzi o te obrażenia, tak jak pisałem, od czegoś to zależy, ale to już sprawa twórcy trybu.

Zgodnie z wytycznymi, które przedstawiasz, umiejętność rzeczywiście powinna być bardziej efektywna, ale za tym powinien iść zwiększony cd, moim zdaniem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-October-2020 14:30:53 przez JanekPLPL.)
21-October-2020 14:29:13
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #16
RE: Hefajstos - hit czy shit?
(21-October-2020 14:29:13)JanekPLPL napisał(a):  Zgodnie z wytycznymi, które przedstawiasz, umiejętność rzeczywiście powinna być bardziej efektywna, ale za tym powinien iść zwiększony cd, moim zdaniem.
Tu się zgadzam.

Cytat:wolę używać umiejętności częściej i nie zastanawiać się zbyt długo czy teraz jest dobry moment i nie będę bezbronny przez 1.5min, ale to moje preferencje
Wiadomo, każdy ma inny playstyle.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-October-2020 14:36:16 przez bum35.)
21-October-2020 14:33:46
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #17
RE: Hefajstos - hit czy shit?
(21-October-2020 14:33:46)bum35 napisał(a):  Wiadomo, każdy ma inny playstyle.

No i uznam to za dobre podsumowanie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

27-October-2020 06:50:15
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: