09-December-2022, 00:15:18
Pomysł? GENIALNY
Aktualnie rozgrywka wygląda w ten sposób że bez portalu potwory mogą się pożegnać z wygraną i wręcz odechciewa się grać, jednak gdy portal jest, W DOBRYM MIEJSCU
To zmienia całkowicie rozgrywkę i potwory od tej pory mają przewage i można powiedzieć że dominują na polu walki przy świątyni, przez co wojownicy mają ogromną trudność w obronieniu świątyni JEDNAK pojawia się tutaj opcja WYŁĄCZENIA portalu dzięki czemu tempo rozgrywki zwolni i wojownicy mają w tym czasie czas na odnowienie cooldownów z broni/pozbieranie potek czy lekka odbudowa murów, jak i same zabijanie potworów jest po prostu prostsze, a gdy ktoś wylosuje endermana to powtarza się te piękne zbalansowane koło.. prawda? No przynajmniej to autor miał na myśli bo niestety ale wygląda to w ten sposób ze enderman sobie stoi na spawnie i sobie spami tym klockiem przez co wyłączenie portalu jest niemożliwe, najprostsze rozwiązanie tego problemu to dac super cooldown na włączenie portalu lub po prostu w skrocie znerfic mozliwosc wlaczenia tego portalu.
Jednak te rozwiązania są tragiczne ponieważ nieważne jak starannie znerfisz endermana TO DAJESZ WOJOWNIKOM NIESAMOWITĄ PRZEWAGĘ przez to że praktycznie dominują ten portal i potwory nie mają szans pozostawić go dłużej aktywnego.
JEDNAK CO ZMIENI PROPOZYCJA TRAWY?
Dzięki takiemu systemowi wojownicy nie będą mogli tak łatwo wyłączyć portalu a potwory tworząc go mają pewność że portal pozostanie na dłuższy czas aktywny a nie po 1s zostanie wyłączony, BA! zniknie problem portalu NAD ŚWIĄTYNIĄ w sytuacji gdy portal jest dosłownie nad świątynią to obie drużyny zyskują całkiem podobne zadanie, potwory muszą za wszelką cenę utrzymać portal nad tą świątynią a wojownicy muszą za wszelką cenę zniszczyć portal i doprowadzić do ponownego stworzenia portalu licząc na bardziej dogodne dla nich miejsce takiego portalu.
Aktualnie rozgrywka wygląda w ten sposób że bez portalu potwory mogą się pożegnać z wygraną i wręcz odechciewa się grać, jednak gdy portal jest, W DOBRYM MIEJSCU
To zmienia całkowicie rozgrywkę i potwory od tej pory mają przewage i można powiedzieć że dominują na polu walki przy świątyni, przez co wojownicy mają ogromną trudność w obronieniu świątyni JEDNAK pojawia się tutaj opcja WYŁĄCZENIA portalu dzięki czemu tempo rozgrywki zwolni i wojownicy mają w tym czasie czas na odnowienie cooldownów z broni/pozbieranie potek czy lekka odbudowa murów, jak i same zabijanie potworów jest po prostu prostsze, a gdy ktoś wylosuje endermana to powtarza się te piękne zbalansowane koło.. prawda? No przynajmniej to autor miał na myśli bo niestety ale wygląda to w ten sposób ze enderman sobie stoi na spawnie i sobie spami tym klockiem przez co wyłączenie portalu jest niemożliwe, najprostsze rozwiązanie tego problemu to dac super cooldown na włączenie portalu lub po prostu w skrocie znerfic mozliwosc wlaczenia tego portalu.
Jednak te rozwiązania są tragiczne ponieważ nieważne jak starannie znerfisz endermana TO DAJESZ WOJOWNIKOM NIESAMOWITĄ PRZEWAGĘ przez to że praktycznie dominują ten portal i potwory nie mają szans pozostawić go dłużej aktywnego.
JEDNAK CO ZMIENI PROPOZYCJA TRAWY?
Dzięki takiemu systemowi wojownicy nie będą mogli tak łatwo wyłączyć portalu a potwory tworząc go mają pewność że portal pozostanie na dłuższy czas aktywny a nie po 1s zostanie wyłączony, BA! zniknie problem portalu NAD ŚWIĄTYNIĄ w sytuacji gdy portal jest dosłownie nad świątynią to obie drużyny zyskują całkiem podobne zadanie, potwory muszą za wszelką cenę utrzymać portal nad tą świątynią a wojownicy muszą za wszelką cenę zniszczyć portal i doprowadzić do ponownego stworzenia portalu licząc na bardziej dogodne dla nich miejsce takiego portalu.