MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Łuk artefaktowy - Rozwoj klasy strzelca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Siema. Przychodzę z propozycją nowego itemku artefaktowego pod strzelców, konkretnie łuku.
Kilka screanów poniżej
[Obrazek: 2023-02-21_12.42.16.png]
[Obrazek: image.png]

Taka nowość z pewnością by odświeżyła besta, który od dawna nie miał nic dodawanego. Aktualnie jedynym możliwym sposobem na rozwijanie się strzelcem w late gamie jak już sety masz wymaxowane jest ulepszanie luku mag stalą w kółko co sprawia ze taka gra się dłuży po prostu strasznie bo nie wprowadza nic nowego i powstaje zamknięte koło.

Taki łuk by mógł mieć
120 powera startowo
Flame
Miałby 6 dziur na klejnot
a statystyki i bony od 10 do 15.
Dodatkowo dodawałby 7% prędkości ruchu co by usprawniło skuteczne robienie bossów, gdyż strzelec kiepsko sobie radzi na szybkich bossach
Dodawałby 5 serc czyli tak samo jak łuk nieśmiertelnych.

Teraz parę rzeczy o balansie

Wkładając 6 x szafiry +9 mamy 174 powera czyli 4.5 ulepszenia mag stalą.
Mniej powera nie bardzo może być bo jak mówiłem ulepszanie łuku mag stalą strasznie utrudnia balans jego.
Trzeba było znaleźć złoty środek między opłacalnością craftowania artefaktowego łuku a ulepszaniem mag stalą łuku nieśmiertelnych. No i padło na te 120 powera początkowo.
Pisze to bo na samym początku to może wydawać się ogrom ale po przeliczeniu tego wychodzi mniej więcej ze to wcale nie jest tak dużo jak na poświęcony czas.
Hejo to zbyt op ma łatwiejszy crafting od niebianśkiego ostrza , a jest super dobre bo: infinity oraz tak tanie koszty że głowa boli. I pozatym jeden item nie odświerzy besta XD.
(21-February-2023 17:51:27)reptider napisał(a): [ -> ]Siema. Przychodzę z propozycją nowego itemku artefaktowego pod strzelców, konkretnie łuku.
Kilka screanów poniżej
[Obrazek: 2023-02-21_12.42.16.png]
[Obrazek: image.png]

Taka nowość z pewnością by odświeżyła besta, który od dawna nie miał nic dodawanego. Aktualnie jedynym możliwym sposobem na rozwijanie się strzelcem w late gamie jak już sety masz wymaxowane jest ulepszanie luku mag stalą w kółko co sprawia ze taka gra się dłuży po prostu strasznie bo nie wprowadza nic nowego i powstaje zamknięte koło.

Taki łuk by mógł mieć
120 powera startowo
Flame
i
Infinite
Ten enchant może być trochę kontrowersyjny i wiem ze wiele osób może się nie zgodzić ale chciałem aby ten łuk miał coś czym by się wyróżniał, a nie że ulepszysz kilka razy magiczną stalą łuk nieśmiertelnych i jest podobny, Poza tym ciężko było zbalansować opłacalność ulepszania łuku nsm do kosztów robienia łuku artefaktowego stąd tez taka decyzja. Takie cos będzie nieosiągalne w żaden sposób na łuku nieśmiertelnych a osoby, które spędzą setki godzin na craftowaniu nowego łuku zdecydowanie zasługują na taki przywilej. Ale no jeśli infinite nie przejdzie wystarczy że sam łuk będzie dodany a to i tak odświeży besta dość mocno
Miałby 6 dziur na klejnot
a statystyki i bony od 10 do 15.
Dodatkowo dodawałby 7% prędkości ruchu co by usprawniło skuteczne robienie bossów, gdyż strzelec kiepsko sobie radzi na szybkich bossach
Dodawałby 5 serc czyli tak samo jak łuk nieśmiertelnych.

Teraz parę rzeczy o balansie

Wkładając 6 x szafiry +9 mamy 174 powera czyli 4.5 ulepszenia mag stalą.
Mniej powera nie bardzo może być bo jak mówiłem ulepszanie łuku mag stalą strasznie utrudnia balans jego.
Trzeba było znaleźć złoty środek między opłacalnością craftowania artefaktowego łuku a ulepszaniem mag stalą łuku nieśmiertelnych. No i padło na te 120 powera początkowo.
Pisze to bo na samym początku to może wydawać się ogrom ale po przeliczeniu tego wychodzi mniej więcej ze to wcale nie jest tak dużo jak na poświęcony czas.

Witam,

Od razu mówię, że sam pomysł rozwoju besta jest dobry, ale po pierwsze jeden przedmiot nie odświeży jakoś bardzo rozgrywki (bardziej nowe lokacje, więcej materiałów, nowe mechaniki, słabości itd...)

Po drugie łuk ten ma o wiele łatwiejszy crafting choćby takie włosy mroźnego maga, do tego nie posiada takiego ciężkiego materiału jak np serce anioła mroku lub kosci hydry, co czyni go nieco łatwiejszym.

Po trzecie cena nie jest adekwatna do jego profitów jakby sam power jest tu na wmiarę oki poziomie, ale infinity, absoulutnie nigdy nie powinień być na łuku pod większy dmg...

Dlaczego?

Otóż strzały są jednym z ograniczników klasy strzelca, tak samo jak mana na magu, jakby ich farmienie jest dosyć istotną cześcią rozgrywki i absolutnie nie powinno być tak, że nagle można przestać się nimi przejmować. Wiadomo, że nie jest to identyczna sytuacja jak nieskończona runa, no ale jednak przez to farmienie strzał czyli kluczowego itemku dla tej klasy przestaje mieć sens. Mag bez many, tylko w nieco innym wydaniu...

Po czwarte nazwa, która nie jest moim zdaniem odpowiednia, wiadomo to już zostawiam ocenie społeczności, ale lepiej jakby nazwa dotyczyła jakieś mitycznej postaci czy coś...

Np.

Srebrzysty Luk Legolasa

Cięciwa Mrocznych Dusz

Przebijacz Serc

Wszechmocny Niebianski Gniew

To chyba wszystko jakby fakt łuku, niema dość długi czas, ale nie pakowałbym do niego tak bliźniaczych materiałów jak do niebianśkiego (a na paru pozycjach o wiele łatwiejszych)

PS: Nie miło brać komuś pomysły do łączenia updatów Sad
(21-February-2023 18:49:03)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]
(21-February-2023 17:51:27)reptider napisał(a): [ -> ]Siema. Przychodzę z propozycją nowego itemku artefaktowego pod strzelców, konkretnie łuku.
Kilka screanów poniżej
[Obrazek: 2023-02-21_12.42.16.png]
[Obrazek: image.png]

Taka nowość z pewnością by odświeżyła besta, który od dawna nie miał nic dodawanego. Aktualnie jedynym możliwym sposobem na rozwijanie się strzelcem w late gamie jak już sety masz wymaxowane jest ulepszanie luku mag stalą w kółko co sprawia ze taka gra się dłuży po prostu strasznie bo nie wprowadza nic nowego i powstaje zamknięte koło.

Taki łuk by mógł mieć
120 powera startowo
Flame
i
Infinite
Ten enchant może być trochę kontrowersyjny i wiem ze wiele osób może się nie zgodzić ale chciałem aby ten łuk miał coś czym by się wyróżniał, a nie że ulepszysz kilka razy magiczną stalą łuk nieśmiertelnych i jest podobny, Poza tym ciężko było zbalansować opłacalność ulepszania łuku nsm do kosztów robienia łuku artefaktowego stąd tez taka decyzja. Takie cos będzie nieosiągalne w żaden sposób na łuku nieśmiertelnych a osoby, które spędzą setki godzin na craftowaniu nowego łuku zdecydowanie zasługują na taki przywilej. Ale no jeśli infinite nie przejdzie wystarczy że sam łuk będzie dodany a to i tak odświeży besta dość mocno
Miałby 6 dziur na klejnot
a statystyki i bony od 10 do 15.
Dodatkowo dodawałby 7% prędkości ruchu co by usprawniło skuteczne robienie bossów, gdyż strzelec kiepsko sobie radzi na szybkich bossach
Dodawałby 5 serc czyli tak samo jak łuk nieśmiertelnych.

Teraz parę rzeczy o balansie

Wkładając 6 x szafiry +9 mamy 174 powera czyli 4.5 ulepszenia mag stalą.
Mniej powera nie bardzo może być bo jak mówiłem ulepszanie łuku mag stalą strasznie utrudnia balans jego.
Trzeba było znaleźć złoty środek między opłacalnością craftowania artefaktowego łuku a ulepszaniem mag stalą łuku nieśmiertelnych. No i padło na te 120 powera początkowo.
Pisze to bo na samym początku to może wydawać się ogrom ale po przeliczeniu tego wychodzi mniej więcej ze to wcale nie jest tak dużo jak na poświęcony czas.

Witam,

Od razu mówię, że sam pomysł rozwoju besta jest dobry, ale po pierwsze jeden przedmiot nie odświeży jakoś bardzo rozgrywki (bardziej nowe lokacje, więcej materiałów, nowe mechaniki, słabości itd...)

Po drugie łuk ten ma o wiele łatwiejszy crafting choćby takie włosy mroźnego maga, do tego nie posiada takiego ciężkiego materiału jak np serce anioła mroku lub kosci hydry, co czyni go nieco łatwiejszym.

Po trzecie cena nie jest adekwatna do jego profitów jakby sam power jest tu na wmiarę oki poziomie, ale infinity, absoulutnie nigdy nie powinień być na łuku pod większy dmg...

Dlaczego?

Otóż strzały są jednym z ograniczników klasy strzelca, tak samo jak mana na magu, jakby ich farmienie jest dosyć istotną cześcią rozgrywki i absolutnie nie powinno być tak, że nagle można przestać się nimi przejmować. Wiadomo, że nie jest to identyczna sytuacja jak nieskończona runa, no ale jednak przez to farmienie strzał czyli kluczowego itemku dla tej klasy przestaje mieć sens. Mag bez many, tylko w nieco innym wydaniu...

Po czwarte nazwa, która nie jest moim zdaniem odpowiednia, wiadomo to już zostawiam ocenie społeczności, ale lepiej jakby nazwa dotyczyła jakieś mitycznej postaci czy coś...

Np.

Srebrzysty Luk Legolasa

Cięciwa Mrocznych Dusz

Przebijacz Serc

Wszechmocny Niebianski Gniew

To chyba wszystko jakby fakt łuku, niema dość długi czas, ale nie pakowałbym do niego tak bliźniaczych materiałów jak do niebianśkiego (a na paru pozycjach o wiele łatwiejszych)

PS: Nie miło brać komuś pomysły do łączenia updatów Sad


Siema

1)Piszesz ze łuk ma o wiele łatwiejsze materiały od miecza i porównujesz włosy mroźnego maga do serc anioła. Przypominam ze w runicznym ostrzu tez występują pakty śmierci które są prostym materiałem. Nie powinieneś porównywać najprostszego materiału z najtrudniejszym. I w tym i w tym występują prostsze i trudniejsze. A porównanie Włosów do serc anioła jest troszkę śmieszne. Mówisz ze Runiczne ma serca anioła i kości hydry ? Łuk ma czarną materie i dusze prastarego fakt mniejsza ilość ale w mojej opinii są trudniejsze do far
mienia. A jak banan zdecyduje to jest kwestia zmienienia cyferek.

2)Z tym infinite to troszkę się zgodzę i to był tylko pomysł experymentalny w związku z ulepszaniem mag stalą.


3) Nazwa to najmniejszy problem akurat. Można gdzieś głosowanie zrobić jak już banan zaakceptuje zmianę.

Cięciwa mrocznych dusz mi sie podoba.

5) I faktycznie zgadzam się z tym ze 1 item nie odświeży besta ale z pewnością nada nowy cel klasie strzelców i od czegoś trzeba zacząć. Nikt nie mówi ze trzeba wejść od razu z jakaś ogromna aktualizacja
(21-February-2023 17:51:27)reptider napisał(a): [ -> ]Siema. Przychodzę z propozycją nowego itemku artefaktowego pod strzelców, konkretnie łuku.
Kilka scree[/size][/font]nów poniżej
[Obrazek: 2023-02-21_12.42.16.png]
[Obrazek: image.png]

Taka nowość z pewnością by odświeżyła besta, który od dawna nie miał nic dodawanego. Aktualnie jedynym możliwym sposobem na rozwijanie się strzelcem w late gamie jak już sety masz wymaxowane jest ulepszanie luku mag stalą w kółko co sprawia ze taka gra się dłuży po prostu strasznie bo nie wprowadza nic nowego i powstaje zamknięte koło.

Taki łuk by mógł mieć
120 powera startowo
Flame
i
Infinite
Ten enchant może być trochę kontrowersyjny i wiem ze wiele osób może się nie zgodzić ale chciałem aby ten łuk miał coś czym by się wyróżniał, a nie że ulepszysz kilka razy magiczną stalą łuk nieśmiertelnych i jest podobny, Poza tym ciężko było zbalansować opłacalność ulepszania łuku nsm do kosztów robienia łuku artefaktowego stąd tez taka decyzja. Takie cos będzie nieosiągalne w żaden sposób na łuku nieśmiertelnych a osoby, które spędzą setki godzin na craftowaniu nowego łuku zdecydowanie zasługują na taki przywilej. Ale no jeśli infinite nie przejdzie wystarczy że sam łuk będzie dodany a to i tak odświeży besta dość mocno
Miałby 6 dziur na klejnot
a statystyki i bony od 10 do 15.
Dodatkowo dodawałby 7% prędkości ruchu co by usprawniło skuteczne robienie bossów, gdyż strzelec kiepsko sobie radzi na szybkich bossach
Dodawałby 5 serc czyli tak samo jak łuk nieśmiertelnych.

Teraz parę rzeczy o balansie

Wkładając 6 x szafiry +9 mamy 174 powera czyli 4.5 ulepszenia mag stalą.
Mniej powera nie bardzo może być bo jak mówiłem ulepszanie łuku mag stalą strasznie utrudnia balans jego.
Trzeba było znaleźć złoty środek między opłacalnością craftowania artefaktowego łuku a ulepszaniem mag stalą łuku nieśmiertelnych. No i padło na te 120 powera początkowo.
Pisze to bo na samym początku to może wydawać się ogrom ale po przeliczeniu tego wychodzi mniej więcej ze to wcale nie jest tak dużo jak na poświęcony czas.

[font=Times New Roman][/font][font=Times New Roman][size=medium]

Szanowny użytkowniku Reptider,
Pragnę wyrazić swoją opinię na temat pańskiego konceptu dotyczącego tego serwera.
Nazwa zaproponowana przez Pana ssie, nie postarał się Pan podczas tworzenia tekstury owego przedmiotu. Pragnę też wspomnieć o statystykach tego łuku.
Otóż, nazwą tego łuku powinno być "Łuk", tekstura powinna być identyczna, co łuk w standardowym Minecraft. Pokaże to nasze oddanie tradycji, jako graczy tej gry.
Dodatkowo powinna pojawić się zmiana w statystykach. A mianowicie zwiększenie górnego limitu szczęścia w tworzonym łuku. Będzie to nasz hołd wobec gry i serwera. Będzie symbolem naszego wielkiego szczęścia z otrzymania nowego przedmiotu, który udowadnia, że administracja nie zapomniała o strzelcach, którzy przez dużą część rozgrywki mają rzucane kłody pod nogi.
Cieszę się z dodania broni, którą będzie można potraktować jako nagrodę dla najwytrwalszych i najbardziej oddanych swojemu zadaniu strzelców.
Jeżeli moje uwagi zostaną uwzględnione, to w pełni wspieram ten pomysł.
[quote='TORPED' pid='467950' dateline='1676997102']
Hejo to zbyt op ma łatwiejszy crafting od niebianśkiego ostrza , a jest super dobre bo: infinity oraz tak tanie koszty że głowa boli. I pozatym jeden item nie odświerzy besta XD.

widac ze pet cisa


XD kolejny co porownuje runiczne do luku. Przypominam smite'a w mieczu mag stalą nie ulepszysz. Nie ma sensu robienia super trudnego do "sklecenia" łuku artefaktowego, ponieważ taki sam efekt mozemy uzyskac poprzez uzywanie "mag kowala" na łuku nieśmiertelnych o wiele sprawniejSmile. Tak wiem to jest nadal 5 ulepszen u owego kowala ale o wiele szybciej mozemy to osiągnąć niz farmiąc na ten artefakt(po dodaniu trudniejszych przedmiotów do craftingu reptidera(pawlag)). Dodam zeby nawet podjąc sie wyzwaniu zrobienia luku "demona" trzeba wbic ten 100 lvl, a ulepszac niesmiertelnych mozemy juz od ~40 lvla robiac aq1/aq2/aq3/brodatych wojownikow i ogolnie "farmiąc" mag stal i ksiegi ochrony. Big Grin i na logike se wez czlowieku ze tanszy bedzie XD
(21-February-2023 18:31:42)TORPED napisał(a): [ -> ]Hejo to zbyt op ma łatwiejszy crafting od niebianśkiego ostrza , a jest super dobre bo: infinity oraz tak tanie koszty że głowa boli. I pozatym jeden item nie odświerzy besta XD.

Nie możesz porównywać do ostrza bo łuk możesz mag stalą podkręcić a smite nie XD. Mało tego obrażenia z łuku to jedna wielka loteria i jest tam też wiele drogich i ciężkich materiałów do wyfarmienia. Nie wspominając już o niskich % na stworzenie
Podoba mi się pomysł wprowadzenia artefaktowego łuku na serwer - w końcu mamy już Runiczne pod klasy walczące wręcz. W twojej propozycji nie podoba mi się jednak parę rzeczy. Chodzi tu m.in. o to, że (zakładając, że Infinity nie przejdzie; po prostu jest przesadzone) łuk nie pasuje do reszty artefaktów u kowala.
Obecnie są to Buty Siedmiomilowe oraz Niebiańskie Runiczne Ostrze - oba przemioty mają swoje zalety i wady.

- Buty dodają ogromne ilości prędkości poruszania się, jednak nie należą do setu klasowego, co może dotkliwie zaniżyć statystyki
- Bazowe enchanty ostrza są beznadziejne - 180 sharpnessu i 15 smite'a, jednak w zamian ma aż 6 miejsc na klejnot; trzeba włożyć w ten przedmiot dużo więcej wysiłku, ale może przebić najlepsze Dotyki Nieśmiertelnych

Teraz spójrzmy na łuk - daje nam spore ilości speeda, ma wyższe enchanty od Nieśmiertelnych, a do tego 6 miejsc na klejnot. Jest on po prostu mocny i nie posiada żadnych wad, z niczym się nie gryzie.

Zaproponuję swój pomysł na Szafirowy Emenduil:

[Obrazek: image.png]

Jak widać, przedmiot dodaje do łuku Mnożnik Obrażeń Krytycznych, a co za tym idzie, będzie można nim trafić krytycznie. Szansa byłaby ta sama co u miecza, jednak obrażenia nie zależałyby od Zręczności, lecz od losowego parametru wynoszącego od 1.5 do 1.8. Jedyną statystyką łuku byłoby Szczęście - którego wartość wynosiłaby od 1 do 30. Łuk nie posiadałby bonusów. Podobnie do Runicznego, przedmiot ma zwiększone (4) miejsca na klejnot, ale sam enchant Power oberwał dość mocno - wynosi zaledwie 60, jednak każde ulepszenie Magiczną Stalą Kowalską będzie dawało więcej niż w przypadku Łuku Nieśmiertelnych. Bane I pomaga w walce z pająkami (nie zwiększa obrażeń, jednak slow wciąż działa). Podobnie do Butów Siedmiomilowych, łuk by się gryzł z setem klasowym (słaba ilość szczęścia), co doprowadziłoby do powstawania bardziej kreatywnych buildów pod łuk, nie tylko pod Zręczność.
Nie widze abyscie doszli do porozumienia, widac ze pomysl ma tyle samo zwolennikow jak i przeciwnikow - wszyscy sa generalnie za by jakis luk dostac, problemem widze sa dla was parametry.

Dlatego ustalcie wspolnie jak powinien wygladac luk ktory ma zostac scraftowany - ustalcie to tak aby kazdy byl zadowolony, dopóki nie osiągniecie wspólnego konsensusu temat pozostawiam dyskusji.

Zgadzam sie z cisowym ze propozycja nazwy jest niepowazna ale to zaden problem. Argument dotyczacy tego ze infinity jest zbyt op jest dosyc trafny i tez wydaje mi sie ze luk nie powinien miec takiego parametru. Luk mozna zrobic analogicznie do miecza z wieksza iloscia slotow na klejnot aby moc parametrami przebic najlepsze z lukow lub calkowicie inaczej ale to juz do dyskusji pozostawiam Wam.
(02-April-2023 09:39:47)Admin napisał(a): [ -> ]Nie widze abyscie doszli do porozumienia, widac ze pomysl ma tyle samo zwolennikow jak i przeciwnikow - wszyscy sa generalnie za by jakis luk dostac, problemem widze sa dla was parametry.

Dlatego ustalcie wspolnie jak powinien wygladac luk ktory ma zostac scraftowany - ustalcie to tak aby kazdy byl zadowolony, dopóki nie osiągniecie wspólnego konsensusu temat pozostawiam dyskusji.

Zgadzam sie z cisowym ze propozycja nazwy jest niepowazna ale to zaden problem. Argument dotyczacy tego ze infinity jest zbyt op jest dosyc trafny i tez wydaje mi sie ze luk nie powinien miec takiego parametru. Luk mozna zrobic analogicznie do miecza z wieksza iloscia slotow na klejnot aby moc parametrami przebic najlepsze z lukow lub calkowicie inaczej ale to juz do dyskusji pozostawiam Wam.
Ankieta Ponizej: (Głosowanie za pomocą oceny diamentami)
Za tym aby łuk był analogiczny do miecza 120 powera i 6 dziur z podanym wyżej craftingiem dodający 5 serc i 7% szybkosci ruchu.

ps. Głosy widać wyłącznie w wersji komputerowej
Stron: 1 2 3
Przekierowanie