MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Propozycja zmian w Hazardzie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

W tym wątku chciałbym poruszyć temat Niezidetyfikowanych Zwojów, które możemy zakupić pod /hazard za 18sm/szt.

Niestety jak jak i wielu graczy w tym Benzemo, Kaczor325, Hulanko23, oraz paru z innych, którzy jednak mają dośw. w grindzie i stwierdzają, że przesadą jest to, że z zwojów tych dropi Mefek/Azmodan/Beliar.

Dlaczego ?:

- Zwoje te nastawione są głównie na p2w, co prawda w grze możemy zakupić sm lub je zdobyć ale będą to nie duże ilości..., w porównaniu do np pakietów 100/200/1000

- Takie dropienie odrazu Mefka/Beliara/Azmo sprawia, że cała droga robienia lege i ZS, xerethora itd staje się bezsensowna, ponieważ dla graczy f2p jak i p2w jest to znacznie większy wysiłek. Gdzie w przypadku np Kaczora i Hulasia (braci cienia) próbowali oni wydropić przedmioty na Beliara pare tygodni, gdzie mixer po prostu przeznaczył troche $ i nie męcząć się w ogole pozyskal taki zwoj. Rozumiem, że p2w powinno graczom oddawać, ale żeby od razu dawać end gamowe Bossy ? To istna przesada, wiem, wiem maly %, ale to i tak słabo, że p2w sprawia, że rozgrywka staje się płytsza a wiele apsektów mogą pominąć (xerethor / ZS ).

---------------------------------------

Podsumowując mam nadzieję, że przekona to właściciela, iż jakby dawanie drogi do End Gamu, za mega p2w jest przesądą, co prawda aby tak nie krzywdzić wspierających serwera jak najbardziej zostawiłbym w dropie lege bossy takie jak diablo/baal, ale wyrzucił mefek/azmo/beliar ponieważ po prostu jest to chore, pare min p2w, a tygodnie/miesiące u f2p..., a jednak grind powien grać większą role w RPG...
nope nie ma tu przesady ani zadnego sensownego/opłacalnego elementu p2w i żaden przecietny gracz p2w w taka forme inwestycji by nie inwestował (twój przykład mixera jest bardzo NIETYPOWY)

szansa na azmo to dokładnie: 1:147

czyli średni koszt uzyskania jednego zwoju to 2352 monet więc nikt o zdrowych zmysłach nie będzie przepalać zwoi z hazardów masowo celem osiągnięcia takiego zwoju bo jest to skrajnie nieopłacalne, nie mniej jakaś szansa na drop czegoś opłacalnego musi występować, lwia część zwojów po identyfikacji to labirynty które stanowią 80%.

Szansa na drop jest niezwykle niska i jest adekwatna do ceny - która wciąż jest skrajnie nieopłacalna.

"pare min p2w, a tygodnie/miesiące u f2p" ten argument totalnei nietrafiony bo to samo mogles napisac o zdobyciu bloga, o zdobyciu $ czy skrzynek stefana...
rozumiem że chodzi Ci aby aktualne endgamowe bossy stały na piedestale trudności i były dostępne głównie dla tryhardów, jednak zapewniem Cię że cały czas jest, bo żaden przecietny gracz nie wyda pare tyś złotych na nielimitowaną ilość niezidentyfikowanych zwoi celem pozyskania PRÓBY zmierzenia się z bossem. A jednak sama szansa na wydropienie takiego zwoju która jest skrajnie rzadka i nieopłacalna. Zapewniam również że wiele gier zaczynając od diablo na którym best w dużej części jest wzorowany taki sam system stosuje - i to nawet w znacznie większym stopniu, gdyż tam nawet w start-game można uzyskać najlepsze możliwe do zdobycia przedmioty w grze, przy czym jest to skrajnie "drogie" nieopłacalne, u nas oczywiscie tak nie ma bo zdobywanie najlepszego sprzętu przez hazarad byloby to typowym aspektem p2w który zabijałby sens gry/farmy.

Tu omawiany przykład

https://www.youtube.com/watch?v=7axyRcVY_cQ&ab
Przekierowanie