saturacja ciast podwyzona o +1 level - potestujcie jesli za duzo.
barbarzynca - lipne podsumowanie i tak kazesz mi czytac 4 stron i wertowac wasze dyskusje.
Druid:
zablokowalem mozliwosc rozwalania potek druida przez wojownikow.
- zmiana działania krów (NIEZROZUMIAŁE).
- jabłuszko po zabiciu świni wpada do EQ zamiast na ziemię (PO CO?) totalnie nic nie zmienia nawet dla druida a ktos mu go ubija na dodatek na dystans...
Alchemik:
- usunięcie mikstury siły (done - jak rozumiem chodzi o wytwarzanie)
- buff mikstur leczenia do poziomu II (done)
- naprawienie kostura alchemika (teamowa regeneracja) - totalne przesada minirog ktorego mozna uzywac 4x czesciej ktorego posiada darmowa klasa..
templariusz:
znow jakis belkot - brak podsumowania.
Gwiezdzista różdżka:
- redukcja ceny do 6k (ceny zadnych przedmiotow nie beda zmieniane).
- wspólny cooldown z berłem (nie ma takiej mozliwosci, za duzo konfliktow).
Pochłaniacz Dusz:
- zmniejszenie ceny do 20k (jak wyzej).
reszta nieczytelna.
Alchemik:
- usunięcie mikstury siły (done)
- buff mikstur leczenia do poziomu II (raczej done)
- naprawienie kostura alchemika (teamowa regeneracja) - (zbyt op, to darmowy mini rog ktorego mozna uzywac 4x czesciej... dodatkowo dla darmowej klasy)... zbyt duzy atat dla calego teamu wojownikow.
Zbrojmistrz
dla jakiej zbroi tenbuff?
Chemik
dodane do zbroi (chestplate) ktora moze wytworzyc sie podczas uzywania ksiegi.
Obronca:
tarcze wprowadzilem na probe
skrypt na obrazenia nie dziala, nie ma bledow ale po prostu nie dziala zle napisane obrazenia dla tarczy, jak nie poprawisz to napisze od zera sam.
taki efekt po otrzymaniu jakis obrazen:
https://prnt.sc/110wfs2
dalem obroncy 25 szans na wytworzenie tarczy przy uzywaniu ksiegi.
strzelec
luk przeznaczenia ulepszony z power 2 do power 3
natomaist ksiega strzelca ma mozliwosc 15% (zamiast 10% poprzednich) na otrzymanie luku:
power 3 unbreaking 5 -> Wzmocniony Luk Strzelca
dodakowo dodalem do tego luku infinity dzieki czemu nie potezba dodatkowych strzal aby go uzywac.
Smok:
- nerf szybkości latania (zrobione) speed zmniejszony z 08 na 06
- wyrzucenie mikstur krzywdy (zrobione)
Portal/zombie
(brak szczegolow)
Szkielet:
- usunięcie miecza (zrobione)
- buff łuku o 2 poziomy power (zrobione) wydaje mi sie za duzo awans z power 1 na power 3 (strzelec ma taki luk jak szkielet...)
Enderman:
- dodanie knockback II do laski mroku (dodane)
Pająk:
- rework pajęczej sieci (brak info)
- blokada nadpisywania trucizny (przy splash potion jak?)
Wilk:
- buff broni do 7DMG (czyli o ile?)
- zmiana inteligencji wilków (czyli co?)
Creeper:
- buff dmg eksplozji do 2 serc (dmg zwiekszylem z 6 na 8) ile wiecej zabiera nie wiem przetestujcie
Archanioł:
- rework anielskich piorunów (szał, damage grupy)- (brak konkretow)
Hefajstos:
- zmiana w działaniu młota - (brak konkretow)
- nerf cooldownu kowadła (20s) (zrobione cooldown zmieniony z 8 na 20 sek)
Młot thora:
- usunięcie ślizgania młota (o ile jest to technicznie możliwe) - niemozliwe, chyba ze napiszesz nowa fizyke dla minecrafta, krotko mowiac autorskiego minecrafa
Movement
- nerf CD vortexa do 15 sekund (zrobione cooldown z 10 na 15 sek)
- zwiększenie CD podskoku i teleportacji (u bossów) do 18 i 15 sekund. (zrobione potwory zwiekszony cooldown teleportu z 10 sek na 15 i podskoku z 16 sek na 18 sek.)
w zakresie reszty prosze o opis ustalen ze szczegolami abym nie musial 200 postow czytac, moglbym to zrobic ale na pewno nie w obecnym czasie a postaralem sie wprowadzic wam te zmiany przed startem rpg.