Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Balans trybu V2
Autor Wiadomość
_rynek_ Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 36
Dołączył: Aug 2020
20
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
_rynek_

MineGold: 50.00
Post: #51
RE: Balans trybu V2
Od siebie dodał bym jeszcze naprawe kotła maga tzn. kocioł po postawieniu nie daje efektów wojownikom jak i potworom, dodatkowo ciągle można zniszczyć go kowadłem
Oceny: EUYHAgYR (+1), Ksaksaksawery (+1), ImHexa (+1)
23-March-2021 11:40:25
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #52
RE: Balans trybu V2
dobra czesc zaczynam...


co to ksiega nowicjusza?
jakie porady? skoro sugerujecie aby takie byly to zasugerujcie same porady ktore wedlug was sa odpowiednie dla graczy mniej ogarnietych od Was.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-March-2021 18:36:06
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #53
RE: Balans trybu V2
saturacja ciast podwyzona o +1 level - potestujcie jesli za duzo.


barbarzynca - lipne podsumowanie i tak kazesz mi czytac 4 stron i wertowac wasze dyskusje.


Druid:
zablokowalem mozliwosc rozwalania potek druida przez wojownikow.


- zmiana działania krów (NIEZROZUMIAŁE).


- jabłuszko po zabiciu świni wpada do EQ zamiast na ziemię (PO CO?) totalnie nic nie zmienia nawet dla druida a ktos mu go ubija na dodatek na dystans...



Alchemik:
- usunięcie mikstury siły (done - jak rozumiem chodzi o wytwarzanie)
- buff mikstur leczenia do poziomu II (done)
- naprawienie kostura alchemika (teamowa regeneracja) - totalne przesada minirog ktorego mozna uzywac 4x czesciej ktorego posiada darmowa klasa..


templariusz:
znow jakis belkot - brak podsumowania.

Gwiezdzista różdżka:
- redukcja ceny do 6k (ceny zadnych przedmiotow nie beda zmieniane).
- wspólny cooldown z berłem (nie ma takiej mozliwosci, za duzo konfliktow).



Pochłaniacz Dusz:
- zmniejszenie ceny do 20k (jak wyzej).
reszta nieczytelna.



Alchemik:
- usunięcie mikstury siły (done)
- buff mikstur leczenia do poziomu II (raczej done)
- naprawienie kostura alchemika (teamowa regeneracja) - (zbyt op, to darmowy mini rog ktorego mozna uzywac 4x czesciej... dodatkowo dla darmowej klasy)... zbyt duzy atat dla calego teamu wojownikow.

Zbrojmistrz
dla jakiej zbroi tenbuff?

Chemik
dodane do zbroi (chestplate) ktora moze wytworzyc sie podczas uzywania ksiegi.

Obronca:
tarcze wprowadzilem na probe

skrypt na obrazenia nie dziala, nie ma bledow ale po prostu nie dziala zle napisane obrazenia dla tarczy, jak nie poprawisz to napisze od zera sam.

taki efekt po otrzymaniu jakis obrazen:
https://prnt.sc/110wfs2

dalem obroncy 25 szans na wytworzenie tarczy przy uzywaniu ksiegi.


strzelec

luk przeznaczenia ulepszony z power 2 do power 3
natomaist ksiega strzelca ma mozliwosc 15% (zamiast 10% poprzednich) na otrzymanie luku:
power 3 unbreaking 5 -> Wzmocniony Luk Strzelca
dodakowo dodalem do tego luku infinity dzieki czemu nie potezba dodatkowych strzal aby go uzywac.



Smok:
- nerf szybkości latania (zrobione) speed zmniejszony z 08 na 06
- wyrzucenie mikstur krzywdy (zrobione)


Portal/zombie
(brak szczegolow)

Szkielet:
- usunięcie miecza (zrobione)
- buff łuku o 2 poziomy power (zrobione) wydaje mi sie za duzo awans z power 1 na power 3 (strzelec ma taki luk jak szkielet...)



Enderman:
- dodanie knockback II do laski mroku (dodane)



Pająk:
- rework pajęczej sieci (brak info)
- blokada nadpisywania trucizny (przy splash potion jak?)



Wilk:
- buff broni do 7DMG (czyli o ile?)
- zmiana inteligencji wilków (czyli co?)


Creeper:
- buff dmg eksplozji do 2 serc (dmg zwiekszylem z 6 na 8) ile wiecej zabiera nie wiem przetestujcie



Archanioł:
- rework anielskich piorunów (szał, damage grupy)- (brak konkretow)


Hefajstos:
- zmiana w działaniu młota - (brak konkretow)
- nerf cooldownu kowadła (20s) (zrobione cooldown zmieniony z 8 na 20 sek)


Młot thora:
- usunięcie ślizgania młota (o ile jest to technicznie możliwe) - niemozliwe, chyba ze napiszesz nowa fizyke dla minecrafta, krotko mowiac autorskiego minecrafa

Movement
- nerf CD vortexa do 15 sekund (zrobione cooldown z 10 na 15 sek)
- zwiększenie CD podskoku i teleportacji (u bossów) do 18 i 15 sekund. (zrobione potwory zwiekszony cooldown teleportu z 10 sek na 15 i podskoku z 16 sek na 18 sek.)



w zakresie reszty prosze o opis ustalen ze szczegolami abym nie musial 200 postow czytac, moglbym to zrobic ale na pewno nie w obecnym czasie a postaralem sie wprowadzic wam te zmiany przed startem rpg.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-March-2021 19:31:40
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #54
RE: Balans trybu V2
dodalem odpornosc caludrona przed exlozja (kowadlo chyba juz nie zadziala na kociol ale do sprawdzenia).

a efekt kotla dziala poprawnie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-March-2021 19:37:08
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #55
RE: Balans trybu V2
Pająk:
Pajęcza sieć - rzuca pajęczyną (falling block); pajęczyną znika po 5 sekundach. Cooldown 40s
Blokada nadpisywania - miałem tutaj raczej na myśli blokadę dla konfuzji, nie dla splash potiona (w skrócie - obecnie uderzenie kogoś konfuzja zmienia czas trwania trucizny na 3 sekundy)

Młot Hefajstosa - https://pastebin.com/Y4nLNJ8H

Archanioł - zablokowanie szału przy użyciu piorunów (aby nie zabijało wszystkiego na hita).

Wilk - +5 sharpness do pazurów (+2.5 DMG)

Pochłaniacz dusz - zwiększenie 'magazynu' dusz z 10 do 30; cooldown 40s dla lewitacji; warunek is sneaking przy użyciu skilla

Balans to stan umysłu.
31-March-2021 20:03:55
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #56
RE: Balans trybu V2
naprawilem napijanie sie z kotla przez potwory oraz dodalem efekt "wypelnionego kotla woda" trzba bedzie tez w txt dodac jakis fajny magiczny kociol z fioletowym plynem.

Jesli ktos ma chwile to miloby byloby gdyby zaktualizowal 2 tekstury w obecnym txt: http://mineserwer.pl/wvsp-v9.zip

1) tarcza na clay ball
2) dodac aby filled cauldron mial jakas granatowa substancje

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-March-2021 20:24:16
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #57
RE: Balans trybu V2
(31-March-2021 20:03:55)ImHexa napisał(a):  Pająk:
Pajęcza sieć - rzuca pajęczyną (falling block); pajęczyną znika po 5 sekundach. Cooldown 40s

Gdzie to masz napisane? nie wiem dalej cos ty sobie wymysli.

(31-March-2021 20:03:55)ImHexa napisał(a):  Blokada nadpisywania - miałem tutaj raczej na myśli blokadę dla konfuzji, nie dla splash potiona (w skrócie - obecnie uderzenie kogoś konfuzja zmienia czas trwania trucizny na 3 sekundy)

zrobione

(31-March-2021 20:03:55)ImHexa napisał(a):  Młot Hefajstosa - https://pastebin.com/Y4nLNJ8H
nasz mlot to nie taki trywialny skrypt ktory przygotowales, dziala calkowicie inaczje i bierze pod uwage multum innych interakcji i zmiennych, zwiazku z czym ten skrypt jest uselss, co nim chciales uzyskac?

(31-March-2021 20:03:55)ImHexa napisał(a):  Archanioł - zablokowanie szału przy użyciu piorunów (aby nie zabijało wszystkiego na hita).
nie ma czegos takiego jak "zablokowanie" szal dziala globalnie na wszystkie male dmg, mozna co najwyzej oslabic calkowicie umiejetnosc piorunow

(31-March-2021 20:03:55)ImHexa napisał(a):  Wilk - +5 sharpness do pazurów (+2.5 DMG)

zrobione.
sharpness zmieniony z 6 na 11


(31-March-2021 20:03:55)ImHexa napisał(a):  Pochłaniacz dusz - zwiększenie 'magazynu' dusz z 10 do 30; cooldown 40s dla lewitacji; warunek is sneaking przy użyciu skilla
ilosc dusz zmieniona, lewitacja i glowing zwiekszone z 4 sekund na 15, te 40 to jakis kosmos lub nieprzemyslana pomylka.



Na dziś to tyle <3 z resztą prosze o więcej konkretów.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

31-March-2021 20:48:38
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #58
RE: Balans trybu V2
(31-March-2021 20:24:16)Admin napisał(a):  Jesli ktos ma chwile to miloby byloby gdyby zaktualizowal 2 tekstury w obecnym txt: http://mineserwer.pl/wvsp-v9.zip

1) tarcza na clay ball
2) dodac aby filled cauldron mial jakas granatowa substancje

Mogę się mylić, więc proszę mnie poprawić jak ktoś wie lepiej, nie da się zmienić jedynie tekstury wody w cauldronie, chyba ze zmienisz teksturę samej wody na fioletową. (a to nie będzie estetycznie na wielu mapach)

Co do clay balla, nie wiem jak ma ta tarcza wyglądać, to znaczy, mechanikę minecrafta raczej znasz, ta tarcza będzie dziwnie wyglądać w ręce jako ten clay ball, bo gra będzie to nadal traktować jako clay balla, co po prostu będzie mało efektowne wizualnie, wręcz dziwne. Chyba, że komuś się uda to jakoś ładnie zaimplementować



Co do tematu... założeniem było polepszenie sytuacji dla graczy f2p, to co widzę obecnie idzie w kierunku buffowania potworów co tylko przełoży się na jeszcze większy dyskomfort grania podstawową klasą wojownika (łuk power 3 dla szkieleta to spora przesada, rozumiem, że graczom p2w nie zrobi to większej różnicy, ale pamiętajmy o tych graczach w smoczych setach, którzy będą umierać na 3/4 strzały, może mniej, tych zmian jest więcej). Redukowanie kosztów przedmiotów w sklepie/profesji też na nic się nie zda, uzbieranie na to jest formalnie niemożliwe, a z drugiej strony gameplay f2p jest bardzo nieprzyjemny. Problemem nie jest to, że wojownicy nie mogą uzbierać $$ na konkretne uprawnienia, tylko to, że granie nie daje im przyjemności (chociaż bardzo się starają, *zapomniałem dodać, że ciężko na coś zarobić gdy zazwyczaj liczba bossów w grze przekracza liczbę potworów podstawowych*). Buffowanie klas f2p, też nie ma większego sensu, każdy chyba wie dlaczego. Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem będzie solidny nerf przedmiotów p2w, najdroższych profesji (głównie mam tutaj na myśli wszelkiego rodzaju ataki obszarowe [kowadło, pioruny, młot thora], atak obszarowy w połączeniu z szałem bitewnym to spora przesada. Tak jak liczebność potworów ma być ich siłą, to teraz im więcej potworów tym łatwiejszy exp ^_^) no i również bossów - to jest kwestia cooldownu, obrażeń, efektów tak więc nie będzie przy tym zbyt wiele roboty, jak i przy przedmiotach boskich.

Sory chłopaki, tak jak zazwyczaj się z wami zgadzałem to teraz za bardzo kombinujecie z tymi wszystkimi zmianami, efekt będzie taki, że wojownicy będą mieć fałszywe poczucie bycia silniejszym, bo w końcu był buffy, a ostatecznie uważam, że będzie gorzej niż obecnie, nie kopmy leżacego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-March-2021 21:58:26 przez JanekPLPL.)
31-March-2021 21:22:18
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #59
RE: Balans trybu V2
@up
O atakach obszarowych myślałem już od dawna, jak zapewne widzisz, w moim wątku znalazło się również osłabienie DMG piorunów oraz cooldownu kowadła.
Buff łuku szkieleta idzie w parze z dodaniem projectile protection do podstawowej klaty zbrojmistrza (i być może również do smoczej). Cel jest taki, by zmniejszyć przepaść między obrażeniami zadawanymi obu grupom wojowników; aktualnie zwykły potwór, aby móc zrobić wojownikowi p2w cokolwiek więcej niż tylko go połaskotać, biłby jednocześnie ogromny damage wojownikom f2p (na co zwróciłeś uwagę).
Podsumowując, moim zdaniem lepiej 'coś' robić niż siedzieć z założonymi rękoma i patrzeć jak tryb sobie umiera...
Może i sporo kombinujemy, ale przyznasz, że kilkoma zmianami nie da się tego wszystkiego ogarnąć.
I owszem, nie zawsze propozycje zmian są trafne - od tego jest społeczność, by je przedyskutować i znaleźć 'złoty środek' - co w przypadku trybu takiego jak wvsp, z tyloma mechanikami i oddzielnymi grupami graczy, nie należy do najprostszych.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-March-2021 22:15:22 przez ImHexa.)
31-March-2021 22:13:00
Znajdź wszystkie posty
Alles Offline
Zbanowany

Liczba postów: 22
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
TMKmical

MineGold:
0.00
Post: #60
RE: Balans trybu V2
Drogi bananie chciałbym ci powiedzieć ze pochlo nie zalicza zabójstw proszę o naprawę tego przedmiotu
Z góry dziękuję
Pozdrawiam Babe
Pozdrawiam mama tata i pies
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-March-2021 22:27:19 przez Alles.)
Oceny: Kelly303 (+1)
31-March-2021 22:24:20
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości