Proszę wszystko dokładnie przeczytać by w późniejszych etapach RP nie było nieporozumień.
Postacie POZYTYWNE
Imię: Neclar Bal
Wiek: 24
Rasa: mroczny elf
Charakter: odważny, mężny, sprawiedliwy, dobry
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 9: Potrafi uleczyć swoje drobne rany, rzucać z rąk zaklęcia, ma również swoją magiczną siekierę
Słabości: na brzuchu ma ślad od starcia z Daronem. To miejsce jest bardzo wyczulone na ataki.
Odwaga (od 0 do 10): 9
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8
Po jakiej stronie jest postać: dobra
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Neclar to siostrzeniec zmarłego w pierwszej części RP Molaga, czyli syn jego zmarłej siostry - Azury Bal. Azura po urodzeniu Neclara wzięła ślub. Jej mąż przejął nazwisko po jej rodzinie i nazywał się Herbian Bal.
Jako 9 letni chłopiec był przy zamordowaniu rodziców przez Molaga. Pewnego dnia zjawił się w krainie by pomścić wujka i jednocześnie unicestwić najpotężniejszą istotę na świecie - Darona. Po zniszczeniu demona, usadowił się ze swoją żoną Cecilią w jej zamku. Kilka miesięcy po tym wydarzeniu na świat przyszła Azula - jego córka. Teraz żyją sobie spokojnie w krainie wolnej od zła i wojen...
Postacie NEGATYWNE
Imię: Lord Malacath Bal (czyt. Malakaf)
Wiek: 30
Rasa: jak inni członkowie rodziny Balów jest nekromantą (mroczny elf)
Charakter: bardzo inteligenty, przebiegły, ironiczny i cyniczny, władczy, okrutny
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 10: umie kontrolować wodne istoty w tym swojego Krakena, potrafi kontrolować żywioł wody, rzucać kule ognia, kule czarnej energii, dodatkowo gdy złączy ręce, siła zaklęcia jest 2x większa, teleportować się, hipnotyzować i wiele, wiele innych... Lord Malacath potrafi również używać "Krzyków" (takich jak używał Daron, tylko nie aż tak potężnych + lecz jest ich więcej)
Słabości: horkruksy (będą podawane podczas RP więc bardzo proszę czytać moje wypowiedzi! ^^)
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 10
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Malacath Bal to starszy brat Neclara. Kiedy urodził się Neclar, Malacath miał 6 lat. Neclar dostawał wszystko co najlepsze, natomiast jego starszy brat był zaniedbywany przez rodziców. Wszystko kręciło się wokół Neclara. Pewnego dnia rodzice chłopca oddali go do domu dziecka, gdzie spędził połowę swojego życia. Podczas pobytu spotkał dziewczynę o imieniu Namira. Bardzo się do siebie zbliżyli. Chłopak zaplanował zemstę i opowiedział o niej Namirze. Gdy skończył 18 lat, wyszedł z domu dziecka i poszedł do swojego bliskiego przyjaciela - Claviusa. Razem z nim zaatakowali ośrodek znajdujący się w mieście mrocznych elfów - Daggerfall, wybijając w nim wszystkich opiekunów. Wypuścili niepełnoletnią Namirę i uciekli... Po wszystkim osiedlili się w starej twierdzy osadzonej na wyspie, gdzie przygotowywali się do zemsty na Neclarze. Malacath po długim czasie mieszkania w twierdzy, stwierdził że wokół wyspy żyje jakieś stworzenie... Okazało się że był to Kraken. Z niewiadomych przyczyn nie atakował mężczyzny. Odkrył natomiast że umie porozumiewać się z tym stworzeniem, jak i z innymi wodnymi kreaturami. Po paru miesiącach oswoił Krakena. Zwierzę zaczęło służyć swojemu panu...
Mężczyzna by lepiej oddychać pod wodą skonstruował maskę z którą nigdy się nie rozstaje.
Tuż przed pokonaniem Darona, Malacath postanowił że zaatakuje Neclara. Niestety, twierdza była położona zbyt daleko i wojska Malacatha nie dotarły na czas. Gdy były już w połowie drogi do obozu chłopaka, Malacath dowiedział się od swoich ludzi że Daron został pokonany przez Neclara. Czarnoksiężnik postanowił wycofać swoje wojska i przygotować się jeszcze bardziej.
Lord Malacath chce zemścić się na Neclarze, obalić Cecillię i przejąć władzę nad krainą...
P.s: By dostać się do twierdzy, jedyną opcją jest poruszanie się po mostach (jest ich 3, każdy zatrzymuje się na kamieniu. 3 kamienie, 3 mosty. Kamień to taka jakby "baza"
)
Amulet Malacatha (zdobycie jego będzie opisane w RP)
Nazwa: Amulet Malacatha, dawniej Amulet Herbiana Bala
Wiek: 30/40 lat
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): daje noszącemu dodatkową siłę fizyczną jak i magiczną
Ocena OP przedmiotu (od 0 do 10): 8
Opis Przedmiotu (krótki opis o przedmiotu): Amulet ten służył niegdyś ojcu Neclara, Herbianowi
Księga Malacatha i jej strażnicy (zdobycie tej rzeczy będzie przedstawione w RP)
Nazwa: Czarna Księga
Wiek: około 400 lat
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 10: przedmiot daje twierdzy Malacatha pole ochronne i żaden pocisk magiczny czy inny atak nie zagrozi budowli dopóki Czarna Księga jest aktywna
Słabości: Wystarczy jedno mocne uderzenie by zniszczyć księgę, lecz musi to być ktoś z rodziny Balów
Opis przedmiotu (krótki opis przedmiotu): Czarna Księga to bardzo potężny przedmiot rodu Balów. Posługiwać się nią mogą tylko przedstawiciele tego rodu. Tylko Bal może się nią posługiwać jak i ją zniszczyć.
Na samym początku RP, Czarna Księga jest usadowiona w zamku Cecilli i Neclara pod ochroną Ralofa (więcej szczegółów na temat tego przedmiotu w samym RP :>)
Imię: Dremora (strażnik Czarnej Księgi)
Wiek: Taki sam jak Czarnej Księgi
Rasa: demon
Charakter: demoniczny
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 8,6: Posiada długi, bardzo ostry miecz, potrafi używać błyskawic, ma dużą siłę
Słabości: By skutecznie zabić Dremorę, trzeba oderżnąć jej łeb
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8,4
Po jakiej stronie jest postać: zła
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Dremora to strażnik Czarnej Księgi. Pojawia się w momencie gdy ktoś próbuje zniszczyć przedmiot. Jest demonem, lecz nie tak potężnym jak Daron.
Imię: Mora (strażnik Czarnej Księgi)
Wiek: Taki sam jak Czarnej Księgi
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 7,8: głównie broni się swoimi mackami, hipnotyzuje
Słabości: Jeden cios w środkowe oko zabija istoty
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8
Po jakiej stronie jest postać: zła
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Mora to mroczna istota strzegąca Czarnej Księgi. Mor jest dwie, stoją po obu stronach Czarnej Księgi.
Reszta postaci
Imię: Ralof
Wiek: gdy umarł miał 29, teraz ma ponad 100 lat
Rasa: umarły, szkielet
Charakter: waleczny, odważny
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): Ralof posiada miecz niegdyś należący do Gustava (1 część RP HP). Neclar zdołał go uratować. Mocą magii ulepszył miecz i teraz emituje zieloną energią, dodatkowo szkielet posiada łańcuch, który bardzo dobrze sprawdza się w walce na dystans.
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 7,5
Po jakiej stronie jest postać: dobra
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Ralof to jeden ze szkieletów, który zdołał przeżyć 1 część HP RP. Przed śmiercią był strażnikiem w jednej z wiosek. Po śmierci został odnaleziony przez Molaga i włączony do jego armii. Głównie patrolował jego twierdzę, lecz później brał udział w bitwie o zamek Carrabotha, następnie walczył na wojnie z Daronem. Teraz jest oficerem, czyli drugą z kolei osobą, która potrafi dowodzić wojskiem Neclara (na pierwszym miejscu jest oczywiście Neclar).
Szkielet tak jak Gustav dostał rozum i potrafi samodzielnie podejmować decyzje, dlatego przeciwstawił się rozkazowi i nie zaszedł w "śpiączkę" (cała armia chłopaka jest w wyżej wspomnianej "śpiączce". Jest to pewnego typu hibernacja. Gdy Neclar wypowie zaklęcie, wojsko powstanie i znów będzie gotowe do walki...)
Imię: Namira Kahala
Wiek: 24
Rasa: mroczny elf, cichy zabójca
Charakter: podstępna, inteligenta, pewna siebie
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 9: swoją kataną potrafi blokować niektóre zaklęcia, umie rzucać kulami ognia i znikać na pewny okres czasu, bardzo dobrze walczy bronią białą i świetnie się ukrywa
Słabości: jest niska, można to wykorzystać
Odwaga (od 0 do 10): 9
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9,5
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Namira to bardzo bliska przyjaciółka z domu dziecka Malacatha. W jego twierdzy dostała od niego magiczną katanę, potrafiącą blokować zaklęcia. Czarnoksiężnik nauczył ją także rzucać kulami ognia itp...
Imię: Hrabia Clavius Refius
Zginął: 63 str
Wiek: 28
Rasa: mroczny elf, druid/nekromanta
Charakter: bezduszny, mściwy, okrutny
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 8,5: potrafi leczyć innych i ich wszkrzeszać, za pomocą swojego kostura potrafi zmieniać innych w zwierzęta itd...
Słabości: jest prawie bezbronny bez swojego kostura
Odwaga (od 0 do 10): 8
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8,7
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Clavius to przyjaciel Malacatha. Przed atakiem na dom dziecka, postanowił pomóc swojemu koledze w zemście. Sprzymierzył się z nim. Na mocy Lorda Malacatha otrzymał tytuł Hrabiego i od tamtego momentu Clavius stał się jego sługą...
Imię: Alduin (otrzymał to imię od Malacatha)
Zginął: 14 str
Wiek: 60 lat (jak na smoka to mało)
Rasa: demoniczny smok
Charakter: demoniczny
Wygląd (krótki opis wyglądu): 3 metry wzrostu, 1,5 na czterech łapac
Umięjetności( od 0 do 10): 8,4: potężne machnięcie ogonem w głowę potrafi nawet zabić, potrafi zionąć ogniem (jest to mały płomień, bardziej do odstraszania wrogów), ma silne ręce, umięśniony tułów i nogi, ma pazury, na 4 łapach porusza się znacznie szybciej niż na 2
Słabości: by go zabić, trzeba obciąć mu oba rogi
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8,2
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Jest to bardzo rzadka rasa smoków. Alduin potrafi wymówić kilka słów, których nauczył się słuchając Lorda. Malacath napotkał go na swojej drodze do twierdzy. Stoczył z nim walkę i z łatwością wygrał. Alduin przysiągł Lordowi wierność i posłuszeństwo. Malacath traktuje go teraz jak swoją zabawkę i wysyła istotę na bardzo niebezpieczne misje.
Imię: Kraken
Wiek: ponad 500
Rasa: Kraken
Charakter: brak danych
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Dla porównania wielkości, dałem człowieka ^^ (to łódź podwodna, ale kij z tym xD)
Umięjetności( od 0 do 10): 9
Słabości: Jego żółte ślepia są bardzo podatne na ataki. By go zabić, trzeba właśnie tam celować, choć i tak jest bardzo trudny do pokonania
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Kraken jest posłuszny osobie, która osiedliła się w twierdzy. W tym przypadku jest to Malacath. Zwierzę będzie broniło swojego pana jak i twierdzy...
Prywatna gwardia obronna Malacatha
Imię: Seeker
Wiek: nieokreślony
Rasa: nieokreślona
Charakter: brak danych
Wygląd (krótki opis wyglądu): ok. 2 metry wysokości
Umięjetności( od 0 do 10): 7: Seeker potrafi rzucać zielonymi kulami energii oraz wypluwać paraliżujący kwas z gęby
Słabości: podbrzusze tego stwora jest bardzo czułe, zwykła avada keadavra w to miejsce wystarczy by zabić potwora
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 7
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Seeker to żołnierz armii Malacatha. Znalazł je pod twierdzą, czekały na swojego pana, który poprowadzi ich do zwycięstwa... Są oddane swojemu panu i słuchają tylko jego. Ich liczba jest ogromna. Są dużo lepsi od zwykłych istot (ludzi). Malacath umie kilka takich potworów przyzwać...
Armia Malacatha
Imię: Kultysta Malacatha
Wiek: nieokreślony
Rasa: nieokreślona
Charakter: brak danych
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 5
Odwaga (od 0 do 10): 9
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 6,4
Po jakiej stronie jest postać: złej
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Kultyści to żołnierze Malacatha, którym nie podobają się rządy Cecilii i Neclara. Przez to że kultyści rzucają zaklęcia z rąk, byli uważani za odmieńców i dlatego przystąpiły do Lorda. Są to po prostu istoty które postanowiły służyć Malacathowi. Kultyści są zobowiązani do noszenia masek i specjalnego stroju. Zaklęcia rzucają z rąk.
Armia Neclara (będzie przywołana w późniejszym czasie RP)
Imię: Szkielet
Wiek: różny
Rasa: umarły
Charakter: waleczni
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umięjetności( od 0 do 10): 5,5
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 6
Po jakiej stronie jest postać: dobra
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Armia Neclara to umarli. Mężczyzna odziedziczył armię po swoim zmarłym wujku Molagu. Szkielety są posłuszne aż do śmierci.
Imię: Trol szkieletowy
Wiek: różny
Rasa: zwierzę, trol
Charakter: głupi
Wygląd (krótki opis wyglądu): 4,5 metra wzrostu
Umięjetności( od 0 do 10): swoją maczugą potrafi zrobić ogromne spustoszenia wśród szeregach wroga
Słabości: Jeśli pozbawi się go nóg, jest bezbronny
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 6,8
Po jakiej stronie jest postać: dobra
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Trole żyły sobie spokojnie w górach. Pewnego dnia wiele łowców i myśliwych wyruszyło na polowanie w te tereny i zniszczyły spokojne życie tym istotom. Ludzie oskórowali nieżywe potwory i zostawiły mięso na pożarcie innym zwierzętom. Po kilku dniach po trolach zostawały już tylko kości...
Molag podczas swej wędrówki w poszukiwaniu miejsca na swoją twierdzę, ożywił Trole i postanowił że weźmie je jako pomoc w budowaniu swojej nowej siedziby. Teraz służą Neclarowi...
Wiem że trochę tego jest i Malacath jest troszkę... OP, aleee... Malacath to drugi Carraboth, główny antagonista. To będzie postać której tak szybko nie zniszczycie ;3
Więcej o tej postaci, jak i o innych dowiecie się w RP <3