MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] [WD 3] Sojusze WD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam
Chciałbym się zapytać czy na aktualnej edycji będzie jakieś zabezpieczenie anty-sojuszowe.
Można było dostać szału kiedy 3 teamy focusowaly sie na 1.
Albo kiedy jakiś boski zdobył dodatkowe boskie to dawał przeciwnikowi zamiast teammate`om.

Było coś wspominane o incognito, będzie to na tej edycji?
Ewentualnie zrobić tak jak było zrobione na wvsp.
witam jest to bez sensu.
"Albo kiedy jakiś boski zdobył dodatkowe boskie to dawał przeciwnikowi zamiast teammate`om." - jak team okaze sie byc nieogarniajacy i wkurzajacy/utrudniajacy rozgrywke w jakikolwiek sposob to i tak wolisz albo wyrzucic itemki za mape albo oddac przeciwnikom zeby cie rozwalili.
"Było coś wspominane o incognito, będzie to na tej edycji?"- incognito tez nie ma za bardzo sensu bo i tak mozna sie szybko skapnac kto jest kim np poprzez ts3/dc a jak ktos sie uprze i ma cierpliwosc to nawet da rade sie dogadac na msg
Przyczepiać się na siłę można do wszystkiego, tak czy inaczej jakakolwiek forma współpracy między członkami różnych drużyn powinna być zwyczajnie zabroniona, nie ma nic gorszego na tym trybie jak widok teammatów patrzących na twoją śmierć z paru metrów, nawet nie wiesz jak dużo graczy odeszło z tego serwera właśnie przez to i bardzo słusznie.
Sojusze to najgorsza plaga trybu i jeden z powodów jego upadku. Kto grał, ten wie.
Przez ostatnie pół roku tryb przypominał bardziej manhunta niż WD. Powód tego jest taki, że na początku grupa graczy którzy najbardziej tryhardowali pod topkę wzięła sobie sojusz żeby farmić kamienie (tak, xD). Potem każdy miał do wyboru: brać sojusze albo być ciągle niszczonym przez sojusze.
Koniec końców tryb był jednym wielkim sojuszem. Jeżeli ktoś nie brał w nim udziału, w każdej grze polowało na niego wspólnie siedem osób z trzech różnych teamów, podczas gdy członkowie jego drużyny zamiast mu pomagać, rzucali na niego klątwy czy usuwali speeda zegarem.
Gracze bez sojuszy odchodzili, co zrozumiałe w takiej sytuacji. Potem odchodzili kolejni członkowie "ultra-sojuszu" - co to za gra, jak nie możesz nikogo bić ani niszczyć, a nie mogłeś zerwać sojuszy jeżeli chciałeś w ogóle móc grać...

Pytanie brzmi, czy jest jakikolwiek sposób na rozwiązanie problemu. Na wvsp był podobny problem (tam wojownicy brali sojusze z bossami żeby farmić kille). Zwykły zakaz w formie ogłoszenia w teorii rozwiązał sprawę, jednak jeżeli ktoś grał przez TS3/DC to oczywiście takie sojusze nadal posiadał.
Na WD natomiast społeczność na tego typu platformach jest dużo większa, i zawsze znajdą jakiś sposób czy to na obejście zakazu, czy trybu incognito itd.
@refresh
(09-January-2022 21:36:16)Gryfcio napisał(a): [ -> ]@refresh


zamiast refreshowac zaproponuj cos sensownego bo poki co temat o dupie marynie, jest problem a ani jedno sensowne rozwiazanie nie padło bo też zadne incognito niczego nie rozwiaze (zmiana skinu/nicku dla grajacego), juz pomijam ze była to koncepcja docelowo tylko dla ytberow by wyeliminować focus, dla zwyklych graczy calkowicie nieprzydatne bo wyklucza nawet teamplay z wlasna druzyna.
Może najlepiej zakazać sojuszy? sojusz=ban tak jak to było na turniejach WD tam nikt się nie (teamował) sojuszował myślę że będzie to jedyne rozwiązanie tego ,,ciągłego problemu'' Na turnieju każdy się bał że dostanie bana więc proste. Rozumiem sytuacje że gracze obejdą ten sposób typu nie widziałem go nie zauważyłem itp. Sprawa prosta gracz/admin powinien mieć bardzo dobry dowód (film myślę że byłby tu idealny) żeby zweryfikować sojusz wiadomo też będzie pewnie dużo tzw ,,Płaczu'' ale to niestety już będzie tzw ,,ból 4 literek'' lub zwykłe kombinowanie ale to sami gracze chcą żeby nie było sojuszu więc oni sami sobie strzelą w stopę. Jeżeli niesłusznie dostał gracz bana niech idzie na centrum pomocy lub niech się odwoła od bana i da jakiś sensowny logiczny argument chyba po to jest odwołanie się od bana.
Moim zdaniem soj=ban
Myślę, że zwyczajne banowanie na 2/3 dni zamiast perma w przypadku potencjalnego sojuszu załatwi częściowo problem tak sojuszy jak i niesprawiedliwych banów.
Zakaz sojuszy i wprowadzić banowowanie czasowe na 7 dni, zdecydowanie zniechęci tryhardów do teamowania się, nie jest to idealne rozwiązanie ale takiego nie ma, a nie robić z tym nic to podpisanie szybkiego paktu śmierci na ten tryb, bo te sojuszowanie się to był istny żart, jesteś w innej drużynie? To masz nawalać innych, a nie się z nimi sojuszować...
W trakcie ostatniego spotkania tłumaczyłem dlaczego banów za sojusze nie będzie. Zamiast pisać kolejne posty z propozycjami bana sugeruję zajrzeć głębiej w temat, tzn. zadać pytanie co takiego powodują sojusze, oraz w jakich sytuacjach rzeczywiście szkodzą. Celowe dawanie komuś zniszczyć swój kamień szkodzi, tak samo podawanie pozycji graczy ze swojej drużyny. Jednak czasem po prostu logiczną i wręcz naturalną akcją jest nieatakowanie mocniejszego przeciwnika, czy też atak na wspólnego wroga, co również można uznać za sojusz.
Stron: 1 2
Przekierowanie