MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Łuk artefaktowy - Rozwoj klasy strzelca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(06-April-2023 20:50:26)sussy_catbussy napisał(a): [ -> ]
(06-April-2023 20:39:52)reptider napisał(a): [ -> ]
(06-April-2023 20:15:46)sussy_catbussy napisał(a): [ -> ]
(06-April-2023 19:37:13)reptider napisał(a): [ -> ]
(06-April-2023 19:16:20)sussy_catbussy napisał(a): [ -> ]Różnica nie byłaby zbyt duża, przypominam że zarówno bonusy jak i bazowe statystyki setu klasowego są żałosne; najlepiej się on sprawuje przy klasie wojownika i paladyna, gdzie mogą skorzystać zarówno z dodatkowej siły i zręczności. Strzelec i Mag lubią tylko 1 statystykę, zręczność lub inteligencję, co sprawia, że set klasowy może być dla nich taki sam lub nawet gorszy od dobrego nieśmiertelnych. Istnieje również pewien niedoceniany artefakt, BUTY SIEDMIOMILOWE, które wręcz krzyczą o combo z tym łukiem.
jak to różnica by nie jest duża XD.
jeśli jest łuk niezależny od krytów i zaraz masz zamiar dodać łuk, który żeby zadawać jakiekolwiek sensowne obrażenia musi krytnac, w secie, w którym się posiada przeważnie o jakieś 20% (przeważnie 40-45%) mniej na kryta od setu nieśmiertelnych to różnica jest wręcz ogromna.
Co do siedmiomilówek to jak ktoś chce je łączyć z łukiem proszę bardzo. Ale pod żadnym pozorem nie powinno się odbierać innym graczom wyboru w kwestii setu klasowego i wymuszać noszenia setu nieśmiertelnych. Jak sam wyżej napisałeś strzelec z bonusu setu korzysta wyłącznie z zręczności co tym bardziej by sprawiło że ludzie by musieli wybierać pomiędzy setem nieśmiertelnych a klasowym jeżeli chcą ten łuk robic.

Nie uwzględniłeś pewnego ważnego czynnika, jakim jest sam łuk, dający spore bazowe ilości szczęścia, do tego ulepszany pod szczęście. Jeśli nadal będziesz narzekać na niski %, to przestań hejtować szczęście i ulepsz pod nie seta. Co do "wymuszania" noszenia setu nieśmiertelnych / milówek - jeśli ci to nie pasuje, zostań przy łuku nieśmiertelnych, nikt cię nie zmusza do
craftowania artefaktu. Butów jakoś nie chcesz unicestwić, a też nie współpracują z "najlepszym" setem.


PS Przestań kazać swoim minionom dawać negatywną reputację pod każdym postem, w którym się z tobą ktoś nie zgadza. To jest żałosne.
Czasami takie herezje wypisujesz ze to niepojęte jest, Ciężko ocenić czy na trzeźwo to faktycznie było pisane
Jak dla mnie ta dyskusja juz nie ma sensu i powinniśmy to jeszcze zostawić ocenie reszty

Nie wypisuję żadnych herezji. Uważam, że buildy na serwerze powinny być bardziej kreatywne i dostosowane pod pełnienie danej funkcji, nie powinno być seta najmocniejszego pod każdym względem. Łuk pod szczęście doprowadziłby do, jak to opisałeś, wymuszania ewentualnej zmiany zestawu seta. Chociaż właściwie według ciebie każdy powinien nosić klasowy kiedy to tylko możliwe i mówisz że ja odbieram wybór, ale mniejsza z tym. Jeśli nadal masz jakieś problemy, to zamiast, za przeproszeniem, pierdzielić że wypisuję herezję, mi je przedstaw.

Tak jak mówiłem. Zostawmy to ocenie reszty bo ta dyskusja juz traci sens.
Głownie Kłótnia jest między 2 wersjami łuku. Aby nie bylo takiego chaosu jak teraz dodałem do początkowego postu ankiete.(Warto zauważyć, że to już jest druga, W pierwszej ludzie prawie jednogłośnie zdecydowali ze wolą moją wersje łuku. Jest ona na końcu 1 strony tego wątku)
Niech zdecyduje większość
Imo best i tak już leży jeżeli chodzi o wybór builda bo są w tym momencie na 2 klasach (wojownik i paladyn) tylko sensowne zastanawianie się nad wyborem zręczność + szczęście/siła gdzie strzelec i mag pod cokolwiek innego niż ich bazowa statystyka za przeproszeniem ssą. Dodanie butów siedmiomilowych dało wybór między setem klasowym a milówkami + reszta niesm co chociaż dało jakiś sens w kwesti builda uzbrojenia. Jednak pomimo że wojownicy/paladyni mają wybór dość spory dotyk/siekiera/runiczne w zależności od tego ile farta do craftingu i dropu mają czy ogólnie ich zamożności każdy strzelec używa tego samego łuku który ewentualnie może być bardziej lub mniej ulepszony. Wybór między silnym łukiem który ma już i tak wmiare losowe obrażenia a potężnym łukiem będącym w stanie krytować myślę że dałby chociaż pozory wyboru w przeciweństwie do łuku który po prostu daje speeda a pozatym jest to czysty łuk nieśmiertelnych. Dziękuje za uwagę liczę na ewentualną konstruktywną krytyke
Stron: 1 2 3
Przekierowanie