Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Balans trybu V2
Autor Wiadomość
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #71
RE: Balans trybu V2
drobne zmiany dla klas f2p:

-ostrze kowala - zamiana na żelazna siekiere (sharpness 1) - 10dmg ( obecny pomimo większych obrażeń [0.5] od miecza wojownika jest gorszy, kwestia obrażeń krytycznych)
-ulepszone ostrze kowala - żelazna siekiera (sharpness 3) - 11 dmg
[tekstura oczywiście może być ta sama]
-przywrócenie mikstur siły alchemikowi ( i tak mało ich wytwarza, a gra trwa 30min)
- odnośnie alchemika, ten kostur nie jest złym pomysłem, ale zamiast efektu regeneracji, efekt speeda II na X sekund (20?) co X sekund (60?) w promieniu X kratek (10?)
-wzmocnione uzbrojenie kowala (żelazne) - dodać toughness (+2 per armor part)

jeżeli gracze nie mają nic przeciwko mogę zaproponować osłabienia efektów leczniczych, oraz mobilności tak wojowników jak i bossów (uważam, że takie zmiany pomogą graczom f2p, jednocześnie gracze p2w będą mieć znacznie więcej niż ci f2p)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:21:42 przez JanekPLPL.)
01-April-2021 17:40:09
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #72
RE: Balans trybu V2
(01-April-2021 17:40:09)JanekPLPL napisał(a):  ostrze kowala - zamiana na żelazna siekiere (sharpness 1) - 10dmg ( obecny pomimo większych obrażeń [0.5] od miecza wojownika jest gorszy, kwestia obrażeń krytycznych)
-ulepszone ostrze kowala - żelazna siekiera (sharpness 3) - 11 dmg
[tekstura oczywiście może być ta sama]
Też chciałem to zaproponować, ale zauważ, że w takiej sytuacji wzmocnione ostrze kowala nie miałoby sensu - 10 a 11 DMG to żadna różnica, ot pół serca w ta czy w tamtą (a w przypadku postaci ze zbroją/resistance - jeszcze mniej).
Swoją drogą, zamiast zmieniać przedmiot, wystarczy zedytować generic attack damage tych mieczy (NBT).

(01-April-2021 17:40:09)JanekPLPL napisał(a):  -przywrócenie mikstur siły alchemikowi ( i tak mało ich wytwarza, a gra trwa 30min)
- odnośnie alchemika, ten kostur nie jest złym pomysłem, ale zamiast efektu regeneracji, efekt speeda II na X sekund (20?) co X sekund (60?) w promieniu X kratek (10?)
Alchemik skupia się na miksturach defensywnych/wzmacniających (od ofensywnych jest chemik). Owszem, może wytwarza ich mało, ale jedna taka mikstura trwa aż 8 minut, a przeżycie tyle jako f2p nawet po zmianach byłoby bardzo trudne. No i nie bez znaczenia jest tu fakt, iż mikstury siły u alchemika niszczą niejako sens kowala (nawet po wspomnianych przez Ciebie buffach dla niego), a także barbarzyńcy (który jest, przypomnijmy, klasą premium). Nie wiem, jak uważasz, ale tutaj raczej powinniśmy pójść w ulepszenie pozostałych mikstur alchemika, bądź ewentualnie dodanie nowej mikstury.

(01-April-2021 17:40:09)JanekPLPL napisał(a):  -wzmocnione uzbrojenie kowala (żelazne) - dodać toughness (+2 per armor part)
Od ostatniego update zbroja ta posiada właśnie toughness.

Balans to stan umysłu.
01-April-2021 18:07:06
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #73
RE: Balans trybu V2
(01-April-2021 18:07:06)ImHexa napisał(a):  
(01-April-2021 17:40:09)JanekPLPL napisał(a):  -przywrócenie mikstur siły alchemikowi ( i tak mało ich wytwarza, a gra trwa 30min)
- odnośnie alchemika, ten kostur nie jest złym pomysłem, ale zamiast efektu regeneracji, efekt speeda II na X sekund (20?) co X sekund (60?) w promieniu X kratek (10?)
Alchemik skupia się na miksturach defensywnych/wzmacniających (od ofensywnych jest chemik). Owszem, może wytwarza ich mało, ale jedna taka mikstura trwa aż 8 minut, a przeżycie tyle jako f2p nawet po zmianach byłoby bardzo trudne. No i nie bez znaczenia jest tu fakt, iż mikstury siły u alchemika niszczą niejako sens kowala (nawet po wspomnianych przez Ciebie buffach dla niego), a także barbarzyńcy (który jest, przypomnijmy, klasą premium). Nie wiem, jak uważasz, ale tutaj raczej powinniśmy pójść w ulepszenie pozostałych mikstur alchemika, bądź ewentualnie dodanie nowej mikstury.
w takim razie chemik powinien dostawać dużo więcej mikstur siły, ostatnio grałem duo to dostałem 1 potkę siły (tylko 1 miał), szczerze to dałbym 100% na miksture siły dla chemika, żeby rzeczywiście tworzył te ofensywne mikstury, wtedy alchemik nie musi ich dostawać.

i nie rozumiem w jakim miejscu mikstury siły psują kowala? jaki problem podzielić się z kolegą potkami siły/ostrzem kowala?

(01-April-2021 17:40:09)JanekPLPL napisał(a):  -wzmocnione uzbrojenie kowala (żelazne) - dodać toughness (+2 per armor part)
(01-April-2021 18:07:06)ImHexa napisał(a):  Od ostatniego update zbroja ta posiada właśnie toughness.

my bad
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:16:21 przez JanekPLPL.)
01-April-2021 18:11:40
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #74
RE: Balans trybu V2
(01-April-2021 18:11:40)JanekPLPL napisał(a):  
(01-April-2021 18:07:06)ImHexa napisał(a):  
(01-April-2021 17:40:09)JanekPLPL napisał(a):  -przywrócenie mikstur siły alchemikowi ( i tak mało ich wytwarza, a gra trwa 30min)
- odnośnie alchemika, ten kostur nie jest złym pomysłem, ale zamiast efektu regeneracji, efekt speeda II na X sekund (20?) co X sekund (60?) w promieniu X kratek (10?)
Alchemik skupia się na miksturach defensywnych/wzmacniających (od ofensywnych jest chemik). Owszem, może wytwarza ich mało, ale jedna taka mikstura trwa aż 8 minut, a przeżycie tyle jako f2p nawet po zmianach byłoby bardzo trudne. No i nie bez znaczenia jest tu fakt, iż mikstury siły u alchemika niszczą niejako sens kowala (nawet po wspomnianych przez Ciebie buffach dla niego), a także barbarzyńcy (który jest, przypomnijmy, klasą premium). Nie wiem, jak uważasz, ale tutaj raczej powinniśmy pójść w ulepszenie pozostałych mikstur alchemika, bądź ewentualnie dodanie nowej mikstury.
w takim razie chemik powinien dostawać dużo więcej mikstur siły, ostatnio grałem duo to dostałem 1 potkę siły (tylko 1 miał), szczerze to dałbym 100% na miksture siły dla chemika, żeby rzeczywiście tworzył te ofensywne mikstury, wtedy alchemik nie musi ich dostawać.
I to jest myśl, obie klasy byłyby w czyms dobre.

(01-April-2021 18:11:40)JanekPLPL napisał(a):  i nie rozumiem w jakim miejscu mikstury siły psują kowala? jaki problem podzielić się z kolegą potkami siły/ostrzem kowala?
Jest to dosyć proste. Co oferuje kowal? Miecz zabierający 9.5-10dmg (po buffie załóżmy 10-11).
Co natomiast oferuje nam alchemik?
Mikstury siły (12 DMG z darmowym mieczem), a ponadto mikstury leczenia w dużych ilościach, mikstury szybkości, ciasta i mleko.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:28:14 przez ImHexa.)
01-April-2021 18:24:42
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #75
RE: Balans trybu V2
zapominasz o elemencie team playu, można połączyć mikstury siły z ostrzami kowala, nie widzę w tym problemu.

tak samo mogę powiedzieć, po co grać innymi profesjami skoro zbrojmistrz ma dobrą zbroję, po co używać smoczej/górniczej, a przecież można się dzielić itemami profesji
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:27:34 przez JanekPLPL.)
01-April-2021 18:26:30
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #76
RE: Balans trybu V2
To jest prawda, nie mogę się nie zgodzić jednak element teamplayu wynika z faktu, iż każda profesja specjalizuje się w czyms innym. Dzięki temu mamy sytuacje typu "ja Ci dam wzmocnionego seta a Ty mi dasz poty leczenia".
Powiem prosto: miksturę siły połączysz z jakimkolwiek lepszym mieczem. Możesz uzyskać nawet 18 DMG, i to właśnie dzięki teamplayowi (trade ciasta za miecz archanioła?).
Z czym natomiast połączysz miecz kowala? Z niczym. Miecz możesz mieć tylko jeden, i o to w tym wszystkim chodzi.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:35:23 przez ImHexa.)
01-April-2021 18:31:44
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #77
RE: Balans trybu V2
nie rozumiem, miecz kowala po buffie będzie lepszy od miecza wojownika, możesz się wymienić za set zbrojmistrza, dodatkowo za mikstury siły, nie każdy rozdaje ostrza klas premium

miecz kowala ma tylko spełnia założenia, być silniejszym od miecza wojownika
a ty czy ty wolisz gracz piekarzem, alchemikiem, strzelcem to już twoja sprawa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:36:16 przez JanekPLPL.)
01-April-2021 18:34:14
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #78
RE: Balans trybu V2
O miecze premium w dzisiejszych czasach nietrudno, co drugi gracz ma Archanioła/Hefajstosa.
Po prostu uważam, że skoro kowal specjalizuje się w obrażeniach, to niech alchemik opiera się na leczeniu/innych wzmocnieniach, a nie na konkurencji dla kowala.

Balans to stan umysłu.
01-April-2021 18:37:32
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #79
RE: Balans trybu V2
przecież już przyznałem, żeby nie dawać mikstur siły alchemikowi (których obecnie nie ma), wiec nie rozumiem tematu.

i to nie jest żadna konkurencja, obrażenia można zwiększać, jedno nie wyklucza drugiego

doszło do nieporozumienia, hexa myślał, że bronię mikstur siły u alchemika

ostateczne ustalenia:
-alchemik nadal nie będzie mieć mikstur siły
-chemik - 100% na pozyskanie mikstury siły
-kowal - buff ostrz, wzmocnionych jak i zwykłych
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2021 18:49:49 przez JanekPLPL.)
01-April-2021 18:38:21
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #80
RE: Balans trybu V2
Tarcza obrońcy (poprawiona wersja):
https://pastebin.com/bHR7FDzY

Dodałem clay ball do txt:
https://www.mediafire.com/file/sx3uga0nn...9.zip/file

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-April-2021 20:46:10 przez ImHexa.)
01-April-2021 19:40:17
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości