MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Rangi na wd
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema, skoro juz ma byc to nowe wd to moze dobrym pomyslem byloby wprowadzenie czegoś rodzaju rang dla wszystkich graczy, zamiast topki dla 10 najlepszych. System rang jest w wielu popularnych grach wieloosobowych: lol, cs, fifa, valo itd. ja sie zawsze jarałem wbijaniem rankingu wiec pomyślałem, że wprowadzenie czegoś tego typu na wd byłoby fajną alternatywą.

Po co wprowadzać taki system?
Urozmaicenie rozgrywki i wprowadzenie nowych możliwości. Zawsze można coś wymyślić wokół takiego systemu. Gracze lubią mieć jakiś cel i ze sobą rywalizować, dążyć do bycia najlepszym...

Co dawałoby wbijanie wyższych rang? (3 pomysły wykorzystania systemu rang)

1) Odblokowywanie klas wraz z zdobywaniem rang. Na starcie mamy jedynie klase wojownik wraz z wbijaniem rang będziemy w stanie kupić coraz bardziej wartościowe klasy. Już tłumacze, mając brąz możemy zakupić np. klasy budowniczy, alchemik, farmer, gdy zdobedziemy srebro otrzymamy mozliwosc kupna kolejnych klas berserker, duch, skorpion (klasy przypisałem losowo, ale pewnie im wyższa ranga tym lepsze klasy możesz zakupić.)
Przykładowe rangi (nazwy też mogłyby być bardziej podpasowane pod wd jakby co):
Brąz
Srebro
Gold
Platyna
Diament
ITD.
Pewnie mozna pomysleć, "co ty gadasz za głupoty, gracze z boskimi szybciej by odblokowali najwyzsze rangi i mieliby jeszcze wieksza dominacje przez lepsze klasy", ja na to raczej patrzę w ten sposób, że wszyscy gracze mieliby jakiś cel (kazdy pragnie być jak najwyzej w rankingu), i takie gadanie jest bez sensu bo gracz bez boskich z samą najlepszą klasą załóżmy ninja tak czy siak miał niskie szanse na pokonanie boskiego, a tak chociaz bedzie sobie wbijał ranking, którego punkty mogą być zdobywane nawet za wykonywanie najprostszych questów.

2) Zwykłe zdobywanie rang. Klasy byłyby dostępne do zakupu niezależnie od posiadanej rangi. Rangi nie dawałaby żadnych korzyści, jedynie pokazywałyby "status każdego gracza", nowi gracze mogliby podpytywać lepszych jak grac itd + rozwiązałoby problem wyważenia drużyn gdyż teraz każdy będzie przydzielany losowo do drużyny, by uniknąć sytuacji w których wszyscy najlepsi dochodzą do jednej drużyny i nie da się grać. To mogło by to działać wraz z rangami np. by za dużo diamentów nie było w jednej drużynie to system rang by ich rozmieszał z brązami i goldami.

3) Zdobywasz rangę możesz upgradeować jedną z klas:
Np. po zdobyciu silvera, gdy grasz berserkerem zdobywasz +2 więcej serduszek
po zdobyciu brązu, gdy grasz budowniczym otrzymujesz wiecej blokow
po zdobyciu golda, gdy grasz strzelcem otrzymujesz wiecej strzal
po zdobyciu platyny, gdy grasz duchem po zamianie miejscami z przeciwnikiiem otrzymujesz niewidzialność na 2s.
I wiele różnych takich upgradów, które można wymyśleć.

Jak zdobywać wyższą rangę?
Sposobów mogłoby być multum. Mogą to być albo strikte wygrane gry, zabojstwa oraz niszczenie kamienia albo do tego najprostsze rzeczy typu wygrana gra, zabojstwa graczy, robienie potek dla druzyny, niszczenie kamienia, postawieniu ilus blokow dziennie na mapie (z limitem), mogłoby się to łączyć nawet z wątekiem szumiela https://mineserver.pl/Temat-WD-3-Codzienne-zadania, tylko, że zamiast hajsu dostawalibyśmy punkty do wbijania rangi. Też trzeba było wyważyć zeby troche czasu poswiecalo wbijanie punktów a nie co drugi dzień nowa ranga xD. Powiedzcie co myślicie o moim pomyśle, czy może ujrzeć światło dzienne, czy coś wymaga poprawy, który z 3 rozwiązań podanych przeze mnie wyżej najbardziej przypadło wam do gustu, jesli sie przyjmie to mozna zrobic jakas ankiete i wspolnie zdecydowac ktore rozwiazanie byloby najlepsze.
TOTALNY BEZ SENS


System rang w takich grach jak wymieniłeś jest po to żeby dobierać graczy na takim samym poziomie.
Na WD jest on po prostu zbędny. Tutaj po kolei omówiłem każdy pomysł.



Pomysł numer 1

Jest to po prostu nie fajne obecny system kupujesz klasę jaką chcesz i kiedy chcesz jest dobry, bawienie się mam hajs ale muszę wygrać ileś gier zrobić zadań żeby odblokować daną klasę byłby wkurzający.



Pomysł numer 2

Skoro rangi nie dają żadnej korzyści to po co je wprowadzać, ,,status każdego gracza" każdy kto gra więcej niż dzień na WD wie kto dominuje kto jest dobry więc nie ma to zwyczajnie sensu.



Pomysł numer 3

Ulepszanie klas to dosyć fajny pomysł.
Niestety jak pewnie wszyscy wiedzą to pewne że lepsi gracze pocili by się wbijali jak najszybciej wysokie rangi i mieli by przewagę nad innymi graczami.
Pomysł na ulepszanie klas powinien zostać omówiony w innym wątku bo sposób z rangami nie wypali.
[quote='MichotR' pid='462432' dateline='1650474426']
TOTALNY BEZ SENS


System rang w takich grach jak wymieniłeś jest po to żeby dobierać graczy na takim samym poziomie.
Na WD jest on po prostu zbędny. Tutaj po kolei omówiłem każdy pomysł.


Zbędny? Dla tego poprzednie wd "wytrzymało tak długo", i gracze narzekali, że nie ma co robić, mają hajs, wszystkie klasy, po prostu tryb im się najzwyczajniej na świecie znudził.
Jak dla mnie brakuje czegoś co sprawiło by, że gracze pozostali by na dłużej bo jedynym celem na obecną chwilę jest zdobycie klas, nowe wyzywania o których pisał szumiel, też oferują jedynie hajs, który na obecną chwilę można wydawać jedynie na klasy, jednorazowki, suffixy i inne duperele. Rozumiem twoje podejście, że rangi są po to by głownie oddzielać słabszych od lepszych btw (coś takiego pisałem w 2 pomyśle, doczytaj), ale mogą też sprawować funkcję przytrzymania graczy na serwie i zachęcenie do dłuższej gry. To działa jak levele na wvsp, poza odblokowywaniem klas masz również cel wbicia jak największego levela, tak samo działa z rangami, jest to dodatkowe wyzwanie i ambicja do osiągnięcia jak najwyższej rangi dla wszystkich, NAWET jesli nic nie daje. Przynajmniej ja miałem takie odczucie grając na poprzednich edycjach. Mam nadzieję, że rozumiesz mój punkt widzenia i dzięki za opinię Tongue
Wiem skąd podpatrzyłeś sposób, a jeżeli nie podpatrzyłeś, to wiem gdzie było 1:1 i powiem, że o ile fajnie to wyglądało i był ,,hype" na początku to w praktyce średnio to wypadło

(20-April-2022 19:53:27)Chαmpion napisał(a): [ -> ][quote='MichotR' pid='462432' dateline='1650474426']
TOTALNY BEZ SENS


System rang w takich grach jak wymieniłeś jest po to żeby dobierać graczy na takim samym poziomie.
Na WD jest on po prostu zbędny. Tutaj po kolei omówiłem każdy pomysł.


Zbędny? Dla tego poprzednie wd "wytrzymało tak długo", i gracze narzekali, że nie ma co robić, mają hajs, wszystkie klasy, po prostu tryb im się najzwyczajniej na świecie znudził.
Jak dla mnie brakuje czegoś co sprawiło by, że gracze pozostali by na dłużej bo jedynym celem na obecną chwilę jest zdobycie klas, nowe wyzywania o których pisał szumiel, też oferują jedynie hajs, który na obecną chwilę można wydawać jedynie na klasy, jednorazowki, suffixy i inne duperele. Rozumiem twoje podejście, że rangi są po to by głownie oddzielać słabszych od lepszych btw (coś takiego pisałem w 2 pomyśle, doczytaj), ale mogą też sprawować funkcję przytrzymania graczy na serwie i zachęcenie do dłuższej gry. To działa jak levele na wvsp, poza odblokowywaniem klas masz również cel wbicia jak największego levela, tak samo działa z rangami, jest to dodatkowe wyzwanie i ambicja do osiągnięcia jak najwyższej rangi dla wszystkich, NAWET jesli nic nie daje. Przynajmniej ja miałem takie odczucie grając na poprzednich edycjach. Mam nadzieję, że rozumiesz mój punkt widzenia i dzięki za opinię Tongue

Czynniki, które doprowadziły do upadku starej edycji można wymieniać i wymieniać, ale taki system rang nic by nie zmienił, może większy ruch przez 2/3 dni
(20-April-2022 19:53:27)Chαmpion napisał(a): [ -> ][quote='MichotR' pid='462432' dateline='1650474426']
TOTALNY BEZ SENS


System rang w takich grach jak wymieniłeś jest po to żeby dobierać graczy na takim samym poziomie.
Na WD jest on po prostu zbędny. Tutaj po kolei omówiłem każdy pomysł.


Zbędny? Dla tego poprzednie wd "wytrzymało tak długo", i gracze narzekali, że nie ma co robić, mają hajs, wszystkie klasy, po prostu tryb im się najzwyczajniej na świecie znudził.
Jak dla mnie brakuje czegoś co sprawiło by, że gracze pozostali by na dłużej bo jedynym celem na obecną chwilę jest zdobycie klas, nowe wyzywania o których pisał szumiel, też oferują jedynie hajs, który na obecną chwilę można wydawać jedynie na klasy, jednorazowki, suffixy i inne duperele. Rozumiem twoje podejście, że rangi są po to by głownie oddzielać słabszych od lepszych btw (coś takiego pisałem w 2 pomyśle, doczytaj), ale mogą też sprawować funkcję przytrzymania graczy na serwie i zachęcenie do dłuższej gry. To działa jak levele na wvsp, poza odblokowywaniem klas masz również cel wbicia jak największego levela, tak samo działa z rangami, jest to dodatkowe wyzwanie i ambicja do osiągnięcia jak najwyższej rangi dla wszystkich, NAWET jesli nic nie daje. Przynajmniej ja miałem takie odczucie grając na poprzednich edycjach. Mam nadzieję, że rozumiesz mój punkt widzenia i dzięki za opinię Tongue

Żeby ludzie zostali na dłużej trzeba robić zmiany w gameplay'u.
Dodawanie rang które będą rzeczą kosmetyczną tak naprawdę bo żadnych korzyści nie dadzą jest bez sensu.
Zaproponowałeś żeby wbijać rangi robiąc zadania codzienne lub Advacmenty, tylko że za robienie tego są nagrody w postaci dolarów(waluty trybu) więc ludzie będą robić te rzeczy czy dodamy rangi czy nie.
Wbijanie rang to fajna zabawa na tydzień która sprawi że lepsi gracze będą tryhardować i niszczyć grę słabszym. Słabsi gracze którzy nie tryharduja będą odchodzić z trybu a tryhardy po wbiciu rangi też bo nie będą mieli z kim grać(co prawda trochę drastycznie to opisałem).
Podtrzymuje że bez sensowny pomysł.
Przekierowanie