drobne zmiany dla klas f2p:
-ostrze kowala - zamiana na żelazna siekiere (sharpness 1) - 10dmg ( obecny pomimo większych obrażeń [0.5] od miecza wojownika jest gorszy, kwestia obrażeń krytycznych)
-ulepszone ostrze kowala - żelazna siekiera (sharpness 3) - 11 dmg
[tekstura oczywiście może być ta sama]
-przywrócenie mikstur siły alchemikowi ( i tak mało ich wytwarza, a gra trwa 30min)
- odnośnie alchemika, ten kostur nie jest złym pomysłem, ale zamiast efektu regeneracji, efekt speeda II na X sekund (20?) co X sekund (60?) w promieniu X kratek (10?)
-wzmocnione uzbrojenie kowala (żelazne) - dodać toughness (+2 per armor part)
jeżeli gracze nie mają nic przeciwko mogę zaproponować osłabienia efektów leczniczych, oraz mobilności tak wojowników jak i bossów (uważam, że takie zmiany pomogą graczom f2p, jednocześnie gracze p2w będą mieć znacznie więcej niż ci f2p)